Μετά τον γκολκίπερ Σωτηρίου, ο ΟΦΗ ανακοίνωσε το δεύτερο μεταγραφικό του χτύπημα, τον 27χρονο μέσο Νίκο Κοροβέση, ο οποίος ήταν στα βασικά "θέλω" του Νίκου Παπαδόπουλου. "Θα είναι κλειδί για τον ΟΦΗ το Γεντί Κουλέ" δήλωσε στην επίσημη σελίδα της ομάδας ο Κοροβέσης, ο οποίος συμφώνησε για ένα χρόνο.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
O Νίκος Κοροβέσης είναι η δεύτερη μεταγραφή του ΟΦΗ.
Ο 27χρονος μέσος (γεννημένος 10/8/1991), απάντησε θετικά στην πρόταση του ΟΦΗ και θα είναι μέλος της ομάδας μας στην Σούπερ Λίγκ.
Η συμφωνία του Νίκου Κοροβέση με τον ΟΦΗ, είναι για ένα χρόνο.
Ο Νίκος Κοροβέσης έχει σημαντική εμπειρία στην Σούπερ Λίγκ, από την παρουσία του σε ΠΑΟΚ, Πλατανιά, ΠΑΣ Γιάννινα. Εχει αγωνιστεί ακόμη στον Πανιώνιο, τον Απόλλωνα Σμύρνης και τον Παναιγιάλειο, ενώ έχει καταγωγή από τη Χαλκίδα.
«Νίκο Κοροβέση καλώς ήρθες στην ΟΦΑΡΑ μας! #ofi1925» ανέφερε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην ανακοίνωση της μεταγραφής, μέσα από την σελίδα της στο Facebook.
Στις πρώτες του δηλώσεις στην επίσημη σελίδα της ομάδας, ο Νίκος Κοροβέσης ανέφερε για τη μεταγραφή του στον ΟΦΗ:
«Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στον ΟΦΗ. Είναι μια μεγάλη ομάδα, με πολύ κόσμο που επέστρεψε στην Σούπερ Λίγκ. Θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να δικαιώσω τους ανθρώπους της ομάδας».
Για το πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ, ο Νίκος Κοροβέσης θεωρεί ότι «κλειδί για μας θα είναι η έδρα. Πρέπει να είμαστε πολύ δυνατοί εκεί και να έχουμε μια καλή βάση συγκομιδής βαθμών. Από εκεί και μετά θα προσπαθήσουμε να πάρουμε ότι μπορούμε εκτός έδρας.
Εχω παίξει στο Γεντί Κουλέ και πάντα μας τρόμαζε η ιδέα ότι θα παίξουμε εκεί. Τώρα αυτό θα είναι υπέρ μου. Ανυπομονώ πραγματικά να παίξω σε αυτό το γήπεδο και μπροστά σε αυτόν τον κόσμο».
Ο Κοροβέσης παραμένει στην Κρήτη μετά το πέρασμα του από τον Πλατανιά και όπως λέει «τι να πούμε για αυτόν τον όμορφο τόπο. Οι συνθήκες είναι εξαιρετικές».
Δυνατό λίφτινγκ γίνεται αυτήν την εποχή στους αποδυτηριακούς χώρους του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, ώστε αυτό να είναι έτοιμο στην έναρξη της προετοιμασίας του ΟΦΗ, στις 2 Ιουλίου.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Εργοτάξιο θυμίζει αυτήν την εποχή το κτιριακό συγκρότημα του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, από τις εργασίες που γίνονται προκειμένου, να είναι έτοιμο στις 2 Ιουλίου, που ξεκινάει η προετοιμασία του ΟΦΗ για την Σούπερ Λίγκ.
Οι εργασίες γίνονται υπο την επίβλεψη του μέλους του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Κώστα Ζερβάκη, αφορούν σε :
-Aνακατασκευή στα αποδυτήρια των συνεργατών του Νίκου Παπαδόπουλου, στο τεχνικό επιτελείο.
-Ανακατασκευή στους χώρους του ιατρικού επιτελείου, με γραφεία για τον υπεύθυνο του ιατρικού επιτελείου και τους συνεργάτες του φυσικοθεραπευτές.
-Ανακατασκευή στην αίθουσα υλικού της ΠΑΕ.
-Τοποθέτηση τζακούζι και πισινών παγοθεραπείας για τους ποδοσφαιριστές.
-Βάψιμο σε όλους τους χώρους των αποδυτηρίων.
-Κλάδεμα και καθαριότητα σε όλους τους χώρους του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Θα ακολουθήσει:
-Ολική ανακατασκευή χλοοτάπητα στα γήπεδα 3.4 του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
-Συντήρηση στο γήπεδο 2 και ολική ανακατασκευή χλοοτάπητα το Σεπτέμβριο και σε αυτό.
-Συντήρηση στο γήπεδο 1 το οποίο χρησιμοποιεί αποκλειστικά η πρώτη ομάδα (έγινε πέρσι ολική ανακατασκευή).
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες
Πηγή:ofi1925.gr
"Θα μείνει στην ιστορία".
Με τα λόγια αυτά η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εξέφρασε τα θερμά της συλλυπητήρια για τον θάνατο του Παύλου Γιαννακόπουλου.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια για τον θάνατο του Παύλου Γιαννακόπουλου.
Η προσφορά του στον αθλητισμό και στον σύλλογο που υπηρέτησε με πάθος και αγάπη, θα μείνει στην ιστορία.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.