Μεγάλη κινητικότητα υπάρχει τις τελευταίες μέρες στα εισιτήρια διαρκείας του ΟΦΗ-πιθανόν λόγω και των πρώτων μεταγραφών-καθώς όπως ανακοίνωσε η ΠΑΕ, έχουν φύγει ήδη πάνω απο 500.
Λόγω της αυξημένης ζήτησης η διοίκηση της ΠΑΕ, αποφάσισε να δώσει νέα παράταση μέχρι τις 5 Ιουλίου σε ότι αφορά στην διάθεση εισιτηρίων διαρκείας με τις εκπτωτικές τιμές που έχει ανακοινώσει.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Παράταση μέχρι τις 5 Ιουλίου στα εισιτήρια διαρκείας, με τις εκπτωτικές τιμές, που έχουν ανακοινωθεί, αποφάσισε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Η αρχική προθεσμία, που είχε ανακοινωθεί ήταν μέχρι τις 15 Ιουνίου, αλλά λόγω της αυξημένης ζήτησης των τελευταίων ημερών, αποφασίστηκε να δοθεί μια παράταση, για τους φίλους της ομάδας.
Ετσι, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, θα έχουν την ευκαιρία για περίπου 20 ακόμη μέρες, να ευνοηθούν των εκπτωτικών τιμών που έχουν ανακοινωθεί σε ότι αφορά τα εισιτήρια διαρκείας της νέας περιόδου.
Καθημερινά στα γραφεία της ΠΑΕ υπάρχει κινητικότητα στην διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας για τον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ.
Να σημειωθεί ότι ο αριθμός των εισιτηρίων διαρκείας που έχει διατεθεί μέχρι σήμερα, είναι πάνω από 500 και η κίνηση κρίνεται ικανοποιητική, από τους ανθρώπους της ομάδας.
Οι τιμές των εισιτηρίων διαρκείας για τις θύρες 4 και 5 θα ανακοινωθούν την επόμενη εβδομάδα και θα ισχύσει και για αυτές τις θύρες, η προθεσμία για την προνομιακή τιμή.
Οι προνομιακές τιμές έχουν ως εξής:
-Για τη θύρα 1 η κανονική τιμή είναι 120 ευρώ και η προνομιακή διαμορφώνεται στα 100 ευρώ.
-Για τις θύρες 2 και 3 η κανονική τιμή είναι 300 ευρώ και η προνομιακή 250 ευρώ.
-Για τη θύρα 7 η κανονική τιμή θα είναι 400 ευρώ και η προνομιακή 350 ευρώ.
-Για τη θύρα 8 η κανονική τιμή θα είναι 300 ευρώ και η προνομιακή 250.
-Για τη θύρα 9 (κάτω διάζωμα) η κανονική τιμή είναι 400 ευρώ και η προνομιακή 350.
-Για τη θύρα 9 (πάνω διάζωμα) η κανονική τιμή είναι 700 ευρώ και η προνομιακή 600.
Να σημειωθεί ότι οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας, θα έχουν δικαίωμα προνομιακής τιμής, εφ’ όσον ανανεώσουν την θέση τους μέχρι τις 5 Ιουλίου.
Αν όχι, τότε θα έχουν δικαίωμα να ανανεώσουν την θέση τους με την κανονική τιμή, μέχρι τις 4 Αυγούστου.
Ο ΟΦΗ επέστρεψε στην Σούπερ Λίγκ και θα παίζει ...μεγάλη μπάλα στα κανάλια Novasports.
Δείτε παρακάτω το video promo της NOVA για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων της ομάδας μας για τη σεζόν 2018-19, το οποίο ανέβασε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Κόντρα στην καταστροφολογία που σπείρουν κάποιοι αυτόκλητοι δικαστές του πληκτρολογίου και του Facebook, οι οποίοι εισπράττουν την μια καρπαζιά μετά την άλλη, αφού οι αδιόρθωτοι βιάζονται να «πεθάνουν» τον ΟΦΗ, αλλά εκείνος τους διαψεύδει πανηγυρικά, κάθε φορά, εκείνο που παρατηρούμε τις τελευταίες ημέρες, είναι το μπαράζ ανανεώσεων της ομάδας που χτίζεται για την Σούπερ Λίγκ.
Ο ένας μετά τον άλλο, οι παίκτες, που είναι στο πλάνο της τεχνικής ηγεσίας, δίνουν τα χέρια με την ομάδα, καθώς θέλουν να είναι στον ΟΦΗ της νέας περιόδου και να εξαργυρώσουν και οι ίδιοι ηθικά και οικονομικά, το φετινό τους άθλο.
Mέχρι την ώρα, που έγραφα αυτές τις γραμμές, οι Βουό, Ντίνας, Νάστος, Παπαστεριανός, Κοιλιάρας, Μπολάκης, Αργυρόπουλος, Κομεσίδης, Οικονόμου, είπαν το ναι και έπονται και άλλοι, καθώς στο σχέδιο του Παπαδόπουλου, είναι η παραμονή περίπου του 70% της ομάδας και τη νέα περίοδο!
Η αίσθηση μου, είναι ότι-αν και πάντα μπορεί να υπάρξουν 1-2 απώλειες και αυτό είναι μέσα στη λογική-πως ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΟΡΜΟΣ των παικτών που έχει επιλέξει ο Νίκος Παπαδόπουλος να αποτελέσουν την βάση του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, θα μείνουν στην ομάδα.
Εκείνο που έχει ενδιαφέρον στην υπόθεση αυτή, είναι το εξής:
Tι είναι αυτό το «κάτι» που κρατάει τους παίκτες, στον ΟΦΗ.
Η ομάδα αυτή, δεν είναι ο οικονομικός παράδεισος.
Με την έννοια ότι, τα λεφτά τους οι παίκτες δεν τα παίρνουν στην ώρα τους.
Ο ΟΦΗ έχει τα προβλήματα του και τα θέματα του, ως ομάδα, πιθανόν όπως συμβαίνει και σε πολλές άλλες.
Όμως οι παίκτες, μένουν ΕΔΩ.
Μένουν γιατί, παρ’ όλα τα προβλήματα η ΟΜΑΔΑ αυτή, είναι μια καλή στέγη για τον καθ’ ένα από αυτούς.
Είναι ζεστή ΑΓΚΑΛΙΑ, μια ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, τους αγαπάει ο κόσμος και η πόλη, έχουν δεθεί μεταξύ τους.
Περισσότερα χρήματα, ίσως να βρούν κάπου, αλλού, αλλά τα παραπάνω, που για κάποιους μπορεί να είναι λεπτομέρειες, είναι ζητήματα καθοριστικά, που κάνουν τον παίκτη να νοιώθει καλύτερα.
Το βλέπεις στις δηλώσεις τους και στη χαρά εκείνων που έμειναν, αλλά πιθανόν να φανεί αυτό και στην πίκρα εκείνων που δεν θα συνεχίσουν.
Θα είναι πικρό το φινάλε, για κάποια παιδιά, που δεν θα είναι στο ρόστερ της ομάδας, τη νέα περίοδο, με βάση –πάντα-το πλάνο της τεχνικής ηγεσίας.
Ειδικά κάποιοι από αυτούς, έχουν ταυτιστεί με τον ΟΦΗ.
Όμως, ακόμα και αν μας στεναχωρεί το θέμα αυτό, είναι σίγουρο ότι στεναχωρεί ακόμη περισσότερο, εκείνον που που έχει πάρει την απόφαση να χτίσει μια ομάδα, χωρίς συναισθηματισμούς, τη νέα περίοδο.
Ετσι είναι το ποδόσφαιρο και η ζωή συνεχίζεται για όλους.
Είναι μια δικαίωση για εκείνους που πριν από τρία χρόνια πήραν τον ΟΦΗ από τα «τάρταρα» η άνοδος στην Σούπερ Λίγκ.
Είναι μια δικαίωση για την παρέα των 9, από τους οποίους ξεκίνησε όλο αυτό και κάποιους 3-4 ακόμη που μπήκαν αργότερα (αναφέρομαι σε βασικούς μετόχους, λόγω οικονομικής προσφοράς).
Παρά τα όποια λάθη έγιναν στην πορεία, από άγνοια και όχι πρόθεση, το καράβι, μπήκε στο λιμάνι…
Καλός παίκτης και καλό παιδί ο Κοέλιο, με τρομερές ευαισθησίες. Όπως έγραψε στο στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram «Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους ανθρώπους που με βοήθησαν εδώ στην Κρήτη. Φεύγοντας παίρνω μαζί μου όλα τα καλά πράγματα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους οπαδούς του ΟΦΗ για όλη την υποστήριξη. Η ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ είναι κάτι που δε θα ξεχάσω ποτέ. Πιστεύω πως ως άνθρωπος δεν απογοήτευσα κανέναν και στη ζωή αυτό είναι το πιο σημαντικό».
Με φανέλα του Μπολάκη, εμφανίστηκε στα επινίκια του ΟΦΗ, ο πρόεδρος της ομάδας Γιώργος Αλετράς. Αδυναμίες;
Πάντως ο πρόεδρος, που συνέδεσε το όνομα του με την (επ)άνοδο του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ ήταν κεφάτος, διασκέδασε με όλους τους παίκτες, οι οποίοι φαίνεται ότι έχουν εκτιμήσει την ειλικρίνεια με την οποία τους μιλάει για τα θέματα που τους απασχολούν.
Δεν ήθελα να γράψω κάτι πριν τις εκλογές της ΕΠΣΗ, καθώς γενικά το επίπεδο της προεκλογικής περιόδου δεν μου άρεσε.
Δεν είχα δε, καμία αμφιβολία για την επανεκλογή του Τζώρτζογλου.
Δεν μου αρέσει η… μοναρχία, μια και ο Νίκος είναι 16 χρόνια και πάει για 20 στον προεδρικό θώκο, όμως φαίνεται ότι τα σωματεία κάτι βλέπουν σε αυτόν, για να τον ψηφίζουν συνεχώς και να μην συγκινούνται από άλλες αντιπολιτευτικές κινήσεις (κάποιες αξιόλογες μάλιστα) που έχουν γίνει κατά καιρούς.
Γενικά ο Τζώρτζογλου, παρουσίασε ένα έξυπνο ψηφοδέλτιο (ικανά πρόσωπα υπήρχαν και σε αυτό του κ. Λιμναίου) με ανθρώπους που έχουν σημαντική κοινωνική δύναμη, αλλά και επιρροή στον αθλητισμό, με διάφορους τρόπους.
Ενας από αυτούς (όχι ο μοναδικός) είναι και ο γιατρός ο Γιώργος Στεφανουδάκης, για τον οποίο ο Τζώρτζογλου λέει ότι «είναι η καλύτερη μου μεταγραφή! Τέτοια μεταγραφή είχα να κάνω από την εποχή που ήμουν στον Εργοτέλη, όταν πήρα τον Ογκνιένοβιτς, που είχε παίξει στη Ρεάλ Μαδρίτης!».
Μια ακόμη οικονομική «ένεση» από τον επιχειρηματία Αντώνη Παπαδάκη, προς τον ΟΦΗ, η προσφορά του οποίου στην έκβαση της φετινής χρονιάς, κρίνεται κάτι περισσότερο, απ καθοριστική και μάλιστα σε κρίσιμες χρονικές στιγμές.
Το συνολικό ποσό που έχει βάλει φέτος, πλησιάζει στην οικονομική συμμετοχή των βασικών μετόχων της ομάδας και αυτό πρέπει να τονιστεί.
Το είχα ξαναγράψει, ότι ο Αντώνης αγαπάει τον ΟΦΗ και θέλει να είναι κοντά σε μια σοβαρή προσπάθεια, όπως έχει ξεκαθαρίσει στον Κώστα Καζανάκη, τον άνθρωπο με τον οποίο είναι σε συχνή επικοινωνία και του έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του.
Ενας γνωστός φίλος του ΟΦΗ, ένας νέος άνθρωπος, δίνει μια μεγάλη μάχη για να κρατηθεί στη ζωή, τις τελευταίες μέρες στην εντατική του ΠΑΓΝΗ. Κράτα γερά Μάνο! Η θετική σκέψη μας, μαζί σου!