Την επίσημη φωτογράφιση της ομάδας 2017-18 παρουσίασε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, μέσα από την επίσημη σελίδα της.
Ομαδική φωτογραφία της φετινής ομάδας, που θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα της Football league και ατομικές φωτογραφίες του κάθε παίκτη ξεχωριστά.
Η επίσημη φωτογράφιση του ΟΦΗ έχει ήδη ανέβει και στους λογαριασμούς της ΠΑΕ στο instagram, το Facebok και το twitter. (ofi1925official).
"ΟΦΗ-ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ-ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ" αναφέρει το σύνθημα της ΠΑΕ.
Δείτε παρακάτω ΟΛΗ την επίσημη φωτογράφιση του ΟΦΗ, η οποία δημοσιεύεται απο την επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr
Πρεμιέρα το Σαββατοκύριακο στο πρωτάθλημα μπάσκετ ανδρών της ΕΚΑΣΚ με την ομάδα του Eργοτέλη μετά από 7 συνεχή χρόνια παρουσίας στις εθνικές κατηγορίες να συμμετέχει και πάλι στο πρωτάθλημα Κρήτης. "Με στόχο το όμορφο μπάσκετ, την διαρκής βελτίωση των αθλητών και την σοβαρή και οργανωμένη λειτουργία η ομάδα του Εργοτέλη θα κάνει ένα νέο ξεκίνημα στηριζόμενη σε παιδιά από την Κρήτη και αθλητές που προέρχονται από πολύχρονη συμμετοχή στις αναπτυξιακές ομάδες του τμήματος" αναφέρει η ανακοίνωση της ομάδας.
Το ανανεωμένο ροστερ και νέο τεχνικό επιτελείο της ομάδας είναι το ακόλουθο:
Ρόστερ
1) Χασάπης Αλέξανδρος-guard-έτος γέννησης 1999
2) Νησωτάκης Νικολαος-forward-1999
3) Μανιαδής Αγγελος-guard-2000
4) Σκανδαλάκης Νικολαος-forward-1998
5) Χριστοδούλου Πντελης-forward-1995
6) Δαπουλάκης Μυρων-forward-1997
7) Ομηρόλης Παυλος-guard-1997
8) Δόσπρας Γεωργιος-forward-1997
9) Αθανασιάδης Ιωαννης-guard-1998
10) Καλογεράκης Γεωργιος-forward-1995
11) Αμπαδιωτάκης Νικολαος-forward-1994
12) Βερτούδος Κων/νος-forward -1986
13)Χωματάς Θεοδωρος-guard-1982
14) Κομψέλης Βασίλειος -center-αρχηγός της ομάδος -1981
Επίσης χρόνος συμμετοχής σε προπονήσεις και αγώνες θα δοθεί στους αθλητές της εφηβικής ομάδας.
Τεχνικό επιτελείο
Προπονητής: Βισκαδουράκης Ιωάννης
Συνεργάτης: Χριστοδούλου Αλέξης
Έφοροι τμήματος
Σκανδαλάκης Γιώργος, Αλεβυζάκη Μελίτσα, Γιαννουλάκης Βαγγέλης.
Στον Εργοτέλη "βράζουν" με την εξοντωτική ποινή που επέβαλε η πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ, για τα επεισόδια που έγιναν στο φιλικό παιχνίδι με τον Ερμή Ζωνιανών, με κεντρικό πρόσωπο τον Τάκη Γκώνια. Η πειθαρχική Επιτροπή επέβαλε ποινή απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για ένα μήνα και χρηματικό πρόστιμο 2 χιλιάδων ευρώ στον Τάκη Γκώνια και επίσης 9 χιλιάδες ευρώ χρηματικό πρόστιμο στην ΠΑΕ για τη συμπεριφορά του προπονητή. Παράλληλα τιμώρησε τον Ερμή Ζωνιανών με ποινή αφαίρεσης 3 βαθμών, δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και χρηματικό πρόστιμο 2 χιλιάδων ευρώ. Ο Εργοτέλης προχωράει σε άσκηση έφεσης, για τη μείωση της ποινής.
Η επίσημη ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:
Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση της απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της ΕΠΟ να τιμωρήσει την ομάδα μας, καθώς επίσης και τον Ερμή Ζωνιανών για το επεισόδιο που δημιουργήθηκε στο φιλικό παιχνίδι που διεξήχθη το προηγούμενο διάστημα στο Παγκρήτιο Στάδιο ανάμεσα στον προπονητή της ομάδος μας Τάκη Γκώνια και τον πρόεδρο της Ρεθυμιώτικης ομάδας Γιάννη Κάββαλο.
Η πειθαρχική Επιτροπή επέβαλε ποινή απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για ένα μήνα και χρηματικό πρόστιμο 2 χιλιάδων ευρώ στον Τάκη Γκώνια και επίσης 9 χιλιάδες ευρώ χρηματικό πρόστιμο στην ΠΑΕ για τη συμπεριφορά του προπονητή μας. Παράλληλα τιμώρησε τον Ερμή Ζωνιανών με ποινή αφαίρεσης 3 βαθμών, δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και χρηματικό πρόστιμο 2 χιλιάδων ευρώ.
Ποινές πραγματικά εξοντωτικές που έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στους ανθρώπους του Εργοτέλη τόσο για την τιμωρία της ομάδας μας όσο και του φίλου σωματείου Ερμή.
Οι άνθρωποι του Εργοτέλη εξετάζουν τους πιθανούς τρόπους αντίδρασης, μετά την εξοντωτική ποινή, βρίσκονται σε συνεχή επαφή με το νομικό επιτελείο της ΠΑΕ και θα καταθέσουν έφεση κατά της απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής.
Συνεχίζεται η προετοιμασία
Με απογευματινή προπόνηση, συνεχίστηκε σήμερα η προετοιμασία του Εργοτέλη για τον αγώνα Κυπέλλου με την Ξάνθη την ερχόμενη Τετάρτη στο Παγκρητιο στάδιο.
Ο τεχνικός του Εργοτέλη, δεν αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα. Εκτός από τους Πάτα και Κυριακίδη όλοι οι υπόλοιποι παίκτες βρίσκονται στην διάθεση του και προετοιμάζονται για την δύσκολη «μάχη» στο πλαίσιο της διοργάνωσης του Κυπέλλου.
Την Παρασκευή άπαντες θα έχουν την ευκαιρία να ξεκουραστούν καθώς έχει προγραμματιστεί ρεπό ενώ στο γήπεδο θα επιστρέψουν το πρωί του Σαββάτου όπου στις 10 θα γίνει αγιασμός και αμέσως μετά θα ξεκινήσει η προπόνηση.
Τέλος όσον αφορά το θέμα του προπονητή τερματοφυλάκων αναμένεται να κλείσει έως το πρωι του Σάββατου οπού θα γίνει και η επίσημη ανακοίνωση.