Πρόβλημα προέκυψε την Τρίτη (2/1) με την καταβολή μέρους των οφειλομένων προς τους παίκτες, με βάση την ενημέρωση που υπήρχε απο τους μετόχους, με αποτέλεσμα, οι παίκτες να μην κάνουν προπόνηση. "Γίνεται προσπάθεια το θέμα να επιλυθεί την Τετάρτη" αναφέρουν στην κρητική ΠΑΕ, την ίδια ώρα, που η ομάδα το Σάββατο (6/1) δίνει το πρώτο της εντός έδρας παιχνίδι για το 2018 με αντίπαλο τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Δεν πραγματοποιήθηκε η προπόνηση του ποδοσφαιρικού τμήματος, που ήταν προγραμματισμένη να γίνει την Τρίτη (2/1/20180 το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. Η απόφαση ανήκει στους παίκτες του ΟΦΗ, καθώς δεν έλαβαν μέρος των οφειλόμενων χρημάτων, με βάση την ενημέρωση που είχαν από τους μετόχους.
Ετσι, οι παίκτες αποφάσισαν να μην γίνει η προπόνηση.
Γίνεται προσπάθεια το θέμα να επιλυθεί την Τετάρτη (3/1) και η ομάδα να συνεχίσει κανονικά την προετοιμασία της για το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά /Κισσαμικό, που θα γίνει το Σάββατο (6/1) στο Γεντί Κουλέ.
"Είμαι τυχερός που συνεργάστηκα με τον Γκέραρντ. Δεν θα τον ξεχάσω ποτέ!" Με τα λόγια αυτά ο Νίκος Παπαδόπουλος, ο οποίος σήμερα κάθεται στον πάγκο που καθόταν ο Γκέραρντ, αναφέρθηκε στον θάνατο του.
Με δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας, ανέφερε:
«Ημουν πολύ τυχερός που συνεργάστηκα δέκα χρόνια με τον Ευγένιο Γκέραρντ.
Όπως και τα υπόλοιπα παιδιά. Μας βοήθησε όλους πολύ.
Αγαπούσε τους ποδοσφαιριστές του. Του χρωστάμε πολλά.
Δεν θα τον ξεχάσει κανείς μας ποτέ.
Μίστερ, σε ευχαριστώ για όλα και σε αγαπώ πολύ»
Στην φωτογραφία ο Ευγένιος Γκέραρντ, με το Νίκο Παπαδόπουλο και τον Πέτρο Μαρινάκη, σε προπόνηση του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
H Kρητική γή αποχαιρετάει τον Ευγένιο Γκέραρντ. Ο τόπος που αγάπησε σαν πατρίδα του και ακόμη περισσότερο, ο Ολλανδός προπονητής, που έγινε Κρητικός, θα του πεί το τελευταίο αντίο, την Πέμπτη (4/1) στις 2 το μεσημέρι, στον Αγιο Παντελεήμονα, στην Ελιά.
Ο Ολλανδός στα 77 του χρόνια, είπε το μεγάλο αντίο. Τα σοβαρά προβλήματα υγείας που είχε τα τελευταία χρόνια, δεν του επέτρεψαν να αντέξει άλλο.
Την Τρίτη (2/1/2018) το μεσημέρι, άφησε την τελευταία του πνοή, στο σπίτι του, στην Ελιά.
Αυτή είναι σίγουρα, μια μαύρη μέρα για το ελληνικό ποδόσφαιρο και τον ΟΦΗ.
Μια ημέρα πένθους, για την απώλεια του προπονητή, που οδήγησε τον ΟΦΗ στο πιο ψηλό σκαλί του και τον έκανε σεβαστό σε όλη την ποδοσφαιρική Ελλάδα.
Οπως είναι η μέρα που "έφυγε" απο τη ζωή ο Θόδωρος Βαρδινογιάννης (21/9/1996).
Μαζί οραματίστηκαν ένα μεγάλο ΟΦΗ και τα κατάφεραν!
Εκαναν μια σπουδαία επαρχιακή ομάδα, που κατάφερε εκείνη την εποχή να μπεί "σφήνα" στους μεγάλους, να κατακτήσει Κύπελλο Ελλάδος και να έχει μεγάλες επιτυχίες σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Ετσι θέλουμε να μείνει στην δική μας μνήμη ο Γκέραρντ! Μεγάλος, δυνατός, σπουδαίος, παλικάρι!
Η κατάσταση του, είχε επιβαρυνθεί πολύ το τελευταίο διάστημα, αλλά όσο και αν περιμένεις το μοιραίο, το σοκ, είναι μεγάλο!
Το ίδιο συνέβη και για τον ταλαιπωρημένο Μίστερ.
Θα μπορούσε να έχει "φύγει" νωρίτερα, αλλά τον κράτησε στη ζωή, το φιλικό που ετοίμασαν για τον ίδιο στο Γεντί Κουλέ, τα παιδιά του και οι φίλοι του.
Αυτό ήταν το "αντίο" προς τον "πατέρα" τους, που σήμερα πέταξε ψηλά!
«Ο ΟΦΗ μας, έγινε σήμερα πραγματικά πολύ φτωχός. Καλό ταξίδι Μίστερ. Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ, Ολλανδέ, Ολλανδέ!» αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
"Η Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018, θα είναι ημέρα πένθους για το σύλλογο μας, για την απώλεια του ανθρώπου, που οδήγησε τον ΟΦΗ στο μεγαλύτερο σκαλί της ιστορίας του" αναφέρει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Η οικογένεια του ΟΦΗ θρηνεί, για τον μεγάλλο Ολλανδό, με την ευχή όσοι υπηρετούν τον ΟΦΗ του σήμερα, να μπορέσουν να διαβούν στο δρόμο που χάραξε εκείνος.
Να συνεχίσουν και να μην μειώσουν το έργο του!
Η παρακαταθήκη που άφησε ο πρωτοπόρος Γκέραρντ, είναι μεγάλη.
Και πρέπει να διαφυλαχθεί ως κορη οφθαλμού, απο τους σημερινούς συνεχιστές του.
Η επιθυμία της οικογένειας του Γκέραρντ, αλλά κυρίως του Ολλανδού, που έγινε Κρητικός, του ανθρώπου που δεν γεννήθηκε στα μέρη μας, αλλά όπως έλεγε και ο ίδιος "δεν γεννήθηκα εδώ, αλλά εδώ είναι το σπίτι μου. Εδώ έζησα, εδώ θα ζήσω και εδώ θα πεθάνω, σαν Κρητικός", είναι να ταφεί στο χωριό του, στην όμορφη Ελιά.
O Γκέραρντ θα βρίσκεται στην οικία του, στην Ελιά, απο την Τετάρτη (3/1) στις 6μμ.
Η νεκρώσιμη ακολουθία, θα ψαλεί, την Πέμπτη (4/1) στις 2 το μεσημέρι στον Αγιο Παντελεήμονα στην Ελιά.
Εκεί θα εκφράσουμε όλοι τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του, στη σύζυγο και τα παιδιά του.
Εκεί θα αποχαιρετήσουμε τον μεγάλο Ευγένιο και θα του πούμε «Καλό Παράδεισο Μίστερ!» και θα του τραγουδήσουμε για μια ακόμη φορά το "δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ, Ολλανδέ, Ολλανδέ!".
Αντί για επίλογο θα αφήσω την εικόνα να μιλήσει, μέσα απο το εκπληκτικό VIDEO που είχε ετοιμάσει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στον Ευγένιο Γκέραρντ στην μετανομασία της θύρας 9 του Γεντί Κουλέ.
Της θύρας, που έχει το "θρόνο" του, την καρέκλα του για να παρακολουθεί απο εκεί τα παιχνίδια της ομάδας.
Πάνω απο τον πάγκο του.
Τον Γκέραρντ, θέλουμε να τον θυμόμαστε, όπως ακριβώς δείχνει αυτό το VIDEO.
Mεγάλο και νικητή!
Καλό Παράδεισο Μίστερ!
Εγω και η γεννιά μου, είμαστε τυχεροί που μεγαλώσαμε με τις ιδέες, τις αξίες και το ποδόσφαιρο σου...