karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

H πολιτική ηγεσία του Ηρακλείου, αποχαιρέτησε τον Ευγένιο Γκέραρντ. Με ανακοινώσεις τους ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, ο δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός.

Η δήλωση του Περιφερειάρχη Κρήτης:

Τα συλλυπητήρια του στην οικογένεια του εκλιπόντος Ευγένιου Γκέραρντ και στον ΟΦΗ, εκφράζει ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης. Ο Ευγένιος Γκέραρντ, όπως αναφέρει ο Περιφερειάρχης σε δήλωση του, «διακρίθηκε για το ήθος και την προσφορά του στον Ελληνικό αθλητισμό και ιδιαίτερα της Κρήτης όπου με τη μακρόχρονη και άκρως επιτυχημένη παρουσία του στην τεχνική ηγεσία του Ο.Φ.Η, ανέπτυξε ισχυρούς δεσμούς με τους παίκτες, τις διοικήσεις, τον φίλαθλο κόσμο και κατάφερε να ταυτιστεί με τις μεγάλες επιτυχίες της ομάδας στην Ελλάδα και το εξωτερικό προβάλλοντας ταυτόχρονα την Κρήτη. Στην οικογένειά του, στην ομάδα του Ο.Φ.Η. θερμά συλλυπητήρια».

H δήλωση του δημάρχου Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινού:

«Ο Ευγένιος Γκέραρντ συνέδεσε την ζωή και την προπονητική του καριέρα με το Ηράκλειο και την Κρήτη τόσο ουσιαστικά, που δημιούργησε, ήδη από τα πρώτα χρόνια της παραμονής του στον τόπο μας, έναν ακατάλυτο δεσμό αγάπης, σεβασμού κι ευγνωμοσύνης, ο οποίος ξεπερνούσε το φίλαθλο κοινό, και έφτανε σε όλη την κοινωνία της Κρήτης.
Η δεκαπενταετής παρουσία του στον Ο.Φ.Η., υπήρξε καθοριστικός σταθμός για την ομάδα του Ηρακλείου. Με κορυφαίο επίτευγμα την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος, το 1987, ο Γκέραρντ, αναλαμβάνοντας το προπονητική θέση στον Ο.Φ.Η., το 1985, έφερε από την πατρίδα του, την Ολλανδία, την υπευθυνότητα, την σκληρή εργασία, και την σύγχρονη ποδοσφαιρική νοοτροπία. Στοιχεία που γρήγορα απέδωσαν γόνιμους καρπούς. Με την πολύπτυχη αθλητική του προσωπικότητα, έδωσε την δυνατότητα σε δεκάδες ποδοσφαιριστές να αναδειχθούν, και πολλοί εξ αυτών να κάνουν σπουδαία καριέρα.
Η αναγνώριση της προσφοράς του στον Ο.Φ.Η., στο ελληνικό ποδόσφαιρο γενικότερα, πραγματοποιήθηκε ενόσω ζούσε, και ασφαλώς αυτό θα του έδωσε μια μεγάλη ικανοποίηση στα τελευταία, δύσκολα για την υγεία του, χρόνια. Το πρόσφατο φιλικό παιχνίδι προς τιμήν του στο Ηράκλειο, έδειξε για μια ακόμη φορά την θέση που είχε στην καρδιά όλων μας. Και το κύρος που θα έχει και στο μέλλον ως μια μεγάλη μορφή του αθλητισμού της χώρας μας.
Συλλυπούμαι θερμώς την οικογένειά του».

H δήλωση του Γραμματέα Π.Ε. Ν.Δ.–Βουλευτή Ηρακλείου κ. Λ. Αυγενάκη με αφορμή τον θάνατο του Ευγένιου Γκέραρντ:

“Φίλαθλοι του ΟΦΗ, αλλά και σύσσωμος ο ποδοσφαιρικός κόσμος θρηνεί τον χαμό του Ευγένιου Γκέραρντ.
Ο Ευγένιος Γκέραρντ ιδιαίτερα αγαπητός στην κοινωνία του Ηρακλείου της Κρήτης, υπηρέτησε πιστά την ομάδα του ΟΦΗ ως προπονητής και συνέδραμε όσο λίγοι στην ανάδειξή του, με αποκορύφωμα την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας το 1987.
Ο Ευγένιος υπήρξε ένας εξαιρετικός επαγγελματίας, ένας μοναδικός άνθρωπος, ένας πραγματικός φίλος της Κρήτης, αλλά και προσωπικός μου φίλος.
Ένας γνήσιος Ομιλήτης!
Θα τον θυμόμαστε πάντα για την πολύτιμη προσφορά του στην ομάδα μας, το ήθος και την μαχητικότητά του.
Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του”.

Ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ. Μανώλης Κεφαλογιάννης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

"Ένας γνήσιος Κρητικός, ο Ευγένιος Γκέραρντ «έφυγε» από κοντά μας.

Σημάδεψε, με το ανεξίτηλο θετικό αποτύπωμα του την ομάδα του ΟΦΗ και το κρητικό ποδόσφαιρο.

Αφήνει πίσω του, μία πλούσια παρακαταθήκη και πραγματικούς φίλους που σήμερα πενθούν για την απώλειά του.

Τα πιο ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του και στην οικογένεια του ΟΦΗ.

Ευγένιε Γκεραρντάκη, καλό ταξίδι".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ετσι θέλω να θυμάμαι τον Ολλανδό!

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το «βάπτισμα του πυρός» και μάλιστα στη φυσική του θέση, εκείνη πίσω από το φορ, πήρε ο Αγγελος Χαντί, με την Εθνική ομάδα της Ιορδανίας.

Ο μέσος του ΟΦΗ, που έχει πατέρα Ιορδανό και μητέρα Ελληνίδα, αποδέχθηκε την πρόταση της Εθνικής ομάδας της Ιορδανίας για να αγωνιστεί σε αυτήν και στην πρώτη του κλήση, αγωνίστηκε βασικός (!) στο φιλικό με τη Λιβύη, που έληξε ισόπαλο 1-1.

Ο Χαντί πήρε το νούμερο 14 στην Εθνική ομάδα της Ιορδανίας στο πρώτο του παιχνίδι με αυτήν.

Ο Αγγελος Χαντί γνωρίζει τη γλώσσα, έχει διατηρήσει σχέσεις με την πατρίδα του πατέρα του και αν και ο ίδιος είναι 100% Ελληνας γεννημένος στον Πύργο Ηλείας, όπου μεγάλωσε, η Ιορδανία δεν είναι «ξένη χώρα» για αυτόν, αλλά κάτι αγαπημένο και οικείο.

Ο Χαντί δηλώνει χαρούμενος για αυτή τη νέα εμπειρία, που θα του δώσει την ευκαιρία για διεθνή παιχνίδια, αλλά και νέες προκλήσεις, στη Μέση Ανατολή και στη γενικότερη ποδοσφαιρική αγορά της Σαουδικής Αραβίας!

Ποτέ δεν ξέρεις άλλωστε τι μπορεί να γίνει.

Ο 28χρονος Χαντί, πάντα είχε στο μυαλό του, μια μεταγραφή στο εξωτερικό και ίσως αυτά τα παιχνίδια με τις Εθνικές ομάδες, του επιτρέψουν να κάνει κάποια στιγμή πράξη το... όνειρο του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τα...μπράβο του ΟΦΗ στον διεθνή Χαντί

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ολα δείχνουν ότι το deal των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με τον Φανούρη Βατσινά, προχωράει και είναι θέμα ημερών να ολοκληρωθεί και επισημοποιηθεί.

Μετά τις θετικές ενδείξεις των συζητήσεων που έγιναν τις προηγούμενες ημέρες, μεταξύ Βατσινά-μετόχων, σειρά είχε μια ακόμη σημαντική συνάντηση που έγινε την Παρασκευή (29/12) και στην οποία μάλιστα συμμετείχαν βασικοί μέτοχοι της ΠΑΕ, όπως ο Αντώνης Καράτζης και ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Γιάννης Πολεμαρχάκης, αλλά και οι Παύλος Αδάμος και Κώστας Ζερβάκης απο το ποδοσφαιρικό τμήμα, της ομάδας.

Η συνάντηση έγινε παρουσία και του Φανούρη Βατσινά στα γραφεία της εταιρείας Καράτζης (όπως επιβεβαιώνει και η φωτογραφία της ιστοσελίδας cretalive.gr) και απο ότι διεφάνη, οι μέτοχοι του ΟΦΗ είναι διατεθειμένοι να στηρίξουν ένα πλάνο με πρόεδρο τον Φανούρη Βατσινά, με ένα ποσό που ξεπερνάει τις 350 χιλ. ευρώ, εκτός ασφαλώς απο τα χρήματα που θα βάλει ο ίδιος ο Φανούρης Βατσινάς, για την προεδρία της ΠΑΕ.

(H φωτογραφία που δημοσιεύσε το cretalive.gr είναι απο τη συνάντηση μετόχων του ΟΦΗ με τον Φανούρη Βατσινά, παρουσία του Αντώνη Καράτζη)

Ολα δείχνουν ότι το σχέδιο αυτό παίρνει αναβολή μερικών ημερών, για λόγους που έχουν να κάνουν με το χρόνο που χρειάζεται για να μαζευτούν τα χρήματα αυτά, αλλά και να γίνει η Γενική Συνέλευση για την συγκρότηση ενός νέου διοικητικού σχήματος, καθώς το υφιστάμενο με πρόεδρο τον Φώτη Τσάλο, έχει σχεδόν σύσσωμο, παραιτηθεί.

Στην χθεσινή Τακτική Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 που έγινε στο Γεντί Κουλέ, λίγοι εκ των μετόχων έδωσαν το "παρών" (Ορφανάκης, Μυλωνάκης και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ με τον πρόεδρο Γιάννη Δανδάλη και τους συμβούλους του Σπυριδάκη, Αντωνακάκης, Βαρβεράκη) και αυτό ήταν ένα σαφές μήνυμα δυσαρέσκειας και έλλειψης στήριξης, των μετόχων προς τον Φώτη Τσάλο.

Η φωτογραφία είναι απο την Γ.Σ. των μετόχων που έγινε στο γήπεδο του ΟΦΗ

Η Γ.Σ. όπως αναμενόταν μετατέθηκε, καθώς λόγω έλλειψης απαρτίας δεν μπορούσαν να ληφθούν σοβαρές αποφάσεις, όπως η εκλογή νέου Δ.Σ. αλλά και η επικείμενη εύξηση μετοχικού κεφαλαίου.

Μετά απο μια ώρα διαλογικής συζήτησης, η Γ.Σ. διεκόπη λόγω της εισβολής μαινόμενων οργανωμένων φιλάθλων και επικράτησε ένταση για πάνω απο μια ώρα, στα αποδυτήρια του Γεντί Κουλέ.

Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, προανήγγειλε ουσιαστικά τις διοικητικές εξελίξεις κάνοντας λόγο "για μια σοβαρή προσπάθεια και διεργασίες για την συγκρότηση ενός δυνατού διοικητικού σχήματος, για το οποίο το επόμενο διάστημα θα υπάρχουν  σχετικές ανακοινώσεις", ενώ όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση "για το θέμα αυτό, των διοικητικών εξελίξεων, οι μέτοχοι της ΠΑΕ, έχουν ήδη ενημερώσει την τεχνική ηγεσία και τους ποδοσφαιριστές".

 Για την επικείμενη συνφωνία των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με τον Φανούρη Βατσινά, ενημερώθηκε απο τους μετόχους και ο Νίκος Παπαδόπουλος (έγινε συνάντηση αργά χθες το απόγευμα), αλλά και ποδοσφαιριστές, ώστε να κάνουν λίγες μέρες υπομονή και να είναι ενήμεροι για τις εξελίξεις.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:  "Μετατέθηκε για τις 15 Ιανουαρίου λόγω έλλειψης απαρτίας, η Τακτική Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

 Θα πρέπει να σημειωθεί ότι για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, για την οποία θα λάμβανε απόφαση αυτή η Γενική Συνέλευση, απαιτούνταν να ψηφίσουν τα 2/3 του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου, τα οποία δεν ήταν παρόντα στην διαδικασία.

 Σε ότι αφορά την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου, μετά τις παραιτήσεις μελών του σημερινού Δ.Σ. , θέμα το οποίο δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη της Γ.Σ., αλλά θα μπορούσε να συζητηθεί, απαιτείται το 100% των μετόχων, κάτι που επίσης δεν ήταν εφικτό να γίνει.

 Πάνω σε αυτό, οι μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θέλουν να ενημερώσουν  τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας, ότι γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια και διεργασίες για την συγκρότηση ενός δυνατού διοικητικού σχήματος, για το οποίο το επόμενο διάστημα θα υπάρχουν  σχετικές ανακοινώσεις.

 Για το θέμα αυτό, των διοικητικών εξελίξεων, οι μέτοχοι της ΠΑΕ, έχουν ήδη ενημερώσει την τεχνική ηγεσία και τους ποδοσφαιριστές".

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Το μειονέκτημα του ΟΦΗ είναι ότι δεν υπάρχει χρόνος!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi