Σε μια εποχή με άσχημες ειδήσεις και αποχωρήσεις στον ΟΦΗ ήρθε και μια ...επιστροφή! Ο Σέρτζιο Λεάλ επέστρεψε στις τάξεις της ομάδας, αλλά δεν θα μπορέσει να αγωνιστεί με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, καθώς είναι τραυματίας. Μετά τους Σιώπη και Κουσκουνά, το δρόμο της προσφυγής ακολούθησε και ο Χαντί.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο Σέρτζιο Λεάλ επέστρεψε από την άδεια που του είχε δοθεί από την τεχνική ηγεσία και συνεχίζει κανονικά στις τάξεις του ΟΦΗ. Ο Ουρουγουανός μέσος θα συνεχίσει τη θεραπεία του στο Ηράκλειο, καθώς λόγω τραυματισμού δεν υπολογίζεται για το παιχνίδι του Σαββάτου (6/1, 3μμ), με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό.
Στο μεταξύ, με προπόνηση που έγινε την Πέμπτη (4/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία του, για το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό στο Γεντί Κουλέ.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Παρασκευή το μεσημέρι (3μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, μετά το τέλος της οποίας ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα ανακοινώσει την αποστολή για το παιχνίδι.
*Στην προπόνηση δεν συμμετείχε ο Αγγελος Χαντί, ο οποίος έκανε προσφυγή για τις οφειλές που υπάρχουν προς το πρόσωπο του. Οι άνθρωποι του ΟΦΗ είναι ήδη σε επαφή μαζί του και το θέμα θα ξεκαθαρίσει το επόμενο διάστημα. Ο Χαντί έχει κληθεί ξανά από στην Εθνική ομάδα της Ιορδανίας, για υποχρεώσεις της και θα αναχωρήσει τις επόμενες μέρες, κάτι που ήταν ήδη γνωστό και ο αγωνιστικός σχεδιασμός γινόταν χωρίς αυτόν, μετά το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό.
*Με απόφαση που έστειλε του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Γιώργου Βασιλειάδη δεν επιτρέπεται η οργανωμένη και μεμονωμένη μετακίνηση φιλάθλων της ομάδας του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:
Με μια σημαία του ΟΦΗ, μαζί του, ο Ολλανδός μας, αναχώρησε για το μεγάλο ταξίδι.
Πλέον είναι στην αγκαλιά του Θεού.
Στην αιωνιότητα.
Το πνεύμα του όμως θα παραμείνει εδώ.
Στο Γεντί Κουλέ, στο δεύτερο σπίτι του στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, στην δεύτερη οικογένεια του, τον ΟΦΗ μας.
Καλό ταξίδι Ευγένιε Γκέραρντ. Καλό Παράδεισο!"
Ενας παλιός μας γνώριμος από τη θητεία του στον ΟΦΗ, ο Αντώνης Πετρόπουλος επιστρέφει στην Κρήτη, για λογαριασμό του Πλατανιά.
Ο λόγος για τον 32χρονο επιθετικό Αντώνη Πετρόπουλο, ο οποίος υπέγραψε την Πέμπτη (4/1) το μεσημέρι συμβόλαιο συνεργασίας με την Χανιώτικη ομάδα.
Ο Πετρόπουλος έμεινε πρόσφατα ελεύθερος από την Δόξα Δράμας.
Πέρσι με τον Απόλλωνα αγωνίστηκε στη Β’ Εθνική και κέρδισε την άνοδο για τη Σούπερ Λίγκ.
Ο Πετρόπουλος τα τελευαία δυο χρόνια αγωνίζεται στην Β' Εθνική, αλλά στονΠλατανιά ποντάρουν πολλά στην εμπειρία του.