karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Νίκη με τον Πλατανιά για την ψυχολογία της ομάδας και του κόσμου" θέλει ο Νίκος Παπαδόπουλος, αλλά και καλό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ με δηλώσεις του στην επίσημη σελίδα της ομάδας, με αφορμή την έναρξη των επίσημων αγώνων του ΟΦΗ, ζητάει τη συμπαράσταση του κόσμου "στα δύσκολα, όταν η ομάδα έχει τη μεγαλύτερη ανάγκη", εκφράζει την πίστη του στην ομάδα που έχει δημιουργήσει και η οποία έχει μέσο όρο ηλικίας 25.6 έτη και εύχεται ένα πρωτάθλημα στη Football league "χωρίς τις κακές διαιτησίες της περσινής χρονιάς, ώστε η κάθε ομάδα να κατακτήσει τους στόχους της μέσα στο γήπεδο".

Αναλυτικά η δήλωση του Νίκου Παπαδόπουλου, στην επίσημη σελίδα της ομάδας, με αφορμή την έναρξη των επίσημων αγωνιστικών υποχρεώσεων του ΟΦΗ σε Κύπελλο και πρωτάθλημα:

Για το παιχνίδι Κυπέλλου με τον Πλατανιά:

«Παίζουμε με μια καλή ομάδα, Σούπερ Λίγκ και για μας είναι σημαντικό ότι είναι το πρώτο επίσημο παιχνίδι, αλλά και ότι θα βάλουμε ένα δυνατό επίσημο παιχνίδι στα πόδια μας, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος.

Θέλουμε να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι, για πολλούς λόγους. Για την ψυχολογία της ομάδας, αλλά και για την ψυχολογία του κόσμου που τον θέλουμε κοντά μας στη φετινή σεζόν. Το Κύπελλο δεν είναι ο πρώτος στόχος, αλλά σαν μεγάλη ομάδα που είμαστε, μπαίνουμε σε κάθε παιχνίδι για να το κερδίσουμε».

Για την έναρξη του πρωταθλήματος της Football league:

«Για μας είναι ευχάριστο, ότι έστω και αργά, ξεκινάει το πρωτάθλημα.

Περιμέναμε πολύ καιρό αυτή τη στιγμή.

Είναι σημαντικό για μας, να ξεκινήσουμε καλά.

Θέλουμε καλή αρχή.

Πιστεύουμε στην ομάδα μας.

Ο στόχος μας είναι μόνο η άνοδος. Το ξεκαθαρίσαμε απο την αρχή της προετοιμασίας.

Το πιο σημαντικό είναι το τέλος της χρονιάς να μας βρεί εκεί που όλοι θέλουμε.

Εχουμε φτιάξει μια ομάδα, όχι μόνο για φέτος, αλλά και για τα επόμενα χρόνια.

Εχουμε μια ομάδα με μέσο όρο ηλικίας  25.6 ετών με  παίκτες που διψάνε για διάκριση.

Θέλουμε τη στήριξη του κόσμου, στη χρονιά που ξεκινάει.

Τους θέλουμε κοντά μας κυρίως στις δύσκολες στιγμές, γιατί εκεί περισσότερο η ομάδα χρειάζεται η βοήθεια τους.

Εύχομαι να γίνει ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, χωρίς κακές διαιτησίες που υπήρχαν στην προηγούμενη σεζόν και η κάθε ομάδα, να κατακτήσει το στόχο της αγωνιστικά μέσα στο γήπεδο».

Mε τη φράση " Ολοι γήπεδο την Πέμπτη. Να βοηθήσουμε την ομάδα μας στην πρώτη νίκη της χρονιάς!" η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απευθύνει κάλεσμα στους φιλάθλους να αποτελέσουν τον 12ο παίκτη, στο πρώτο φετινό επίσημο παιχνίδι της χρονιάς, με τον Πλατανιά, την Πέμπτη (26/10, 5.15μμ) στο Γεντί Κουλέ.

Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 επισημαίνει την σημασία ο κόσμος να μείνει μακριά απο ενέργειες που μπορούν να βλάψουν την ομάδα, καθώς ο νέος πειθαρχικός κώδικας, είναι πολύ αυστηρός.

"Δεν πρέπει να ανάψει κανένας πυρσός" αναφέρει στην ανακοίνωση της ΠΑΕ, που καλεί τους φιλάθλους να μείνουν μακριά απο ενέργειες, που μπορεί να φέρουν πρόστιμα και τιμωρίες στον ΟΦΗ, σε μια δύσκολη εποχή οικονομικά.

H ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Φίλαθλοι του ΟΦΗ,

Η ομάδα μας επιτέλους ξεκινάει τα επίσημα παιχνίδια.

Πρώτος αντίπαλος ο Πλατανιάς Χανίων, για το Κύπελλο Ελλάδος, σε ένα αγαπημένο θεσμό, για την ομάδα μας, στον οποίο πέρσι είχαμε εξαιρετική πορεία, κερδίζοντας στο γήπεδο μας, ομάδες όπως ο Παναθηναικός και ο Ηρακλής.

Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και αν και το Κύπελλο δεν είναι αυτοσκοπός, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να κερδίσει όλα τα παιχνίδια και να χαρίσει χαρά στους φιλάθλους.

Η βοήθεια του κόσμου προς αυτήν την κατεύθυνση θα είναι καθοριστική.

Τον θέλουμε μαζί μας, δωδέκατο παίκτη, να δώσει την ώθηση στον προπονητή και τους παίκτες.

Χρειάζεται όμως και προσοχή.

Σε μια εποχή που η ομάδα μας, προσπαθεί να βρεί οικονομικές λύσεις, θα πρέπει να μείνουμε μακριά από ενέργειες, που μπορεί να μας κοστίσουν.

Ο νέος πειθαρχικός κώδικας είναι πολύ αυστηρός, ειδικά σε ζητήματα που αφορούν το άναμμα πυρσών στις εξέδρες.

Τα πρόστιμα είναι μεγάλα και εξοντωτικά και φθάνουν μέχρι τιμωρία της έδρας.

Κανένας πυρσός δεν πρέπει να ανάψει.

Καμία ενέργεια δεν πρέπει να γίνει, που θα βλάψει την ομάδα μας.

Προστατέψτε το γήπεδο μας, την έδρα μας, που είναι η μεγάλη μας δύναμη για να πετύχουμε και φέτος.

Ολοι γήπεδο την Πέμπτη! 

Να βοηθήσουμε την ομάδα μας στην πρώτη νίκη της χρονιάς!

ΟΦΗ-ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ-ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στον Εργοτέλη, θα πρέπει να αποφασίσουν το τι θα κάνουν με τον Γκώνια.

Δεν γίνεται σε κάθε παιχνίδι, ο προπονητής με τη συμπεριφορά του, να κλέβει την...δόξα απο του παίκτες του.

Μετά το φιλικό με τον ΟΦΗ, ο νέος προπονητής του Εργοτέλη, αποδείχθηκε για δεύτερη φορά, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, οξύθυμος.

Η ερώτηση δημοσιογράφου, για το αν θα έπρεπε να κάνει δηλώσεις για τη διαιτησία, μετά από ένα φιλικό παιχνίδι, τον έβγαλαν εκτός ελέγχου.

Χρησιμοποίησε φράσεις όπως «Τι είσαι εσυ;»  και «αν δεν σου αρέσουν αυτά που λέω να φύγεις» και «μην ξαναμιλήσεις», οι οποίες προκάλεσαν (ξανά) άσχημη εντύπωση.

Το θέμα δεν είναι το αν συμφωνούμε ή όχι με τα ερωτήματα που δέχθηκε ο προπονητής του Εργοτέλη, αν και πράγματι η αναφορά για το διαιτητή ενός φιλικού αγώνα ήταν πράγματι υπερβολική, ενώ και το video δεν δικαιώνει τον προπονητή του Εργοτέλη, καθώς και πέναλτι υπήρχε και το γκολ του Ογκμποε ήταν καθαρό.

Το θέμα είναι το ύφος και ο τρόπος που μίλησε.

Θα περίμενε κανείς, από ένα νέο προπονητή, που βρίσκεται μικρό χρονικό διάστημα στο Ηράκλειο, να είναι πιο ευγενής.

Αντίθετα, έχει δείξει ένα πρόσωπο, που προκαλεί προβληματισμό.

Πριν από λίγο καιρό, σε ένα φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών, πιάστηκε στα χέρια με τον πρόεδρο της αντίπαλης ομάδας!

Χρειάστηκε δε, η παρέμβαση του ιδιοκτήτη του Εργοτέλη Μάγκεντ Σάμι για να γίνει ο «σασμός» με τους εξοργισμένους Ζωνιανούς, οι οποίοι αποκάλεσαν αλήτικη τη συμπεριφορά του!

Ο Γκώνιας, θα πρέπει να καταλάβει ότι τη δουλειά του, δεν την αδικεί ο διαιτητής σε ένα φιλικό παιχνίδι.

Ο ίδιος κάνει κακό στον εαυτό του και την ομάδα του.

Γιατί, η εικόνα του Εργοτέλη, στο φιλικό με τον ΟΦΗ, ήταν πράγματι καλή.

Ο ενθουσιασμός, το ταλέντο και η ταχύτητα της ομάδας, ο τρόπος που αντέδρασε στο πρέσινγκ του ΟΦΗ στο πρώτο ημίχρονο και έβγαλε ευκαιρίες και δοκάρια, ήταν στοιχεία ελπιδοφόρα, τα οποία θα έπρεπε να κυριαρχήσουν στις αναφορές σε ότι αφορά στον Εργοτέλη, στο συγκεκριμένο παιχνίδι!

Αντίθετα, το επεισόδιο του Γκώνια με τον δημοσιογράφο και κυρίως η αντίδραση του προπονητή του Εργοτέλη, πήρε την μερίδα του λέοντος.

Αδικο, πραγματικά, για αυτό που παρουσίασαν τα παιδιά του νεανικού Εργοτέλη του Γκώνια, στο φιλικό με τον ΟΦΗ.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ανέβηκαν οι τόνοι στα παράπονα του Γκώνια για τη διαιτησία (VIDEO)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi