karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Μια παλιά μεγάλη δόξα και αρχηγός του Εργοτέλη, επέστρεψε στο σύλλογο.

Ο λόγος για τον Παναγιώτη Κορδονούρη, ο οποίος ανέλαβε προπονητής στα τμήματα υποδομής.

Ο άλλοτε σκληροτράχηλος κεντρικός αμυντικός, θα είναι προπονητής στις ακαδημίες, με ένα ακόμη πρώην παίκτη του Εργοτέλη, τον Κώστα Τσαφαντάκη.

Η ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:

Σημαντική ενίσχυση στα τμήματα υποδομής του συλλόγου μας. Οι άνθρωποι του Γ.Σ. Εργοτέλης εξακολουθώντας να προσέχουν και να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στις ακαδημίες, προχώρησαν σε δυο σημαντικές προσθήκες στο προπονητικό τμήμα.

Ο λόγος για τους Παναγιώτη Κοrδονούρη και Κώστα Τσαφαντάκη. Και οι δυο είχαν φορέσει με επιτυχία στο παρελθόν την φανέλα του συλλόγου μας και πλέον επέστρεψαν στην κιτρινόμαυρη οικογένεια από ένα άλλο πόστο αυτό του προπονητή”.

Eπιστροφές στον Εργοτέλη

Στις προπονήσεις επέστρεψαν οι παίκτες του Εργοτέλη μετά το διήμερο ρεπό που τους είχε χορήγηση ο τεχνικός της ομάδος Τάκης Γκώνιας. Οι κιτρινόμαυροι μπήκαν σε ρυθμό Κυπέλλου ενόψει της αναμέτρησης με την Ξάνθη την ερχόμενη Τετάρτη. Το πρόγραμμα περιελάμβανε αρχικά γυμναστήριο και εν συνεχεία οι παίκτες μπήκαν στο γήπεδο αφιερώνοντας ένα μεγάλο μέρος της προπόνησης στην τακτική.

Στα ευχάριστα η επιστροφή των Κάϊπερς, Μπούζα, Κούρτη και Λυδάκη στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης της ομάδος αντίθετα με τον Πάτα ο οποίος και σήμερα γυμνάστηκε ατομικά. Να σημειώσουμε βέβαια ότι ο κεντρικός αμυντικός της ομάδας δεν έχει δικαίωμα συμμετοχή στον αγώνα με τους ακρίτες καθώς είναι τιμωρημένος και θα εκτίσει την ποινή της μίας αγωνιστικής που του έχει επιβληθεί. Παράλληλα θα απουσιάζει και ο χειρουργημένος Κυριακίδης.
Όσον αφορά το πρόγραμμα προετοιμασίας των επόμενων ημερών, προπόνηση θα γίνει την Πέμπτη το απόγευμα στο βοηθητικό του Παγκρητίου Σταδίου, ενώ την Παρασκευή οι παίκτες θα έχουν ρεπό. Στο γήπεδο θα επιστρέψουν ξανά το πρωί του Σαββάτου όπου στις 10 θα πραγματοποιηθεί αγιασμός και αμεσως μετά θα ακολουθήσει προπόνηση.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

"Ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει" τραγουδάει και η ομάδα πόλο του ΟΦΗ, η οποία γράφει ιστορία, καθώς φέτος μετέχει για πρώτη φορά στην Α1 πόλο!

Με ένα εξαιρετικό VIDEO στο οποία γίνεται η παρουσίαση της ομάδας, των παικτών και του τεχνικού επιτελείου μέσα απο φωτογραφίες και το αγαπημένο τραγούδι των φιλάθλων του ΟΦΗ "ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει", οι πολίστες του ΟΦΗ, στέλνουν το μήνυμα τους, στον κόσμο της ομάδας και τους καλούν να μετατρέψουν σε ...Γεντί Κουλέ, το κολυμβητήριο Ηρακλείου, αρχής γενομένης απο το πρώτο φετινό εντός έδρας παιχνίδι με τον Πανιώνιο (Σάββατο 21/10, 5μμ).

Το παιχνίδι έχει ιστορική σημασία, όχι μόνο για τον ΟΦΗ, αλλά και για την υδατοσφαίριση της Κρήτης, καθώς πρώτη φορά ομάδα απο το Ηράκλειο, θα παίξει σε επίπεδο Α1, στο κολυμβητήριο.

Ο πρωτομάστορας της επιτυχίας του ΟΦΗ Μάκης Βολτυράκης και οι πολίστες του ΟΦΗ, ετοιμάζονται για την πρώτη μάχη μπροστά στο κοινό τους και είναι βέβαιο ότι θα τα δώσουν όλα για την πρώτη νίκη!

"Ο ΟΦΗ μπορεί να κρατηθεί στην Α1" βροντοφωνάζουν οι πολίστες της ομάδας, αλλά θέλουν την στήριξη του κόσμου και μεγαλύτερη ζεστασιά απο χορηγίες, μέσα απο επιχειρήσεις, της πόλης.

Είναι μεγάλη ευκαιρία για τον ΟΦΗ, αν καταφέρει φέτος να μείνει στην κατηγορία (πέφτουν δυο ομάδες) να χαράξει μια πορεία στην μεγάλη κατηγορία και στην υδατοσφαίριση τα επόμενα χρόνια και να δώσει άλλο χρώμα με την παρουσία του στην Α1.

Το Ηράκλειο μπορεί και πρέπει να κρατήσει τον ΟΦΗ, εκεί που σήμερα βρίσκεται...

Δείτε παρακάτω το video με τη φετινή παρουσίαση της ομάδας στην ιστορική της συμμετοχή στην Α1.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η απουσία των Γεωργιανών κόστισε στην πρεμιέρα για τον ΟΦΗ

 

Ο ΟΦΗ θα μπορέσει να κολυμπήσει στα...βαθιά νερά της Α1 πόλο, τονίζει ο προπονητής της ομάδας, Μάκης Βολτυράκης. Ο τεχνικός της ομάδας πόλο του ΟΦΗ, μίλησε στον Athletic Radio 104,2 και κάλεσε τον κόσμο του ΟΦΗ, να δώσει βροντερό "παρών" το Σάββατο (Σάββατο 21/10, 17:00) στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ κόντρα στον Πανιώνιο.

Αναλυτικά όσα είπε o Μάκης Βολτυράκης την εκπομπή «Derby» με τον Μανώλη Θέμελη:

Για τον αγώνα της πρώτης αγωνιστικής και την ήττα από τον Εθνικό (10-5):

«Είχαμε τρομερό άγχος και αυτό μας βγήκε στο πρώτο ημίχρονο όπου δεν σκοράραμε. Ο Εθνικός είναι μια παραδοσιακά πολύ καλή ομάδα. Δεν έπαιξαν οι ξένοι μας αλλά δεν «ψάχνουμε» δικαιολογίες. Το σκορ στο πρώτο ημίχρονο ήταν πλασματικό γιατί χάσαμε αρκετές ευκαιρίες. Στην συνέχεια ανεβήκαμε, διώξαμε το πολύ άγχος και στο τέταρτο οκτάλεπτο κερδίσαμε. Κρατάμε το καλό μας δεύτερο ημίχρονο και οτι κοιτάξαμε στα μάτια έναν ισχυρό αντίπαλο».

Για το Σαββατιάτικο ματς με τον Πανιώνιο:

«Όσοι αγαπάνε τον ΟΦΗ και το πόλο θα πρέπει να έρθουν το προσεχές Σάββατο στο κολυμβητήριο του Λίντο. Θέλουμε ο κόσμος μας να δώσει βροντερό παρών σε ένα ιστορικό ματς. Θα μας εμψυχώσουν και θα μας δώσουν δύναμη και κουράγιο. Όλοι στο Λίντο το Σάββατο στις 17.00. Ο Πανιώνιος είναι μία καλή και ιστορική ομάδα και θα γίνει ένα καλό ματς. Μπορούμε και πρέπει να κερδίσουμε. Το ματς είναι στα μέτρα μας. Λογικά θα παίξουμε και οι ξένοι μας».

Για την παρουσία του ΟΦΗ στην Α1:

«Φέτος κολυμπάμε στα πολύ… βαθιά. Θα κάνουμε την προσπάθειά μας και στο τέλος θα δούμε αν τα καταφέραμε. Είμαι αισιόδοξος και θέλω και φέτος οι παίκτες μου να δώσουν οτι καλύτερο έχουν. Έχουμε καλή ομάδα, δυνατή Διοίκηση που είναι δίπλα μας, κόσμο και τον ενθουσιασμό του πρωτάρη στην κατηγορία. Είναι μία ιστορική χρονιά. Θα είναι πάντως ρεαλιστικά άθλος η παραμονή μας. Η ομάδα μας ξεκίνησε αργά αφού το πρωτάθλημα της Β εθνικής καθυστέρησε να τελειώσει. Έτσι όλα πήγαν πίσω. Σε μικρό διάστημα πάντως κάναμε οτι καλύτερο μπορούσαμε».

Για το ΝΟΧανίων:

«Θα παλέψει όπως και μεις για την παραμονή. Έχει έμπειρη ομάδα και αυτό είναι αβαντάζ. Και αυτός όμως μπήκε στο πρωτάθλημα την τελευταία στιγμή. Θεωρώ όμως τι στο τέλος θα καταφέρει να σωθεί».

Για το φετινό πρωτάθλημα της Α1:

«Είναι τεσσάρων ταχυτήτων. Μία είναι ο Ολυμπιακός που δεν.. παίζεται αφού έχει στις τάξεις του την μισή Εθνική μας ομάδας. Η άλλη είναι η Βουλιαγμένη και μετά κάποιες ομάδες, όπως Εθνικός – Γλυφάδα – ΠΑΟΚ – Χίος – Π. Φάληρο, που θα βρεθούν στις πρώτες θέσεις και μετά οι υπόλοιπες ομάδες. Είδαμε όμως οτι ο Απόλλων κέρδισε το Π. Φάληρο στην πρεμιέρα και φαίνεται θα είναι ένα ανταγωνιστικό και σκληρό πρωτάθλημα».

Για τον ίδιο:

«Η περυσινή χρονιά κύλησε περίφημα και έπρεπε να μείνω για να συνεχίσουμε την δουλειά. Τώρα είμαστε στην Α1 και μιλάμε σε άλλη βάση. Πέρυσι κάναμε το θαύμα και ανεβήκαμε. Αν καταφέρουμε και σωθούμε φέτος θεωρώ οτι του χρόνου τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα και θα μείνουμε άνετα.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi