Δυο ακόμη παίκτες, πήραν το δρόμο της επιστροφής στον ΟΦΗ και σκόρπισαν αισιοδοξία, ότι η "τρικυμία" με τις αποχωρήσεις και μη επιστροφές παικτών, απο τις διακοπές των Χριστουγέννων, δεν θα συνεχιστεί.
Ο Χαντί και ον Κουτσιανικούλης, ακολούθησαν το πρόγραμμα της ομάδας, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, ενώ όπως γίνεται επίσημα γνωστό, γίνεται προσπάθεια απο τους μετόχους, ώστε να επιστρέψουν και οι Λατίνοι Ορτέγκα, Μάρτος και Λεάλ, ενόψει του αγώνα με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό στο Γεντί Κουλέ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ευχάριστα νέα είχε η προπόνηση της Παραμονής της Πρωτοχρονιάς (31/12) στον ΟΦΗ.
Ο Αγγελος Χαντί και ο Βασίλης Κουτσιανικούλης ακολούθησαν κανονικά το πρόγραμμα της ομάδας και τέθηκαν στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Να σημειωθεί, ότι με προσπάθειες μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, υπάρχει ήδη επικοινωνία με τους Μάρτος, Ορτέγκα και Λεάλ, προκειμένου και αυτοί τις επόμενες μέρες να επιστρέψουν στις προπονήσεις του ΟΦΗ και να είναι στην διάθεση της ομάδας, για το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, που θα γίνει το Σάββατο 6/1 στο Γεντί Κουλέ.
Οι επαφές μετόχων της ΠΑΕ με τους παίκτες, προκειμένου να κάνουν μερικές μέρες υπομονή και να λάβουν τα χρήματα που τους οφείλονται, συνεχίζονται, με στόχο, ο ΟΦΗ να συνεχίσει ενωμένος την φετινή του προσπάθεια.
Εκτός απο τα ...διοικητικά, υπάρχουν και τα αγωνιστικά στον ΟΦΗ, με το Νίκο Παπαδόπουλο, να δίνει τη δική του μάχη, στο ποδοσφαιρικό τμήμα, σε αυτή την μεταβατική περίοδο διοικητικά για τον ΟΦΗ.
Ο προπονητής του ΟΦΗ σε ένα περιβάλλον που δεν είναι και το καλύτερο δυνατό, λόγω των διοικητικών, προετοιμάζει την ομάδα του για το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, που θα γίνει το Σάββατο 6 Ιανουαρίου στο Γεντί Κουλέ.
Πρωτοχρονιά στο γήπεδο θα κάνουν οι παίκτες του ΟΦΗ, με βάση το πρόγραμμα της τεχνικής ηγεσίας.
H επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Πρωτοχρονιά στο γήπεδο θα κάνουν οι παίκτες του ΟΦΗ, με βάση το πρόγραμμα του Νίκου Παπαδόπουλου. Ο τεχνικός του ΟΦΗ, την ημέρα της Πρωτοχρονιάς (Δευτέρα) έχει προγραμματίσει προπόνηση, στις 3μμ, με την οποία ουσιαστικά θα ξεκινήσει η προετοιμασία για το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, που θα γίνει το Σάββατο 6 Ιανουαρίου στο Γεντί Κουλέ.
Οι παίκτες του ΟΦΗ θα προπονηθούν και την παραμονή της Πρωτοχρονιάς (Κυριακή) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Σε συμφωνία για λύση της συνεργασία κοινή συναινέσει με το Νίκο Κουσκουνά, έφτασε ο ΟΦΗ. Ο ποδοσφαιριστής θα πληρωθεί τα δεδουλευμένα του και θα αποσύρει την προσφυγή, χωρίς να έχει άλλη απαίτηση και θα αποχωρήσει απο την ομάδα. Η συμφωνία επικυρώθηκε μετά απο συνάντηση που είχε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, με τον δικηγόρο του ποδοσφαιριστή.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Σε συμφωνία με το Νίκο Κουσκουνά, να αποσύρει την προσφυγή που έχει καταθέσει σε βάρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, να λάβει τα δεδουλευμένα που του οφείλει ο ΟΦΗ και να μείνει ελεύθερος ήρθε η κρητική ομάδα.
Η συμφωνία επικυρώθηκε μετά από συνάντηση, που είχε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, με τον δικηγόρο του ποδοσφαιριστή, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Νίκος Κουσκουνάς θα λάβει τα χρήματα που του οφείλονται την επόμενη εβδομάδα και θα αποσύρει την προσφυγή του, συνεχίζοντας αλλού την καριέρα του.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος με δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας, ανέφερε ότι «ήταν μια υπόθεση, που θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα και κινδύνους στην ομάδα μας και έπρεπε να λυθεί. Για αυτό και μπήκα μπροστά στην υπόθεση αυτή. Ο παίκτης θα λάβει τα δεδουλευμένα του και θα αποσύρει την προσφυγή του».