karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στον Ηρόδοτο πανηγυρίζουν για την άνοδο της ομάδας στην Β’ Εθνική, μετά από 40 χρόνια, καθώς η πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ, δικαίωσε σε πρώτο βαθμό την ομάδα της Αλικαρνασού για τον αγώνα που διεκόπη λόγω σοβαρών επεισοδίων με τον Αστέρα στην Αμαλιάδα, στα μπαράζ για άνοδο στην Footballleague.

Συγκεκριμένα, η πειθαρχική επιτροπή, έδωσε στα χαρτιά το παιχνίδι στον Ηρόδοτο (0-3), ενώ αφαίρεσε και 5 βαθμούς στην Αμαλιάδα!

Αν αυτή η ποινή, παραμείνει και στην δευτεροβάθμια επιτροπή εφέσεων που θα προσφύγει η Αμαλιάδα, τότε ο Ηρόδοτος, ανεβαίνει στη δεύτερη θέση με 7 βαθμούς, η Αμαλιάδα, πέφτει στους 4 βαθμούς και η ομάδα της Αλικαρνασού, παίρνει το δεύτερο προνομιούχο εισιτήριο, που οδηγεί στην Footballleague.

To δικαστήριο, δικαίωσε τον Ηρόδοτο, καθώς οι αναφορές στο φύλλο αγώνα ήταν ακλόνητες, από το διαιτητή, ο οποίος περιέγραφε με λεπτομέρεια την εισβολή φιλάθλων της Αμαλιάδας, στον αγωνιστικό χώρο και το χτύπημα στον προπονητή του Ηροδότου, Μανόλη Παπαματθαιάκη.

Ετσι έκρινε ότι η διακοπή του αγώνα, έγινε με υπαιτιότητα της γηπεδούχου ομάδας και είχαμε και εκτεταμένη επεισόδια με εισβολή φιλάθλων στο γήπεδο και χτύπημα σε αξιωματούχο αγώνα(προπονητή Ηροδότου).

Η αισιοδοξία της νομικής υπηρεσίας του Ηροδότου, για την έκβαση της υπόθεσης με βάση τα δεδικασμένα που υπήρχαν στο Ελληνικό ποδόσφαιρο (ΠΑΟ-ΠΑΟΚ με Ιβιτς, ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός με Γκαρσία και Ερμής Ζωνιανών-Φωστήρας στη Γ’ Εθνική), επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά και έτσι το προσφυγικό σωματείο, που είδε το έδαφος να χάνεται «κάτω από τα πόδια του», μετά τις εντός έδρας ήττες από Εθνικό και Αήττητο Σπάτων στην Αλικαρνασσό, κερδίζει όπως όλα δείχνουν την άνοδο, με περιπετειώδη τρόπο και μέσα από μια δικαστική απόφαση.

«Η απόφαση είναι μια δικαίωση για μας και της προσπάθειας μας. Είχα δηλώσει ότι έχουμε εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη ότι θα πράξει αυτό που επιβάλει ο νόμος. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να αλλάξει κάτι στο δεύτερο βαθμό, όπως με ενημέρωσαν οι νομικοί μας. Με πολλά κρητικόπουλα καταφέραμε ένα θαύμα και με το ίδιο σχέδιο με πολλούς παίκτες από την Κρήτη, θα συνεχίσουμε και στην Footballleague» δήλωσε ο πρόεδρος του Ηροδότου, Στέλλιος Σωκιανός.

Να σημειωθεί ότι αφαίρεση βαθμών (-3) εκτός από τον Αστέρα Αμαλιάδας, επιβλήθηκε και στον Εθνικό για τα επεισόδια στο παιχνίδι με τον Αήττητο Σπάτων (1-1).

Ετσι, ουσιαστικά μετά τις δικαστικές αποφάσεις, η τελική κατάταξη των μπαράζ ανόδου στον όμιλο Νότου στην Γ’ Εθνική, διαφοροποιήθηκε δραματικά, αν δεν αλλάξει κάτι στην επιτροπή εφέσεων.

Ο Αήττητος Σπάτων, τερμάτισε με 13 βαθμούς πρώτος, ο Ηρόδοτος δεύτερος με 7β, ο Αστέρας Αμαλιάδας και ο Εθνικός στην Τρίτη και τέταρτη θέση με 4 βαθμούς.

Πριν τις δικαστικές αποφάσεις, ανέβαιναν στην Β’ Εθνική, Αήττητος και Αμαλιάδα και πλέον ανεβαίνουν Αήττητος και Ηρόδοτος.

Τέλος, ένα ζήτημα που πρέπει να δούν στον Ηρόδοτο, είναι η 6μηνη τιμωρία απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο του Μανόλη Παπαματθαιάκη, ο οποίος έφαγε ξύλο στην Αμαλιάδα, αλλά η συμμετοχή του στις συμπλοκές του κόστισε μια μεγάλη (χρονικά) ποινή, όπως και στον συνεργάτη του, Ανδρέα Ξυδάκη, καθώς δεν φαίνεται να τους αναγνωρίστηκε, ότι προσπάθησαν να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους και τους παίκτες της ομάδας, στην «ζούγκλα» της Αμαλιάδας.

Αν με μια έφεση, ο Ηρόδοτος, πετύχει μια πτώση της ποινής στους 4 μήνες, από τους 6 που βγήκε πρωτόδικα, οι προπονητές εφ’ όσον μείνουν στο σύλλογο και τη νέα περίοδο στην Footballleague, κάτι που είναι το πιο πιθανό σενάριο, θα προλάβουν να εκτίσουν την ποινή τους, μια και το νέο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής, δύσκολα θα αρχίσει πριν τα τέλη Σεπτεμβρίου, αρχές Οκτωβρίου.

Τελευταία φορά που βρέθηκε ο Ηρόδοτος στην Β' Εθνική, ήταν  το 1983 δηλαδή πρίν απο 35 χρόνια (τότε η Β' Εθνική απο δυο ομίλους, έεγινε ένας), αλλά απο το 1960, που ανέβηκε για πρώτη φορά στη Β' Εθνική, μέχρι τότε, είχε αγωνιστεί 12 αγωνιστικές περιόδους σε αυτήν!

Δείτε παρακάτω τις αποφάσεις του πειθαρχικού οργάνου για το Αστέρας Αμαλιάδας –Ηρόδοτος και το Αήττητος Σπάτων-Eθνικός:

Η απόφαση για το Αστέρας Αμαλιάδας –Ηρόδοτος:

"Η Πειθαρχική Επιτροπή, κατά την τελευταία της συνεδρίαση, έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις.Κηρύσσει το πρώτο εγκαλούμενο αθλητικό σωματείο Α.Ο. Αστέρας Αμαλιάδας – Πανόπουλο πειθαρχικώς ελεγκτέο για την αναλυτικώς περιγραφόμενη στο σκεπτικό της παρούσας πράξη.

Επιβάλλει στο πρώτο εγκαλούμενο τις εξής πειθαρχικές ποινές: α) της κατακύρωσης με διαφορά τερμάτων 0-3 υπέρ του σωματείου Ηρόδοτος Π.Α.Σ.Α. του αγώνος, ο οποίος διεξήχθη στις 13.5.2018 μεταξύ εκείνου και του εγκαλούμενου σωματείου ως γηπεδούχου στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής του 2ου Ομίλου του Ειδικού Πρωταθλήματος της Γ΄ Εθνικής Ερασιτεχνικής Κατηγορίας, β) χρηματική ποινή ύψους δύο χιλιάδων ευρώ (2.000 €), γ) ποινή της διεξαγωγής αγώνα χωρίς θεατές για τέσσερις (4) αγωνιστικές και δ) συνολική ποινή αφαίρεσης πέντε (5) βαθμών από τον βαθμολογικό πίνακα του διεξαγόμενου Ειδικού Πρωταθλήματος της Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας της αγωνιστικής περιόδου 2017-2018.

Κηρύσσει τον τρίτο εγκαλούμενο, Εμμανουήλ Παπαματθαιάκη, πειθαρχικώς ελεγκτέο για την αναλυτικώς περιγραφόμενη στο σκεπτικό της παρούσας πράξη. Επιβάλλει στον τρίτο εγκαλούμενο: α) χρηματική ποινή ύψους χιλίων πεντακοσίων ευρώ (1.500 €), για την καταβολή της οποίας ευθύνεται εις ολόκληρον το δεύτερο εγκαλούμενο σωματείο Ηρόδοτος Π.Α.Σ.Α., και β) την ποινή της απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών.

Κηρύσσει τον τέταρτο εγκαλούμενο, Ανδρέα Ξυδάκη, πειθαρχικώς ελεγκτέο για την αναλυτικώς περιγραφόμενη στο σκεπτικό της παρούσας πράξη. Επιβάλλει στον τέταρτο εγκαλούμενο: α) χρηματική ποινή ύψους χιλίων πεντακοσίων ευρώ (1.500 €), για την καταβολή της οποίας ευθύνεται εις ολόκληρον το δεύτερο εγκαλούμενο σωματείο Ηρόδοτος Π.Α.Σ.Α., και β) την ποινή της απαγόρευσης εισόδου στον αγωνιστικό χώρο για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών".

H απόφαση για το Αήττητος Σπάτων-Eθνικός:

Κηρύσσει το εγκαλούμενο σωματείο Εθνικός ΟΦ Πειραιώς πειθαρχικά ελεγκτέο για την αναλυτικά αναφερόμενη στο σκεπτικό άδικη πράξη στον αγώνα του Ειδικού Πρωταθλήματος της Γ΄Εθνικής Αήττητος Σπάτων-Εθνικός ΟΦ στις 29/04/2018 στο γήπεδο ΔΣ Σπάτων Δημητρίου.

Επιβάλλει στο εγκαλούμενο σωματείο τις εξής πειθαρχικές ποινές: (α) χρηματική ποινή ύψους δύο χιλιάδων Ευρώ (2.000€), (β) ποινή διεξαγωγής δύο (2) αγώνων χωρίς θεατές και (γ) ποινή αφαίρεσης τριών (3) βαθμών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Θα το πάρει στα...χαρτιά!

«Επιστρέφω μαζί με την ομάδα, ξανά στην Σούπερ Λίγκ. Αυτό τα λέει όλα».

Με τη φράση αυτή ο Μανόλης Φαζός, περιέγραψε τη χαρά του για την παραμονή του στον ΟΦΗ για δυο ακόμη χρόνια, μιλώντας στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο ofi1925.gr.
Πριν από τρία χρόνια, αγωνίστηκε ξανά με τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ.
Παρέμεινε στην ομάδα μετά τον υποβιβασμό της στην Γ’ και την Β’ Εθνική και τώρα επιστρέφει με αυτήν, στην μεγάλη κατηγορία.
«Ηταν τρία δύσκολα χρόνια για όλους μας, στις μικρές κατηγορίες. Ο ΟΦΗ δεν ανήκει εκεί. Επέστρεψε εκεί που αξίζει να βρίσκεται και χαίρομαι και επιστρέφω και εγώ στην Σούπερ Λίγκ, με τον ΟΦΗ. Είναι κάτι που το ήθελα πολύ και είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος για αυτό».
Για τους προσωπικούς του στόχους, τονίζει πως «θα συνεχίσω να δίνω το 100% στην προπόνηση και στα παιχνίδια, περιμένοντας πάντα την ευκαιρία. Ευχαριστώ τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη και θα προσπαθήσω τη νέα περίοδο, να δώσω ότι περισσότερο έχω για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».
Ενώ στέλνει και ένα μήνυμα στον κόσμο της ομάδας: «Τους θέλουμε ακόμα περισσότερο δίπλα μας. Φέτος δείξαμε ότι όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολλά. Πιστεύω ότι το ίδιο θα κάνουμε και του χρόνου».

Πηγή:ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Φαζός για δυο ακόμη χρόνια στον ΟΦΗ!

Ο Μανόλης Φαζός είναι η επόμενη κίνηση ανανέωσης του ΟΦΗ. Ο 23χρονος κεντρικός αμυντικός, είναι στο πλάνο της τεχνικής ηγεσίας για τον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ και συμφώνησε για τα επόμενα δυο χρόνια.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Οι ανανεώσεις για τον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ, συνεχίζονται με το Μανόλη Φαζό, να συνεχίζει και αυτός στην ομάδα που χτίζεται για την Σούπερ Λίγκ.

Ο 23χρονος κεντρικός αμυντικός, συμφώνησε για τα επόμενα δυο χρόνια, μετά από συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο της επιτροπής μεταγραφών της ΠΑΕ, Κώστα Καζανάκη.

Ο Μανόλης Φαζός θα αγωνιστεί για δεύτερη φορά στην Σούπερ Λίγκ με τον ΟΦΗ, καθώς το είχε ξανακάνει πριν από τρία χρόνια.

Ακολούθησε την ομάδα στην Γ’ και τη Β’ Εθνική και τώρα συνεχίζει μαζί της και στην Σούπερ Λίγκ.

«Οφάκι και ο Μανόλης Φαζός! Ξανά με τον ΟΦΗ μας στην Σούπερ Λίγκ! Μπράβο Μάνο! #ofi1925» ανέφερε η ΠΑΕ στην ανακοίνωση της στην επίσημη σελίδα της στο Facebook για την παραμονή του 23χρονου κεντρικού αμυντικού.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi