Ο ΟΦΗ με ανακοίνωση του, ευχαρίστησε για την θερμή φιλοξενία που έτυχε στο Λασίθι στο πρόσφατο φιλανθρωπικό φιλικό, με την ΑΕΝεάπολης, για την οικονομική ενίσχυση ενός ποδοσφαιριστή, που τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο.
«Ο αθλητισμός, έχει τη δύναμη να προσφέρει στην κοινωνία και εμείς σαν ΟΦΗ θα το κάνουμε σε κάθε ευκαιρία» αναφέρει στην ανακοίνωση της, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, η οποία ευχαρίστησε και τα ξενοδοχεία που φιλοξένησαν την αποστολή του ΟΦΗ, στο Λασίθι.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, θα ήθελε να ευχαριστήσει από καρδιάς, το κοινό του Λασιθίου για την θερμή συμπαράσταση στην ομάδα μας και την άψογη φιλοξενία, στο πρόσφατο φιλανθρωπικό φιλικό, με την ΑΕΝεάπολης, στο οποίο και συμμετείχε
Ο ΟΦΗ θα είναι πάντα κοντά σε τέτοιες ενέργειες για ιερό σκοπό, σε όλες της περιοχές της Κρήτης.
Η οικογένεια του Γιώργου, του νεαρού ποδοσφαιριστή από τη Νεάπολη, που είχε σοβαρό τροχαίο και δίνει μάχη σε κέντρο αποκατάστασης στη Λάρισα, αναφέρει στην ευχαριστήρια επιστολή της:
«Οι ειδικοί μας μάθανε ότι ο αθλητισμός ωφελεί πολλαπλά τους αθλούμενους.
Η δική μας Α.Ε.Ν. και ο δικός μας Ο.Φ.Η. , επιπλέον, αποδεικνύουν ξανά ότι ο αθλητισμός ωφελεί και τους συμπολίτες μας, συνδράμοντας τους ουσιαστικά και αποφασιστικά, όταν εκείνοι το έχουν ανάγκη. Η συνδρομή είναι υλική, ηθική αλλά και συναισθηματική.
Η οικογένεια του Γιώργου Π. βαθιά συγκινημένη από την αγάπη και την αλληλεγγύη σας, σας ευχαριστεί πολύ. Σας εύχεται με την μέγιστη δυνατή θέρμη να υγιαίνετε και να εξακολουθήσετε την πολύτιμη προσφορά σας στον άνθρωπο και τον πολιτισμό».
«Ο αθλητισμός, έχει τη δύναμη να προσφέρει στην κοινωνία και εμείς σαν ΟΦΗ θα το κάνουμε σε κάθε ευκαιρία» καταλήγει η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Οι φωτογραφίες είναι απο την φιλοξενία των ποδοσφαιριστών της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στα ξενοδοχεία της περιοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ένα μοναδικό VIDEO με την φιέστα του ΟΦΗ, για την επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ, «ανέβασε» η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στον επίσημο λογαριασμό της, στο you tube.
Με πλάνα τραβηγμένα από κάμερα drone, σε ένα VIDEO 4 λεπτών, μπορεί κανείς να δεί το …πάρτι του ΟΦΗ για την άνοδο, αλλά και την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league, μετά το τελευταίο παιχνίδι με τη Σπάρτη στο Γεντί Κουλέ.
Tα πανηγύρια στον αγωνιστικό χώρο, αλλά και στα αποδυτήρια.
Mια όμορφη μέρα για τον ΟΦΗ και τον κόσμο του, μέχρι την… επόμενη!
Πηγή: ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης, βοήθησε και πάλι οικονομικά την προσπάθεια της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και η διοίκηση της ομάδας με ανακοίνωση που εξέδωσε τον ευχαρίστησε για την οικονομική του συμβολή, στην προσπάθεια για την άνοδο.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
«Το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί για μια ακόμη φορά τον επιχειρηματία Αντώνη Παπαδάκη, για την οικονομική του συμβολή, στην προσπάθεια που έχουμε κάνει φέτος, ώστε η ομάδα μας να φτάσει εκεί που όλοι επιθυμούμε. Ο Αντώνης Παπαδάκης έδειξε ξανά, την αγάπη του για τον ΟΦΗ».
Πηγή:ofi1925.gr