Την επίσημη φωτογράφιση της ομάδας 2017-18 παρουσίασε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, μέσα από την επίσημη σελίδα της.
Ομαδική φωτογραφία της φετινής ομάδας, που θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα της Football league και ατομικές φωτογραφίες του κάθε παίκτη ξεχωριστά.
Η επίσημη φωτογράφιση του ΟΦΗ έχει ήδη ανέβει και στους λογαριασμούς της ΠΑΕ στο instagram, το Facebok και το twitter. (ofi1925official).
"ΟΦΗ-ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ-ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ" αναφέρει το σύνθημα της ΠΑΕ.
Δείτε παρακάτω ΟΛΗ την επίσημη φωτογράφιση του ΟΦΗ, η οποία δημοσιεύεται απο την επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr
«Επιτέλους ξεκινάμε. Ολοι οι παίκτες περιμέναμε πως και πως το πρώτο παιχνίδι».
Με τα λόγια αυτά στην επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr ο έμπειρος αμυντικός του ΟΦΗ Δημήτρης Κομεσίδης, αναφέρθηκε στην επιθυμία των παικτών του ΟΦΗ, για το πρώτο παιχνίδι της φετινής χρονιάς.
Ο ΟΦΗ υποδέχεται την Πέμπτη (26/10, 5.15μμ) στο Γεντί Κουλέ, τον Πλατανιά για το Κύπελλο Ελλάδος και θέλει να ξεκινήσει με μια νίκη και καλή ψυχολογία τις φετινές του επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις.
Όπως λέει ο Κομεσίδης «ξεκινάμε με το Κύπελλο, αλλά δεν έχει σημασία. Θα έρθουν και τα παιχνίδια του πρωταθλήματος. Ο Πλατανιάς είναι μια πολύ σοβαρή και δυνατή ομάδα Σούπερ Λίγκ και πρέπει να είμαστε σοβαροί, πειθαρχημένοι και συγκεντρωμένοι.
Παίζουμε στο γήπεδο μας και με τη βοήθεια των φιλάθλων μας, μπορούμε να τα καταφέρουμε».
Ο Κομεσίδης δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παρουσία του κόσμου στο πρώτο παιχνίδι. Όπως λέει «τους θέλουμε δίπλα μας. Είναι το πρώτο ματς και θέλουμε τη δύναμη και την ώθηση που θα μας δώσουν. Φέτος, η χρονιά είναι σημαντική και τους θέλουμε κοντά μας, ένα παραπάνω, για να πετύχουμε τους στόχους μας».
Για την φετινή χρονιά του ΟΦΗ, ο δυναμικός αμυντικός επισημαίνει πως «έχουμε μια πολύ καλή ομάδα φέτος, έχουμε κάνει καλή προετοιμασία και πιστεύω ότι αυτό θα βγεί και στα παιχνίδια. Θα βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και ο στόχος μας είναι πως θα το κερδίζουμε. Ετσι θα βαδίσουμε».
Για το πρώτο παιχνίδι πρωταθλήματος του ΟΦΗ στις Σέρρες με τον Πανσερραικό, ο Κομεσίδης, επισημαίνει ότι «τώρα έχουμε τον Πλατανιά, μπροστά μας. Θα έχουμε το χρόνο να ασχοληθούμε με το παιχνίδι κόντρα στον Πανσερραικό".
Για τη δική του παρουσία και τι περιμένει φέτος από τον εαυτό του, ο Κομεσίδης επισημαίνει ότι «θα δώσω τα πάντα για την ομάδα. Τον καλύτερο μου εαυτό. Αυτό κάνω πάντα. Το έκανα και πέρσι και θα το κάνω και φέτος.
Θα είμαι πανέτοιμος και στη διάθεση του προπονητή, για ότι αποφασίσει για μένα, ώστε να βοηθήσω την ομάδα».
Τα γενέθλια του είχε ο 23χρονος αμυντικός του ΟΦΗ Μανόλης Μπολάκης και η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, μέσα απο την επίσημη σελίδα της δημοσιεύσε όμορφες στιγμές απο τα αποδυτήρια της ομάδας.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Τα 23 του χρόνια έκλεισε ο Μανόλης Μπολάκης (γενν. 20-10-1994) και μετά την προπόνηση του Σαββάτου, τον περίμενε μια τούρτα στα αποδυτήρια του ΟΦΗ, για να σβήσει κεράκια.
Στα αποδυτήρια, όπως γίνεται με κάθε παίκτη του ΟΦΗ, στήθηκε μια μικρή γιορτή για το Μανόλη, με τραγούδι και… πειράγματα!
«Μανωλιό, Χρόνια πολλά. Ξανά με τον ΟΦΗ μας του χρόνου Σούπερ Λίγκ» είναι η ευχή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στον 23χρονος αμυντικό, που είναι γέννημα θρέμμα του ΟΦΗ και από τα παιδιά του, που έπαιξαν στην μεγάλη κατηγορία.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της ευχαριστεί για μια ακόμη φορά το Ζαχαροπλαστείο του Μιχάλη Πλατάκη στις Πατέλες, για την προσφορά της τούρτας.
Δείτε παρακάτω όμορφες στιγμές που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ από τα γενέθλια του Μανόλη Μπολάκη.