Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οπως ακριβώς, το γράφει η Sportime: «BLACK IS BACK!».
Το...επίκαιρο σύνθημα, για τον ΟΦΗ, όπως έγραφαν και τα μπλουζάκια της φιέστας, για την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league και της ανόδου στην μεγάλη κατηγορία.
O ΟΦΗ γύρισε στην Σούπερ Λίγκ και μαζί του και τα αφιερώματα σε μεγάλες εφημερίδες της χώρας.
Λογικό και αυτοονόητο.
Ο φετινός άθλος του ΟΦΗ, αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία, αν αναλογιστεί κανείς τις δυσκολίες κάτω απο τις οποίες επιτεύχθηκε.
Απο την...κόλαση του Ιανουαρίου, όπου η ομάδα πέρασε μια βαθιά κρίση, μέχρι τον Μάιο, που σήκωσε την κούπα!
Η προσπάθεια του ΟΦΗ συγκίνησε, ακόμα και εκείνους που δεν τον υποστηρίζουν.
«BLACK IS BACK» λοιπόν!
Στην επίσημη σελίδα της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, φιλοξενεί το αφιέρωμα της αθλητικής εφημερίδας Sportime, η οποία με κεντρικό τίτλο, αυτό ακριβώς το σύνθημα, αναφέρεται στην επιστροφή του ΟΦΗ στην μεγάλη κατηγορία, κάνοντας αναφορά στον «εφιάλτη της Football league που τελείωσε», ενώ φιλοξενεί στιγμιότυπα και δηλώσεις από την φιέστα της ομάδας, αλλά και ρεπορτάζ από τις ανανεώσεις .
Κεντρικό θέμα είναι η συνέντευξη του αρχηγού της ομάδας, Ανέστη Νάστου, ο οποίος τονίζει , για την άνοδο του ΟΦΗ, ότι «ήταν μια δύσκολη χρονιά, με πολλές διακυμάνσεις όσον αφορά στην ψυχολογία μας. Το απόλυτο κοντράστ συναισθημάτων. Ξεκινήσαμε με υψηλούς στόχους, στα μέσα φτάσαμε στο χείλος του γκρεμού και κανείς δεν πίστευε ότι η ομάδα θα τα καταφέρει, αλλά στο τέλος πήραμε πρωτάθλημα και άνοδο».
Για την απόφαση κάποιων παικτών να μείνουν στην ομάδα τον Ιανουάριο, παρά τα προβλήματα, επισημαίνει πως «αρχικά σκεφτήκαμε ότι ο ΟΦΗ είναι ένα τεράστιο κλαμπ και δεν γίνεται να διαλυθεί. Πιστεύαμε ότι κάτι θα γίνει, όπως και έγινε και δικαιωθήκαμε. Κομβική ήταν και η παρουσία του κόουτς. Μας κράτησε οικογένεια. Εμας τους 12-13 που απομείναμε. Με άλλον προπονητή θα ήταν αλλιώς. Δύσκολα θα ξεκολλούσε το καράβι από τα βράχια».
Ενώ για τον mvp του ΟΦΗ τη φετινή χρονιά, αναφέρει πως «αν θα έπρεπε να επιλέξω, θα έλεγα σίγουρα τον Μάνο ,αλλά και τον Στρέζο. Από τον πρώτο ως τον τελευταίο, όλοι δώσαμε τα πάντα μέσα στο γήπεδο».
«BLACK IS BACK» και τα...καλύτερα (ελπίζουμε) ότι έρχονται!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"Κάηκε" το Γεντί Κουλέ για τον ΟΦΗ! (VIDEOS)
Μεθυσμένη Πολιτεία ο ΟΦΗ (VIDEOS)
Η φιέστα του ΟΦΗ με πλάνα απο κάμερα drone (VIDEO)

Κούπα, χωρίς… επινίκια δεν γίνεται!
Ετσι και στον ΟΦΗ, η κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league, αλλά και της ανόδου στην Σούπερ Λίγκ, κράτησε…. μέχρι πρωίας.
Μετά τη φιέστα του Γεντί Κουλέ, το ραντεβού δόθηκε για το γνωστό εστιατόριο-bar «Πενήντα-Πενήντα», όπου παίκτες, τεχνικό επιτελείο και διοίκηση του ΟΦΗ, το γλέντησαν με την ψυχή τους!
Το τρόπαιο του πρωταθλητή, έγινε… ανάρπαστο, όχι μόνο από τους παίκτες του ΟΦΗ, αλλά και από φίλους της ομάδας, που βρέθηκαν στο κατάστημα και έβγαλαν πολλές φωτογραφίες με τους πρωταθλητές.
Τις… πρωινές ώρες οι παίκτες του ΟΦΗ, έδειξαν και τις χορευτικές τους ικανότητες, στον πεζόδρομο της οδού 1866!
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες που δημοσιεύσει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 από τα επινίκια του ΟΦΗ στο «Πενήντα-Πενήντα».
Πηγή:ofi1925.gr
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Κόντρα στην καταστροφολογία που σπείρουν κάποιοι αυτόκλητοι δικαστές του πληκτρολογίου και του Facebook, οι οποίοι εισπράττουν την μια καρπαζιά μετά την άλλη, αφού οι αδιόρθωτοι βιάζονται να «πεθάνουν» τον ΟΦΗ, αλλά εκείνος τους διαψεύδει πανηγυρικά, κάθε φορά, εκείνο που παρατηρούμε τις τελευταίες ημέρες, είναι το μπαράζ ανανεώσεων της ομάδας που χτίζεται για την Σούπερ Λίγκ.
Ο ένας μετά τον άλλο, οι παίκτες, που είναι στο πλάνο της τεχνικής ηγεσίας, δίνουν τα χέρια με την ομάδα, καθώς θέλουν να είναι στον ΟΦΗ της νέας περιόδου και να εξαργυρώσουν και οι ίδιοι ηθικά και οικονομικά, το φετινό τους άθλο.
Mέχρι την ώρα, που έγραφα αυτές τις γραμμές, οι Βουό, Ντίνας, Νάστος, Παπαστεριανός, Κοιλιάρας, Μπολάκης, Αργυρόπουλος, Κομεσίδης, Οικονόμου, είπαν το ναι και έπονται και άλλοι, καθώς στο σχέδιο του Παπαδόπουλου, είναι η παραμονή περίπου του 70% της ομάδας και τη νέα περίοδο!
Η αίσθηση μου, είναι ότι-αν και πάντα μπορεί να υπάρξουν 1-2 απώλειες και αυτό είναι μέσα στη λογική-πως ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΟΡΜΟΣ των παικτών που έχει επιλέξει ο Νίκος Παπαδόπουλος να αποτελέσουν την βάση του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, θα μείνουν στην ομάδα.
Εκείνο που έχει ενδιαφέρον στην υπόθεση αυτή, είναι το εξής:
Tι είναι αυτό το «κάτι» που κρατάει τους παίκτες, στον ΟΦΗ.
Η ομάδα αυτή, δεν είναι ο οικονομικός παράδεισος.
Με την έννοια ότι, τα λεφτά τους οι παίκτες δεν τα παίρνουν στην ώρα τους.
Ο ΟΦΗ έχει τα προβλήματα του και τα θέματα του, ως ομάδα, πιθανόν όπως συμβαίνει και σε πολλές άλλες.
Όμως οι παίκτες, μένουν ΕΔΩ.
Μένουν γιατί, παρ’ όλα τα προβλήματα η ΟΜΑΔΑ αυτή, είναι μια καλή στέγη για τον καθ’ ένα από αυτούς.
Είναι ζεστή ΑΓΚΑΛΙΑ, μια ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, τους αγαπάει ο κόσμος και η πόλη, έχουν δεθεί μεταξύ τους.
Περισσότερα χρήματα, ίσως να βρούν κάπου, αλλού, αλλά τα παραπάνω, που για κάποιους μπορεί να είναι λεπτομέρειες, είναι ζητήματα καθοριστικά, που κάνουν τον παίκτη να νοιώθει καλύτερα.
Το βλέπεις στις δηλώσεις τους και στη χαρά εκείνων που έμειναν, αλλά πιθανόν να φανεί αυτό και στην πίκρα εκείνων που δεν θα συνεχίσουν.
Θα είναι πικρό το φινάλε, για κάποια παιδιά, που δεν θα είναι στο ρόστερ της ομάδας, τη νέα περίοδο, με βάση –πάντα-το πλάνο της τεχνικής ηγεσίας.
Ειδικά κάποιοι από αυτούς, έχουν ταυτιστεί με τον ΟΦΗ.
Όμως, ακόμα και αν μας στεναχωρεί το θέμα αυτό, είναι σίγουρο ότι στεναχωρεί ακόμη περισσότερο, εκείνον που που έχει πάρει την απόφαση να χτίσει μια ομάδα, χωρίς συναισθηματισμούς, τη νέα περίοδο.
Ετσι είναι το ποδόσφαιρο και η ζωή συνεχίζεται για όλους.
Είναι μια δικαίωση για εκείνους που πριν από τρία χρόνια πήραν τον ΟΦΗ από τα «τάρταρα» η άνοδος στην Σούπερ Λίγκ.
Είναι μια δικαίωση για την παρέα των 9, από τους οποίους ξεκίνησε όλο αυτό και κάποιους 3-4 ακόμη που μπήκαν αργότερα (αναφέρομαι σε βασικούς μετόχους, λόγω οικονομικής προσφοράς).
Παρά τα όποια λάθη έγιναν στην πορεία, από άγνοια και όχι πρόθεση, το καράβι, μπήκε στο λιμάνι…
Καλός παίκτης και καλό παιδί ο Κοέλιο, με τρομερές ευαισθησίες. Όπως έγραψε στο στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram «Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους ανθρώπους που με βοήθησαν εδώ στην Κρήτη. Φεύγοντας παίρνω μαζί μου όλα τα καλά πράγματα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους οπαδούς του ΟΦΗ για όλη την υποστήριξη. Η ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ είναι κάτι που δε θα ξεχάσω ποτέ. Πιστεύω πως ως άνθρωπος δεν απογοήτευσα κανέναν και στη ζωή αυτό είναι το πιο σημαντικό».
Με φανέλα του Μπολάκη, εμφανίστηκε στα επινίκια του ΟΦΗ, ο πρόεδρος της ομάδας Γιώργος Αλετράς. Αδυναμίες;
Πάντως ο πρόεδρος, που συνέδεσε το όνομα του με την (επ)άνοδο του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ ήταν κεφάτος, διασκέδασε με όλους τους παίκτες, οι οποίοι φαίνεται ότι έχουν εκτιμήσει την ειλικρίνεια με την οποία τους μιλάει για τα θέματα που τους απασχολούν.
Δεν ήθελα να γράψω κάτι πριν τις εκλογές της ΕΠΣΗ, καθώς γενικά το επίπεδο της προεκλογικής περιόδου δεν μου άρεσε.
Δεν είχα δε, καμία αμφιβολία για την επανεκλογή του Τζώρτζογλου.
Δεν μου αρέσει η… μοναρχία, μια και ο Νίκος είναι 16 χρόνια και πάει για 20 στον προεδρικό θώκο, όμως φαίνεται ότι τα σωματεία κάτι βλέπουν σε αυτόν, για να τον ψηφίζουν συνεχώς και να μην συγκινούνται από άλλες αντιπολιτευτικές κινήσεις (κάποιες αξιόλογες μάλιστα) που έχουν γίνει κατά καιρούς.
Γενικά ο Τζώρτζογλου, παρουσίασε ένα έξυπνο ψηφοδέλτιο (ικανά πρόσωπα υπήρχαν και σε αυτό του κ. Λιμναίου) με ανθρώπους που έχουν σημαντική κοινωνική δύναμη, αλλά και επιρροή στον αθλητισμό, με διάφορους τρόπους.
Ενας από αυτούς (όχι ο μοναδικός) είναι και ο γιατρός ο Γιώργος Στεφανουδάκης, για τον οποίο ο Τζώρτζογλου λέει ότι «είναι η καλύτερη μου μεταγραφή! Τέτοια μεταγραφή είχα να κάνω από την εποχή που ήμουν στον Εργοτέλη, όταν πήρα τον Ογκνιένοβιτς, που είχε παίξει στη Ρεάλ Μαδρίτης!».
Μια ακόμη οικονομική «ένεση» από τον επιχειρηματία Αντώνη Παπαδάκη, προς τον ΟΦΗ, η προσφορά του οποίου στην έκβαση της φετινής χρονιάς, κρίνεται κάτι περισσότερο, απ καθοριστική και μάλιστα σε κρίσιμες χρονικές στιγμές.
Το συνολικό ποσό που έχει βάλει φέτος, πλησιάζει στην οικονομική συμμετοχή των βασικών μετόχων της ομάδας και αυτό πρέπει να τονιστεί.
Το είχα ξαναγράψει, ότι ο Αντώνης αγαπάει τον ΟΦΗ και θέλει να είναι κοντά σε μια σοβαρή προσπάθεια, όπως έχει ξεκαθαρίσει στον Κώστα Καζανάκη, τον άνθρωπο με τον οποίο είναι σε συχνή επικοινωνία και του έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του.
Ενας γνωστός φίλος του ΟΦΗ, ένας νέος άνθρωπος, δίνει μια μεγάλη μάχη για να κρατηθεί στη ζωή, τις τελευταίες μέρες στην εντατική του ΠΑΓΝΗ. Κράτα γερά Μάνο! Η θετική σκέψη μας, μαζί σου!