Με ένα μπράβο και ένα ευχαριστώ στους παίκτες του ΟΦΗ για τον άθλο που πέτυχαν για την άνοδο της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ, ο Παύλος Αδάμος με δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας, ανακοίνωσε την αποχώρηση του απο το πόστο του τεχνικού διευθυντή. "Εύχομαι στον ΟΦΗ να βρεί την υγεία που του λείπει τα τελευταία χρόνια" ανέφερε στην δήλωση του.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προσωπική του απόφαση, ο Παύλος Αδάμος δεν θα συνεχίσει στο πόστο του τεχνικού διευθυντή της ομάδας μας.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί τον Παύλο Αδάμο, για την προσφορά του στην ομάδα και την συμβολή του στην άνοδο στην Σούπερ Λίγκ.
Ο Παύλος Αδάμος, είναι ένας άνθρωπος, πάνω από όλα με ήθος και η πόρτα του ΟΦΗ θα είναι πάντα ανοιχτή, για αυτόν.
Να σημειωθεί ότι στον Παύλο Αδάμο, προτάθηκε να παραμείνει στον ΟΦΗ, στο πόστο του Γενικού Αρχηγού των τμημάτων υποδομής, αλλά δεν αποδέχθηκε την πρόταση.
Ο Παύλος Αδάμος με δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο ofi1925.gr τονίζει για την απόφαση του να αποχωρήσει :
«Πήρα την απόφαση να αποχωρήσω από την αγαπημένη μου ομάδα. Της εύχομαι ολόψυχα να βρεί την υγεία που της λείπει τα τελευταία χρόνια.
Ένα ευχαριστώ από μένα και ένα μεγάλο μπράβο στους παίκτες μας για τον άθλο που πέτυχαν φέτος.
Από εδώ και στο εξής θα τρέφω απεριόριστο σεβασμό και εκτίμηση στα παιδιά αυτά».
Το Γεντί Κουλέ και κάποιες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν με αφορμή την άνοδο του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, ήταν το αντικείμενο συζήτησης στελεχών της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και συνεργάτες του στην Περιφέρεια. Οπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ "στον ΟΦΗ διέκριναν για μια ακόμη φορά την ειλικρινή επιθυμία του να βοηθήσει την προσπάθεια του ΟΦΗ, ο οποίος θα εκπροσωπήσει την Κρήτη, τη νέα περίοδο στην Σούπερ Λίγκ".
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα ήθελε να ευχαριστήσει για μια ακόμη φορά τον Περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρο Αρναουτάκη, για την συμπαράσταση του και το ενδιαφέρον που δείχνει για θέματα που αφορούν την ομάδα μας.
Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Κώστας Καζανάκης και ο μέτοχος της ΠΑΕ Γιάννης Βάβουλας, στην συνάντηση που είχαν με τον κ. Αρναουτάκη, για θέματα που αφορούν το γήπεδο του ΟΦΗ, διέκριναν για μια ακόμη φορά την ειλικρινή επιθυμία του να βοηθήσει την προσπάθεια του ΟΦΗ, ο οποίος θα εκπροσωπήσει την Κρήτη, τη νέα περίοδο στην Σούπερ Λίγκ.
Στην συνάντηση συμμετείχαν ακόμη, δυο ακόμη στελέχη της Περιφέρειας, που είναι πάντα κοντά στον ΟΦΗ. Ο εντεταλμένος Συμβούλος Αναπτυξιακού Σχεδιασμού Γιώργος Μαρής και ο εντεταλμένος Συμβούλος Αθλητισμού της Περιφέρειας Κρήτης Νίκος Συριγωνάκης.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 τους ευχαριστεί όλους, για την συμπαράσταση τους και το ενδιαφέρον που δείχνουν για θέματα που αφορούν στην ομάδα μας.
*Συνάντηση με τον προπονητή Νίκο Παπαδόπουλο, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, για θέματα που αφορούν στον σχεδιασμό των τμημάτων υποδομής, είχε ο Μανόλης Πατεμτζής, ο οποίος ανέλαβε επικεφαλής των ομάδων Κ20, Κ17 και Κ15 του ΟΦΗ.
*Συνεχίζονται οι εργασίες και οι βελτιωτικές παρεμβάσεις στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ώστε να είναι έτοιμο στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας μας στις 2 Ιουλίου.
«Θέλω να συνεχίσω και του χρόνου, την καλή σεζόν που έκανα φέτος με τον ΟΦΗ».
Με τα λόγια αυτά στην επίσημη σελίδα της ομάδας, στο ofi1925.gr o Bασίλης Κουτσιανικούλης, αναφέρθηκε στην απόφαση του να αποδεχθεί την πρόταση του ΟΦΗ και να συνεχίζει μαζί του και στην Σούπερ Λίγκ.
«Το ήθελα πολύ. Για αυτό ήρθα πέρσι στην ομάδα άλλωστε. Για να επιστρέψω μαζί της στην Σούπερ Λίγκ. Είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πήγαν καλά. Είμαι χαρούμενος όμως, γιατί στην ομάδα μένουν και τα περισσότερα παιδιά που ανεβάσαμε την ομάδα.
Περάσαμε μαζί δύσκολες στιγμές και τελικά τα καταφέραμε».
Ο Κουτσιανικούλης αναφέρθηκε και στη νέα περίοδο με τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ.
«Ελπίζω η χρονιά να είναι καλύτερη σε όλους τους τομείς. Είναι μεγάλη ευκαιρία για τον ΟΦΗ να κάνει κάτι καλό. Η ομάδα έχει τα φόντα» τονίζει ο βραχύσωμος επιθετικός, ο οποίος αυτές τις μέρες απολαμβάνει τις διακοπές του με την οικογένεια του στη Λάρισα.
Για τη φετινή χρονιά με τον ΟΦΗ λέει ότι ««ήταν μια σπουδαία χρονιά για μένα και θέλω να έχει συνέχεια. Είχα αποτελεσματικότητα και είμαι ικανοποιημένος. Εύχομαι να κάνω την ίδια και καλύτερη χρονιά και του χρόνου στην Σούπερ Λίγκ».
Κλείνοντας, στέλνει το δικό του μήνυμα στον κόσμο της ομάδας.
Όπως λέει «τους θέλουμε δίπλα μας όλη τη χρονιά. Σε κάθε παιχνίδι το Γεντί Κουλέ πρέπει να είναι γεμάτο!».
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ