Οι παίκτες του ΟΦΗ και το τεχνικό επιτελείο είχαν συμφωνήσει να επιστρέψουν όλοι μαζί μετά το ρεπό των Χριστουγέννων και να περιμένουν την Γενική Συνέλευση, ώστε να αποφασίστουν για τη στάση που θα κρατήσουν, απέναντι στις οικονομικές οφειλές που υπάρχουν προς την ομάδα.
Ωστόσο, φάνηκε ότι κάποιοι παίκτες τραβούν το δικό τους δρόμο. Ο Κουσκουνάς, έκανε προσφυγή για να μείνει ελεύθερος, ενώ οι Λεάλ, Ορτέγκα και Κουτσιανικούλης, δεν συμμετείχαν στην προπόνηση της Πέμπτης (28/12).
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Οι παίκτες του ΟΦΗ επέστρεψαν στις προπονήσεις την Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου, μετά το ρεπό των Χριστουγέννων, ωστόσο η επιστροφή της ομάδας, συνδιάστηκε με απουσίες.
Συγκεκριμένα οι Μάρτος και Χαντί απουσίασαν με άδεια που έχουν λάβει από το Νίκο Παπαδόπουλο.
Ωστόσο, δεν συμβαίνει το ίδιο με τους Λεάλ, Ορτέγκα και Κουτσιανικούλη, οι οποίοι χωρίς να έχουν παραπάνω άδεια, δεν έδωσαν το «παρών» στην προπόνηση και πλέον το θέμα μεταφέρεται στη διοίκηση.
Να σημειωθεί ακόμη, ότι ο Νίκος Κουσκουνάς, κατέθεσε προσφυγή για να μείνει ελεύθερος από τον ΟΦΗ, θέμα το οποίο επίσης, μεταφέρεται πλέον στην διοίκηση της ομάδας.
Οι παίκτες του ΟΦΗ και το τεχνικό επιτελείο, είχαν συμφωνήσει, πριν την άδεια των Χριστουγέννων να περιμένουν την Γενική Συνέλευση, προκειμένου να καθορίσουν η στάση τους, απέναντι στις οφειλές που υπάρχουν προς το πρόσωπο τους.
Ωστόσο, από ότι φαίνεται, κάποιοι παίκτες αποφάσισαν διαφορετικά.
Το πρόγραμμα της Παρασκευής (29/12) περιλαμβάνει διπλή προπόνηση το πρωί και το απόγευμα, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Υγεία σε όλο τον κόσμο, Καλή χρονιά και πολλά ευχαριστώ στον γιατρό Γρηγόρη Πασπάτη και στο νοσηλευτρικό προσωπικό του Βενιζελείου νοσοκομείου, εκφράζει με επιστολή του στον Τύπου, ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Παναγιώτης Σπυριδάκης, για την συμπαράσταση που είχε σε οικογενειακή του υπόθεση.
Στον καλό φίλο Παναγιώτη, ευχόμαστε και εμείς καλή δύναμη στον ίδιο και την οικογένεια του, για να ξεπεράσουν και αυτό το εμπόδιο.
Η επιστολή του Γραμματέα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Παναγιώτη Σπυριδάκη:
Εγω, ο Γραμματέας του ΟΦΗ, Παναγιώτης Σπυριδάκης και όλη η οικογένεια μου, λέμε σε όλους τους ανθρώπους Χρόνια Πολλά, υγεία, υγεία, υγεία και Καλή χρονιά.
Αισθανόμαστε επιτακτική ανάγκη να εκφράσουμε από τα βάθη της καρδιάς μας, χίλια ευχαριστώ, σε φίλους και γνωστούς, επώνυμους και ανώνυμους, για τη συμπαράσταση τους, στο τεράστιο οικογενειακό μας πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε, δίνοντας μας κουράγιο και δύναμη να το ξεπεράσουμε.
Δεν μπορούμε να μην πούμε ένα τεράστιο ευχαριστώ στον άνθρωπο-γιατρό Γρηγόρη Πασπάτη, για την αμέριστη και χωρίς όρια βοήθεια του.
Καθώς επίσης και στο νοσηλευτικό προσωπικό του Βενιζελείου.
Ευχαριστώ πολύ
Παναγιώτης Σπυριδάκης
Ο Εργοτέλης βολοδέρνει στην τελευταία θέση της Football league και με ε ανακοίνωση του ο σύνδεσμος φιλάθλων «Alternatives», καλεί τον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη της ομάδας, Μάγκεντ Σάμι, ο οποίος απουσιάζει συνεχώς στο εξωτερικό να "δηλώσει παρών για να προστατέψει την ομάδα, για να εμπνεύσει τους παίχτες, για να δώσει σιγουριά στον κόσμο". Στην ανακοίνωση τους οι φίλαθλοι του Εργοτέλη, επισημαίνουν την συμβολή του Σάμι στην ύπαρξη της ομάδας, μετά τα όσα συνέβησαν το καλοκαίρι, αλλά και στην οικονομική φερεγγυότητα που υπάρχει σήμερα σε αυτήν και χρεώνουν την κακή πορεία της ομάδας, στην διαιτησία, αλλά και στην "έλλειψης ευελιξίας, κατά τη γνώμη μας, του προπονητή, αλλά και σοβαρών ατομικών λαθών των ποδοσφαιριστών".
Επισημαίνουν όμως ότι "αυτή η ομάδα, με αυτή τη φιλοσοφία, με ρεαλιστικότερη προσέγγιση, με παραπάνω βαθμούς, είναι φτιαγμένη για ωραίες Κυριακές. Αυτές περιμένουμε".
Αναλυτικά η ανακοίνωση των «Alternatives» :
«Λίγα λόγια για το τελευταίο τρίμηνο
1. Μετά τα συμβάντα του καλοκαιριού, που λίγο πολύ είναι γνωστά σε όλους, ήταν θετική, από μόνη της, η συμμετοχή της ομάδας στη Β' Εθνική.
2. Η νέα ιδιοκτησία χωρίς μεγάλα λόγια, αλλά με μια οικονομική φερεγγυότητα, πράγμα σπάνιο για την συντριπτική πλειοψηφία των ομάδων της κατηγορίας και όχι μόνο, υποσχέθηκε μία σταθερότητα και την τηρεί.
3. Μέσα σε 20 μέρες φτιάχτηκε μία νεανική ομάδα, κάτι που το γνωρίζαμε εξ' αρχής, με παιδιά χωρίς μεγάλες αγωνιστικές παραστάσεις τόσο από την κατηγορία όσο και γενικότερα.
Με αυτά τα δεδομένα, λοιπόν, ξεκίνησε το πρωτάθλημα, στις 30/10, έχοντας πίσω μας περίπου δύο μήνες προετοιμασίας, διάστημα ικανό για να διαπιστωθούν αγωνιστικά κενά και να παρουσιαστεί η ομάδα που δημιουργώντας τις βάσεις για τα επόμενα χρόνια, να έχει μία εύκολη σωτηρία φέτος.
4. Σήμερα, έχοντας πίσω μας 9 αγωνιστικές, έχουμε δει μία ομάδα με σοβαρές δυνατότητες, και αγωνιστική φιλοσοφία δυσεύρετη στις μέρες μας, κάτι που πιστώνεται στον προπονητή και στους παίχτες. Όμως έχουμε δει και σοβαρότατες αδυναμίες, οι οποίες, ενώ ήταν ορατές ακόμα και στον μέσο φίλαθλο, επαναλαμβάνονταν βασανιστικά σε κάθε παιχνίδι- απόρροια της έλλειψης ευελιξίας, κατά τη γνώμη μας, του προπονητή, αλλά και σοβαρών ατομικών λαθών των ποδοσφαιριστών.
Εν συντομία, αυτή η ομάδα, με αυτή τη φιλοσοφία, με ρεαλιστικότερη προσέγγιση, με παραπάνω βαθμούς, είναι φτιαγμένη για ωραίες Κυριακές. Αυτές περιμένουμε.
5. Σημαντικό ρόλο μέχρι στιγμής σε πολλά παιχνίδια της ομάδας μας έχει παίξει, δυστυχώς, η διαιτησία. Και όχι σε ένα παιχνίδι, αλλά σε αρκετά. H ομάδα μοιάζει -και είναι- απροστάτευτη και το μόνο σίγουρο είναι ότι αν συνεχίσουμε να μένουμε απαθείς διοικητικά, δεν θα αλλάξει κάτι.
6. Βρισκόμαστε σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι παρόλο που το πρωτάθλημα έχει ακόμα αρκετό δρόμο μπροστά. Περισσότερο από την μεταγραφική ενίσχυση, την βελτίωση των ατομικών λαθών των ποδοσφαιριστών, την αυτοκριτική του προπονητικού τιμ- που όλα είναι απαραίτητα- πιο κρίσιμο για μας είναι η ανάγκη ο νέος ιδιοκτήτης να ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΑΡΩΝ. Να δηλώσει παρών για να προστατέψει την ομάδα, για να εμπνεύσει τους παίχτες, για να δώσει σιγουριά στον κόσμο.
7. Με την επίτευξη της σωτηρίας, ανοίγονται νέοι ορίζοντες για την ομάδα και το σωματείο συνολικότερα, τα επόμενα χρόνια. Ας μην χαθεί η ευκαιρία.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ
ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ
VENCEREMOS»