Δεύτερη ήττα για την ομάδα πόλο του ΟΦΗ στο παρθενικό της ταξίδι στην Α1.
Γνώρισε την ήττα από τον Πανιώνιο με 7-11, στο πρώτο παιχνίδι στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Ανέτοιμος ο ΟΦΗ πάλεψε όσο μπορούσε αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό.
Συγκινητική ήταν πάντως η παρουσία των φιλάθλων του ΟΦΗ στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, το οποίο γέμισαν, δημιουργώντας μια εκπληκτική ατμόσφαιρα.
«Δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι. Μας λείπουν παιχνίδια προετοιμασίας. Θα χρειαστεί υπομονή και μεγάλη προσπάθεια για να πετύχουμε το στόχο της παραμονής που έχουμε θέσει. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο και θα δείτε εκπλήξεις. Ο Πανιώνιος μας κέρδισε δίκαια» δήλωσε ο προπονητής του ΟΦΗ Μάκης Βολτυράκης.
Τα οκτάλετα: 1-2, 2-3, 2-2, 2-4.
Τα γκολ του ΟΦΗ πέτυχαν οι Παπανικολάου 2, Ζακχάια 2, Λεονταράκης 1, Γιγουρτάκης 1, Καλής 1.
Τα γκολ του Πανιωνίου πέτυχαν οι Κουλιεράκης 3, Κουτσιαλής 2, Καλαϊτζής 2, Παπαποστόλου 2, Μπεργκούλια 1 και Σταυρόπουλος.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO ατμόσφαιρα απο το παιχνίδι!
Τα γενέθλια του είχε ο 23χρονος αμυντικός του ΟΦΗ Μανόλης Μπολάκης και η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, μέσα απο την επίσημη σελίδα της δημοσιεύσε όμορφες στιγμές απο τα αποδυτήρια της ομάδας.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Τα 23 του χρόνια έκλεισε ο Μανόλης Μπολάκης (γενν. 20-10-1994) και μετά την προπόνηση του Σαββάτου, τον περίμενε μια τούρτα στα αποδυτήρια του ΟΦΗ, για να σβήσει κεράκια.
Στα αποδυτήρια, όπως γίνεται με κάθε παίκτη του ΟΦΗ, στήθηκε μια μικρή γιορτή για το Μανόλη, με τραγούδι και… πειράγματα!
«Μανωλιό, Χρόνια πολλά. Ξανά με τον ΟΦΗ μας του χρόνου Σούπερ Λίγκ» είναι η ευχή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στον 23χρονος αμυντικό, που είναι γέννημα θρέμμα του ΟΦΗ και από τα παιδιά του, που έπαιξαν στην μεγάλη κατηγορία.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της ευχαριστεί για μια ακόμη φορά το Ζαχαροπλαστείο του Μιχάλη Πλατάκη στις Πατέλες, για την προσφορά της τούρτας.
Δείτε παρακάτω όμορφες στιγμές που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ από τα γενέθλια του Μανόλη Μπολάκη.
Με το Νίκο Ζιαμπάρη ο οποίος ανεβάζει στροφές, αλλά και καλή ψυχολογία θα παραταχθεί ο ΟΦΗ στο παιχνίδι Κυπέλλου με τον Πλατανιά, που θα γίνει την επόμενη Πέμπτη (26/10, 5.15μμ) στο Γεντί Κουλέ, για το Κύπελλο Ελλάδος.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο Νίκος Ζιαμπάρης ανεβάζει στροφές και το Σάββατο (21/10) ακολούθησε μέρος της προπόνησης του ΟΦΗ.
Ο κεντρικός αμυντικός ένοιωθε ένα σφίξιμο στον προσαγωγό, τις τελευταίες μέρες, όμως δείχνει ήδη καλύτερα και όλα δείχνουν ότι θα είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, στο παιχνίδι Κυπέλλου με τον Πλατανιά, που θα γίνει την επόμενη Πέμπτη (26/10, 5.15μμ) στο Γεντί Κουλέ, για το Κύπελλο Ελλάδος.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες του ΟΦΗ, γυμνάστηκαν κανονικά υπο τις οδηγίες του Νίκου Παπαδόπουλου και των συνεργατών του.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Κυριακή το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
*Μετά την προπόνηση οι παίκτες του ΟΦΗ και ο προπονητής Νίκος Παπαδόπουλος, είχαν μια συζήτηση με την ψυχολόγο Ζουμπουλία Γαρεφαλάκη, η οποία προσφέρει τις υπηρεσίες της στον ΟΦΗ. Η κ. Γαρεφαλάκη, είδε τους παίκτες του ΟΦΗ και τον προπονητή της ομάδας σε πολύ καλή ψυχολογία, ενόψει της έναρξης των επίσημων υποχρεώσεων της ομάδας σε Κύπελλο Ελλάδος και πρωτάθλημα.