Οι παίκτες του ΟΦΗ "πάτησαν" για πρώτη φορά φέτος το χορτάρι του Γεντί Κουλέ, μετά την επανασπορά που έγινε, κορυφώνοντας την προετοιμασία τους για το παιχνίδι της Πέμπτης (26/10, 5.15μμ) με τον Πλατανιά, για το Κύπελλο Ελλάδος.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη (24/10) στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ κορυφώνει την προετοιμασία του, για το παιχνίδι της Πέμπτης (26/10, 5.15μμ) με τον Πλατανιά, για το Κύπελλο Ελλάδος.
Με απόφαση της τεχνικής ηγεσίας, η προπόνηση έγινε στο Γεντί Κουλέ, ενόψει του αγώνα με τον Πλατανιά και οι παίκτες του ΟΦΗ, είχαν την ευκαιρία να «πατήσουν» για πρώτη φορά το χορτάρι, μετά την επανασπορά που έγινε σε αυτό και η οποία είναι εμφανής σε πολλά σημεία του γηπέδου.
Να σημειωθεί ότι μετά το παιχνίδι με τον Πλατανιά, θα μεσολαβήσουν ακόμη 2 εβδομάδες μέχρι το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ για το πρωτάθλημα, καθώς ο ΟΦΗ δίνει τα δυο πρώτα παιχνίδια εκτός έδρας (Πανσερραικό και Καρδίτσα) και αυτό θα βοηθήσει το χόρτο να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο.
Ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι με τον Πλατανιά, με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (25/10, 4μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος δεν αντιμετωπίζει κανένα αγωνιστικό πρόβλημα, με εξαίρεση αυτό του τιμωρημένου Δημήτρη Μάνου και των Μονιάκη και Περογαμβράκη.
Η φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 είναι απο την προπόνηση του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ.
Δείτε παρακάτω το VIDEO που ανέβασε η ΠΑΕ στη σελίδα της στο Facebook απο την προπόνηση.
Χωρίς τον Δημήτρη Μάνο θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ στο παιχνίδι Κυπέλλου με τον Πλατανιά, την Πέμπτη (26/10, 5.15μμ) στο Γεντί Κουλέ, για το Κύπελλο Ελλάδος. Ο επιθετικός του ΟΦΗ "χρωστάει" μια αγωνιστική απο πέρσι (είχε συμπληρώσει κάρτες) και έτσι δεν είναι στα πλάνα του Νίκου Παπαδόπουλου για το παιχνίδι.
Θα αγωνιστεί κανονικά όμως στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό στην πρεμιέρα της Stoiximan Football league.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Χωρίς τον Δημήτρη Μάνο, θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ στο παιχνίδι Κυπέλλου με τον Πλατανιά, την Πέμπτη (26/10, 5.15μμ) στο Γεντί Κουλέ, για το Κύπελλο Ελλάδος.
Ο επιθετικός του ΟΦΗ, «χρωστάει» μια αγωνιστική από πέρσι, όπου είχε συμπληρώσει κάρτες και έτσι δεν θα είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι.
Ο Μάνος θα έχει κανονικά δικαίωμα συμμετοχής στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Πανσερραικό, στην πρεμιέρα της Stoiximan Football league.
Από εκει και πέρα, ο Νίκος Παπαδόπουλος, δεν αντιμετωπίζει άλλα αγωνιστικά προβλήματα, με εξαίρεση τους Μονιάκη και Περογαμβράκη.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ένα ενδιαφέρον και επίκαιρο ερώτημα αναδείχθηκε μετά απο μια πρόσφατη δημοσίευση για τις πληρωμές στον ΟΦΗ και το γεγονός ότι στους λογαριασμούς των ποδοσφαιριστών, μπήκε έγκαιρα η μισθοδοσία του Σεπτεμβρίου.
Εγινε δηλαδή το… αυτονόητο.
Οι παίκτες-εργαζόμενοι πληρώθηκαν στην ώρα τους, όπως πρέπει να γίνει κανονικά.
Με ρωτάνε λοιπόν, κάποιοι φίλοι για το αν θα έπρεπε να γίνεται ενημέρωση για το θέμα αυτό.
Και είναι ασφαλώς σωστό και λογικό το ερώτημα τους.
Γιατί ,να χρειάζεται να γίνει δημόσια αναφορά για ένα θέμα που είναι υποχρέωση και καθήκον , μια εταιρείας, να πληρώνει δηλαδή στην ώρα της, τους εργαζόμενους της.
Να κάνει δηλαδή το …αυτονόητο.
Το ερώτημα είναι, ποιο ακριβώς είναι σήμερα το "αυτονόητο" στην κοινωνία που ζούμε!
Γιατί έχουμε χάσει τη μπάλα!
Η είδηση πλέον, σήμερα, δυστυχώς, δεν είναι ότι κάποιος είναι απλήρωτος.
Η είδηση είναι ότι είναι πληρωμένος!
Αυτό το συναντάμε καθημερινά ,σε όλους τους τομείς.
Στο ποδόσφαιρο ειδικά, η κατάσταση είναι τραγική.
Στη Β’ Εθνική Ελλάδος ειδικότερα, που είναι το χειρότερο πρωτάθλημα Παγκοσμίως, ένα παραπάνω.
Οι ομάδες δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν και κάθε χρόνο πριν αρχίσει το πρωτάθλημα, το ζήτημα που απασχολεί την κατηγορία, είναι ποιες ομάδες θα καταφέρουν να …τερματίσουν.
Κάθε χρόνο, τα τελευταία χρόνια, ομάδες αποχωρούν, καθώς το οικονομικό τους «πνίγει».
Το ίδιο φαίνεται ότι θα γίνει και φέτος. Ξεκινούν 18, αλλά δεν θα τερματίσουν τόσες.
Οι συνθήκες εργασίας, της κατηγορίας, σε πολλές ομάδες, απέχουν πολύ από τον «επαγγελματικό» χαρακτήρα, που έχει η Β’ Εθνική.
Στον ΟΦΗ, όπου το οικονομικό δεν είναι ασφαλώς λυμένο, ούτε υπάρχει ασφάλεια και μεγάλος χρηματοδότης, οι πρώτοι 3 μήνες της φετινής χρονιάς (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), έχουν κυλήσει ομαλά.
Οι άνθρωποι της ομάδας, δίνουν μια καθημερινή μάχη επιβίωσης, γνωρίζοντας ότι δεν έχουν την πολυτέλεια, να εφησυχάσουν, γιατί τα χρήματα που χρειάζονται, είναι πολλά.
Ο δρόμος μέχρι το τέλος, είναι μακρύς και δύσκολος, όμως αν αναλογιστούμε τα μηδενικά έσοδα της κατηγορίας και τα υπόλοιπα που συμβαίνουν σε αυτήν, είναι πράγματι, μια κατάκτηση, η μέχρι σήμερα οικονομική συνέπεια.
Είναι βέβαιο όμως, ότι θα χρειαστεί και στον ΟΦΗ μεγαλύτερη συστράτευση (ομάδας-κόσμου-μετόχων), για να μπορέσει να βγεί η χρονιά.
Να καλυφθούν κάποιες περσινές οφειλές και να μπορέσει να «πληρωθεί» και η φετινή ομάδα, που έχει ως μονόδρομο το στόχο, να ξεφύγει από αυτήν την αξιολύπητη κατηγορία, ώστε να μπορέσει να σηκώσει κεφάλι τα επόμενα χρόνια.
Διαφορετικά και για τον ΟΦΗ, το «αυτονόητο», οι πληρωμές δηλαδή, δεν αποκλείεται να αποτελέσουν μεγάλη πολυτέλεια…
Ας χαρούν λοιπόν όλοι στον ΟΦΗ, το σήμερα, με την ελπίδα, ότι θα μπορέσει να διατηρηθεί αυτή η εικόνα και τους επόμενους μήνες, για τους οποίους και η εικόνα της ομάδας στο γήπεδο, η παρουσία του κόσμου στις εξέδρες και άλλοι σημαντικοί παράγοντες, θα δείξουν αν μπορέσει να κυλήσει ομαλά σε όλα τα επίπεδα....