karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ένα ενδιαφέρον και επίκαιρο ερώτημα  αναδείχθηκε μετά απο μια πρόσφατη δημοσίευση για τις πληρωμές στον ΟΦΗ και το γεγονός ότι στους λογαριασμούς των ποδοσφαιριστών, μπήκε έγκαιρα η μισθοδοσία του Σεπτεμβρίου.

Εγινε δηλαδή το… αυτονόητο.

Οι παίκτες-εργαζόμενοι πληρώθηκαν στην ώρα τους, όπως πρέπει να γίνει κανονικά.

Με ρωτάνε λοιπόν, κάποιοι φίλοι για το αν θα έπρεπε να γίνεται ενημέρωση για το θέμα αυτό.

Και είναι ασφαλώς σωστό και λογικό το ερώτημα τους.

Γιατί ,να χρειάζεται να γίνει δημόσια αναφορά για ένα θέμα που είναι υποχρέωση και καθήκον , μια εταιρείας, να πληρώνει δηλαδή στην ώρα της, τους εργαζόμενους της.

Να κάνει δηλαδή το …αυτονόητο.

Το ερώτημα είναι, ποιο ακριβώς είναι σήμερα το "αυτονόητο" στην κοινωνία που ζούμε!

Γιατί έχουμε χάσει τη μπάλα!

Η είδηση πλέον, σήμερα, δυστυχώς, δεν είναι ότι κάποιος είναι απλήρωτος.

Η είδηση είναι ότι είναι πληρωμένος!

Αυτό το συναντάμε καθημερινά ,σε όλους τους τομείς.

Στο ποδόσφαιρο ειδικά, η κατάσταση είναι τραγική.

Στη Β’ Εθνική Ελλάδος ειδικότερα, που είναι το χειρότερο πρωτάθλημα Παγκοσμίως, ένα παραπάνω.

Οι ομάδες δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν και κάθε χρόνο πριν αρχίσει το πρωτάθλημα, το ζήτημα που απασχολεί την κατηγορία, είναι ποιες ομάδες θα καταφέρουν να …τερματίσουν.

Κάθε χρόνο, τα τελευταία χρόνια, ομάδες αποχωρούν, καθώς το οικονομικό τους «πνίγει».

Το ίδιο φαίνεται ότι θα γίνει και φέτος. Ξεκινούν 18, αλλά δεν θα τερματίσουν τόσες.

Οι συνθήκες εργασίας,  της κατηγορίας, σε πολλές ομάδες, απέχουν πολύ από τον «επαγγελματικό» χαρακτήρα, που έχει η Β’ Εθνική.

Στον ΟΦΗ, όπου το οικονομικό δεν είναι ασφαλώς λυμένο, ούτε υπάρχει ασφάλεια και μεγάλος χρηματοδότης, οι πρώτοι 3  μήνες της φετινής χρονιάς (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), έχουν κυλήσει ομαλά.

Οι άνθρωποι της ομάδας, δίνουν  μια καθημερινή μάχη επιβίωσης, γνωρίζοντας ότι δεν έχουν την πολυτέλεια, να εφησυχάσουν, γιατί τα χρήματα που χρειάζονται, είναι πολλά.

Ο δρόμος μέχρι το τέλος, είναι μακρύς και δύσκολος, όμως αν αναλογιστούμε τα μηδενικά έσοδα της κατηγορίας και τα υπόλοιπα που συμβαίνουν σε αυτήν, είναι πράγματι, μια κατάκτηση, η μέχρι σήμερα οικονομική συνέπεια.

Είναι βέβαιο όμως, ότι θα χρειαστεί και στον ΟΦΗ μεγαλύτερη συστράτευση (ομάδας-κόσμου-μετόχων), για να μπορέσει να βγεί η χρονιά.

Να καλυφθούν κάποιες περσινές οφειλές και να μπορέσει να «πληρωθεί» και η φετινή ομάδα, που έχει ως μονόδρομο το στόχο, να ξεφύγει από αυτήν την αξιολύπητη κατηγορία, ώστε να μπορέσει να σηκώσει κεφάλι τα επόμενα χρόνια.

Διαφορετικά και για τον ΟΦΗ, το «αυτονόητο», οι πληρωμές δηλαδή, δεν αποκλείεται να αποτελέσουν μεγάλη πολυτέλεια… 

Ας χαρούν λοιπόν όλοι στον ΟΦΗ, το σήμερα, με την ελπίδα, ότι θα μπορέσει να διατηρηθεί αυτή η εικόνα και τους επόμενους μήνες, για τους οποίους και η εικόνα της ομάδας στο γήπεδο, η παρουσία του κόσμου στις εξέδρες και άλλοι σημαντικοί παράγοντες, θα δείξουν αν μπορέσει να κυλήσει ομαλά σε όλα τα επίπεδα....

Δείπνο στο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ, παρέθεσε η Ψησταριά Αγγελάκης, που βρίσκεται στη Λεωφόρο Κνωσού. Παίκτες και τεχνικό επιτελείο του ΟΦΗ, είχαν την ευκαιρία να περάσουν μια όμορφη βραδιά και να γευθούν τους γευστικούς μεζέδες του καταστήματος.

Εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο ειδικός σύμβουλος Γιάννης Στεφανουδάκης, ευχαρίστησε τον ιδιοκτήτη και το προσωπικό για την άψογη φιλοξενία και έδωσε αναμνηστικά της ομάδας.

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της ευχαριστεί την Ψησταριά Αγγελάκης, για την όμορφη βραδιά που προσέφερε στο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ofi1925.gr απο το δείπνο.

O Ηρόδοτος με γκολ του Ετόφ στις καθυστερήσεις του αγώνα, πήρε σπουδαία νίκη με 1-0 επί του Αγίου Ιερόθεου στην Αλικαρνασό και οδηγεί την κούρσα στο πρωτάθλημα του 8ου ομίλου της Γ' Εθνικής.

Στο γκολ του Βούλγαρου επιθετικού, ακολούθησαν έξαλλα πανηγύρια απο τους παίκτες και τοο τεχνικό επιτελείο του Ηρόδου για το πολύτιμο τρίποντο (1-0)!

Στις καθυστερήσεις όμως "έσωσε" το βαθμό και ο Ερμής Ζωνιανών με γκολ του Πασιαλή, κόντρα στον μαχητικό Ηλυσιακό (1-1).

Ο ΟΦΙεράπετρας πήρε το κρητικό ντέρμπι κερδίζοντας στα Χανιά την Παλαιόχωρα με 0-2 και συνεχίζει την πολύ καλή πορεία του στο πρωτάθλημα!

Δείτε στα παρακάτω video απο την ΚΡΗΤΗ-ΤV στιγμιότυπα και απο τα τρία παιχνίδια!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γ' Εθνική: Επεισόδια και παιχνίδια-θρίλερ!

Πηγή φωτογραφίας: mpalakritis.gr

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi