karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

 

Η Ντάρια Τουρόβνικ, η πρώην παίκτρια του Survivor, τι σχέση έχει με τον ΟΦΗ;

Εχει και…παραέχει!

Η πανέμορφη Ουκρανέζα, διατηρεί σχέση με τον κρητικό επιχειρηματία Γιώργο Ανδριαδάκη και αυτές τις μέρες βρίσκεται στην Κρήτη, για διακοπές!

Ετσι, δεν έχασε την ευκαιρία, να επισκεφθεί το καφέ του ΟΦΗ, το οποίο έχει αναλάβει, ο αδερφός του Γιώργου, ο Νίκος Ανδριαδάκης, που είναι και στο τμήμα δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Η Ντάρια ξεναγήθηκε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και πήρε… γεύση από ΟΦΗ!

Ποτέ δεν ξέρεις!

Αν μείνει μόνιμα στην Κρήτη, ίσως γίνει και θαμώνας στο Γεντί Κουλέ!

Εδώ, που τα λέμε, δεν θα ήταν άσχημη ιδέα!

Ο Νίκος Ανδριαδάκης που είναι "τρελός" με τον ΟΦΗ, της το πρότεινε άλλωστε να την κάνει...Οφάκι!

Πάντως θα πρέπει να τονιστεί, ότι όσοι συνάντησαν την Ντάρια στο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ, έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις, για την καλοσύνη της και την ευγένεια της.

Η παίχτρια του Survivor ήταν προσιτή σε όλους, μίλησε με γονείς, έβγαλε φωτογραφίες με μικρά παιδιά και γενικά όλοι είχαν να λένε για μια ευχάριστη παρουσία-έκληξη!

Γ.Κορτς

Στην φωτογραφία η Ντάρια με το Νίκο Ανδριαδάκη, στην επίσκεψη της στο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ.

Την πανέμορφη κορούλα τους,  Σοφία, βάφτισαν οι καλοί συνάδελφοι Μηνάς Αλμπαντάκης και Ελένη Μπουρμά.

Το μυστήριο, έγινε την Παρασκευή (1/6) στον ιππικό όμιλο και φίλοι αλλά και συνάδελφοι του ζευγαριού, τους ευχήθηκαν τα καλύτερα για την μικρή Σοφία, η οποία έκλεψε την παράσταση, χόρευε συνεχώς και ήταν στα... καλύτερα της!

Μετά το μυστήριο, ακολούθησε δεξίωση στον ίδιο χώρο.

Στους καλούς φίλους Μηνά και Ελένη, ευχόμαστε ότι καλύτερο, αλλά και στην όμορφη Σοφία, να είναι πάντα λαμπερή και ευτυχισμένη!

Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Την ίδια ώρα που ο ΟΦΗ, φαίνεται να έχει ολοκληρώσει το 70% των ανανεώσεων των παικτών, που με βάσει το πλάνο της τεχνικής ηγεσίας, για τη νέα σεζόν στην Σούπερ Λίγκ, φαίνεται να έχει ξεκινήσει και τις πρώτες του μεταγραφικές επαφές.

Η άνοδος του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ και η δυναμική του ονόματος του, έχει κάνει αρκετούς παίκτες, να είναι θετικοί να κατέβουν στην Κρήτη.

Πληροφορίες αναφέρουν, ότι ο ΟΦΗ έχει ήδη προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό, τουλάχιστον δυο περιπτώσεις παικτών, οι οποίοι πέρσι αγωνίστηκαν σε ομάδες της Σούπερ Λίγκ, που έκαναν καλή σεζόν στο πρωτάθλημα!

Ενώ, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο ΟΦΗ βλέπει και μια καλή περίπτωση για την άμυνα του, από Ευρωπαική ομάδα.

Στο πλάνο του Νίκου Παπαδόπουλου, οι προσθήκες δεν θα είναι πολλές, καθώς πρόθεση είναι να στηριχθεί ο κορμός της ομάδας, που ανέβασε τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, ωστόσο το βάρος φαίνεται να πέφτει σε κάποιες «επίλεκτες» περιπτώσεις που έχουν προταθεί με παίκτες που θα κάνουν την διαφορά, είτε από την Ελληνική, είτε από την ξένη αγορά.

Ηδη στον ΟΦΗ, εξετάζουν με προσοχή την περίπτωση ενός Ελληνα ακραίου επιθετικού, ο οποίος έκανε πέρσι πολύ καλή σεζόν με Ελληνική ομάδα της Σούπερ Λίγκ, ενώ σε πολύ καλό δρόμο, είναι και μια περίπτωση Ελληνα μέσου, του οποίου η ομάδα –επίσης- είχε καλή σεζόν στην μεγάλη κατηγορία.

Από εκεί και μετά, εξετάζεται με προσοχή η περίπτωση ενός Ευρωπαίου κεντρικού αμυντικού (κοινοτικό διαβατήριο), αλλά και ενός Ελληνα επιθετικού.

Γενικά στον ΟΦΗ, αν και έχουν ρίξει το βάρος στην ολοκλήρωση των ανανεώσεων (ειδικά στις υποθέσεις των Κουτσιανικούλη και Ποτουρίδη), ρίχνουν …ματιές και στην μεταγραφική αγορά και σύντομα αναμένονται, ίσως και οι πρώτες ανακοινώσεις, καθώς οι επαφές είναι προχωρημένες.

Για ...ονόματα και διευθύνσεις, θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο, καθώς για τους συγκεκριμένους παίκτες, ενδιαφέρονται και άλλοι ανταγωνιστές! Οπότε, λίγη υπομονή...

Με ρωτάνε πολλοί φίλοι ακροατές από τον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, αν ο ΟΦΗ βλέπει την αφορά της Β’ Εθνικής, η οποία έχει πολύ καλούς παίκτες, οι οποίοι θα μπορούσαν να σταθούν στην μεγάλη κατηγορία. Αποψη που με βρίσκει σύμφωνο, καθώς πράγματι η κατηγορία έχει καλό υλικό και σε ξένους, αλλά και σε Ελληνες παίκτες.

Ηδη ο ΠΑΣ Γιάννινα, έχει πάρει τον Λέο (ΑΟΧανιά/Κισσαμικός) και τον Λουκίνα (ΑΕ Καραισκάκης), ο Πανιώνιος τον Τσιλούλη (Απόλλων Λάρισας), ενώ είναι γνωστό το ενδιαφέρον Ολυμπιακού και ΑΕΚ, για τους δυο κορυφαίους σκόρερ της κατηγορίας (Μάνος και Κάιπερς). Είναι πραγματικά παρήγορο και αναγκαίο λόγω της γενικής οικονομικής κρίσης, που κάποιες ομάδες της μεγάλης κατηγορίας, παρακολουθούν τις χαμηλότερες κατηγορίες.

Σε δύσκολα χρόνια του ΟΦΗ, στις αρχές της δεκαετίας του ’80, πέρασε από τον πάγκο του ΟΦΗ, ο μακαρίτης Κώστας Πολυχρονίου. Ο Κώστας Ρεπανάκης, γενικός αρχηγός τότε του ΟΦΗ, μας μιλάει με θαυμασμό για τον παλαίμαχο άσο του Ολυμπιακού και προπονητή της Εθνικής. «Ηταν σοβαρός και δίκαιος με τους παίκτες. Είχαμε πολύ καλή συνεργασία και το πέρασμα του από την ομάδα ήταν θετικό» μας λέει ο παλαίμαχος παράγοντας.

Μια και ο λόγος για τον Κώστα Ρεπανάκη, να πώ ότι όχι μόνο δεν έχει παρατήσει την υπόθεση της συνεργασίας του ΟΦΗ με την Ντόρτμουντ, την οποία έχει αναλάβει προσωπικά, αλλά ετοιμάζει νέο ταξίδι στη Γερμανία, με δικά του έξοδα (πάντα) για να προχωρήσει την χρήσιμη επαφή, που έχει κάνει μέχρι τώρα με τους Γερμανούς, οι οποίοι εμφανίζονται πρόθυμοι να εντάξουν τον ΟΦΗ στις συνεργαζόμενες ομάδες, κάτι πολύ τιμητικό για το σύλλογο!

«Το… παίζουν δύσκολοι;» με ρωτά ένας καλός φίλος για τους Ποτουρίδη και Κουτσιανικούλη, στους οποίους ο ΟΦΗ έχει καταθέσει πρόταση ανανέωσης και περιμένει την απάντηση τους. Η απάντηση είναι απλή. Είναι λογικό αυτή την εποχή οι δυο παίκτες να κάνουν την διαπραγμάτευση τους, για να πάρουν όσα περισσότερα χρήματα, αλλά και η ομάδα να βάλει το «ταβάνι» της. Εχω την αίσθηση, ότι και οι δυο, γνωρίζουν ότι το συμφέρον τους, είναι να… μείνουν στον ΟΦΗ και να συνεχίσουν την σπουδαία χρονιά, που έκαναν φέτος.

Δεν… κινείται φύλλο, στα μεταγραφικά της Σούπερ Λίγκ. Αιτία, το σχέδιο του Υφυπουργού αθλητισμού Βασιλειάδη, για ένα πρωτάθλημα …λάστιχο, όπως εύστοχα έγραψε Αθηναίος συνάδελφος. Φέτος πρωτάθλημα 20 ομάδων και του χρόνου…12!

Εκλογές έρχονται και η κυβέρνηση ψάχνει τρόπους να τους «βολέψει» όλους!

Όμως, πρέπει να γίνει αντιληπτό, πως ακόμα και αν συμβεί αυτό (έχω τις ενστάσεις μου), κάποιες ομάδες που θα βρεθούν ξαφνικά στην μεγάλη κατηγορία, θα πάρουν μια «γεύση» και μετά από ένα χρόνο, θα επιστρέψουν εκεί που πραγματικά ανήκουν, καθώς στο σχέδιο με 12 ομάδες, χωράνε λίγοι.

Επιβεβαιώνεται ότι, τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο για την μεταγραφή του, έχει ο Κάιπερς και όχι ο Εργοτέλης! Θα πάει δηλαδή, όπου θέλει εκείνος και όχι εκεί που θέλουν να τον στείλουν.

Ποιος έκανε λοιπόν την γκάφα με την ΑΕΚ;

Ο Εργοτέλης, που συμφώνησε με την ΑΕΚ (300 χιλ. ευρώ +2 παίκτες), αλλά..ξέχασε ότι θα πρέπει πρώτα να ικανοποιηθεί οικονομικά ο παίκτης.

Η μήπως η ΑΕΚ και αυτός που χειρίστηκε την υπόθεση και που προφανώς δεν περίμενε ότι ο παίκτης και ο ζόρικος μάνατζερ του, θα «κλωτσήσουν».

Ενας πάντως φίλος είπε και κάτι άλλο για την υπόθεση ΑΕΚ-Κάιπερς.

«Αν ήμουν ΑΕΚ, θα τον είχα στείλει… από εκεί που’ ρθε! Θα έπρεπε να παρακαλάει να παίξει στους πρωταθλητές Ελλάδος».

Αυτή –ίσως- είναι η άποψη που εκφράζει και ένα μέσο φίλο της ΑΕΚ, που δεν του αρέσει να ακούει ένα νέο παίκτη να δηλώνει ότι «δεν πάω στην ΑΕΚ, τελείωσε!».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi