karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Δίκαιη η νίκη του ΟΦΗ, έχω μέσα στην καρδιά μου τον κόσμο της ομάδας" ανέφερε ο Γιώργος Παράσχος στην συνέντευξη τύπου, ανταποδίδοντας το χειροκρότημα απο την κερκίδα, για το παλαιότερο πέρασμα του απο την ομάδα. "Ο  ΟΦΗ με αυτό που είδα σήμερα, πιστεύω ότι θα πρωταγωνιστήσει.

Εχει μια πολύ καλή ομάδα και με τη δύναμη που του δίνει ο κόσμος θα είναι από τους πρωταγωνιστές".

Ο προπονητής του Πλατανιά, Γιώργος Παράσχος, ανέφερε αναλυτρικά στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ (1-0):

"Εγινε ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι. Ο ΟΦΗ δικαιολογημένα, κέρδισε δίκαια.

Στο πρώτο ημίχρονο ειδικότερα ήταν καλύτερος από εμάς.

Εμείς παρατάξαμε μια ομάδα, με αρκετούς αναπληρωματικούς.

Δυστυχώς, στο παιχνίδι της Κυριακής, που εμείς δίνουμε ιδιαίτερο βάρος, ο αντίπαλος έπαιξε Τρίτη, εμείς Πέμπτη και έτσι ήταν φυσιολογικό να προστατέψουμε κάποια παιδιά για να κοιτάξουμε και το παιχνίδι της Κυριακής με τη Λαμία.

Στο δεύτερο ημίχρονο μπορέσαμε και μπήκαμε και εμείς στο παιχνίδι.

Το ισορροπήσαμε, είχε ένα καλό και έγιναν αξιόλογες φάσεις και στις δυο εστίες.

Ο ΟΦΗ κέρδισε δίκαια και με αυτό που παρουσίασε και αυτό που είδα σήμερα, πιστεύω ότι θα πρωταγωνιστήσει.

Εχει μια πολύ καλή ομάδα και με τη δύναμη που του δίνει ο κόσμος θα είναι από τουε πρωταγωνιστές.

-Ο κόσμος του ΟΦΗ σας χειροκρότησε και πάλι..

“Σας έχω πεί ξανά ότι ο κόσμος του ΟΦΗ με έχει σκλαβώσει. Με οποιαδήποτε ομάδα και αν έχω έρθει , πραγματικά συναντώ την ίδια εικόνα.

Από την πλευρά μου τους ευχαριστώ και να είναι σίγουροι ότι και εγώ τον ΟΦΗ τον έχω μέσα στην καρδιά μου».

-Το πρόβλημα του Πλατανιά είναι αμυντικό ή επιθετικό;

«Το άσχημο είναι ότι ακόμα δεν μπορούμε να βρούμε την ισορροπία μας.

Ελλειπαν πολλοί αμυντικοί παίκτες, οι οποίοι σιγά-σιγά επανέρχονται.

Πιστεύω θα βρούμε την ισορροπία μας.

Η μπάλα θέλει και τύχη, για αυτό και το ποδόσφαιρο είναι ωραίο.

Ο αντίπαλος θα μας κάνει 1-2 τελικές και θα δεχθούμε γκολ.

Εμείς στο παιχνίδι της Κυριακής κάναμε 15 και δεν πετύχαμε και τίποτα.

Εχουμε και μια γκαντεμιά στην ομάδα.

Αυτήν την εποχή οποιοδήποτε λάθος κάνουμε το πληρώνουμε.

Πιστεύω ότι με μια νίκη θα αλλάξει η ψυχολογία των παιδιών».

Με τη σειρά του ο ποδοσφαιριστής του Πλατανιά Γιάννης Παπανικολάου, ανέφερε ότι:

«Ηταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Ο ΟΦΗ έδειξε από την αρχή τη διάθεση του να πάρει το παιχνίδι. Γιατί το είχε ανάγκη για τον κόσμο του, για να ξεκινήσει καλά τη χρονιά. Εμείς δεν πήγαμε καλά στο πρώτο ημίχρονο.

Στο δεύτερο ημίχρονο το ισορροπήσαμε το παιχνίδι, αλλά δεν καταφέραμε να σκοράρουμε».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο Πλατανιάς, το πρώτο φετινό θύμα του ΟΦΗ!

O Aνέστης Νάστος φόρεσε το περιβραχιόνιο του αρχηγού στη νίκη του ΟΦΗ επί του Πλατανιά (1-0) για το Κύπελλο και μετά το παιχνίδι αναφέρθηκε στην εικόνα της ομάδας του, στο παιχνίδι της Δευτέρας με τον Πανσερραικό, αλλά και στην επετειακή φανέλα της ομάδας του '87 που κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδος.

"Εύχομαι να ξεκινήσουμε δυνατά και να εξελιχθεί το πρωτάθλημα, έτσι όπως θέλουμε από την αρχή.

Εχουμε ένα στόχο και ευελπιστούμε όλοι ότι θα τον πετύχουμε" ανέφερε ο μέσος του ΟΦΗ, ο οποίος για τη φανέλα του '87 είπε ότι "Ηταν μια ωραία κίνηση και πιστεύω ότι και εμείς τιμήσαμε τη φανέλα αυτή και είχαμε μια καλή παρουσία στο παιχνίδι".

Αναλυτικά ο μέσος του ΟΦΗ, που φόρεσε το περιβραχιόνιο του αρχηγού στο παιχνίδι με τον Πλατανιά, δήλωσε στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι (1-0):

"Κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά νομίζω ότι εμείς οι παίκτες από το ξεκίνημα κάναμε το παιχνίδι, πιο εύκολο για μας. Μπήκαμε δυνατά. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά.

Και σε αυτούς που αγωνίστηκαν και σε εκείνους που ήταν στον πάγκο και σε αυτούς που ήταν εκτός αποστολής.

Δουλέψαμε πολύ για αυτό το παιχνίδι.

Η έναρξη του πρωταθλήματος για μας ήταν από σήμερα. Ετσι το είδαμε. Ότι ξεκινάμε από σήμερα. Στο παιχνίδι όλα εξελίχθηκαν υπερ μας.

Συγχαρητήρια σε όλους και κοιτάμε το παιχνίδι  της Δευτέρας με τον Πανσερραικό, το οποίο είναι διαφορετικό. Είναι δύσκολο.

Πρέπει να δουλέψουμε. Να πάμε να πάρουμε τους τρείς βαθμούς.

Στόχος είναι οι τρείς βαθμοί σιγά-σιγά και το καλό ποδόσφαιρο που κατά διαστήματα βγάζει η ομάδα.

Συγχαρητήρια σε όλους. Ευχαριστούμε τον κόσμο.

Θέλουμε ανάλογη συνέχεια και υποστήριξη.

Εύχομαι να ξεκινήσουμε δυνατά και να εξελιχθεί το πρωτάθλημα, έτσι όπως θέλουμε από την αρχή.

Εχουμε ένα στόχο και ευελπιστούμε όλοι ότι θα τον πετύχουμε".

-Αγωνιστήκατε με μια φανέλα με ιστορία. Τη φανέλα της ομάδας του 87 που πήρε το Κύπελλο. Σε εσάς τι ιδιαίτερο έφερε η φανέλα;

«Οποια φανέλα του ΟΦΗ και αν φορέσεις είναι τιμητική. Ακόμα περισσότερο, αυτή η φανέλα που την τιμήσανε κάποιοι παίκτες, που σήμερα είτε είναι προπονητές μας, ή διοικούν.

Μας βαραίνει περισσότερο, αλλά θέλαμε να δείξουμε και εμείς ότι αξίζουμε να τη φοράμε.

Ηταν μια ωραία κίνηση και πιστεύω ότι και εμείς τιμήσαμε τη φανέλα αυτή και είχαμε μια καλή παρουσία».

-Ανέστη, με ποιο στίγμα ξεκινάει ο ΟΦΗ το πρωτάθλημα της Football league;

 «Εχουμε ένα δύσκολο ξεκίνημα. Εχουμε δείξει και στα φιλικά, αλλά και στο σημερινό παιχνίδι, ότι είμαστε μια ομάδα που θα μπαίνει δυνατά. Σε κάθε παιχνίδι στόχος οι τρείς βαθμοί. Αν συνδιαστεί αυτό με καλό ποδόσφαιρο, έχει καλώς. Σεβόμαστε όλες τις ομάδες, αλλά είμαστε ΟΦΗ και όπου παίζουμε θα παίζουμε για τους τρείς βαθμούς».

-Ο ΟΦΗ θα πάει στο πρωτάθλημα  να παίξει και φέτος σε δύσκολες έδρες και σε δύσκολες συνθήκες…

«Σίγουρα δεν θα είναι όπως το παιχνίδι με τον Πλατανιά. Θα πάμε σε κακά γήπεδα και δύσκολες έδρες. Ο Πλατανιάς έπαιξε ποδόσφαιρο και μας βοήθησε. Άλλες ομάδες θα παίξουν διαφορετικά. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για όλες τις συνθήκες».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο Πλατανιάς, το πρώτο φετινό θύμα του ΟΦΗ!

Μπράβο στους παίκτες του ΟΦΗ και τον κόσμο για τη νίκη επί του Πλατανιά για το Κύπελλο Ελλάδος με 1-0, αλλά και συγκέντρωση και προσοχή στο παιχνίδι της πρεμιέρας με τον Πανσερραικό τη Δευτέρα, συνέστησε ο Νίκος Παπαδόπουλος στη συνέντευξη τύπου, μετά την αναμέτρηση του Γεντί Κουλέ.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, φρόντισε να υπενθυμίσει ότι "θέλω να πω μπράβο στους παίκτες μου για την προσπάθεια, όμως θέλω να υπενθυμίσω σε όλους ότι η ομάδα πέρσι με όλες τις ομάδες της Σούπερ Λίγκ στο Κύπελλο, πήγε πολύ καλά. Αλλά στο πρωτάθλημα είχε προβλήματα. Αυτό το λάθος δεν πρέπει να το κάνουμε φέτος.

Το πρωτάθλημα είναι ο πρωταρχικός μας στόχος. Όχι ότι θα αφήσουμε το Κύπελλο, αλλά πρέπει από αύριο να δουλέψουμε για το πρώτο ματς του πρωταθλήματος, το οποίο πρέπει να το κερδίσουμε, για να έχουμε καλή ψυχολογία και στο πρωτάθλημα".

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε ότι "θεωρώ ότι έγινε ένα καλό παιχνίδι από την πλευρά μας.

Κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, το πλάνο που είχαμε πήγε πάρα πολύ καλά. Πρεσάραμε ψηλά τον αντίπαλο, κλέψαμε πολλές μπάλες, αυτό το παιχνίδι που θέλουμε να κάνουμε. Να βγάλουμε φάσεις και σε μια από αυτές σκοράραμε".

Και ανέφερε για το παιχνίδι της Δευτέρας με τον Πανσερραικό, ότι "είναι μια ομάδα που παίζει μέσα στην έδρα της, έχει ένα έμπειρο προπονητή. Αυτό που πρέπει να κοιτάξουμε εμείς είναι να είμαστε καλά, να έχουμε σωστή τακτική και να κερδίσουμε».

Αναλυτικά ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος δήλωσε στη συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι:

"Διψούσαμε να παίξουμε το πρώτο μας παιχνίδι. Να παίξουμε στην έδρα μας, να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο για ψυχολογικούς λόγους και να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας.

Να κάνουμε αυτόν τον κόσμο που σήμερα ήρθε στο γήπεδο να μιλήσει με καλά λόγια για την ομάδα μας, ώστε να είναι περισσότερος, την επόμενη φορά.

Πρέπει να τους ευχαριστήσουμε για τη βοήθεια τους.

Θεωρώ ότι έγινε ένα καλό παιχνίδι από την πλευρά μας.

Κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, το πλάνο που είχαμε πήγε πάρα πολύ καλά.

Πρεσάραμε ψηλά τον αντίπαλο, κλέψαμε πολλές μπάλες, αυτό το παιχνίδι που θέλουμε να κάνουμε.

Να βγάλουμε φάσεις και σε μια από αυτές σκοράραμε.

Θεωρώ ότι τακτικά ήμασταν πάρα πολύ καλοί.

Σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Αν εξαιρέσουμε ένα λάθος που έγινε και θα ήταν κρίμα να ισοφαριστούμε γιατί η εικόνα μας ήταν πάρα πολύ καλή.

Στο δεύτερο ημίχρονο, ήταν φυσιολογικό να πέσουμε λίγο.

Παίξαμε με μια ομάδα που έχει ρυθμό, ενώ εμείς δεν έχουμε ρυθμό.

Κερδίσαμε το παιχνίδι και είμαστε χαρούμενοι γιατί θα μας βοηθήσει για το πρωτάθλημα.

Ένα πρωτάθλημα που επιτέλους ξεκινάει τη Δευτέρα για μας.

Θέλω να πω μπράβο στους παίκτες μου για την προσπάθεια, όμως θέλω να υπενθυμίσω σε όλους ότι η ομάδα πέρσι με όλες τις ομάδες της Σούπερ Λίγκ στο Κύπελλο, πήγε πολύ καλά.

Αλλά στο πρωτάθλημα είχε προβλήματα.

Αυτό το λάθος δεν πρέπει να το κάνουμε φέτος.

Το πρωτάθλημα είναι ο πρωταρχικός μας στόχος.

Όχι ότι θα αφήσουμε το Κύπελλο, αλλά πρέπει από αύριο να δουλέψουμε για το πρώτο ματς του πρωταθλήματος, το οποίο πρέπει να το κερδίσουμε, για να έχουμε καλή ψυχολογία και στο πρωτάθλημα.

Συγχαρητήρια στους παίκτες για την προσπάθεια, συγχαρητήρια στον κόσμο.

Από αύριο δουλειά για να ξεκινήσουμε καλά το πρωτάθλημα».

-Η ομάδα έδειξε ότι είναι έτοιμη...

«Παίξαμε με μια καλή ομάδα, όπως είναι ο Πλατανιάς. Τα ματς που έχω δεί είναι μια ομάδα που εχει καλό πασινγκ γκέιμ. Δεν έβγαλε ευκαιρίες σήμερα ενώ σε άλλα παιχνίδια το έχει κάνει.

Αυτό οφείλεται στο πρέσινγκ το δικό μας και την καλή μας αμυντική λειτουργία.

Το δύσκολο κομμάτι για μένα και τους συνεργάτες μου ήταν ότι εκεί που πιστεύαμε ότι πρέπει να φρεσκάρουμε την ομάδα για να είναι έτοιμη και πάλι είχαμε καθυστέρηση στην έναρξη του πρωταθλήματος.

Αλλάξαμε το πρόγραμμα μας και θεωρώ ότι είμαστε σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Ετσι τουλάχιστον φάνηκε.

Εχουμε όλους τους παίκτες καλά. Και ο Μονιάκης μπαίνει σιγά-σιγά.

Η ομάδα έχει βάθος. Το πρόβλημα μου ήταν ποιους θα αφήσω εκτός.

Εμειναν παίκτες όπως ο Κουτσιανικούλης, Οικονόμου, Σιώπης, Παπατόλιος που είναι καλοί παίκτες.

Αυτός είναι ένας ευχάριστος πονοκέφαλος.

Η ομάδα είναι έτοιμη και θέλουμε να ξεκινήσουμε καλά και το πρωτάθλημα, για να έχουμε καλή ψυχολογία.

-Τη Δευτέρα ο ΟΦΗ στις Σέρρες…

«Πάντα η πρεμιέρα κρύβει παγίδες. Ολες οι ομάδες θέλουν να κερδίσουν. Ο Πανσερραικός παίζει μέσα στην έδρα του.

Ευτυχώς για μας είχαμε την ευκαιρία να δούμε λίγο την ομάδα αυτή στο παιχνίδι Κυπέλλου που έπαιξε, όπως κάναμε και με άλλες ομάδες της Β’ Εθνικής.

Είναι μια ομάδα που παίζει μέσα στην έδρα της, έχει ένα έμπειρο προπονητή.

Αυτό που πρέπει να κοιτάξουμε εμείς είναι να είμαστε καλά, να έχουμε σωστή τακτική και να κερδίσουμε».

-Η ομάδα έχει έμπειρους  παίκτες και καλούς ξένους. Αυτό σε συνδιασμό με την έδρα, είναι όπλο για τον ΟΦΗ;

«Είναι σίγουρα. Εχουμε παιδιά σε ηλικία 25-26 ετών. Πήραμε παίκτες όχι μόνο για ένα χρόνο. Θέλουμε να φτιάξουμε ένα κορμό για τα επόμενα χρόνια.

Εχουμε και ποιότητα και εμπειρία.

Αυτό είναι ευχάριστο. Η έδρα μας παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά όλα αυτά αν δεν έχεις τακτική, δεν κάνουν τίποτα.

Παίζουμε Β’ Εθνική, πρέπει να κρατάμε το μηδέν και να προσαρμοστούμε γρήγορα".

Φωτογραφία: Βασίλης Σαιτάκης, ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο Πλατανιάς, το πρώτο φετινό θύμα του ΟΦΗ!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi