Η ομάδα στίβου του ΟΦΗ, παραμένει μια οικογένεια, όπως φάνηκε στον καθιερωμένο αγιασμό του τμήματος, που έγινε στο Εθνικό στάδιο.
Οι φωνές των αθλητών του ΟΦΗ "γέμισαν" το στάδιο, σε μια πολύ όμορφη εκδήλωση, στην οποία κάθε χρόνο επιβεβαιώνεται η μεγάλη δυναμική του ΟΦΗ.
Το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, παραμένει στην ελίτ του Ελληνικού κλασσικού αθλητισμού και θα συνεχίσει να το κάνει, όπως ανέφερε μιλώντας στους αθλητές και τους γονείς, ο επικεφαλής του τμήματος, Παναγιώτης Αντωνακάκης.
Ο κ. Αντωνακάκης, έκανε και την παρουσίαση των νέων προπονητών του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, που είναι οι κ.κ. Γιάννης Βαλέργας ( δρόμοι αντοχής) και Δημήτρης Μελικώνης, (άλμα εις ύψος και επι κοντώ). Ενώ στο τεχνικό επιτελείο παρέμειναν οι Γιώργος Κόκκινος, Φιλιώ Μαρουλή, Γιάννης Αντωνακάκης, με σημαντική και πετυχημένη παρουσία, στο σύλλογο.
«Κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα στο τμήμα, αλλά η φιλοσοφία μας παραμένει η ίδια. Να είμαστε μέσα στα κορυφαία σωματεία της Ελλάδος στον κλασσικό αθλητισμό» ανέφερε ο κ. Αντωνακάκης, ο οποίος συνεχάρη τους αθλητές για τις επιδόσεις τους φέτος, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στα παιδιά που έκαναν γνωστό το όνομα του ΟΦΗ και εκτός συνόρων με την συμμετοχή τους σε διεθνείς διοργανώσεις, όπως είναι οι Μανιού, Μπαλαμούτη, Καλογεράκης, Λοπινέ και ευχήθηκε και φέτος να συνεχιστεί η ίδια εικόνα.
Παράληλα έκανε αναφορά για την συμμετοχή της ομάδας Νεανίδων του ΟΦΗ, η οποία ως πρωταθλήτρια Ελλάδος, εκπροσώπησε τον ΟΦΗ στο Ευρωπαικό Κύπελλο, που έγινε στην Πορτογαλία.
Ο κ. Αντωνακάκης ευχαρίστησε την Περιφέρεια Κρήτης για την συμπαράσταση στο τμήμα στίβου του ΟΦΗ και την Vodafoneγια την χορηγία της στο τμήμα, όπως επίσης και τους χορηγούς που βρίσκονται στο φετινό ημερολόγιο του τμήματος, το οποίο θα κυκλοφορήσει προσεχώς.
Μάλιστα για το λόγο αυτό, πριν τον αγιασμό έγινε η φωτογράφιση του τμήματος!
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ευχαρίστησε τους ανθρώπους του τμήματος, τους προπονητές και τους αθλητές, για την πραγματικά εξαιρετική εικόνα του στίβου του ΟΦΗ τα τελευταία χρόνια, υπογράμμισε ότι έχει καθιερωθεί πλέον στα κορυφαία σωματεία της χώρας και ευχαρίστησε τους γονείς για την εμπιστοσύνη τους στον ΟΦΗ, όπου έχουν εμπιστευθεί τα παιδιά τους.
Μετά τον αγιασμό ακολούθησε το καθιερωμένο μπάρμπεκιου, με γευστικούς μεζέδες, που είχαν ετοιμάσει γονείς των αθλητών του τμήματος!
Να σημειωθεί ότι στον μπουφέ του αγιασμού του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, συμμετείχαν ακόμη τα κρητικά αναψυκτικά ΦΗΜΗ του Βασίλη Ζηδιανάκη, ο φούρνος του Ζαχαρία Ζαχαριάδη στου Κοκκίνη Χάνι και οι αφοί Πλευράκη (S/MBAZAAR) στου Κοκκίνι Χάνι.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο τον αγιασμό του τμήματος στίβου του ΟΦΗ (Φωτογραφίες: Μανόλης Μαθιουδάκης).
Μόνο ο Πλατανιάς, βρίσκεται στο μυαλό των ανθρώπων του ΟΦΗ αυτήν την εποχή. Στο παιχνίδι Κυπέλλου που θα γίνει την επόμενη Πέμπτη (26/10, 5.15) στο Γεντί Κουλέ, είναι στραμμένα τα βλέμματα όλων στον ΟΦΗ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Πέμπτη (19/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, οι παίκτες του ΟΦΗ, συνέχισαν την προετοιμασία τους , για το παιχνίδι Κυπέλλου με τον Πλατανιά που θα γίνει την επόμενη Πέμπτη (26/10, 5.15) στο Γεντί Κουλέ.
Ο Νίκος Ζιαμπάρης εξακολουθεί να κάνει ατομικό πρόγραμμα.
Ενώ για το παιχνίδι με την ομάδα των Χανίων, δεν υπολογίζονται οι τραυματίες Μονιάκης-Περογαμβράκης.
Ρεπό θα έχουν την Παρασκευή (20/10) οι παίκτες του ΟΦΗ με βάση το πρόγραμμα του Νίκου Παπαδόπουλου.
Από το Σάββατο (21/10) το πρωί, ο ΟΦΗ θα μπεί σε φουλ ρυθμούς για το παιχνίδι Κυπέλλου με τον Πλατανιά που θα γίνει την επόμενη Πέμπτη (26/10, 5.15) στο Γεντί Κουλέ.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα της τεχνικής ηγεσίας οι προπονήσεις θα είναι πρωινές στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με εξαίρεση την προπόνηση της Τετάρτης (25/10), τελευταία πριν το παιχνίδι με τον Πλατανιά, που θα γίνει στο Γεντί Κουλέ.
Στον ΟΦΗ προσέχουν, για να ...έχουν τα γήπεδα σε καλή κατάσταση το χειμώνα. Αυτές τις μέρες γίνεται χειμερινή επανασπορά στο χλοοτάπητα του πρώτου γηπέδου στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Χειμερινή επανασπορά γίνεται αυτές τις μέρες στο πρώτο γήπεδο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, το οποίο χρησιμοποιεί αποκλειστικά η «μεγάλη» ομάδα του ΟΦΗ.
Η εικόνα του γηπέδου είναι πραγματικά εξαιρετική, μετά την ολική αντικατάσταση του χλοοτάπητα που έγινε το περασμένο καλοκαίρι.
Στον ΟΦΗ κάνουν ότι είναι δυνατόν, ώστε να διατηρηθεί αυτή η εικόνα.
Η κίνηση αυτή κρίθηκε επιβεβλημένη, ώστε ο χλοοτάπητας να μην επιβαρυνθεί από τις συνθήκες του χειμώνα.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί την εταιρεία πρασίνου M&Μ για την ουσιαστική της προσφορά και βοήθεια προς τον ΟΦΗ, σε όλα τα γήπεδα της ομάδας.
Τόσο στο κεντρικό γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης», όσο και στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η σημερινή εικόνα των γηπέδων, αφήνει ικανοποιημένους τους ανθρώπους του ΟΦΗ, αλλά και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας.