Δυο στα δυο για τον ΟΦΗ, στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής μπάσκετ! Η ομάδα του Γιάννη Κόκκινου, πέρασε νικηφόρα και από την Εύβοια κερδίζοντας την ΑΕ Παναγίτσας με 97-54!
Επιβλητική εμφάνιση για την ομάδα του Γιάννη Κόκκινου, η οποία έχει κάνει δυναμικό ξεκίνημα στην κατηγορία και δείχνει ότι έχει τις προυποθέσεις να πρωταγωνιστήσει!
Ο ΟΦΗ είναι πρώτος στην βαθμολογία, στον 2ο όμιλο της Γ’ Εθνικής και θέλει να συνεχίσει έτσι!
Την επόμενη αγωνιστική, υποδέχεται τη Νίκη Αμαρουσίου.
Ο ΟΦ πήρε από νωρίς το προβάδισμα κόντρα στην Εξω Παναγίτσα.
Εκλεισε το πρώτο δεκάλεπτο με +8 και άρχισε να χτίζει διαφορά.
Στο ημίχρονο προηγήθηκε με +12 και η διαφορά από εκεί και μετά ανέβαινε σταδιακά.
Το παιχνίδι δεν αντέχει κριτικής, καθώς η διαφορά δυναμικότητας των δυο ομάδων, ήταν μεγάλη.
ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ - ΟΦΗ 54-97
Διαιτητές: Ορφανός-Λαζόγκα
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 22-30, 37-49, 43-75, 54-97
Τα αποτελέσματα της 2ης αγωνιστικής του 2ου Ομίλου:
Ερμής Σχηματαρίου-ΒΑΟΛ 89-51
Λοκρός-ΑΟΚ Χανιά 104-75
ΑΕΕ Παναγίτσας-ΟΦΗ 54-97
Άρης Νίκαιας-Έσπερος 78-84
Έσπερος Λαμίας-Πεντέλη 79-66
Άρης Πετρούπολης-Κρόνος Αγ. Δημητρίου 82-87 (71-71)
Η Βαθμολογία:
1. ΟΦΗ 4
2. Έσπερος Λαμίας 4
3. Ερμής Σχηματαρίου 3
4. ΒΑΟΛ 3
5. ΑΕ Πεντέλης 3
6. ΑΣ Λοκρός 3
7. ΓΝΟ Άρης Νικαίας 3
8. Κρόνος Αγ. Δημητρίου 3
9. ΑΣ Νίκη Αμαρουσίου 2
10. ΠΟΚ Έσπερος 2
11. Άρης Πετρούπολης 2
12. ΑΟΚ Χανιά 2
13. ΑΕΕ Παναγίτσας 2
Επόμενη αγωνιστική (3η, 29/10):
Έσπερος Καλλιθέας-Λοκρός Αταλάντης
ΑΟΚ Χανιά-Ερμής Σχηματαρίου
ΒΑΟΛ-Έσπερος Λαμίας
Πεντέλη-Άρης Πετρούπολης
Κρόνος Αγ. Δημητρίου-Παναγίτσα
ΟΦΗ-Νίκη Αμαρουσίου
Ο Νίκος Ζιαμπάρης φώναξε "παρών" στην προπόνηση του ΟΦΗ την Κυριακή στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και τέθηκε στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι της Πέμπτης (26/10, 5.15μμ) στο Γεντί Κουλέ με τον Πλατανιά για το Κύπελλο Ελλάδος.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο Νίκος Ζιαμπάρης ακολούθησε την Κυριακή (22/10) όλο το πρόγραμμα της προπόνησης του ΟΦΗ και τέθηκε στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι της Πέμπτης (26/10, 5.15μμ) στο Γεντί Κουλέ με τον Πλατανιά για το Κύπελλο Ελλάδος.
Ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός ακολούθησε όλο το πρόγραμμα δίχως να νοιώσει ενοχλήσεις.
Με προπόνηση που θα γίνει τη Δευτέρα (23/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, η προετοιμασία του ΟΦΗ, φια την πρώτη φετινή επίσημη αναμέτρηση θα μπεί στην τελική της ευθεία.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το πρώτο (και ιστορικό) εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ στην Α1, στην πισίνα του Ηρακλείου, ήταν μια γιορτή, με τις κερκίδες του κολυμβητηρίου κατάμεστες από κόσμο, τους οργανωμένους του ΟΦΗ να δίνουν δυναμικό «παρών», την ομάδα και τους ανθρώπους της, να είναι γεμάτοι από ενθουσιασμό, αλλά το αποτέλεσμα που ήθελαν δεν ήρθε.
Ο ΟΦΗ στο νερό δεν ήταν το ίδιο καλός με όλα τα υπόλοιπα και γνώρισε δίκαια την ήττα από τον έμπειρο Πανιώνιο με 7-11.
Μια ήττα που μετά τον Εθνικό είναι η δεύτερη στο πρωτάθλημα της Α1, μετά από εκείνη από τον Εθνικό στην πρεμιέρα (10-5), με τον ΟΦΗ να ξεκινάει το ονειρεμένο αλλά και δύσκολο ταξίδι του στη μεγάλη κατηγορία, με 0/2, ενώ πηγαίνει να παίξει τρίτο παιχνίδι με την πολύ ισχυρή Βουλιαγμένη, η οποία μαζί με τον Ολυμπιακό, είναι οι πιο ισχυρές ομάδες στην κατηγορία.
Φάνηκε στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, η έλλειψη αγώνων, που έχει η ομάδα πόλο του ΟΦΗ.
Αλλά και η έλλειψη ομοιογένειας, παλιών και νέων παικτών, η οποία έρχεται μέσα από τα παιχνίδια.
Ο ΟΦΗ έχει διαχρονικά αυτό το πρόβλημα, της έλλειψης αγώνων προετοιμασίας, λόγω έλλειψης αντιπάλων στην Κρήτη και αυτό φαίνεται στον σημερινό «πρωτάρη» ΟΦΗ στην Α1 πόλο.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο αντίπαλος του ΟΦΗ ο Πανιώνιος, έκανε παραμονή του αγώνα με τον ΟΦΗ, προπόνηση-προετοιμασία με τον Εθνικό (!), ομάδα της ίδιας κατηγορίας, ενώ ο ΟΦΗ μονάχος του προπονείται στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Τα παιδιά του Μάκη Βολτυράκη, ήθελαν να ευχαριστήσουν τη «ζεστή» κερκίδα που έκανε τα πάντα για να δώσει ώθηση στους παίκτες, αλλά ήταν σαφές ότι δεν μπορούσαν. Δεν είναι ακόμη έτοιμοι.
Ο κόουτς Βολτυράκης τονίζει ρεαλιστικά ότι θα πρέπει να υπάρχει υπομονή και παιχνίδι με παιχνίδι η ομάδα θα παρουσιαστεί καλύτερη, κυρίως στο δεύτερο γύρο!
Μέσα από τα παιχνίδια, ο κόουτς, που ανέβασε τον ΟΦΗ στην Α1,θα προσπαθήσει για το αποτέλεσμα, αλλά και το μοντάρισμα της ομάδας!
Ξέρει πολύ καλά, ότι το έργο του δεν είναι εύκολο. Αλλά είναι διατεθειμένος να το παλέψει.
Στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο, οι Νεοσμυρνιώτες, ομάδα με εμπειρία στην Α1, πήραν δίκαια τη νίκη.
Εκμεταλεύθηκαν την έλλειψη ετοιμότητας του ΟΦΗ και είχαν τον έλεγχο από το ξεκίνημα.
Εκλεισαν το πρώτο οκτάλεπτο προηγούμενοι με 1-2, το δεύτερο με 3-5 και το τρίτο με 5-7.
Ο ΟΦΗ πλησίασε κάποια στιγμή στο γκολ (5-6), αλλά δεν είχε διάρκεια.
Το παιχνίδι ήταν «ανοιχτό» στα 6 λεπτά πριν από τη λήξη της τελευταίας περιόδου (6-8), αλλά σε εκείνο το σημείο ο Πανιώνιος έκανε αυτό που έπρεπε για να πάρει τη νίκη.
Με ένα 0-2, έφερε τη διαφορά στο +4 (6-10) και κάπου εκεί τελείωσε το παιχνίδι, το οποίο έκλεισε με 7-11, υπέρ των φιλοξενουμένων.
Η γενική εικόνα του ΟΦΗ, άφησε στους ανθρώπους της ομάδας (και σε εμάς) την αίσθηση ότι η ομάδα αν και ανέτοιμη ακόμη μπορούσε να κάνει ένα καλύτερο παιχνίδι.
Όπως προαναφέραμε, όμως, αυτό το μεγάλο ταξίδι του ΟΦΗ στην Α1 πόλο, θα χρειαστεί υπομονή και διάρκεια…
Διαβάστε ακόμη
Ο κόσμος έσπρωξε τον ΟΦΗ, αλλά η πρώτη νίκη στην Α1 δεν ήρθε