Ο Μανόλης Μονιάκης δεν συνεχίζει στον ΟΦΗ. Μετά απο συζητήσεις με τους ανθρώπους του ΟΦΗ, έλυσε το συμβόλαιο του, καθώς είχε για ένα ακόμη χρόνο. Η ΠΑΕ με ανακοίνωση της ευχαρίστησε τον ποδοσφαιριστή για τη στάση του. Ο 30χρονος αμυντικός δεν ήταν στο σχεδιασμό της νέας χρονιάς. "Ο Μανόλης Μονιάκης θα είναι πάντα κάτι το ιδιαίτερο για την ομάδα μας" αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας με τον Μανόλη Μονιάκη.
Ο 30χρονος αμυντικός αν και είχε συμβόλαιο για ένα ακόμη χρόνο με τον ΟΦΗ, μετά από συζήτηση με τους ανθρώπους της ομάδας το έλυσε, καθώς δεν βρίσκεται στον σχεδιασμό της νέας περιόδου.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα ήθελε να ευχαριστήσει τον Μανόλη Μονιάκη, για τη στάση που κράτησε στο θέμα της λύσης του συμβολαίου του με τον ΟΦΗ, η οποία και ολοκληρώθηκε την Τετάρτη (6/6).
Ο ποδοσφαιριστής ήρθε σε διακανονισμό της οφειλής που υπάρχει απέναντι του και έλυσε τη συνεργασία του με τον ΟΦH.
Ο Μανόλης Μονιάκης θα είναι πάντα κάτι το ιδιαίτερο για την ομάδα μας.
Toυ ευχόμαστε υγεία και ότι καλύτερο στην ποδοσφαιρική του καριέρα.

Η Ντάρια Τουρόβνικ, η πρώην παίκτρια του Survivor, τι σχέση έχει με τον ΟΦΗ;
Εχει και…παραέχει!
Η πανέμορφη Ουκρανέζα, διατηρεί σχέση με τον κρητικό επιχειρηματία Γιώργο Ανδριαδάκη και αυτές τις μέρες βρίσκεται στην Κρήτη, για διακοπές!
Ετσι, δεν έχασε την ευκαιρία, να επισκεφθεί το καφέ του ΟΦΗ, το οποίο έχει αναλάβει, ο αδερφός του Γιώργου, ο Νίκος Ανδριαδάκης, που είναι και στο τμήμα δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Η Ντάρια ξεναγήθηκε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και πήρε… γεύση από ΟΦΗ!
Ποτέ δεν ξέρεις!
Αν μείνει μόνιμα στην Κρήτη, ίσως γίνει και θαμώνας στο Γεντί Κουλέ!
Εδώ, που τα λέμε, δεν θα ήταν άσχημη ιδέα!
Ο Νίκος Ανδριαδάκης που είναι "τρελός" με τον ΟΦΗ, της το πρότεινε άλλωστε να την κάνει...Οφάκι!
Πάντως θα πρέπει να τονιστεί, ότι όσοι συνάντησαν την Ντάρια στο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ, έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις, για την καλοσύνη της και την ευγένεια της.
Η παίχτρια του Survivor ήταν προσιτή σε όλους, μίλησε με γονείς, έβγαλε φωτογραφίες με μικρά παιδιά και γενικά όλοι είχαν να λένε για μια ευχάριστη παρουσία-έκληξη!
Γ.Κορτς
Στην φωτογραφία η Ντάρια με το Νίκο Ανδριαδάκη, στην επίσκεψη της στο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ.

Την πανέμορφη κορούλα τους, Σοφία, βάφτισαν οι καλοί συνάδελφοι Μηνάς Αλμπαντάκης και Ελένη Μπουρμά.
Το μυστήριο, έγινε την Παρασκευή (1/6) στον ιππικό όμιλο και φίλοι αλλά και συνάδελφοι του ζευγαριού, τους ευχήθηκαν τα καλύτερα για την μικρή Σοφία, η οποία έκλεψε την παράσταση, χόρευε συνεχώς και ήταν στα... καλύτερα της!
Μετά το μυστήριο, ακολούθησε δεξίωση στον ίδιο χώρο.
Στους καλούς φίλους Μηνά και Ελένη, ευχόμαστε ότι καλύτερο, αλλά και στην όμορφη Σοφία, να είναι πάντα λαμπερή και ευτυχισμένη!
Γ.Κορτς