Η τελευταία προπόνηση του Εργοτέλη για το 2017, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής (31/1) στο Παγκρητιο Στάδιο. Ο Τάκης Γκώνιας είδε όλους τους παίκτες του να δηλώνουν "παρών" καθώς επέτρεψαν Εφορντ και Σταμόπουλος από την άδεια που τους είχε δοθεί και προπονήθηκαν κανονικά με όλη την υπόλοιπη ομάδα. Μόνος γυμνάστηκε και κυρίως για προληπτικούς λόγους ο Αγγελόπουλος ο οποίος δείχνει ωστόσο να έχει ξεπεράσει το πρόβλημα στους προσαγωγούς και από την Τρίτη αναμένεται να μπει στο κανονικό πρόγραμμα προετοιμασία.
Μετά το τέλος της προπόνησης παίκτες, τεχνικό και ιατρικό τιμ αντάλλαξαν ευχές για τον ερχομό του νέου έτους και έδωσαν ραντεβού για το πρωί της Τρίτης όπου και ουσιαστικά θα μπουν σε ρυθμούς πρωταθλήματος ενόψει της εκτός έδρας αναμέτρησης με την ΑΕ Καραισκάκης που είναι προγραμματισμένο για την Κυριακή 7 Ιανουαρίου.

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην κρίσιμη Γενική Συνέλευση για το μέλλον της ομάδας, που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή (29/12, 7μμ) στο γήπεδο του ΟΦΗ, είναι στραμμένα τα βλέμματα όλων.
Η Γ.Σ. έχει αποκτήσει το χαρακτήρα της "επιβίωσης" του ΟΦΗ, καθώς αν δεν βρεθούν λύσεις στο διοικητικό και οικονομικό κομμάτι, η ομάδα μπαίνει σε μεγάλες περιπέτειες και η φετινή προσπάθεια, κινδυνεύει να τιναχθεί στον αέρα!
Το διοικητικό και το οικονομικό πρόβλημα του ΟΦΗ, είναι τα βασικά θέματα που θα τεθούν στο τραπέζι, απο τους μετόχους, την ίδια ώρα που οι παίκτες πιέζουν για πληρωμές και απειλούν με αποχώρηση από το σύλλογο.
Ηδη ο Κουσκουνάς κατέθεσε προσφυγή για να μείνει ελεύθερος. Ενώ τον ίδιο δρόμο ακολούθησε πριν απ μερικές μέρες και ο Δημήτρης Σιώπης.
Παράλληλα, δεν επέστρεψαν από τις διακοπές των Χριστουγέννων οι Λεάλ, Ορτέγκα και Κουτσιανικούλης, στέλνοντας ...μηνύματα αποχώρησης, αν δεν καλυφθούν οικονομικά.
Είναι βέβαιο, ότι το κύμα φυγής των παικτών αναμένεται να ενταθεί, αν δεν προκύψει άμεσα διοικητική λύση και αν δεν γίνουν πληρωμές προς το ποδοσφαιρικό τμήμα.
Την ίδια ώρα, οι μέτοχοι συζητούν με τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ Φανούρη Βατσινά, για να αναλάβει εκείνος την ομάδα, με την δική τους οικονομική συμπαράσταση, ωστόσο είναι ακόμη άγνωστο, αν μέχρι τη Γενική Συνέλευση, οι συζητήσεις που γίνονται μεταξύ τους, θα έχουν κορυφωθεί.
Και το κυριότερο: Αν επιτευχθεί μεταξύ τους, συμφωνία.
Ο υφιστάμενος πρόεδρος της ΠΑΕ Φώτης Τσάλος, εμφανίζεται να έχει τα δικά του σχέδια και θέλει να παραμείνει στη θέση του, με ένα διοικητικό συμβούλιο που θα απαρτίζεται από δικούς του, ανθρώπους.
Παραμένει άγνωστο, αν στην Γενική Συνέλευση παρουσιαστεί κάποια άλλη πρόταση, καθώς οι συζητήσεις στον ΟΦΗ τα τελευταία 24ωρα, έχουν ανάψει.
Ο χρόνος είναι λίγος, για τις όποιες διαβουλεύσεις και η κρισιμότητα των στιγμών μεγάλη, όπως και η ανάγκη για την εξεύρεση μιας λύσης που θα δώσει στον ΟΦΗ τη δυνατότητα, να συνεχίσει την φετινή προσπάθεια του στην Football league.
Στόχος είναι στη Γ.Σ. να υπάρχει απαρτία απο τους μετόχους, καθώς υπάρχει ο φόβος αποχώρησης παικτών και αποδόμησης της ομάδας, αν δεν προκύψει διοικητική λύση.
Αν δεν υπάρξει απαρτία η Γ.Σ. θα πραγματοποιηθεί στις 15 Ιανουαρίου, κάτι που δεν ευνοεί το σύλλογο αυτή τη στιγμή, καθώς με αγωνία περιμένει τις διοικητικές εξελίξεις ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ο οποίος προσπαθεί να κρατήσει με νύχια και με δόντια το ποδοσφαιρικό τμήμα.
O κόσμος του ΟΦΗ περνάει μέρες αγωνίας, καθώς βλέπει ότι τα διοικητικά και οικονομικά προβλήματα της ομάδας, αποτελούν και φέτος τροχοπέδη στην επίτευξη της επιστροφής στην Σούπερ Λίγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Αλέξης Περογαμβράκης πάτησε...ξανά γήπεδο! Μετά απο 4 μήνες αποθεραπείας λόγω της επέμβασης που έκανε στο χιαστό (υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού πριν αρχίσει το πρωτάθλημα), ο ικανός επιθετικός ξεκίνησε στατικές ασκήσεις με μπάλα στο γήπεδο και στα μέσα του Φεβρουαρίου, θα είναι σε θέση να βοηθήσει με την αδιαμφισβήτητη επιθετική του ικανότητα τον ΟΦΗ!
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Μια ακόμη ευχάριστη είδηση των προπονήσεων του ΟΦΗ τις τελευταίες ημέρες, είναι η παρουσία του Αλέξη Περογαμβράκη στο γήπεδο, για προπόνηση με μπάλα!
Ο έμπειρος επιθετικός ήταν ο μεγάλος άτυχος της φετινής σεζόν, καθώς πριν αρχίσει το πρωτάθλημα, υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού, ωστόσο μετά από 4 μήνες προσεκτικής αποθεραπείας και ενδυνάμωσης, ξεκίνησε στατικές προπονήσεις με μπάλα στο γήπεδο, με τον φυσικοθεραπευτή της ομάδας, Κώστα Παππά.
Η όψη του «Πέρο» ξανά στο γήπεδο, σκόρπισε σε όλους χαρά, αλλά ανέβασε και την ψυχολογία του αρχηγού, ο οποίος στο ξεκίνημα του 2018 θα μπεί στην τελική ευθεία της επιστροφής του στην δράση.
Σύμφωνα με το ιατρικό επιτελείο της ομάδας, ο Αλέξης Περογαμβράκης περίπου στα μέσα του Φεβρουαρίου, θα είναι έτοιμος, να βοηθήσει τον ΟΦΗ, στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος.
Η επιστροφή του αρχηγού, είναι σίγουρο ότι θα δώσει πολύτιμες επιθετικές λύσεις στην ομάδα μας.