Θλίψη έχει σκορπίσει στην αθλητική κοινωνία της Κρήτης, ο πρόωρος χαμός του Ρεθυμνιώτη παράγοντα του Βόλει Κωστή Ψαρουδάκη, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 53 ετών από ανεύρυσμα.
Ο εκλιπών ήταν απο τους στυλοβάτες του βόλει στην Κρήτη, ίδρυσε τον ΟΠΕΡεθύμνου το 1992 και οδήγησε την ομάδα ανδρών και γυναικών του ΟΠΕ Ρεθύμνου στην Α1 κατηγορία, ενώ από το 2010 έως το 2016 ήταν αντιπρόεδρος της ΕΟΠΕ (Ομοσπονδία Βόλει)
και στην προεδρία της Ένωσης Σωματείων Πετοσφαίρισης Κρήτης.
Αρκετά σωματεία της Κρήτης, εξέδωσαν συλλυπητήρια ανακοίνωση, μεταξύ αυτών και ο Ερασιτένης ΟΦΗ.
Η συλλυπητήρια ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα βόλει του συλλόγου εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια, για τον θάνατο του Ρεθυμνιώτη παράγοντας του βόλει, Κωστή Ψαρουδάκη, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 53 ετών από ανεύρυσμα.
Ο Κωστής Ψαρουδάκης υπήρξε ένα στυλοβάτης του βόλει στην Κρήτη και ένας εργάτης του αθλήματος.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του".
Η ΕΣΠΕΚ με ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει: «Εντελώς ξαφνικά και αναπάντεχα έφυγε από τη ζωή σήμερα Κυριακή 27 Μαΐου (σ.σ. χθες) ο πρόεδρος της ΕΣΠΕΚ και πρόεδρος του ΟΠΕΡ Κωστής Ψαρουδάκης. Η κηδεία του θα γίνει την Τρίτη 29 Μαΐου (σ.σ. αύριο) και ώρα 14:30, στο Μητροπολιτικό Ναό Ρεθύμνου. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του».
Η κηδεία του θα γίνει την Τρίτη 29 Μαΐου, στις 14:30, στον Μητροπολιτικό Ναό Ρεθύμνου.
Επιθυμία της οικογένειας, όποιος επιθυμεί και έχει τη δυνατότητα, αντί στεφάνων να πραγματοποιήσει δωρεά στα παρακάτω:
Νέος ΟΠΕΡ:
Τράπεζα Χανίων
IBAN GR 7606900100000000178189001
Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Αμαρίου (ΔΗΚΕΔΑΜ):
Τράπεζα Πειραιώς
IBAN GR 3401727570005757054143577
Εκκλησιαστικό Συμβούλιο Ενορίας Αποδούλου
Συγχαρητήρια στους συντελεστές της επιστροφής του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, έδωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ με ανακοίνωση του, στην οποία τονίζει ότι "η επιστροφή του στον φυσικό του χώρο, είναι μια δικαίωση της προσπάθειας που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια και η οποία παρά τα εμπόδια που παρουσιάστηκαν στην πορεία, είχε αίσιο τέλος". Και καταλήγει η ανακοίνωση, ως εξής: "tώρα η ομάδα μας, έχει μια μεγάλη ευκαιρία να χαράξει μια νέα πορεία και όλοι μαζί, να πανηγυρίσουμε ξανά μεγάλες στιγμές, όπως και στο παρελθόν".
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ συγχαίρει θερμά όλους τους πρωταγωνιστές της επιστροφής του ΟΦΗ, εκεί που αξίζει να βρίσκεται, στην Σούπερ Λίγκ.
Συγχαίρει τη διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, το τεχνικό επιτελείο, τους ποδοσφαιριστές και τον κόσμο μας, για την υπομονή και την επιμονή που έδειξαν όλη τη χρονιά, για να υλοποιήσουν το στόχο.
Η άνοδος του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ και η επιστροφή του στον φυσικό του χώρο, είναι μια δικαίωση της προσπάθειας που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια και η οποία παρά τα εμπόδια που παρουσιάστηκαν στην πορεία, είχε αίσιο τέλος.
Τώρα η ομάδα μας, έχει μια μεγάλη ευκαιρία να χαράξει μια νέα πορεία και όλοι μαζί, να πανηγυρίσουμε ξανά μεγάλες στιγμές, όπως και στο παρελθόν.
ΖΗΤΩ Ο ΟΦΗ!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η παρουσία του Παναγιώτη Γιαννάκη στο Ηράκλειο, για οποιοδήποτε λόγο, είναι είδηση.
Ακόμα και αν έρθει για τουρισμό, πόσο μάλλον για δουλειά.
Γιατί μιλάμε για μια μπασκετική προσωπικότητα ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ακτινοβολίας.
Και όμως, υπάρχουν άνθρωποι, σε αυτή τη μίζερη πόλη, που σκέφτονται διαφορετικά.
Για αυτό και μπασκετική κατάντια, της περιοχής μας, είναι εμφανής.
Στην επίσημη παρουσίαση της συνεργασίας του Γιαννάκη με τον ΟΦΗ, για καλοκαιρινά κάμπ, τα οποία θα δώσουν τη δυνατότητα σε παιδιά από την Κρήτη, να διδαχθούν τα μυστικά του αθλήματος, από τον σπουδαίο Γιαννάκη, μέτρησα πολλές… απουσίες.
Απουσίες μπασκετικών παραγόντων, απουσία προπονητών, διαιτητών, σωματείων, θεσμών, αλλά και δημοσιογράφων.
Θα περίμενε κανείς, ότι η αίθουσα του ξενοδοχείου IBIS θα είναι γεμάτη από ανθρώπους, που υποτίθεται ότι έχουν σύνθημα «ότι γίνεται για το μπάσκετ στην Κρήτη είναι καλό». Αυτό όμως δε συνέβη.
Το «γιατί» είναι εύκολο, να το καταλάβει κανείς.
Είναι θέμα μιας άχρηστης νοοτροπίας που επικρατεί στην περιοχή μας και ειδικά στο μπάσκετ, όπου ισχύει αυτό που λέμε «ο ένας, να βγάλει το μάτι του άλλου».
Για αυτό και δεν βλέπουμε (μπασκετική) προκοπή.
Δεν έχει σημασία αν τον Γιαννάκη, τον έφερε ο ΟΦΗ.
Θα έγραφα ακριβώς τα ίδια, αν την συνεργασία αυτή, την είχε κάνει το Ηράκλειο, ο Εργοτέλης, ο Ηρόδοτος, το Δειλινό ή κάποιο άλλο σωματείο.
Δεν τιμάει την μπασκετική κουλτούρα της πόλης, να έρχεται ο Γιαννάκης και να απουσιάζουν οι «δήθεν» μπασκετικοί.
Ο φίλος μου, πρόεδρος της ΕΚΑΣΚ Μπάμπης Μαρκάκης, την απουσία του οποίου προσωπικά, αλλά και του θεσμού που εκπροσωπεί, μέτρησα επίσης, μου εξηγεί ότι «η Ενωση δεν μπορεί να φαίνεται σε ένα τουρνουά, στο οποίο τα παιδιά που θα συμμετάσχουν, πληρώνουν αντίτιμο».
Και μου λέει ο Μπάμπης ότι «δεν το έκανα και σε άλλα κάμπ, ομάδων της Κρήτης».
Ο Μπάμπης-αν και διαφωνώ-έχει το δικαίωμα της γνώμης του και εμείς τη… δική μας.
Ο πρόεδρος της ΕΚΑΣΚ είχε φροντίσει να εξηγήσει στον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη τους λόγους της απουσίας του και αυτό τον τιμάει.
Ανεξάρτητα από το αν διαφωνώ, πρέπει να επισημάνω ότι αν δεν υπήρχε ο Μπάμπης και η χορηγία της ΑΝΕΚ, το μπάσκετ της πόλης θα είχε βουλιάξει ακόμη περισσότερο, από ότι είναι μέχρι σήμερα και αυτό, οφείλουν να το αναγνωρίσουν όλοι.
Παρών, προς τιμήν του στην εκδήλωση ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Κώστας Βαρδαβάς, ο οποίος, είναι τυπικός και ουσιαστικός στο ρόλο του.
Δεν είναι θέμα στήριξης, της πρωτοβουλίας αυτής και της συνεργασίας του ΟΦΗ και του Γιαννάκη και δεν ξέρω γιατί μια παρουσία, ερμηνεύεται έτσι.
Για μένα είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ περισσότερο, γιατί η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ μπασκετικά πόλη μας, χρειάζεται τέτοιες επισκέψεις και τέτοιες πρωτοβουλίες.
Μόνο να έβλεπε κανείς, τα πρόσωπα των παιδιών στα σχολεία της πόλης που επισκέφθηκε, θα σκεφτόταν το μεγάλο και πραγματικό κέρδος.
Δεν θέλω να πιστεύω ότι η απουσία μπασκετικών από την εκδήλωση του Γιαννάκη, οφείλεται σε κάποια «κόντρα» του, όπως λένε, με τον Βασιλακόπουλο, εξαιτίας της οποίας, κάποιοι φοβήθηκαν, μην μαθευτεί ότι ήταν εκεί και μπούν στην ...μαύρη λίστα, όπως μου μετέφεραν κάποιοι.
Ούτε με καλύπτει αυτό που λένε άλλοι, ότι ο Γιαννάκης είχε παλιά «χρωστούμενα» με το Ηράκλειο και τον... υποβιβασμό του!
Μιλάμε για τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Γιαννάκη. Όχι κάποιο τυχαίο.
Μιλάμε για την προσωποποίηση του ΝΙΚΗΤΗ, μιλάμε για την ΨΥΧΗ του Ελληνα, για όλα αυτά που μας έχει χαρίσει, μέσα στα γήπεδα.
Τα υπόλοιπα, να με συγχωρήσετε, αλλά είναι μ@λ@κ$#ς.
Κάποιοι δημοσιογράφοι από το Ηράκλειο, είχαμε την ευκαιρία μετά την εκδήλωση να περάσουμε μια υπέροχη βραδιά με τον Γιαννάκη, στο «λίγο κρασί, λίγο θάλασσα».
Οικοδεσπότης, ο πρόεδρος της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ Συμμεών Καμπάκας και μαζί του ο υπεύθυνος της ακαδημίας μπάσκετ του ΟΦΗ Γιάννης Κόκκινος και ο πολύ ενημερωμένος (και) στο μπάσκετ, πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης.
Mαζί και ο προπονητής Σωκράτης Ηλιάδης που είναι συνεργάτης του Γιαννάκη και έχει παρελθόν στην Κρήτη και το γυναικείο μπάσκετ.
Μέχρι αργά το βράδυ, συζητήσαμε για μπάσκετ, θυμηθήκαμε παλιές καλές εποχές και ανταλλάξαμε απόψεις γενικώς, για καλές και άσχημες στιγμές που έχει περάσει αυτός ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ του παγκόσμιου μπάσκετ.
Ποιοι είμαστε ΕΜΕΙΣ για να προσάψουμε κάτι, στο Γιαννάκη.
Με τι …ανάστημα-αναρωτιέμαι-μπορούμε να το κάνουμε.
Και προσέξτε, για όλα τα παραπάνω, εκείνος δεν είπε λέξη. Κανένα παράπονο. Μόνο χαμόγελο και καλοσύνη.
Εμείς τα …κουβεντιάζουμε, μεταξύ μας και διαπιστώνουμε την κατάντια μας και την ανυπαρξία μας.
Αυτό μας αξίζει…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ενα ιστορικό ταξίδι ΟΦΗ και Γιαννάκη ξεκινάει