karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Πρωτοχρονιά με ευχές, βασιλόπιτα και δεσμεύσεις για πληρωμές απο τους μετόχους, έκαναν οι παίκτες του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. Οι παίκτες του ΟΦΗ ξεκίνησαν να λαμβάνουν κάποια χρήματα έναντι των οφειλών που υπάρχουν προς αυτούς, ενώ όπως τονίζουν οι μέτoχοι της ομάδας "στόχος των μετόχων είναι μέσα στο επόμενο δεκαήμερο, να έχουν τακτοποιηθεί οικονομικά, όλοι οι ποδοσφαιριστές και η ομάδα να συνεχίσει απρόσκοπτα τη λειτουργία της". Κοιλιάρας, Φαζός, Παπαστεριανός και Ποτουρίδης, οι τυχεροί της Πρωτοχρονιάς, καθώς κέρδισαν δώρα και χρηματικά ποσά.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει ότι:

Πρωτοχρονιά στο γήπεδο έκαναν οι παίκτες του ΟΦΗ, καθώς η προσοχή όλων στρέφεται στο παιχνίδι του Σαββάτου (6/1) με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό στο Γεντί Κουλέ.

Στην προπόνηση της Πρωτοχρονιάς, βρέθηκε αντιπροσωπεία των μετόχων και ευχήθηκε στους παίκτες ένα 2018 με υγεία.

Παράλληλα κόπηκε η βασιλόπιτα και οι τυχεροί ήταν οι Κοιλιάρας, Φαζός, Παπαστεριανός και Ποτουρίδης, οι οποίοι κέρδισαν δώρα και χρηματικά ποσά.

Εκ μέρους των μετόχων της ΠΑΕ βρέθηκαν την Πρωτοχρονιά, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο οι κ.κ. Μανόλης Ορφανάκης και Γιάννης Φασομιτάκης, αλλά και εκ μέρους της ομάδας οι κ.κ. Κώστας Ζερβάκης και Δημήτρης Αποστολάκης.

Ο κ. Ορφανάκης ευχήθηκε στους παίκτες του ΟΦΗ ένα 2018 με υγεία και επιτυχίες. Ενώ ζήτησε από τους παίκτες να κάνουν μερικές μέρες υπομονή, καθώς από τους μετόχους γίνονται προσπάθειες, ώστε να λάβουν τα χρήματα που τους οφείλονται.

Ηδη οι παίκτες του ΟΦΗ έλαβαν κάποια χρήματα, ενώ και την Τρίτη (2/1) θα πάρουν ένα ακόμη ποσό έναντι της οφειλής που υπάρχει προς αυτούς.

Στόχος των μετόχων είναι μέσα στο επόμενο δεκαήμερο, να έχουν τακτοποιηθεί οικονομικά, όλοι οι ποδοσφαιριστές και η ομάδα να συνεχίσει απρόσκοπτα τη λειτουργία της.

Στην προπόνηση της Δευτέρας (1/1) συμμετείχαν όλοι οι διαθέσιμοι παίκτες, με απόντες τους Μάρτος, Ορτέγκα και Λεάλ, για τους οποίους γίνεται προσπάθεια, απο τους μετόχους ώστε να επιστρέψουν άμεσα στην ομάδα.

Νέα προπόνηση θα γίνει την Τρίτη (2/1) το μεσημέρι (3μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Η φωτογραφία είναι απο την κοπή της βασιλόπιτας στα αποδυτήρια του ΟΦΗ.

Ο Γιώργος Κόλτζος, ο οποίος τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως προπονητής στα Χανιά (τελευταίος του σταθμός ο Αρης Σούσας), είναι ο νέος προπονητής της ΑΕ Μυλοποτάμου, που αγωνίζεται στον "κρητικό" 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής. Ο Κόλτζος αντικαθιστά τον Λευτέρη Βασιλειάδη, ο οποίος αποτελεί ποαρελθόν απο την ομάδα του Ρεθύμνου.

Ο 41χρονος  Γιώργος Κόλτζος (γεννημένος στις 13/09/1976 ) προπονητής υπήρξε ποδοσφαιριστής με σπουδαία καριέρα σε Α’ και Β’ Εθνική Κατηγορία, όπου μέτρησε συνολικά 265 και 123 συμμετοχές αντίστοιχα αλλά και 52 συμμετοχές στο Κύπελλο Ελλάδας.

Υπήρξε επίσης δευτεραθλητής Ευρώπης το 1998 με την Εθνική Ελπίδων, ενώ έπαιξε και στις εθνικές ομάδες Παίδων και Νέων. Τον Αύγουστο του 2013 ανέλαβε καθήκοντα τεχνικού διευθυντή στην Παναχαϊκή, ενώ η προπονητική του καριέρα ξεκίνησε από τη Λαυρεωτική, πριν "κατηφορίσει" στα Χανιά για τον Άρη Σούδας.

Ο Γιώργος Κόλτζος ήταν ποδοσφαιριστής στις εξής ομάδες: Αθηναϊκός, Πανηλειακός, Απόλλων Καλαμαριάς, Κέρκυρα, ΟΦΗ, Βέροια, Λεβαδειακός, Θρασύβουλος και στις Εθνικές ομάδες Παίδων-Νέων-Ελπίδων.

Στις πρώτες του δηλώσεις για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της ΑΕ Μυλοποτάμου, ο Γιώργος Κόλτζος, ανέφερε: ''Είμαι πολύ χαρούμενος για το γεγονός ότι από σήμερα είμαι προπονητής της ΑΕΜ, μια ομάδα η οποία έχει πολλές δυνατότητες, γνωρίζοντας για ποιο λόγο βρίσκεται σε αυτή τη βαθμολογική θέση. Έχω τεράστια εμπιστοσύνη στους ποδοσφαιριστές γνωρίζοντας τους από κάποια παιχνίδια που έχω παρακολουθήσει και και μου δίνετε μια πολύ μεγάλη ευκαιρία να βοηθήσω την ομάδα σε μια κρίσιμη στιγμή για την ιστορία της. Είμαι σίγουρος ότι με πολύ σκληρή δουλειά και καλό κλίμα η ομάδα θα πραγματοποιήσει τους στόχους της.

Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την διοίκηση του Άρη Σούδας για το γεγονός ότι δεν στάθηκε εμπόδιο στην μετακίνηση μου στην ΑΕ Μυλοποτάμου και να τους ευχαριστήσω για τον ενάμιση χρόνο άψογης συνεργασίας που είχαμε και ελπίζω σε όποιο επίπεδο στο μέλλον να ξανασυναντηθούμε.''

Άμεσος συνεργάτης του Γιώργο Κόλτζου θα είναι ο Δημήτρης Αδαμόπουλος (πρώτος από αριστερά στην φώτο, μαζί με τους: Μanager Βαγιονάκη Νίκο, πρόεδρο Κουγιουμουτζή Μανώλη, προπονητή Γιώργο Κόλτζο και τεχνικό Διευθυντή Σπύρο Σπυριδάκη).

Σε ένα παιχνίδι για γερά νεύρα το Ρέθυμνο αν και δυσκολεύτηκε από την αξιόμαχη Κύμη εν τέλει κατόρθωσε να επικρατήσει με 83-73 με καθοριστικό τον Στέφαν Μούντι στα τελευταία λεπτά και να κλείσει έτσι με νίκη την φετινή χρονιά.

Με εξαίρεση κάποια μικρά διαστήματα και οι δύο ομάδες ήταν κοντά στο σκορ σε όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης με το Ρέθυμνο κυρίως να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα αλλά να καταφέρνει προς το τέλος να καθαρίζει την υπόθεση νίκη. Κορυφαίοι για την ομάδα του Ρεθύμνου, οι Γιαννόπουλος με 22, Άρμστεντ με 18 και 6 ασίστ αλλά και ο Γκούντγουιν με 16 και 8 ριμπάουντ. Πολύτιμοι και οι Ντάνιελς, Χριστοδούλου.

Τα δεκάλεπτα: 23-22,40-39,59-54,83-73.

ΡΕΘΥΜΝΟ CRETAN KINGS (Νίκος Βετούλας): Γκούντγουιν 16, Μούντι 9, Λι 2, Γιαννόπουλος 22 (4), Άρμστεντ 18 (3), Ντάνιελς 8 , Κώττας, Μόρισον, Χριστοδούλου 8, Στεφανίδης, Θεοδωρίδης, Παναρετάκης.

ΚΥΜΗ (Γιάννης Καστρίτης): Μανωλόπουλος 12 (2), Γερομιχαλός, Τσαγκαράκης 8 (1), Σμιθ 3, Γλυνιαδάκης 2, Κάϊζερ 21, Μπάρλος 3 (1), Οκερεαφόρ 3 (1), Μητσιμπόνας, Μαγκί 9, Μακ Φάντεν 12 (1), Σακελλαρίου.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ

Νίκος Βετούλας (προπονητής Ρεθύμνου): «Χρόνια πολλά σε όλους, καλή χρονιά να έχουμε. Σίγουρα όπως είπε και ο Γιάννης Καστρίτης για τον χαμό του πατέρα του κόουτς Σερελή είναι πολύ σημαντικό. Συλλυπητήρια και από μένα αλλά και από όλη την ομάδα του Ρεθύμνου. Θεωρώ ότι το προβλημά μας ήταν τα αμυντικά ριμπάουντ. Όταν διεκδικούνται 46 ριμπάουντ κάτω από την ρακέτα μας έχουμε 23 αμυντικά εμείς, 23 επιθετικά εκείνοι, σίγουρα έχουν την ικανότητα αλλά και εμείς είχαμε πολύ αργές αντιδράσεις ιδιαίτερα στο τέλος. Και πριν το παιχνίδι πάει στους 3 πόντους νομίζω ήμασταν 6-7 πόντους στο 1,5 λεπτό και χάσαμε καλάθι αμυντικό ριμπάουντ και ξανά καλάθι. Θεωρώ ότι στο τελευταίο 1,5 λεπτό ήμασταν αρκετά ψύχραιμοι ώστε να τελειώσει το παιχνίδι πιο εύκολα σε εμάς από ότι τελείωσε άσχετα αν η διαφορά είναι δέκα πόντοι. Πιστεύω είχαμε άγχος σίγουρα κάποια παιδιά προσπάθησαν πάρα πολύ στο αμυντικό κομμάτι και θυσιαστήκαν. Στην επίθεση βρήκαμε κάποιους αυτοματισμούς αλλά δεν είχαμε διάρκεια ώστε να πάρουμε κάποια διαφορά και να κερδίσουμε με άνεση γιατί η Κύμη είχε την ικανότητα και την ποιότητα να βρίσκεται πάντα στο παιχνίδι. Είχε παιδιά αθλητικά πηδούσαν στο καλάθι και σίγουρα επειδή ξέραμε ότι σουτάρει πάρα πολύ καλά από το τρίποντο ρισκάραμε κάποια πράγματα, δεν θέλαμε να τις δώσουμε εύκολα σουτ. Ξέραμε ότι προέρχεται από τρεις νίκες με πολύ καλά παιχνίδια άσχετα από την έλλειψη του Τζόουνς γι αυτό αξίζουν συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα. Από κει και πέρα καλή συνέχεια στον κόουτς και την Κύμη για την νέα χρονιά και η κάθε ομάδα όπως και εμείς να πετύχει τον στόχο που έχει βάλει»

Γιάννης Καστρίτης (προπονητής Κύμης): «Καταρχήν θα ήθελα να ξεκινήσω την αναφορά μου εκφράζοντας τα συλληπητήρια στον κόουτς Σερελή για τον χαμό του πατέρα του. Από κει και έπειτα να ευχηθούμε χρόνια πολλά σε όλο τον κόσμο, οι μέρες είναι γιορτινές έρχεται η πρωτοχρονιά, εύχομαι να έχουμε μια καλή χρονιά μακριά από δυσάρεστα νέα μόνο χαρά, ευτυχία και υγεία για όλους μας και πάνω από όλα για τους αθλητές. Να δώσω πολλά συγχαρητήρια στον κόουτς Βετούλα και στο Ρέθυμνο για την νίκη τους. Νομίζω ότι είδαμε ένα περίεργο παιχνίδι. Σίγουρα η τελική διαφορά δεν αντικατοπτρίζει την εικόνα του αγώνα. Γιατί τριάντα δευτερόλεπτα πριν το τέλος του αγώνα είχαμε την ευκαιρία με ένα τρίποντο στον αιφνιδιασμό ελεύθερο και σουτ που έχουμε την ικανότητα να το σκοράρουμε και να ισοφαρίσουμε το παιχνίδι. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε και από κει και πέρα το σκορ πήρε την τελική έκταση που βλέπουμε. Θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια και στους παίκτες μας. Οι συνθήκες οι οποίες αγωνιστήκαμε δεν ήταν και οι πιο εύκολες. Ο Λαντζέλε Σμιθ μέχρι χθες ήταν με τις πατερίτσες, ο Κάρμελο Τζόουνς για ακόμα ένα παιχνίδι δεν έπαιξε, χάσαμε στο τέλος τον Μακ Φάντεν, ο Νίκος Μπάρλος ήταν άρρωστος μέχρι και σήμερα το πρωί. Σε καμία περίπτωση δεν είναι δικαιολογίες, η νίκη του Ρεθύμνου ήταν δικαιότατη αλλά δεν μπορώ να μην δώσω συγχαρητήρια και στους παίκτες μου. Αγωνίστηκαν με πίστη, με πάθος, παρόλα τα προβλήματά μας. Αυτό καταδεικνύει και τα περισσότερα ριμπάουντ και ο μεγάλος αριθμός επιθετικών ριμπάουντ που έχουμε. Δυστυχώς μας κόστισαν οι αρκετές χαμένες βολές. Δέκα βολές είναι αρκετά μεγάλος αριθμός ειδικά για εκτός έδρας αγώνα και κάποια ελεύθερα σουτ που υπό κανονικές συνθήκες έχουμε την ικανότητα και την ποιότητα να τα σκοράρουμε. Συνεχίζουμε έχουμε ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι το ερχόμενο Σαββάτο με τον Κολοσσό στην έδρα μας, ελπίζω όλοι πλέον υγιείς να δουλέψουμε και να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε την πρώτη μας νίκη με τον ερχομό του νέου χρόνου. Καλη συνέχεια και στο Ρέθυμνο και στον κόουτς».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi