karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"To οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στον ΟΦΗ, είναι το κλειδί για την άνοδο". Αυτό είπε στους παίκτες ο ειδικός σύμβουλος της ΠΑΕ Γιάννης Στεφανουδάκης, στο γεύμα που παρέθεσε στο ποδοσφαιρικό τμήμα.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Γεύμα στο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ, παρέθεσε ο ειδικός σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Στεφανουδάκης.

Το γεύμα έγινε στην ταβέρνα «Λίγο κρασί λίγο θάλασσα» στο λιμάνι του Ηρακλείου.

Το γεύμα ήταν μια προσωπική πρωτοβουλία του Γιάννη Στεφανουδάκη, ο οποίος θέλησε να ευχαριστήσεις τους παίκτες για το καλό κλίμα που έχουν μέσα και έξω από το γήπεδο.

«Αυτό το οικογενειακό κλίμα, θα είναι το κλειδί για να ανέβουμε κατηγορία και είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε, γιατί είμαστε μια οικογένεια» ανέφερε στους παίκτες του ΟΦΗ, ο Γιάννης Στεφανουδάκης, ο οποίος τόνισε ακόμη ότι η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, κάνει μεγάλη προσπάθεια, ώστε να μην τους λείψει τίποτε, όλη τη χρονιά.

H φωτογραφία που δημοσιεύει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 είναι απο το δείπνο στο ποδοσφαιρικό τμήμα.

Ικανοποίηση έφερε στον ΟΦΗ, η απόφαση της ΕΕΑ για το πιστοποιητικό συμμετοχής, το οποίο έλαβε η κρητική ομάδα, όπως ανακοιμώθηκε και επίσημα. "Το αποτέλεσμα της απόφασης, έφερε ικανοποίηση στις τάξεις του ΟΦΗ, για τη δουλειά που έγινε το τελευταίο διάστημα στο θέμα αυτό" αναφέρει η ΠΑΕ, που κάνει λόγο για μια " αναμενόμενη εξέλιξη για τον ΟΦΗ, καθώς ο φάκελος της ομάδας, ήταν πλήρης".

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 έλαβε πιστοποιητικό συμμετοχής στην Football league από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα.

Μια αναμενόμενη εξέλιξη για τον ΟΦΗ, καθώς ο φάκελος της ομάδας, ήταν πλήρης.

Tα στελέχη της ΠΑΕ, είχαν φροντίσει να καλύψουν έγκαιρα, όλες τις απαραίτητες προυποθέσεις, για την σύνταξη ενός φακέλου με όλες τις προυποθέσεις.

Το αποτέλεσμα της απόφασης, έφερε ικανοποίηση στις τάξεις του ΟΦΗ, για τη δουλειά που έγινε το τελευταίο διάστημα στο θέμα αυτό.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Επιτροπής αθλητισμού για τα πιστοποιητικά συμμετοχής:  «Η Επιτροπή χορήγησε πιστοποιητικό στις κάτωθι ΠΑΕ: ΠΑΕ Εργοτέλης, ΠΑΕ Παναιγιάλειος, ΠΑΕ Αιγινιακός, ΠΑΕ Αναγέννηση Καρδίτσας, ΠΑΕ ΟΦΗ, ΠΑΕ Πανσερραϊκός, ΠΑΕ Τρίκαλα, ΠΑΕ Βέροια, ΠΑΕ Σπάρτη, ΠΑΕ Καλλιθέα, ΠΑΕ Απόλλων Πόντου, ΠΑΕ Παναχαϊκή και ΠΑΕ Άρης».

Να σημειωθεί ότι δε δόθηκε πιστοποιητικό σε Αχαρναϊκό, Απόλλων Λάρισας, Δόξα Δράμας και ΑΕ Καραϊσκάκης, οι οποίοι θα έχουν μια δεύτερη ευκαιρία την επόμενη Πέμπτη (26/10).

Η αντίστροφη μέτρηση για την κατασκευή γηπέδου με πλαστικό τάπητα, στο Βραδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, έχει ήδη ξεκινήσει.

Οι διαδικασίες έχουν προχωρήσει και μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται η δημοπράτηση του έργου για να ξεκινήσει η κατασκευή, στο 4ο γήπεδο (όπως μπαίνουμε δεξιά) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Το έργο αυτό έχει τη σφραγίδα του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη, ο οποίος είναι κοντά στον ΟΦΗ και τον αθλητισμό του τόπου γενικότερα.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Οι διαδικασίες κατασκευής γηπέδου πλαστικού τάπητα στο τέταρτο γήπεδο  στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με την οικονομική υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης, προχωράνε με γρήγορους ρυθμούς.

Αυτό προέκυψε από τη συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με τον Περιφερειάρχη Κρήτης, την Πέμπτη (19/10) το απόγευμα, στο κτίριο της Περιφέρειας.

Ο Σταύρος Αρναουτάκης, ανέφερε στους εκπροσώπους του ΟΦΗ, ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχει προχωρήσει η δημοπράτηση του έργου, ώστε να ξεκινήσει η κατασκευή, για την τοποθέτηση πλαστικού τάπητα, στο τέταρτο γήπεδο (όπως μπαίνουμε δεξιά) του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.

Οι άνθρωποι του ΟΦΗ, συζήτησαν ακόμη με τον Περοφερειάρχη Κρήτης, ζητήματα που αφορούν τη στήριξη της Περιφέρειας, σε ότι αφορά τη συντήρηση των σκεπάστρων στο Γεντί Κουλέ, το φωτισμό και τις κάμερες του γηπέδου.

Οι άνθρωποι του ΟΦΗ, έμειναν πολύ ικανοποιημένοι από τη συνάντηση με τον Σταύρο Αρναουτάκη, επισημαίνοντας για μια ακόμη φορά, το πόσο ο Περιφερειάρχης Κρήτης, είναι κοντά στον ΟΦΗ και τον αθλητισμό του τόπου γενικότερα.

Εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στη συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, ήταν οι κ.κ. Μανόλης Ορφανάκης, Μιχάλης Μυλωνάκης, Δημήτρης Αποστολάκης και Κώστας Ζερβάκης.

Η φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, είναι από τη συνάντηση.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi