«Με τιμάει η εμπιστοσύνη του ΟΦΗ. Είναι πρόκληση η Σούπερ Λίγκ» δήλωσε στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Γιώργος Στρέζος, ο οποίος επέκτεινε τη συνεργασία του με τον ΟΦΗ, μέχρι το καλοκαίρι του 2020.
Ο 23χρονος γκολκήπερ ανέφερε για την πρόταση που του έκανε ο ΟΦΗ και την οποία αποδέχθηκε για συμβόλαιο για δυο ακόμη χρόνια πως «είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι κάτι που το ήθελα πολύ. Είναι τιμή μου και μου δίνει περισσότερη όρεξη για δουλειά. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα, γιατί από την πρώτη στιγμή που ήρθα με στηρίζει. Η διοίκηση, ο προπονητής, οι συμπαίκτες μου, όλοι. Θα κάνω τα πάντα για να ανταποδώσω αυτήν την εμπιστοσύνη και τη στήριξη».
Για τη συμμετοχή του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, ο Γιώργος Στρέζος, ανέφερε πως «υπάρχει η γνώση από τους ανθρώπους της ομάδας, ώστε να γίνουν οι σωστές κινήσεις και βήμα-βήμα η ομάδα να βρεί τη θέση της στην Σούπερ Λίγκ και σιγά-σιγά να επιστρέψει εκεί που ήταν κάποτε».
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Πάντα θα ματώνω τη φανέλα και θα δίνω το 100% για τον ΟΦΗ».
Με τα λόγια αυτά στην επίσημη σελίδα της ομάδας ο Γιάννης Ποτουρίδης, περιέγραψε την ανανέωση της συνεργασίας του με τον ΟΦΗ.
Ο 26χρονος σκληροτράχηλος κεντρικός αμυντικός, συνεχίζει –και αυτός- στον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ.
Μάλιστα, η συμφωνία μαζί του, είναι για τρία χρόνια, ένδειξη της αναγνώρισης της διοίκησης, προς το πρόσωπο του, για τη συμβολή που είχε στην άνοδο της φετινής χρονιάς.
Οπως τονίζει «οι συζητήσεις πήγαν καλά με τη διοίκηση. Δεν είχαμε θέμα. Είμαι πολύ χαρούμενος για την εξέλιξη αυτή. Από την πρώτη στιγμή, είχα ξεκαθαρίσει πως θέλω να συνεχίσω στην ομάδα».
Για τη νέα περίοδο στην Σούπερ Λίγκ, ο Γιάννης Ποτουρίδης, λέει ότι «τελείωσε μια δύσκολη χρονιά για μας και τώρα έχουμε μπροστά μας την Σούπερ Λίγκ, μια κατηγορία που θέλει σκληρή δουλειά και έχει μεγάλες απαιτήσεις. Σκυμμένα κεφάλια και συνεχίζουμε τη δουλειά» επισημαίνει ο κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ.
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ έχει κρατήσει τον βασικό κορμό, ο Ποτουρίδης, τονίζει πως «παίζει μεγάλο ρόλο αυτό. Είμαστε μια οικογένεια. Δεμένοι μεταξύ μας και ξέρει ο ένας τον άλλο. Οποιο νέο πρόσωπο και αν έρθει όμως, εμείς θα τον αγκαλιάσουμε, όπως κάναμε και τον Ιανουάριο, με τα παιδιά που ήρθαν και μας βοήθησαν πολύ».
Ο Ποτουρίδης στέλνει και ένα μήνυμα στον κόσμο του ΟΦΗ. Όπως λέει «ένα μεγάλο ευχαριστώ από μένα για τη στήριξη του. Η υπόσχεση μου είναι ότι θα δίνω πάντα το 100% και θα ματώνω τη φανέλα σε κάθε παιχνίδι, όπως έκανα και φέτος, ώστε να πετύχει η ομάδα τους στόχους της».
Πηγή: ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Και ο "βράχος" της άμυνας στον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ
Με ανακοίνωση του ο ΟΦΗ, συνεχάρη τον...άλλο ΟΦΙ της Κρήτης, αυτόν της Ιεράπετρας (ομάδα Γ' Εθνικής), ο οποίος κατέκτησε το Κύπελλο Ερασιτεχνών Ελλάδος.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
H ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 συγχαίρει την ομάδα του ΟΦΙεράπετρας για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ερασιτεχνών Ελλάδος. Κάθε επιτυχία από ομάδα της Κρήτης, βοηθάει στην ανάπτυξη του ποδοσφαίρου της περιοχής μας.