karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Μετά το ρεπό της Παρασκευής, οι παίκτες του ΟΦΗ ξεκινούν το Σάββατο την προετοιμασία τους για το παιχνίδι με τον Πλατανιά, που θα γίνει την επόμενη Πέμπτη, στο Γεντί Κουλέ, για το Κύπελλο Ελλάδος.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Ημέρα ξεκούρασης η Παρασκευή (20/10) για τους παίκτες του ΟΦΗ, καθώς ο Νίκος Παπαδόπουλος έδωσε ρεπό στους παίκτες του.

Το Σάββατο το πρωί οι παίκτες του ΟΦΗ επανέρχονται στις προπονήσεις και θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι Κυπέλλου με τον Πλατανιά, που θα γίνει την επόμενη Πέμπτη (26/10, 5.15μμ) στο Γεντί Κουλέ, για το Κύπελλο Ελλάδος.

Το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ θα αξιολογήσει το Σάββατο εκ νέου το σφίξιμο που έχει ο Νίκο Ζιαμπάρης στους προσαγωγούς, για να δεί αν ο δυναμικός κεντρικός αμυντικός θα είναι στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το πρώτο φετινό επίσημο παιχνίδι του ΟΦΗ.

Περογαμβράκης και Μονιάκης που ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα δεν υπολογίζονται για το παιχνίδι με τον Πλατανιά.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η συμπληρωματική έκθεση του Ηρακλειώτη διαιτητή Γιώργου Φουκάκη, «έκαψε» τον Εργοτέλη και τον Ερμή Ζωνιανών, για τα όσα συνέβησαν στο μεταξύ τους φιλικό παιχνίδι στο βοηθητικό του Παγκρητίου σταδίου!

Ο Ηρακλειώτης διαιτητής που καρατομήθηκε φέτος απο τη Σούπερ Λίγκ, συνέταξε κανονικά φύλλο αγώνα για το παιχνίδι, ωστόσο σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, δεν έγραψε τίποτα σε αυτό μετά τη λήξη  του αγώνα.

Η δημοσιότητα που πήρε το θέμα της έκτασης του σοβαρού επεισοδίου του  προπονητή του Εργοτέλη Τάκη Γκώνια, με τον πρόεδρο του Ερμή Ζωνιανών Γιάννη Κάββαλο και άλλα μέλη της ομάδας του Ερμή, έκανε το διαιτητή να επανέλθει με συμπληρωματική έκθεση στην ΚΕΔ και η πειθαρχική της ΕΠΟ, να επιβάλλει την εξοντωτική ποινή  της αφαίρεσης τριών βαθμών από τον Ερμή, ο οποίος αγωνίζεται στον 8ο όμιλο της Γ’ Εθνικής + 2 αγωνιστικές και 2 χιλιάδες ευρώ χρηματικό πρόστιμο, ενώ στον Εργοτέλη επέβαλε το σημαντικό πρόστιμο των 9 χιλιάδων ευρώ +2 χιλιάδες ευρώ στον Γκώνια + απαγόρευση εισόδου στον προπονητή  του Εργοτέλη για ένα μήνα.

Οι βαριές ποινές , προέρχονται σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν οι ομάδες, που προχωρούν σε έφεση για την πτώση των ποινών, επειδή οι αναφορές του διαιτητή στο φύλλο αγώνα, «δεν ήταν ακριβείς».

Όπως λένε, ο διαιτητής αναφέρει για είσοδο φιλάθλων του Ερμή στο γήπεδο και «κυνηγητό» προς τον Γκώνια, κάτι που δεν συνέβη και αυτό κόστισε στους Ζωνιανούς το -3, σύμφωνα με το νέο πειθαρχικό κώδικα.

Οπως επίσης δεν συνέβη όπως λένε, το περιστατικό ότι "ο Γκώνιας χτύπησε τον πρόεδρο του Ερμή Ζωνιανών", απλά υπήρχε μεταξύ τους μια αψυχαχία.

Οι δυο ομάδες έχουν παράπονα από τον Ηρακλειώτη διαιτητή, για το γεγονός ότι σε ένα φιλικό παιχνίδι, είναι υπερβολικό να γίνεται τόσο μεγάλο θέμα.

Πιθανότατα η μεγάλη δημοσιοποίηση του επεισοδίου, αλλά και οι δηλώσεις που έγιναν ειδικά από τον πρόεδρο του Ερμή Γιάννη Κάββαλο, για τον Γκώνια, ήταν η αιτία, ώστε ο Ηρακλειώτης ρέφερυ, να κάνει τη συμπληρωματική έκθεση, προκειμένου να μην τιμωρηθεί από την ΚΕΔ.

Το τι τον έκανε την επόμενη μέρα του αγώνα να κάνει συμπληρωματική έκθεση, ποιος τον συμβούλευσε να το κάνει και ποιος τον ενημέρωσε για τα γεγονότα που περιγράφει "τυλίγοντας σε μια κόλα χαρτί τις ομάδες" το ξέρει ο ίδιος.

Πάντως η ποινή αφαίρεσης βαθμών, σε φιλικό παιχνίδι, δεν έχει προηγούμενο στο Ελληνικό ποδόσφαιρο!

Μεγάλος χαμένος είναι ο Ερμής Ζωνιανών, καθώς το -3 φρενάρει ανοιχτά την προσπάθεια του για παραμονή σε ένα πολύ ανταγωνιστικό όμιλο όπως είναι ο 8ος της Γ' Εθνικής, στον οποίο απο τις 11 ομάδες πέφτουν οι 4!

Ενώ και στον Εργοτέλη τα 9 χιλιάρικα πρόστιμο, δεν είναι αμελητέα.

Εργοτέλης και Ερμής ήταν ομάδες που με ανακοινώσεις τους στήριξαν τον διαιτητή  Γιώργο Φουκάκη, στη φετινή του καρατόμηση από την Σούπερ Λίγκ και όπως λένε, δεν περίμεναν τέτοια αντιμετώπιση.

Τώρα, ετοιμάζουν την υπερασπιστική τους γραμμή, για να δούν πως θα αποφύγουν τις –πράγματι-σφοδρές ποινές, για ένα φιλικό παιχνίδι!

Με μαρτυρίες και περιστατικά θα επιχειρήσουν να πείσουν την επιτροπή εφέσεων για το άδικο της ποινής.

Εργοτέλης και Ερμής μετά το επεισόδιο Γκώνια-Κάββαλου τα βρήκαν, αλλά φαίνεται ότι αυτή η ταραχή που έγινε στο συγκεκριμένο παιχνίδι και η έλλειψη ψυχραιμίας, θα τους κοστίσει…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Βράζουν στον Εργοτέλη!

Το ταξίδι της ομάδας πόλο του ΟΦΗ στην Α1 πόλο ξεκίνησε.

Η παρθενική συμμετοχή του ΟΦΗ στη μεγάλη κατηγορία της υδατοσφαίρισης, δεν θα είναι εύκολη, αλλά η πρόθεση όλων είναι να δώσουν και την ψυχή τους, ώστε ο ΟΦΗ να μπορέσει να παραμείνει στην κατηγορία.

Στο πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ αγωνιζόμενος δίχως τους δυο διεθνείς Γεωργιανούς αθλητές του, γνώρισε την ήττα από τον Εθνικό με 10-5.

Το Σάββατο (5μμ) ο ΟΦΗ δίνει στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, το πρώτο του εντός έδρας παιχνίδι, κόντρα στον Πανιώνιο.

"Zητάμε τη βοήθεια όλων"

Όπως επισημαίνει μιλώντας στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο επικεφαλής του τμήματος Μιχάλης Σπαγουλάκης «έχουμε καλά στοιχεία σαν ομάδα και έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης. Από παιχνίδι σε παιχνίδι θα είμαστε καλύτεροι. Το μεγάλο μας ατού είναι το καλό κλίμα που έχουμε, η εμπειρία και το όνομα του προπονητή μας. Πιστεύω ότι θα το παλέψουμε δυνατά για να παραμείνουμε στην κατηγορία».

Ο Μιχάλης Σπαγουλάκης αναφέρεται όμως και στο οικονομικό κομμάτι.

Όπως τονίζει «ζητάμε τη βοήθεια όλων. Εχουμε για πρώτη φορά στην πόλη ομάδα στην  Α1 και πρέπει να τη στηρίξουμε. Υπολογίζω στη βοήθεια του κόσμου, στην τοπική αυτοδιοίκηση και σε κάποιες μεγάλες εταιρείες, να έρθουν κοντά μας, για να μπορέσουμε να βγάλουμε τη χρονιά με αξιοπρέπεια».

«Θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις»

Ο προπονητής του ΟΦΗ Μάκης Βολτυράκης επισημαίνει από την πλευρά του ότι  «η χρονιά που ξεκίνησε θα είναι πολύ δύσκολη και σκληρή. Δεν είχαμε τον χρόνο για να οργανωθούμε και να προετοιμαστούμε όσο θα θέλαμε. Θα προσπαθήσουμε να παραμείνουμε στην κατηγορία με όλες μας τις δυνάμεις».

Η επιτροπή πόλο

Η επιτροπή πόλο που έχει δημιουργηθεί για να στηρίξει την προσπάθεια του ΟΦΗ, απαρτίζεται από τους Μιχάλης Σπαγουλάκης, Γιώργος Σπαγουλάκης, Σαράντος Τσιαμπάζης, Κώστας Φαρσάρης, Γιώργος Βαρδαλαχάκης.

Το σύστημα διεξαγωγής

Οι  6 πρώτες ομάδες θα συνεχίσουν στα πλέι οφ μετά το τέλος της κανονικής περιόδου.  Στη συνέχεια, οι 4 τελευταίες θα παλέψουν στα πλέι άουτ (αρχικά ο 9ος με τον 12ο και ο 10ος με τον 11ο) για να αποφύγουν τις δύο θέσεις του υποβιβασμού.

ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ ΟΦΗ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΗΛΙΚΙΑ ΘΕΣΗ

Τσαβολάκης Στέλιος 36 Τερματοφύλακας

Βασιλάκης Φανούρης 34 Φουνταριστός

Γιγουρτάκης Άρης 28 Περιφερειακός

Γεωργόπουλος Αλέξης 31 Περιφερειακός

Λεονταράκης Μανώλης 36 Περιφερειακός

Παπανικολάου Αλέξανδρος 21 Περιφερειακός

Κόκκινος Νίκος 22 Περιφερειακός

Κλήμος Παναγιώτης 24 Περιφερειακός

Σιράπογλου Χριστόφορος 22 Περιφερειακός

Αλατσής Τάσος 19 Φουνταριστός

Καλής Φοίβος 19 Περιφερειακός

Πίσσας Τηλέμαχος 22 Περιφερειακός

Γιαννάκης Σταμάτης 27 Περιφερειακός

Ιερωνυμάκης Δημήτρης 20 Περιφερειακός

Καβουσανός Βασίλης 16 Τερματοφύλακας

Ζακχάια Κβίτσα 21 Περιφερειακός

Τσικβινίτζε Λεβάν 24 Φουνταριστός

Βάλσαμος Γιάννης 16 Περιφερειακός

Κλάδος Νίκος 16 Περιφερειακός

Κιαμούρης Ορέστης 16 Φουνταριστός

Σπυριδάκης Παναγιώτης 17 Περιφερειακός

Αποκτήθηκαν: Πίσσας (ΠΑΟ), Αλατσής (δαν. Χίος), Καλλής (δαν. Βουλιαγμένη), Σιράπογλου (δαν. Γλυφάδα), Ζακχάια (Γεωργία), Τσικβινίτζε (Γεωργία).

Αποχώρησαν: Σπαγουλάκης (σταμ.).

Προπονητής: Μάκης Βολτυράκης.

Βοηθός: Θανάσης Κίτσος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ηρθε για να δαγκώσει το πόλο του ΟΦΗ! (VIDEO)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi