karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Συγχαρητήριες ανακοινώσεις προς την ΕΠΣΗ, τον Ηρόδοτο και τον Γιούχτα, εξέδωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.

Αναλυτικά:

*Το Δ.Σ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ συγχαίρει τη νέα διοίκηση της ΕΠΣΗ και της εύχεται καλή θητεία.
*Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ συγχαίρει την ομάδα του Ηροδότου για την άνοδο της στην Football league.
*To Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ συγχαίρει την ομάδα του Γιούχτα για την άνοδο της στην Γ’ Εθνική.

Πηγή:ofierasitechnis.gr

Την στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης στο αίτημα της ομάδας του Ηροδότου για την δημιουργία στεγάστρου στο γήπεδο της ομάδας, ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης προς το προεδρείο του Σωματείου κατά τη συνάντηση που είχανπαρουσία του εντεταλμένου Συμβούλου Αθλητισμού της Περιφέρειας Κρήτης Νίκου Συριγωνάκη, του Εντεταλμένου Συμβούλου Αναπτυξιακού Σχεδιασμού Γιώργου Μαρή και του Αντιδημάρχου Ηρακλείου Γιάννη Αναστασάκη. 

Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο Πρόεδρος της ΕΠΣΗ Νίκος Τζώρτζογλου, ο Πρόεδρος του Ηροδότου Στέλιος Σωκιανός και ο Αντιπρόεδρος Μιχάλης Γεωργιάδης.

Συνεχίζονται οι ανανεώσεις στον Εργοτέλη. Μετά τον Χρήστο Μπάτζιο, ανανέωσαν και οι Βασίλης Μπούζας και Δημήτρης Κατσιμήτρος.

Οπως αναφέρει η ανακοίνωση του Εργοτέλη:

"Στην ανανέωση δυο ακόμα συμβολαίων προχώρησαν σήμερα οι άνθρωποι του Εργοτέλη. Συγκεκριμένα Βασίλης Μπούζας επέκτεινε την συνεργασία του με την ομάδα μας για τα επόμενα δυο χρονιά και ο Δημήτρης Κατσιμήτρος για τα επόμενα τρία χρόνια".

Στις πρώτες του δηλώσεις αμέσως μετά την ανανέωση του συμβολαίου του ο Βασίλης Μπούζας επεσήμανε:

«Ο Εργοτέλης είναι μια ομάδα με ιδανικό κλίμα και συνθήκες για κάθε επαγγελματία ποδοσφαιριστή. Ήθελα να συνεχίσω την δουλειά που ξεκίνησα πέρυσι οπότε με χαρά αποδέχτηκα την πρόταση που μου έγινε προκειμένου ν΄ ανανεώσω το συμβόλαιο μου.»

Ο Δημήτρης Κατσιμήτρος με την σειρά του τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που επέκτεινα το συμβόλαιό μου. Η εμπιστοσύνη που μου έδειξαν οι άνθρωποι της ομάδος σε συνδυασμό με το κλίμα που υπάρχει στον Εργοτέλη ήταν στοιχεία τα οποία μέτρησαν ιδιαίτερα στην ανανέωση του συμβολαίου μου. Υπόσχομαι ότι θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου για να πετύχει η ομάδα μου το στόχο της».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi