Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τον Γενικό Αρχηγό του ΟΦΗ Κώστα Ζερβάκη, στην προπόνηση της Πέμπτης (24/5). Μια τούρτα για τα γενέθλια του, τον περίμενε στα αποδυτήρια από τους ποδοσφαιριστές της ομάδας.
Η διοίκηση της ΠΑΕ, σε κάθε γενέθλια ποδοσφαιριστή, φροντίζει μια τούρτα να βρίσκεται στα αποδυτήρια για αυτούς.
Τώρα, οι ρόλοι, αντιστράφηκαν.
Ο Κώστας Ζερβάκης, συγκινήθηκε και ευχαρίστησε τους παίκτες για την έκπληξη.
Ηταν μια ενέργεια που έδειξε την καλή σχέση, που έχει μαζί τους και την αμοιβαία εκτίμηση.
Σε μια δύσκολη χρονιά για τον ΟΦΗ, ο Κώστας Ζερβάκης από το πόστο του Γενικού Αρχηγού, ήταν ένας από αυτούς που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο εσωτερικό της ομάδας.
Κάθε μέρα δίνει την μάχη του, με όσες δυνάμεις έχει, για να μη λείπει τίποτα από τους ποδοσφαιριστές και άπαντες γνωρίζουν στον ΟΦΗ ότι η προσφορά του είναι πολύπλευρη.
Πηγή:ofi1925.gr
Συγκίνηση και χαρά για όσα πέτυχαν φέτος, απο τους παίκτες του ΟΦΗ, στην τελευταία προπόνηση, που έγινε το Σάββατο (26/5) στο Γεντί Κουλέ, παραμονή του τελευταίου αγώνα με τη Σπάρτη.
Αναμνηστικές φωτογραφίες και ...συνθήματα απο τους παίκτες του ΟΦΗ με την προτροπή του Νίκου Παπαδόπουλου!
Ολοι οι παίκτες στην αποστολή για το παιχνίδι με τη Σπάρτη (27/5, 5μμ).
"Αύριο, όλοι στο γήπεδο, για να χειροκροτήσουμε αυτά τα παιδιά, για τις μοναδικές στιγμές που μας χάρισαν φέτος. Το αξίζουν!" αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Συγκινητικές στιγμές είχε η τελευταία προπόνηση των παικτών του ΟΦΗ, στο Γεντί Κουλέ, που έγινε το Σάββατο (26/5) το πρωί.
Στην προπόνηση του Σαββάτου, όλοι οι ποδοσφαιριστές ήταν συγκινημένοι, καθώς η φετινή πετυχημένη σεζόν για τον ΟΦΗ, φτάνει στο τέλος της.
Μετά το τέλος της προπόνησης, με την προτροπή του Νίκου Παπαδόπουλου, όλοι οι παίκτες έβγαλαν μια αναμνηστική φωτογραφία, αγκαλιάστηκαν, φώναξαν δυνατά ένα και έφυγαν για τα αποδυτήρια.
Την Κυριακή (27/5, 5μμ) ο ΟΦΗ κόντρα στην Σπάρτη, δίνει το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς, με σκοπό να πανηγυρίσει την άνοδο και την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league.
Η ΠΑΕ στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook ανέβασε VIDEO και φωτογραφίες από την τελευταία προπόνηση.
Το παιχνίδι με τη Σπάρτη, θα είναι η κατάληξη της φετινής σπουδαίας προσπάθειας του τεχνικού επιτελείου και των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, που έφερε ξανά την ομάδα μας, στην μεγάλη κατηγορία.
Να σημειωθεί ότι ο Νίκος Παπαδόπουλος, για το παιχνίδι με τη Σπάρτη, πήρε όλους τους παίκτες στην αποστολή και λίγη ώρα πριν την έναρξη του αγώνα, θα ανακοινώσει την δεκαοκτάδα, για το τελευταίο παιχνίδι του πρωταθλήματος.
"Αύριο, όλοι στο γήπεδο, για να χειροκροτήσουμε αυτά τα παιδιά, για τις μοναδικές στιγμές που μας χάρισαν φέτος.
Το αξίζουν!" αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Δείτε παρακάτω VIDEO και ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ που ανέβασε στην επίσημη σελίδα της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.


Πάνω από 3 χιλιάδες άσπρα μπλουζάκια με το σύνθημα "Black is Back!" μοιράστηκαν στους φιλάθλους του ΟΦΗ, πριν το παιχνίδι με τη Σπάρτη, προσφορά της χορηγού εταιρείας του ΟΦΗ Stoiximan.gr.
Aκόμη καπελάκια και μπάλες πετάχτηκαν στους φιλάθλους προσφορά της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Εορταστικό το κλίμα στο Γεντί Κουλέ, στο παιχνίδι ΟΦΗ-Σπάρτη.
Το κρητικό μουσικό συγκρότημα του Γιώργου Γλυκοκόκαλου και χορευτικό συγκρότημα διασκέδασε τον κόσμο του ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τη Σπάρτη.
Εκπληκτική εικόνα στις εξέδρες από πάνω από 6 χιλιάδες φιλάθλους του ΟΦΗ, να δίνουν βροντερό «παρών» στην επιστροφή του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ