karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Αίσιο τέλος είχε μια ακόμη σημαντική υπόθεση ανανέωσης του ΟΦΗ. Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης θα είναι στο ρόστερ της ομάδας και στην Σούπερ Λίγκ, καθώς απάντησε θετικά στην πρόταση του ΟΦΗ. 10 γκολ και 10 ασίστ σε 30 παιχνίδια, είχε φέτος ο 30χρονος επιθετικός σε μια απο τις καλύτερες σεζόν της καριέρας του.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης απάντησε θετικά στην πρόταση του ΟΦΗ και θα είναι και αυτός στον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ.

Ο εκπρόσωπος του παίκτη ενημέρωσε τον πρόεδρο της επιτροπής μεταγραφών της ΠΑΕ Κώστα Καζανάκη, ότι αποδέχεται την πρόταση της ομάδας και θα συνεχίσει σε αυτήν για ένα ακόμη χρόνο.

Ο 30χρονος επιθετικός του ΟΦΗ , μετά από μια εκπληκτική χρονιά με 10 γκολ και 10 ασίστ σε 30 παιχνίδια, συνεχίζει στην ομάδα που τον «ανέστησε» αγωνιστικά, με στόχο να επαναλάβει και τη νέα περίοδο, την σπουδαία χρονιά που έκανε και η οποία ήταν αναμφίβολα, μια από τις κορυφαίες της καριέρας του.

«Koutsia Kill  και στην Σούπερ Λίγκ με τον ΟΦΗ!

Μπράβο Βασίλη! #ofi1925» αναφέρει στην ανακοίνωση, που ανέβασε η ΠΑΕ στην επίσημη σελίδα της στο Facebook  για την ανανέωση της συνεργασίας, με τον Βασίλη Κουτσιανικούλη.

«Είναι η πιο υπεύθυνη και δύσκολη δουλειά που αναλαμβάνω».

Με τα λόγια αυτά μιλώντας στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ στο ofi1925.gr ο Μανόλης Πατεμτζής αναφέρθηκε στην συμφωνία του με τον ΟΦΗ, για την ανάληψη της οργάνωσης και στελέχωσης των ομάδων Κ20, Κ17 και Κ15 του ΟΦΗ, οι οποίες θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ.

Ο 54χρονος τεχνικός, ο οποίος θα είναι προπονητής της Κ 20 ΟΦΗ, αλλά και επικεφαλής όλων των τμημάτων υποδομής της ΠΑΕ, έπιασε αμέσως δουλειά, αναλαμβάνοντας μια δύσκολη αποστολή, την οποία έχει δεί από την πρώτη στιγμή με μεγάλη σοβαρότητα.

Όπως λέει «ξέρω τις δυσκολίες, γιατί ο ΟΦΗ τρία χρόνια ήταν στις μικρότερες κατηγορίες και πρέπει να οργανωθεί σημαντικά σε όλο αυτό και να βάλει υψηλούς στόχους, αντάξιους του ονόματος της ομάδας μας.

Ωστόσο, θα χρειαστούμε να έχουμε υπομονή ώστε πάλι μέσα από τη δουλειά να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ποδοσφαιριστές για την πρώτη ομάδα».

Για την φιλοσοφία του, πάνω στη δουλειά που ανέλαβε τονίζει πως «με νέα παιδιά και μέσα από τη σκληρή δουλειά, θα προσπαθήσω  να τα βοηθήσω, ώστε να γίνουν καλύτεροι και σαν παίκτες και σαν άνθρωποι και κάποιοι από αυτούς να επανδρώσουν την πρώτη ομάδα».

Για τα συναισθήματα του που επέστρεψε στον ΟΦΗ, αναφέρει ότι «θα δουλέψω στην ομάδα που αγαπώ», ενώ για την στενή φιλική του σχέση με το Νίκο Παπαδόπουλο, επισημαίνει πως «είναι ένα προπονητής ο οποίος είναι αρκετά οργανωτικός, δουλευταράς και πιστεύω ότι μέσα από τη συνεργασία  που θα έχουμε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα, που δεν είναι άλλο από τον εμπλουτισμό, της ομάδας μα ς με νέα παιδιά από την Κρήτη».

Τέλος, για την επιστροφή του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, αναφέρει ότι «είναι μια μεγάλη επιτυχία, μετά από τρία πέτρινα χρόνια και πιστεύω ότι μέσα από συνετές κινήσεις και επιλογές, η ομάδα μας θα μεγαλουργήσει ξανά».

Πηγή:ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΕπιστρΟΦΗ Πατεμτζή!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Διάβασαν στον ΟΦΗ, ότι στους μεταγραφικούς στόχους είναι (και) ο Νίκος Ζιαμπάρης και έβαλαν τα…γέλια!

Για να μην πω, τα …κλάματα!

Δεν είναι μόνο παικτικό το θέμα.

Είναι κυρίως, ηθικό.

Ο Ζιαμπάρης, ήταν από τους πρώτους που πήδηξαν το καράβι τον Ιανουάριο, για να πάει κάπου στην… Κύπρο, ώστε να μη χάσει τα χρήματα του (δικαίωμα του).

Και… τώρα, που ανέβηκε ο ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, θα φέρει πίσω, ένα από αυτούς που πέταξαν πρώτοι, τη ...λευκή πετσέτα;

Είναι όμως και το αγωνιστικό.

Η ομάδα στο αμυντικό της κομμάτι, λειτούργησε πολύ καλύτερα, χωρίς τον Ζιαμπάρη, με τον οποίο δεν έχουμε-ασφαλώς- το παραμικρό.

Απλά το δίδυμο Κομεσίδη-Ποτουρίδη, τα πήγε περίφημα και ήταν η καλύτερη κεντρική αμυντική δυάδα της κατηγορίας!

Θέλει και λίγο… μυαλό, όταν γράψεις κάτι.

Να υπάρχει μια «βάση», μια αληθοφάνεια, για να στηριχθεί, ακόμα και αν δεν ισχύει.

Εκτός αν το κάνεις, για αβάντα του παίκτη και του μάνατζερ.

Ο Ζιαμπάρης, δεν απασχολεί τον ΟΦΗ. Τελεία και παύλα.

Ούτε απασχόλησε ποτέ, σε αυτή τη φάση.

Ο ποδοσφαιριστής, καλώς ή κακώς έκανε την επιλογή του και τράβηξε το δρόμο του, για αλλού, την κρίσιμη ώρα.

Το ίδιο  κάνει τώρα και ο ΟΦΗ.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi