karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Την πρώτη του ανανέωση για τη νέα περίοδο, ανακοίνωσε ο Εργοτέλης. Ο λόγος για τον κεντρικό αμυντικό Χρήστο Μπάτζιο. "Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη" ανέφερε ο ποδοσφαιριστής.

Η επίσημη ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:

Η ΠΑΕ Εργοτέλης προχώρησε το απόγευμα της Δευτέρα στην ανανέωση του πρώτου της συμβολαίου στο πλαίσιο του προγραμματισμού της ομάδος εν όψει την νέας αγωνιστικής σεζόν. Ο εκ των αρχηγών Χρήστος Μπάτζιος μετά από την σχετική συμφωνία, θα συνεχίσει να φοράει τα κιτρινόμαυρα και την νέα αγωνιστική περίοδο 2018-19.

Στις δηλώσεις του μετά την ανανέωση του συμβολαίου του ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να είμαι μέλος της οικογένειας του Εργοτέλη. Ευχαριστήσω την διοίκηση καθώς επίσης και τον νέο προπονητή της ομάδας μας για την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση που έδειξαν προς το πρόσωπό μου. Επιθυμία μου είναι να φτάσω ν αγωνιστώ με τον Εργοτέλη στην μεγάλη κατηγορία. Θέλω να υποσχεθώ πως θα δώσω τα πάντα και την νέα χρονιά, προκειμένου η ομάδα μας να πραγματοποιήσει τον στόχο της. Εύχομαι να έχουμε μια καλή σεζόν με υγεία για όλους μας και έργα εντός αγωνιστικού χώρου»

*Ο Γ.Σ. Εργοτέλης εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στο σωματείο ΠΑΣΑ Ηρόδοτος για την άνοδo του στην Football League. Συγχαρητήρια στους παίκτες, στο τεχνικό επιτελείο, στους διοικούντες και σε όσους συντέλεσαν σ’ αυτή την επιτυχία η οποία ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο τη θέση της πόλης μας στον αθλητικό χάρτη.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στην νέα σας προσπάθεια!

Σημαντικά θέματα απασχόλησαν το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. Αδειοδότηση, οργάνωση προετοιμασία της ομάδας και τμημάτων υποδομής (Κ20, Κ17, Κ15), εργασίες σε Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και Γεντί Κουλέ, αλλά και θέματα ανανεώσεων και μεταγραφών, απασχόλησαν το Δ.Σ.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Η προετοιμασία που κάνει ο ΟΦΗ για την κατάθεση ενός αξιόπιστου φακέλου αδειοδότησης, μέχρι τις 18 Ιουνίου, που εκπνέει η προθεσμία από την αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ, ήταν το βασικό θέμα συζήτησης στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, που έγινε τη Δευτέρα (4/6) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Στον ΟΦΗ, επικρατεί ικανοποίηση, για την δουλειά που έχει ήδη γίνει στο θέμα αυτό, σε όλες τις προυποθέσεις που απαιτούνται.

Στόχος του ΟΦΗ, είναι ένας πλήρης φάκελος, για την συμμετοχή της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ και προς αυτήν την κατεύθυνση, επικεντρώνονται οι προσπάθειες των ανθρώπων του ΟΦΗ.

Το Δ.Σ. ασχολήθηκε ακόμη με τα παρακάτω θέματα:

-Θέματα που αφορούν την οργάνωση της προετοιμασίας της ομάδας.

-Θέματα που αφορούν την οργάνωση και στελέχωση των ομάδων Κ20, Κ17 και Κ15, που θα είναι υπο τη σκέπη της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 τη νέα περίοδο.

-Θέματα που αφορούν εργασίες που έχουν ήδη ξεκινήσει σε Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και Γεντί Κουλέ, ενόψει της συμμετοχής της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ τη νέα περίοδο.

-Ο επικεφαλής της επιτροπής μεταγραφών Κώστας Καζανάκης, ενημέρωσε για τις ανανεώσεις ποδοσφαιριστών που έχουν γίνει μέχρι σήμερα και εξέφρασε την αισιοδοξία, ότι θα ολοκληρωθούν με επιτυχία, με βάση το πλάνο της τεχνικής ηγεσίας.

Τα πρώτα 150 εισιτήρια διαρκείας για τον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ "έφυγαν" όπως ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, με βάση το σχέδιο προπώλησης εισιτηρίων διαρκείας με προνομιακή τιμή, μέχρι τις 15 Ιουνίου.

Φίλοι του ΟΦΗ απο τις θύρες 2,3,7,8 έσπευσαν να "καπαρώσουν" τη θέση τους για τη νέα περίοδο και να επωφεληθούν απο την έκπτωση, αλλά παράλληλα και να βοηθήσουν την ομάδα, σε μια «νεκρή περίοδο» από πλευράς εσόδων.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της προπώλησης των εισιτηρίων διαρκείας για τον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ, «έφυγαν» τα πρώτα 150 «κομμάτια», τα οποία αφορούν σε διαρκείας της νέας περιόδου (2018-19), με την προνομιακή και εκπτωτική τιμή που έχει ανακοινώσει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για όσους αγοράσουν εισιτήριο διαρκείας μέχρι τις 15/6.

Το γεγονός αυτό, έφερε ικανοποίηση στην διοίκηση της ομάδας, καθώς τα χρήματα αυτά διατίθενται σε καθημερινές υποχρεώσεις, σε μια σχετικά «νεκρή περίοδο» από πλευράς εσόδων.

Τα εισιτήρια διαρκείας που έχουν πουληθεί, αφορούν κατόχους θέσεων για τις θύρες, 2,3,7,8.

Η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας με προνομιακή τιμή θα συνεχιστεί μέχρι τις 15 Ιουνίου, όπως έχει ανακοινώσει η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα προμηθεύονται καθημερινά από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, με την επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας και του ΑΦΜ.

Οι προνομιακές τιμές των εισιτηρίων διαρκείας για την αγωνιστική περίοδο 2018-19 έχουν ως εξής:

-Για τη θύρα 1 η κανονική τιμή είναι 120 ευρώ και η προνομιακή διαμορφώνεται στα 100 ευρώ.

-Για τις θύρες 2 και 3 η κανονική τιμή είναι 300 ευρώ και η προνομιακή 250 ευρώ.

-Για τη θύρα 7 η κανονική τιμή θα είναι 400 ευρώ και η προνομιακή 350 ευρώ.

-Για τη θύρα 8 η κανονική τιμή θα είναι 300 ευρώ και η προνομιακή 250.

-Για τη θύρα 9 (κάτω διάζωμα) η κανονική τιμή είναι 400 ευρώ και η προνομιακή 350.

-Για τη θύρα 9 (πάνω διάζωμα) η κανονική τιμή είναι 700 ευρώ και η προνομιακή 600.

Για τις θύρες 4,5 θα γίνει μια συζήτηση με τους οργανωμένους φιλάθλους, σε ότι αφορά την τιμή.

Ενώ για τη θύρα 6 δεν έχει ακόμη ληφθεί οριστική απόφαση.

Να σημειωθεί ότι οι περσινοί κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας, θα έχουν δικαίωμα προνομιακής τιμής, εφ’ όσον ανανεώσουν την θέση τους μέχρι τις 15 Ιουνίου.

Αν όχι, τότε θα έχουν δικαίωμα να ανανεώσουν την θέση τους με την κανονική τιμή, μέχρι τις 4 Αυγούστου.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi