
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η επιστολή του Νίκου Παπαδόπουλου προς τους μετόχους και οι τάσεις αποχώρησης του από την ομάδα, αλλά και ο τρόπος που έχασε ο ΟΦΗ στη Νέα Σμύρνη από τον Πανιώνιο, η κακή διαιτησία και άλλα, άφησαν να περάσουν σε δεύτερη μοίρα, πολλά αγωνιστικά κέρδη που είχε ο ΟΦΗ στο συγκεκριμένο παιχνίδι, με την σπουδαία του εμφάνιση.
Ένα από αυτά, ήταν το πρώτο επίσημο παιχνίδι του Μανόλη Φαζού, μετά από 8 μήνες!
Ο 22χρονος κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ ήταν άτυχος στο τελείωμα της περσινής αγωνιστικής περιόδου, καθώς στο παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο τον περασμένο Απρίλιο, υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού και οδηγήθηκε στο χειρουργείο.
Ο Φαζός έκανε υπομονή, δούλεψε το καλοκαίρι και εδώ και ένα μήνα, ακολουθεί το φουλ πρόγραμμα της ομάδας.
Ο Παπαδόπουλος, του έδωσε μερικά λεπτά συμμετοχής στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο, καθώς ο νεαρός αμυντικός, ένας παίκτης γέννημα-θρέμα του ΟΦΗ, είναι πλέον 100% καλά και διεκδικεί και αυτός το χρόνο συμμετοχής που δικαιούται, μέσα στον γενικότερο υψηλό ανταγωνισμό που υπάρχει στις θέσεις των αμυντικών.
Η άποψη του προπονητή του ΟΦΗ, για τον Μανόλη Φαζό, είναι πολύ καλή, καθώς τον εκτιμάει ως παίκτη και ως χαρακτήρα και είναι βέβαιο ότι αν ο Παπαδόπουλος συνεχίσει στον ΟΦΗ, ο 22χρονος στόπερ, θα έχει και άλλες ευκαιρίες.
Ολα δείχνουν ότι το deal των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με τον Φανούρη Βατσινά, προχωράει και είναι θέμα ημερών να ολοκληρωθεί και επισημοποιηθεί.
Μετά τις θετικές ενδείξεις των συζητήσεων που έγιναν τις προηγούμενες ημέρες, μεταξύ Βατσινά-μετόχων, σειρά είχε μια ακόμη σημαντική συνάντηση που έγινε την Παρασκευή (29/12) και στην οποία μάλιστα συμμετείχαν βασικοί μέτοχοι της ΠΑΕ, όπως ο Αντώνης Καράτζης και ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Γιάννης Πολεμαρχάκης, αλλά και οι Παύλος Αδάμος και Κώστας Ζερβάκης απο το ποδοσφαιρικό τμήμα, της ομάδας.
Η συνάντηση έγινε παρουσία και του Φανούρη Βατσινά στα γραφεία της εταιρείας Καράτζης (όπως επιβεβαιώνει και η φωτογραφία της ιστοσελίδας cretalive.gr) και απο ότι διεφάνη, οι μέτοχοι του ΟΦΗ είναι διατεθειμένοι να στηρίξουν ένα πλάνο με πρόεδρο τον Φανούρη Βατσινά, με ένα ποσό που ξεπερνάει τις 350 χιλ. ευρώ, εκτός ασφαλώς απο τα χρήματα που θα βάλει ο ίδιος ο Φανούρης Βατσινάς, για την προεδρία της ΠΑΕ.

(H φωτογραφία που δημοσιεύσε το cretalive.gr είναι απο τη συνάντηση μετόχων του ΟΦΗ με τον Φανούρη Βατσινά, παρουσία του Αντώνη Καράτζη)
Ολα δείχνουν ότι το σχέδιο αυτό παίρνει αναβολή μερικών ημερών, για λόγους που έχουν να κάνουν με το χρόνο που χρειάζεται για να μαζευτούν τα χρήματα αυτά, αλλά και να γίνει η Γενική Συνέλευση για την συγκρότηση ενός νέου διοικητικού σχήματος, καθώς το υφιστάμενο με πρόεδρο τον Φώτη Τσάλο, έχει σχεδόν σύσσωμο, παραιτηθεί.
Στην χθεσινή Τακτική Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 που έγινε στο Γεντί Κουλέ, λίγοι εκ των μετόχων έδωσαν το "παρών" (Ορφανάκης, Μυλωνάκης και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ με τον πρόεδρο Γιάννη Δανδάλη και τους συμβούλους του Σπυριδάκη, Αντωνακάκης, Βαρβεράκη) και αυτό ήταν ένα σαφές μήνυμα δυσαρέσκειας και έλλειψης στήριξης, των μετόχων προς τον Φώτη Τσάλο.

Η φωτογραφία είναι απο την Γ.Σ. των μετόχων που έγινε στο γήπεδο του ΟΦΗ
Η Γ.Σ. όπως αναμενόταν μετατέθηκε, καθώς λόγω έλλειψης απαρτίας δεν μπορούσαν να ληφθούν σοβαρές αποφάσεις, όπως η εκλογή νέου Δ.Σ. αλλά και η επικείμενη εύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μετά απο μια ώρα διαλογικής συζήτησης, η Γ.Σ. διεκόπη λόγω της εισβολής μαινόμενων οργανωμένων φιλάθλων και επικράτησε ένταση για πάνω απο μια ώρα, στα αποδυτήρια του Γεντί Κουλέ.
Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, προανήγγειλε ουσιαστικά τις διοικητικές εξελίξεις κάνοντας λόγο "για μια σοβαρή προσπάθεια και διεργασίες για την συγκρότηση ενός δυνατού διοικητικού σχήματος, για το οποίο το επόμενο διάστημα θα υπάρχουν σχετικές ανακοινώσεις", ενώ όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση "για το θέμα αυτό, των διοικητικών εξελίξεων, οι μέτοχοι της ΠΑΕ, έχουν ήδη ενημερώσει την τεχνική ηγεσία και τους ποδοσφαιριστές".
Για την επικείμενη συνφωνία των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με τον Φανούρη Βατσινά, ενημερώθηκε απο τους μετόχους και ο Νίκος Παπαδόπουλος (έγινε συνάντηση αργά χθες το απόγευμα), αλλά και ποδοσφαιριστές, ώστε να κάνουν λίγες μέρες υπομονή και να είναι ενήμεροι για τις εξελίξεις.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
"Μετατέθηκε για τις 15 Ιανουαρίου λόγω έλλειψης απαρτίας, η Τακτική Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, για την οποία θα λάμβανε απόφαση αυτή η Γενική Συνέλευση, απαιτούνταν να ψηφίσουν τα 2/3 του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου, τα οποία δεν ήταν παρόντα στην διαδικασία.
Σε ότι αφορά την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου, μετά τις παραιτήσεις μελών του σημερινού Δ.Σ. , θέμα το οποίο δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη της Γ.Σ., αλλά θα μπορούσε να συζητηθεί, απαιτείται το 100% των μετόχων, κάτι που επίσης δεν ήταν εφικτό να γίνει.
Πάνω σε αυτό, οι μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θέλουν να ενημερώσουν τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας, ότι γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια και διεργασίες για την συγκρότηση ενός δυνατού διοικητικού σχήματος, για το οποίο το επόμενο διάστημα θα υπάρχουν σχετικές ανακοινώσεις.
Για το θέμα αυτό, των διοικητικών εξελίξεων, οι μέτοχοι της ΠΑΕ, έχουν ήδη ενημερώσει την τεχνική ηγεσία και τους ποδοσφαιριστές".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
«Ακόμα να παραιτηθεί ο Γκώνιας από τον Εργοτέλη;» μου γράφει στα μηνύματα που δέχομαι καθημερινά στην εκπομπή μου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, ένας ακροατής-φίλος του Εργοτέλη.
Την απάντηση, μπορεί να τη δώσει, όπως φαίνεται μόνο η διοίκηση του Εργοτέλη.
Ο Εργοτέλης σε 9 ματς στην Football league δεν έχει σταυρώσει νίκη, είναι τελευταίος στο πρωτάθλημα με 3 βαθμούς (3 ισοπαλίες, 6 ήττες), αλλά ο προπονητής του, δεν φαίνεται να έχει πάρει την απόφαση να… παραιτηθεί, για να διευκολύνει τις εξελίξεις.
Μετά την ήττα στο Αλκαζάρ από τον Απόλλωνα Λάρισας (3-2), στο τελευταίο παιχνίδι πριν την διακοπή του πρωταθλήματος, πολλοί περίμεναν ότι ο Γκώνιας, θα έχει την ευθιξία να υποβάλει την παραίτηση του, αλλά δεν είπε λέξη για αυτό.
Αντίθετα, τα έριξε στην διαιτησία!
Ενώ, στο προηγούμενο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Πόντου (1-1) στο Παγκρήτιο στάδιο, ο Γκώνιας σε σχετική ερώτηση για το αν σκέφτεται την παραίτηση, απάντησε ότι «αν δεν έβλεπα βελτίωση στην ομάδα, θα είχα παραιτηθεί!».
Αυτό σημαίνει πολύ απλά, ότι ο προπονητής του Εργοτέλη, δεν σκέφτεται όπως η πλειοψηφία.
Η δεν θέλει να σκέφτεται, για να είμαστε ακριβείς.
Σε μια ομάδα, που παλεύει για τη σωτηρία, όταν σε 9 ματς δεν σταυρώνει νίκη και ο προπονητής δεν έχει την ευθιξία να θέσει την παραίτηση του στη διάθεση της διοίκησης, τότε το λόγο πρέπει να πάρει η… ίδια η διοίκηση, για το συμφέρον της ομάδας.
Διαφορετικά, κινδυνεύει και η ίδια να πληρώσει πολύ ακριβά αυτό το τίμημα…
Αν δεν το έχει ήδη πληρώσει, καθώς το πρωτάθλημα έχει μεν πολύ δρόμο, αλλά ο Εργοτέλης θα πρέπει ως ομάδα, να κάνει πολύ περισσότερα απο μια αντικατάσταση στον πάγκο, για να μπορέσει να παραμείνει στην κατηγορία και να αντιστρέψει την εις βάρος του κατάσταση, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί.
Θα χρειαστεί μεταγραφές, αναβάθμιση της ποιότητας του ως ομάδα και μια διοίκηση, που θα είναι πολύ κοντά και έτοιμοι να δώσει τη μεγάλη μάχη για τη σωτηρία.
Το αν όλα αυτά μπορούν να γίνουν, θα το δούμε λιαν συντόμως...