karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Σε θρίαμβο της παράταξης Τζώρτζογλου εξελίχτηκαν οι εκλογές της ΕΠΣΗ. Ο Νίκος Τζώρτζογλου, που είναι ήδη 16 χρόνια στην προεδρία της ΕΠΣΗ, ανανέωσε τη θητεία του  με πανηγυρικό τρόπο, για ακόμη 4 χρόνια καθώς εκλέχτηκαν και τα 11 μέλη του ψηφοδελτίου του. Η παράταξη Λιμναίου δεν καταφερε να ελέξει κανένα σύμβουλο!
Αναλυτικά οι εκλεγέντες σύμβουλοι και οι ψήφοι που έλαβαν:
Τζώρτζογλου 67, Μωραΐτης 65, Ασλάνης 64, Στεφανουδάκης 63, Παπαγγελής 61, Σμαραγδάκης 61, Πετούσης 61, Χρονάκης 63, Βοζικάκης 60, Κουτεντάκης 60, Παπαδάκης 57.
Από την άλλη πλευρά, απο την παράταξη του κ. Λημναίου έλαβαν :

Λημναίος 20, Καρασάββας 18, Τζαμούσης 15, Φανουράκης 11, Γενιτσαρίδης 11, Ζερβάκης 10, Μεντζάκης 9, Καραγιαννακίδης 9, Κωστορρίζος 9, Δαγκωνάκης 9, Λιακάκης 9.

Στους αναπληρωματικούς εξελέγησαν:
Δροσίτης 61, Φρυσούλης 60, Φανουράκης 54, Νικηφόρος 52, Βερδιάκης 52, Κωστάκης 51, Μπαστάκης 51, Μαθιουδάκης 48, Θεοδοσάκης 47, Παρασύρης 22, Φουκαράκης 20, Ζούζουλας 17, Κατσέλης 17, Δουμάνης 16.

Στα τακτικά μέλη της εξελεγκτικής επιτροπής οι σταυροί ήταν:

Βοζικάκης Δ. 65, Καναβάκης 60, Κατσικαλάκης 58, Σιδέρης 19, Καστελλιανάκης 18, Κανάκης 15.

Στα αναπληρωματικά μέλη, της εξελεκτικής επιτροπής, ο Κεφαλάκης πήρε 60 και ο Μιχαλόπουλος 16.

Ενταση στην Γ.Σ.

Στην Γενική Συνέλευση, υπήρχε και ένταση.

Ο υποψήφιος πρόεδρος κ. Λημαίος, ανέφερε ότι: «Δεσμεύομαι ότι θα παραιτηθούμε αν δεν τηρήσουμε αυτά που σας υποσχόμαστε. Δεν έχω πρόβλημα με τον κ. Τζώρτζογλου. Η διαφορά μας είναι η φιλοσοφία μας. Δεν είμαι αντίπαλός σου».

Ο Τζώρτζογλου, με τη σειρά του, τόνισε  «Πως να κοιτάζω έναν άνθρωπο, να τον χαιρετάω και να αφήνει υπόνοιες για χρήματα στα δικαστήρια, να λέει ότι είμαι εφιάλτης, να λένε ότι καταζητείται ο Τζώρτζογλου. Παρά τις προκλήσεις λέω δεν απαντώ δεν σχολιάζω. Δεσμεύομαι ότι θα παραιτηθώ αν φέρετε μέχρι τις 31 Μαΐου τα 500.000 ευρώ, δηλαδή 6000 ευρώ σε κάθε σωματείο, δεσμεύομαι ότι θα παραιτηθώ».

Ενταση υπήρξε και μεταξύ του Νίκου Τζώρτζογλου και του προέδρου του ΠΟΑ Γιάννη Καλέμπουμπα , καθώς ο  δεύτερος ζήτησε να πάρουν το λόγο τα σωματεία, για να λάβει την απάντηση ότι αυτό δεν προβλέπεται με αποτέλεσμα ο Καλέμπουμπας να χαρακτηρίσει τη διαδικασία παρωδία. 79 ήταν τα σωματεία που ψήφισαν. Δεν είχαν καταθέσει εμπρόθεσμα τα πληρεξούσια, οι Δίας, Τηγανίτης, Δαφνές και Πατούχας.

Μεθυσμένη Πολιτεία είναι ο ΟΦΗ για την επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ.

Μετά το παιχνίδι με τη Σπάρτη, το Γεντί Κουλέ φόρεσε τα γιορτινά του για τον ΟΦΗ, την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league, αλλά και την επιστροφή στην μεγάλη κατηγορία.

Τεχνικό τιμ, παίκτες, διοίκηση και πάνω απο 6 χιλιάδες θεατές, πανηγύρισαν με την ψυχή τους, το αίσιο τέλος που είχε η χρονιά για τον ΟΦΗ.

Δείτε στα παρακάτω VIDEOS απο τα κρητικά κανάλια ΚΡΗΤΗ-TV και TV-Creta, πανηγυρικά στιγμιότυπα απο τον αγωνιστικό χώρο και τα αποδυτήρια, αλλά και δηλώσεις των πρωταγωνιστών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

"Κάηκε" το Γεντί Κουλέ για τον ΟΦΗ! (VIDEOS)

« Ο ΟΦΗ ήταν η καλύτερη ομάδα και είναι άξιος πρωταθλητής. Θα χτίσουμε μια ανταγωνιστική ομάδα στην Σούπερ Λίγκ».

Με τα λόγια αυτά ο Νίκος Παπαδόπουλος, έβαλε τον επίλογο της πετυχημένης χρονιάς του ΟΦΗ, στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα με τη Σπάρτη (5-0) στο Γεντί Κουλέ.

Να σημειωθεί ότι σε κάποια στιγμή η συνέντευξη τύπου διεκόπη λόγω «εισβολής» των παικτών του ΟΦΗ, στην αίθουσα τύπου για να λούσουν με σαμπάνια το Νίκο Παπαδόπουλο.

Αναλυτικά οι αναφορές του προπονητή του ΟΦΗ:

 «Μια χρονιά τελείωσε και τελείωσε όμορφα.

Αυτή η χραά που υπάρχει στους παίκτες και στον κόσμο, είναι ανεπανάληπτο.

Δεν θέλω να αναφερθώ πως φτάσαμε ως εδώ.

Σημασία έχει ότι βγήκαμε πρώτοι και μάλιστα άξια.

Ημασταν η καλύτερη ομάδα σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος.

Συγχαρητήρια σε όλους. Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου, συγχαρητήρια σε όσους ήταν κοντά στην ομάδα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους μου τους συνεργάτες.

Για την υπέροχη συνεργασία, το ιατρικό τιμ, τη διοίκηση, τους μετόχους, χωρίς τη βοήθεια όλων δεν θα είχαμε φτάσει εδώ.

Σίγουρα υπάρχει επόμενη μέρα, η οποία ήδη έχει προχωρήσει αρκετά.

Είναι γλυκιά η χρονιά, όπως τελειώνει.

Η επόμενη μέρα έχει ξεκινήσει καλά με τις ανανεώσεις.

Να είναι σίγουρος ο κόσμος ότι θα χτίσουμε με γνώση και σύνεση μια ανταγωνιστική ομάδα στην Σούπερ Λίγκ.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους.

Εύχομαι σε όλους καλές διακοπές.

Σας ευχαριστώ και σας τους δημοσιογράφους, για τη συνεργασία όλη τη χρονιά.

Εύχομαι και στο μέλλον να έχουμε τέτοιες χαρές.

Χαρές υψηλού επιπέδου.

-Αν σας ζητούσαμε ένα τίτλο όλη τη χρονιά ποιος θα ήταν;

«Τον έχουμε βάλει τον τίτλο μέσα στα αποδυτήρια. Είναι κάτι γνωστό.

Ποτέ να μην τα παρατάς. Οι νικητές ποτέ δεν τα παρατάνε. Αυτοί που τα παρατάνε, ποτέ δε νικάνε.

Το έχουμε και μέσα στα αποδυτήρια γραμμένο αυτό και μας ακολουθεί όλη τη χρονιά.

Δεν τα παρατήσαμε και βγήκαμε κερδισμένοι».

-Κάπως έτσι φανταζόσουν την τελευταία αγωνιστική;

«Είναι λίγο δύσκολο να πανηγυρίζω με τον ΟΦΗ την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς όμως. Κάποια στιγμή το φανταζόμουν έτσι να πάρουμε το πρωτάθλημα και να πάει το Κύπελλο στη θέση του Μίστερ».

Πηγή:ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Κάηκε το Γεντί Κουλέ για τον ΟΦΗ! (VIDEOS)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi