
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ομάδα στίβου του ΟΦΗ, παραμένει μια οικογένεια, όπως φάνηκε στον καθιερωμένο αγιασμό του τμήματος, που έγινε στο Εθνικό στάδιο.
Οι φωνές των αθλητών του ΟΦΗ "γέμισαν" το στάδιο, σε μια πολύ όμορφη εκδήλωση, στην οποία κάθε χρόνο επιβεβαιώνεται η μεγάλη δυναμική του ΟΦΗ.
Το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, παραμένει στην ελίτ του Ελληνικού κλασσικού αθλητισμού και θα συνεχίσει να το κάνει, όπως ανέφερε μιλώντας στους αθλητές και τους γονείς, ο επικεφαλής του τμήματος, Παναγιώτης Αντωνακάκης.
Ο κ. Αντωνακάκης, έκανε και την παρουσίαση των νέων προπονητών του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, που είναι οι κ.κ. Γιάννης Βαλέργας ( δρόμοι αντοχής) και Δημήτρης Μελικώνης, (άλμα εις ύψος και επι κοντώ). Ενώ στο τεχνικό επιτελείο παρέμειναν οι Γιώργος Κόκκινος, Φιλιώ Μαρουλή, Γιάννης Αντωνακάκης, με σημαντική και πετυχημένη παρουσία, στο σύλλογο.
«Κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα στο τμήμα, αλλά η φιλοσοφία μας παραμένει η ίδια. Να είμαστε μέσα στα κορυφαία σωματεία της Ελλάδος στον κλασσικό αθλητισμό» ανέφερε ο κ. Αντωνακάκης, ο οποίος συνεχάρη τους αθλητές για τις επιδόσεις τους φέτος, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στα παιδιά που έκαναν γνωστό το όνομα του ΟΦΗ και εκτός συνόρων με την συμμετοχή τους σε διεθνείς διοργανώσεις, όπως είναι οι Μανιού, Μπαλαμούτη, Καλογεράκης, Λοπινέ και ευχήθηκε και φέτος να συνεχιστεί η ίδια εικόνα.
Παράληλα έκανε αναφορά για την συμμετοχή της ομάδας Νεανίδων του ΟΦΗ, η οποία ως πρωταθλήτρια Ελλάδος, εκπροσώπησε τον ΟΦΗ στο Ευρωπαικό Κύπελλο, που έγινε στην Πορτογαλία.
Ο κ. Αντωνακάκης ευχαρίστησε την Περιφέρεια Κρήτης για την συμπαράσταση στο τμήμα στίβου του ΟΦΗ και την Vodafoneγια την χορηγία της στο τμήμα, όπως επίσης και τους χορηγούς που βρίσκονται στο φετινό ημερολόγιο του τμήματος, το οποίο θα κυκλοφορήσει προσεχώς.
Μάλιστα για το λόγο αυτό, πριν τον αγιασμό έγινε η φωτογράφιση του τμήματος!
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ευχαρίστησε τους ανθρώπους του τμήματος, τους προπονητές και τους αθλητές, για την πραγματικά εξαιρετική εικόνα του στίβου του ΟΦΗ τα τελευταία χρόνια, υπογράμμισε ότι έχει καθιερωθεί πλέον στα κορυφαία σωματεία της χώρας και ευχαρίστησε τους γονείς για την εμπιστοσύνη τους στον ΟΦΗ, όπου έχουν εμπιστευθεί τα παιδιά τους.
Μετά τον αγιασμό ακολούθησε το καθιερωμένο μπάρμπεκιου, με γευστικούς μεζέδες, που είχαν ετοιμάσει γονείς των αθλητών του τμήματος!
Να σημειωθεί ότι στον μπουφέ του αγιασμού του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, συμμετείχαν ακόμη τα κρητικά αναψυκτικά ΦΗΜΗ του Βασίλη Ζηδιανάκη, ο φούρνος του Ζαχαρία Ζαχαριάδη στου Κοκκίνη Χάνι και οι αφοί Πλευράκη (S/MBAZAAR) στου Κοκκίνι Χάνι.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο τον αγιασμό του τμήματος στίβου του ΟΦΗ (Φωτογραφίες: Μανόλης Μαθιουδάκης).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει" τραγουδάει και η ομάδα πόλο του ΟΦΗ, η οποία γράφει ιστορία, καθώς φέτος μετέχει για πρώτη φορά στην Α1 πόλο!
Με ένα εξαιρετικό VIDEO στο οποία γίνεται η παρουσίαση της ομάδας, των παικτών και του τεχνικού επιτελείου μέσα απο φωτογραφίες και το αγαπημένο τραγούδι των φιλάθλων του ΟΦΗ "ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει", οι πολίστες του ΟΦΗ, στέλνουν το μήνυμα τους, στον κόσμο της ομάδας και τους καλούν να μετατρέψουν σε ...Γεντί Κουλέ, το κολυμβητήριο Ηρακλείου, αρχής γενομένης απο το πρώτο φετινό εντός έδρας παιχνίδι με τον Πανιώνιο (Σάββατο 21/10, 5μμ).
Το παιχνίδι έχει ιστορική σημασία, όχι μόνο για τον ΟΦΗ, αλλά και για την υδατοσφαίριση της Κρήτης, καθώς πρώτη φορά ομάδα απο το Ηράκλειο, θα παίξει σε επίπεδο Α1, στο κολυμβητήριο.
Ο πρωτομάστορας της επιτυχίας του ΟΦΗ Μάκης Βολτυράκης και οι πολίστες του ΟΦΗ, ετοιμάζονται για την πρώτη μάχη μπροστά στο κοινό τους και είναι βέβαιο ότι θα τα δώσουν όλα για την πρώτη νίκη!
"Ο ΟΦΗ μπορεί να κρατηθεί στην Α1" βροντοφωνάζουν οι πολίστες της ομάδας, αλλά θέλουν την στήριξη του κόσμου και μεγαλύτερη ζεστασιά απο χορηγίες, μέσα απο επιχειρήσεις, της πόλης.
Είναι μεγάλη ευκαιρία για τον ΟΦΗ, αν καταφέρει φέτος να μείνει στην κατηγορία (πέφτουν δυο ομάδες) να χαράξει μια πορεία στην μεγάλη κατηγορία και στην υδατοσφαίριση τα επόμενα χρόνια και να δώσει άλλο χρώμα με την παρουσία του στην Α1.
Το Ηράκλειο μπορεί και πρέπει να κρατήσει τον ΟΦΗ, εκεί που σήμερα βρίσκεται...
Δείτε παρακάτω το video με τη φετινή παρουσίαση της ομάδας στην ιστορική της συμμετοχή στην Α1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η απουσία των Γεωργιανών κόστισε στην πρεμιέρα για τον ΟΦΗ

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Το ταξίδι της ομάδας πόλο του ΟΦΗ στην Α1 πόλο ξεκίνησε.
Η παρθενική συμμετοχή του ΟΦΗ στη μεγάλη κατηγορία της υδατοσφαίρισης, δεν θα είναι εύκολη, αλλά η πρόθεση όλων είναι να δώσουν και την ψυχή τους, ώστε ο ΟΦΗ να μπορέσει να παραμείνει στην κατηγορία.
Στο πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ αγωνιζόμενος δίχως τους δυο διεθνείς Γεωργιανούς αθλητές του, γνώρισε την ήττα από τον Εθνικό με 10-5.
Το Σάββατο (5μμ) ο ΟΦΗ δίνει στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, το πρώτο του εντός έδρας παιχνίδι, κόντρα στον Πανιώνιο.
Όπως επισημαίνει μιλώντας στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο επικεφαλής του τμήματος Μιχάλης Σπαγουλάκης «έχουμε καλά στοιχεία σαν ομάδα και έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης. Από παιχνίδι σε παιχνίδι θα είμαστε καλύτεροι. Το μεγάλο μας ατού είναι το καλό κλίμα που έχουμε, η εμπειρία και το όνομα του προπονητή μας. Πιστεύω ότι θα το παλέψουμε δυνατά για να παραμείνουμε στην κατηγορία».
Ο Μιχάλης Σπαγουλάκης αναφέρεται όμως και στο οικονομικό κομμάτι.
Όπως τονίζει «ζητάμε τη βοήθεια όλων. Εχουμε για πρώτη φορά στην πόλη ομάδα στην Α1 και πρέπει να τη στηρίξουμε. Υπολογίζω στη βοήθεια του κόσμου, στην τοπική αυτοδιοίκηση και σε κάποιες μεγάλες εταιρείες, να έρθουν κοντά μας, για να μπορέσουμε να βγάλουμε τη χρονιά με αξιοπρέπεια».
Ο προπονητής του ΟΦΗ Μάκης Βολτυράκης επισημαίνει από την πλευρά του ότι «η χρονιά που ξεκίνησε θα είναι πολύ δύσκολη και σκληρή. Δεν είχαμε τον χρόνο για να οργανωθούμε και να προετοιμαστούμε όσο θα θέλαμε. Θα προσπαθήσουμε να παραμείνουμε στην κατηγορία με όλες μας τις δυνάμεις».
Η επιτροπή πόλο που έχει δημιουργηθεί για να στηρίξει την προσπάθεια του ΟΦΗ, απαρτίζεται από τους Μιχάλης Σπαγουλάκης, Γιώργος Σπαγουλάκης, Σαράντος Τσιαμπάζης, Κώστας Φαρσάρης, Γιώργος Βαρδαλαχάκης.
Οι 6 πρώτες ομάδες θα συνεχίσουν στα πλέι οφ μετά το τέλος της κανονικής περιόδου. Στη συνέχεια, οι 4 τελευταίες θα παλέψουν στα πλέι άουτ (αρχικά ο 9ος με τον 12ο και ο 10ος με τον 11ο) για να αποφύγουν τις δύο θέσεις του υποβιβασμού.
ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ ΟΦΗ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΗΛΙΚΙΑ ΘΕΣΗ
Τσαβολάκης Στέλιος 36 Τερματοφύλακας
Βασιλάκης Φανούρης 34 Φουνταριστός
Γιγουρτάκης Άρης 28 Περιφερειακός
Γεωργόπουλος Αλέξης 31 Περιφερειακός
Λεονταράκης Μανώλης 36 Περιφερειακός
Παπανικολάου Αλέξανδρος 21 Περιφερειακός
Κόκκινος Νίκος 22 Περιφερειακός
Κλήμος Παναγιώτης 24 Περιφερειακός
Σιράπογλου Χριστόφορος 22 Περιφερειακός
Αλατσής Τάσος 19 Φουνταριστός
Καλής Φοίβος 19 Περιφερειακός
Πίσσας Τηλέμαχος 22 Περιφερειακός
Γιαννάκης Σταμάτης 27 Περιφερειακός
Ιερωνυμάκης Δημήτρης 20 Περιφερειακός
Καβουσανός Βασίλης 16 Τερματοφύλακας
Ζακχάια Κβίτσα 21 Περιφερειακός
Τσικβινίτζε Λεβάν 24 Φουνταριστός
Βάλσαμος Γιάννης 16 Περιφερειακός
Κλάδος Νίκος 16 Περιφερειακός
Κιαμούρης Ορέστης 16 Φουνταριστός
Σπυριδάκης Παναγιώτης 17 Περιφερειακός
Αποκτήθηκαν: Πίσσας (ΠΑΟ), Αλατσής (δαν. Χίος), Καλλής (δαν. Βουλιαγμένη), Σιράπογλου (δαν. Γλυφάδα), Ζακχάια (Γεωργία), Τσικβινίτζε (Γεωργία).
Αποχώρησαν: Σπαγουλάκης (σταμ.).
Προπονητής: Μάκης Βολτυράκης.
Βοηθός: Θανάσης Κίτσος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ