
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σε ένα φιλικό παιχνίδι που το τελικό σκορ αδικεί και τις δυο ομάδες, καθώς θα μπορούσαν να μπουν περισσότερα γκολ, ο ΟΦΗ έκλεισε αήττητος τα φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας κερδίζοντας τον Εργοτέλη στο Παγκρήτιο με 0-2.
Δυο γκολ, τέσσερα δοκάρια (ένα για τον ΟΦΗ και τρία για τον Εργοτέλη) και πολλές φάσεις και για τις δυο ομάδες, συνέθεσαν το φιλικό Εργοτέλης-ΟΦΗ στο Παγκρήτιο με νικητή το δεύτερο με 0-2.
Ο ΟΦΗ στηρίχθηκε στην ποιότητα του, στην υπεροχή του, στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα και θα μπορούσε να πετύχει σαφώς περισσότερα γκολ, καθώς ο γκολκήπερ του Εργοτέλη Λαδάς, ήταν απο τους κορυφαίους του αγώνα, σε ένα παιχνίδι που ο Νίκος Παπαδόπουλος χρησιμοποίησε και πάλι όλους τους παίκτες που είχε στη διάθεση του, στο τελευταίο φιλικό της ομάδας του, σε περίπτωση που το πρωτάθλημα της Football league ξεκινήσει στις 22 Οκτωβρίου.
Καλές εντυπώσεις όμως, άφησε και ο Εργοτέλης, ο οποίςο με κορυφαίο τον πρώην παίκτη του ΟΦΗ Μανόλη Ροβίθη, έπαιξε κλειστά, περίμενε τον αντίπαλο και βρήκε χώρους να χτυπήσει στην αντεπίθεση.
Ο Εργοτέλης άξιζε ένα γκολ, καθώς είχε τρία δοκάρια (Μπουρσέλης, Ροβίθης 2) και μερικές ακόμη ευκαιρίες για να σκοράρει στο δεύτερο ημίχρονο, όταν μετά την αλλαγή στην ενδεκάδα του ο ΟΦΗ, άργησε να βρεί ρυθμό.
Η ομάδα του Τάκη Γκώνια, ήταν γρήγορη και ευέλικτη, αλλά είχε τα θέματα της στην άμυνα, αλλά και στο κράτημα της μπάλας.
Γενικά και οι δυο ομάδες όμως, είχαν καλές και κακές στιγμές στο παιχνίδι, κάτι λογικό καθώς περιμένουν τα επίσημα παιχνίδια για να ρολάρουν καλύτερα και να βρούν ρυθμό.
Ο ΟΦΗ είναι σε ανώτερο επίπεδο σαν ομάδα και αυτό είναι λογικό απο την ποιότητα του ρόστερ που διαθέτει.
Στο πρώτο ημίχρονο, του έλειψε η ταχύτητα στη μεσαία γραμμή, αλλά είχε σγιγουριά στο παιχνίδι του και έπαιξε ποδόσφαιρο κυριαρχίας.
Αν μάλιστα ο Χαντί ήταν πιο εύστοχος σε δυο φάσεις που βρέθηκε σε θέση βολής (στο 16' και 46' έχασε γκολ απο αυτά που δεν χάνονται!) ο ΟΦΗ θα είχε μεγαλύτερο σκορ.
Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου επικράτησε με πέναλτι του Χαντί στο 34’ (το κέρδισε ο Ορτέγκα) και πλασέ του Ογκμποε στο 74’. Ο ΟΦΗ είχε δοκάρι και με τον Λεάλ (φάουλ) στο 78’.
Ο ΟΦΗ είχε τον έλεγχο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, απέναντι σε ένα αντίπαλο που έπαιξε έξυπνα στην κόντρα επίθεση.
Καλές συνολικά οι εντυπώσεις και για τις δυο ομάδες του Ηρακλείου, που προετοιμάζονται για την μάχη της Football league.
Συλλυπητήρια ανακοίνωση εξέδωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και Επιτροπή μπάσκετ για τον πρώην αθλητή του συλλόγου Μάριο Πρωτογεράκη, ο οποίος έχασε τη μητέρα του. Η ανακοίνωση αναφέρει:
"Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, η Επιτροπή Μπάσκετ του Ο.Φ.Η και σύσσωμη η μπασκετική οικογένεια του Ο.Φ.Η θέλουμε να εκφράσουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στον Μάριο Πρωτογεράκη και τους οικείους του για τον χαμό της αγαπημένης τους μητέρας και συζύγου. Ας είναι ελαφρύ το χώμα...."
Το κολυμβητήριο Ηρακλείου, θα θυμίζει...Γεντί Κουλέ το Σάββατο (5μμ) στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της ομάδαςς πόλο του ΟΦΗ, κόντρα στον Πανιώνιο. Με ανακοίνωση τους οι οργανωμένοι οπαδοί του ΟΦΗ, απευθύνουν κάλεσμα στον κόσμο, να βρεθεί στο κολυμβητήριο και να στηρίξει το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ, στην Α1.
Η ανακοίνωση απο τους συνδεσμίτες αναφέρει:
Η ομάδα μας πολο δίνει τον πρώτο της εντός εδρας αγωνα για πρώτη φορά στην ιστορία της Α1 κατηγορία πολο ανδρων!
Είναι καθήκον όλων μας σαν οργανωμένοι οπαδοί και όχι μονο, να στηρίξουμε με τη παρουσία μας και τη φωνή μας την ομάδα μας!
Καλούμε όλο το φιλαθλο κόσμο της ομάδας μας να δώσει βροντερό παρόν!
Σάββατο στις 5.00 ΟΦΗ-ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
Snakes 4 Heraklion Club
Κρήτες «4» Θοδωρής Παπαδόπουλος