karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

«Αισθάνομαι δικαιωμένος για την άνοδο του ΟΦΗ και την επιλογή μου να έρθω στην ομάδα».

Με τα λόγια αυτά, ο Θανάσης Ντίνας, μιλώντας στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, αναφέρθηκε στην επέκταση της συνεργασίας του με τον ΟΦΗ.

Ο 29χρονος επιθετικός θα βρίσκεται στον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ και όπως ανέφερε «είμαι πολύ χαρούμενος που ανανέωσα. Ηταν επιθυμία και μένα και της διοίκησης και έγινε πραγματικότητα».

Με 10 γκολ και 3 ασίστ σε 17 παιχνίδια ο Ντίνας, ήταν από τους καθοριστικούς παίκτες της ανόδου του ΟΦΗ, από τον Ιανουάριο και μετά. Όπως είπε «ήταν μια δύσκολη χρονιά, αλλά τα καταφέραμε δίκαια. Πήραμε δίκαια και την άνοδο και το πρωτάθλημα. Η ομάδα πέρασε δύσκολες στιγμές, αλλά τελικά είμαστε όλοι δικαιωμένοι» ανέφερε.

Για τη νέα χρονιά του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, ανέφερε ότι «πρέπει να ξεκουραστούμε και να παρουσιαστούμε έτοιμοι. Εχουμε  μια δύσκολη χρονιά μπροστά μας τώρα. Άλλο πρωτάθλημα η Football league και άλλο η Σούπερ Λίγκ. Πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι και δυνατοί».

Τέλος ο Ντίνας, έστειλε το δικό του μήνυμα στον κόσμο του ΟΦΗ. Όπως είπε «τους ευχαριστώ για την αγάπη τους. Τα αισθήματα είναι αμοιβαία. Ο κόσμος πέρασε δύσκολες στιγμές, με όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα. Τα αφήνουμε πίσω όλα αυτά και κοιτάμε το μέλλον. Ο ΟΦΗ επιστρέφει εκεί που αξίζει. Ολοι μαζί του χρόνου, μπορούμε να έχουμε και πάλι μια πετυχημένη χρονιά».

Πηγή:ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Special ανανέωση με Ντίνα ο ΟΦΗ!

Κούπα, χωρίς… επινίκια δεν γίνεται!

Ετσι και στον ΟΦΗ, η κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league, αλλά και της ανόδου στην Σούπερ Λίγκ, κράτησε…. μέχρι πρωίας.

Μετά τη φιέστα του Γεντί Κουλέ, το ραντεβού δόθηκε για το γνωστό εστιατόριο-bar «Πενήντα-Πενήντα», όπου  παίκτες, τεχνικό επιτελείο και διοίκηση του ΟΦΗ, το γλέντησαν με την ψυχή τους!

Το τρόπαιο του πρωταθλητή, έγινε… ανάρπαστο, όχι μόνο από τους παίκτες του ΟΦΗ, αλλά και από φίλους της ομάδας, που βρέθηκαν στο κατάστημα και έβγαλαν πολλές φωτογραφίες με τους πρωταθλητές.

Τις… πρωινές ώρες οι παίκτες του ΟΦΗ, έδειξαν και τις χορευτικές τους ικανότητες, στον πεζόδρομο της οδού 1866!

Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες που δημοσιεύσει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 από τα επινίκια του ΟΦΗ στο «Πενήντα-Πενήντα».

Πηγή:ofi1925.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Δυο μικρά κοριτσάκια, ντυμένα «Οφάκια» συνοδευόμενα από τον μπαμπά και τη μαμά τους, αλλά και το δυνατό μήνυμα αγάπης που έστειλε, αλλά και πήρε απο το Λασιθιώτικο κοινό, ο ΟΦΗ με τη συμμετοχή του στο φιλανθρωπικό φιλικό στη Νεάπολη, με έκαναν να αναρωτηθώ, πόσο σημαντικό είναι ο σύλλογος να επενδύσει πάνω στον «Παγκρήτιο» χαρακτήρα, όπως επιτάσσει η δυναμική του και η μεγάλη του ιστορία.

Ο ΟΦΗ, πρέπει να είναι παντού στην Κρήτη.

Ακόμα και σε περιοχές, που δεν είναι τόσο δημοφιλής, για διάφορους λόγους.

Ο ΟΦΗ, έχει φίλους, σε όλο το νησί.

Εχει ανθρώπους, που έχουν παρακολουθήσει από πολύ κοντά όλη του διαδρομή, έχουν πανηγυρίσει με τις νίκες του και έχουν κλάψει με τις πίκρες του.

Αλίμονο, αν ο ΟΦΗ παρατήσει την περιοχή, στην οποία οφείλει και πρέπει, να είναι κυρίαρχος.

Και αυτή η περιοχή, δεν είναι μόνο τα στενά όρια του νομού Ηρακλείου.

Είναι όλη η Κρήτη!

Στη Νεάπολη, πέρα από τον «ιερό» σκοπό του αγώνα, για να βοηθηθεί ένα νέος άνθρωπος, μια κρητική οικογένεια, που το είχε ανάγκη, είδα ανθρώπους της περιοχής, που πραγματικά αγαπάνε, τον ΟΦΗ.

Είδα νέα παιδιά, να πλησιάζουν την αποστολή μετά το τέλος του αγώνα και να ζητάνε αυτόγραφα απο τους παίκτες και να φωτογραφίζονται μαζί τους.

Είδα φιλάθλους, να σπεύδουν να συγχαρούν το Νίκο Παπαδόπουλο και του λένε «προχώρα, είμαστε μαζί σου!», ώστε να του δώσουν δύναμη και έμπνευση μετά τον άθλο της ανόδου στην Σούπερ Λίγκ.

Είδα ανθρώπους, να πλησιάζουν τον Κώστα Καζανάκη και να τον αναγνωρίζουν από την παλαιότερη παραγοντική του θητεία στον ΟΦΗ και να συζητάνε μαζί του για την δύσκολη προσπάθεια που γίνεται σήμερα στον ΟΦΗ.

Είδα αρκετά, που με κάνουν πραγματικά να πιστεύω, ότι ο ΟΦΗ για πολλούς και διάφορους λόγους πρέπει να ξαναγίνει «Παγκρήτιος» και να μη μείνει στα στενά όρια του Ηρακλείου.

Μια τρέλα και το πάθος ενός ανθρώπου να φέρει σε πέρας αυτό το ευαίσθητο εγχείρημα, κρύβεται πίσω από την όμορφη πρωτοβουλία για να στηριχθεί μια οικογένεια που ανεβαίνει το δικό της γολγοθά, βλέποντας το 25χρονο παλικάρι της, να είναι στο κρεβάτι του πόνου, μετά απο ένα σοβαρό τροχαίο που είχε και να δίνει μια καθημερινή και πολυέξοδη μάχη αποκατάστασης, σε ειδικό κέντρο στη Λάρισα.

Ο Νίκος Ανδριαδάκης, εκ μέρους του τμήματος δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, έτρεξε πολύ για αυτό φιλανθρωπικό φιλικό στη Νεάπολη.

Για αρκετές εβδομάδες, κινητοποίησε ξενοδόχους της περιοχής και τους ζήτησε να στηρίξουν αυτήν την προσπάθεια συμπαράστασης, για το άτυχο παλικάρι από τη Νεάπολη, πρώην ποδοσφαιριστή, που χρειάζεται τη βοήθεια όλων.

Ο Νίκος, είναι ευαίσθητος στα θέματα αυτά και μέσα απο τις γνωριμίες που έχει στον ξενοδοχειακό κόσμο του Λασιθίου, στον οποίο ανήκει και η οικογένεια του, το πήρε «πάνω του» και τα κατάφερε περίφημα!

Δίκαια πήρε τα συγχαρητήρια όλων, για το τελικό αποτέλεσμα που ήταν πολύ καλό.

Μαζεύτηκε ένα αξιοπρεπές ποσό για την οικογένεια του άτυχου νέου, ενώ και ο ΟΦΗ έδωσε, αλλά εισέπραξε και πολύ αγάπη στη Νεάπολη!

Οσο για τους παίκτες του ΟΦΗ; Ο Νίκος φρόντισε να περάσουν υπέροχα με διαμονή σε χλιδάτα ξενοδοχεία της περιοχής.

Μπράβο Νίκο!

Στην Γ' Εθνική, θα αγωνιστεί τη νέα περίοδο η ομάδα της Νεάπολης. Μαζί με τον ΟΦΙεράπετρας θα είναι οι εκπρόσωποι της περιοχής του Λασιθίου την κατηγορία.

Οι άνθρωποι της ομάδας και ο πρόεδρος (Καστελλιανάκης) μου μετέφεραν στο περιθώριο του φιλικού με τον ΟΦΗ, ότι αν δεν υπάρχει οικονομική στήριξη απο το Λασίθι, το...εγχείρημα θα είναι πολύ δύσκολο.

Εχουν ξεκινήσει πάντως την προσπάθεια τους, με στόχο να αφυπνίσουν γενικώς τους ξενοδόχους της περιοχής.

Η ομάδα έχει γήπεδο, έχει κοινό, αλλά θα χρειαστεί μεταγραφές και οικονομικά στηρίγματα, για να μπορέσει να είναι ανταγωνιστική στην παραπάνω κατηγορία.

Ο Καζανάκης πάντως τους το είπε. "Ο ΟΦΗ είναι εδώ να σας βοηθήσει με κάποιους παίκτες και όπως μπορεί. Θέλουμε να έχουμε καλή σχέση με όλο το νησί". Το μήνυμα το πήραν και θα το αξιοποιήσουν.

«Εδώ κάποιοι δεν εκτιμούν το έργο μου, αλλά κάπου αλλού φαίνεται ότι το εκτιμούν». Με τα λόγια αυτά ο Τάκης Γκώνιας, ανακοίνωσε στους παίκτες του Εργοτέλη την μετακόμιση του στην Αίγυπτο και την Γουάντι Ντέγκλα, την επόμενη σεζόν.

Από την Β’ Εθνική Ελλάδος, στη χώρα του «Φαραώ». Καθ’ όλου άσχημα για τον Γκώνια, ο οποίος φαίνεται ότι έχει πείσει τον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη του Εργοτέλη, ότι έχει δυνατότητες.

Ο Σάμι, βρήκε μια…σολομώντεια λύση!

Ο Εργοτέλης αλλάζει προπονητή, ενώ και ο Γκώνιας δεν θα μείνει άνεργος.

Ετσι κανείς δεν θα είναι …παραπονεμένος!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΟΦΗ...με ανθρωπιά! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Η υπογεγραμμένη φανέλα και ο "ιερός σκοπός"

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi