Ο Νίκος Παπαδόπουλος ήταν συγκλονιστικός στην συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό στο Γεντί Κουλέ (3-0). "Εγώ θα φύγω τελευταίος απ αυτήν την ομάδα" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ και υπογράμμισε πως "Θα είμαι εδώ μέχρι η ομάδα να μπορεί να παίζει. Αν παίζει με 8 παίκτες, θα είμαι εδώ".
Ο Παπαδόπουλος για τις διοικητικές εξελίξεις ανέφερε ότι "ακούω ότι πάνε καλά τα πράγματα, ότι θα βρεθεί λύση. Για μένα το πιο σημαντικό είναι τη Δευτέρα το πρωί, να μην έχει χαθεί άλλος παίκτης, από αυτούς που έχουν απομείνει".
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, έκανε την ακόλουθη τοποθέτηση, στη συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη με 3-0 επί του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού στο Γεντί Κουλέ:
"Δεν χρειάζεται να πω πολλά πράγματα. Το πώς ήταν η προετοιμασία μας όλη αυτήν την εβδομάδα για αυτό το παιχνίδι. Ηταν πολύ δύσκολο για μένα να προετοιμάσω την ομάδα.
Όμως, οι παίκτες έδειξαν ψυχή, σταθήκαμε πολύ καλά τακτικά, ευτυχήσαμε να προηγηθούμε γρήγορα και έγινε μια πολύ καλή διαχείριση μετά το 2-0.
Θα έλεγα ότι δεν κινδυνεύσαμε σχεδόν καθόλου.
Για πρώτη φορά που αλλάξαμε το σχηματισμό μας, γιατί έπρεπε να κρατήσουμε εκεί το ματς. Πήγαμε πάρα πολύ καλά. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες, που έχουν μείνει στην ομάδα.
Είναι πολύ συγκινητικό αυτό που κάνουν.
Πρέπει να δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια με την ομάδα.
Είχα πεί μετά το παιχνίδι με τον Πανιώνιο, ότι θα είμαι πίσω στις 28 του μήνα, και είχα περί στους παίκτες ότι τους περιμένω όλους.
Δυστυχώς κάποιοι παίκτες τράβηξαν το δρόμο τους. Χάσαμε οκτώ καλούς παίκτες.
Δεν τους κατηγορώ για αυτό. Όμως οι τελευταίες δυο απώλειες δεν έπρεπε να γίνουν, γιατί ήταν και λίγα τα χρήματα.
Θα είμαι εδώ μέχρι η ομάδα να μπορεί να παίζει. Αν παίζει με 8 παίκτες, θα είμαι εδώ.
Αν δεν μπορεί να παίζει, δεν θα μπορεί να είμαι εδώ.
Ελπίζω η μέρα να φωτίσει κάποιους, για το καλό της ομάδας.
Να αφήσουν όλοι το εγώ τους στην άκρη για το καλό της ομάδας.
Αυτό κάνω εγώ τόσο καιρό.
Και αυτό κάνουν και οι παίκτες που απομείνανε.
Συγχαρητήρια στους παίκτες, συγχαρητήρια στον κόσμο, αν ήταν άλλη ομάδα, θα είχε διαλυθεί νωρίτερα.
Και πάλι συγχαρητήρια στους παίκτες για το πάθος τους και στον κόσμο που ήταν δίπλα μας και μας συμπαραστάθηκε".
-Τι μηνύματα παίρνετε από τους διοικούντες. Υπάρχει ελπίδα;
«Ολο αυτόν τον καιρό και από τη μέρα που κάλεσα τους μετόχους να έρθουν κοντά γιατί το έβλεπα ότι υπάρχει πρόβλημα, ακούω συζητήσεις, μαζώξεις και ξανά συζητήσεις.
Αν δεν λογική και ηρεμία, αν δεν βάλουν το εγώ τους στην άκρη, δεν θα βρεθεί λύση.
Ακούω ότι πάνε καλά τα πράγματα, ότι θα βρεθεί λύση.
Για μένα το πιο σημαντικό είναι τη Δευτέρα το πρωί, να μην έχει χαθεί άλλος παίκτης, από αυτούς που έχουν απομείνει.
Εχουμε χάσει 8 παίκτες, είμαστε 20 στο ρόστερ με τρείς τραυματίες και τρείς τερματοφύλακες. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα.
Παίζοντας Τρίτη και ξανά Κυριακή. Πρέπει να μην χάσουμε τους παίκτες που μείνανε και να βγάλουμε φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, ώστε να μπορώ τουλάχιστον να ανεβάσω 2-3 παιδιά από την Κ19 και να κάνει και η ομάδα μεταγραφές, για να κάνουμε μια αξιοπρεπή πορεία.
Ο στόχος είναι η ύπαρξη της ομάδας.
Ελπίζω να βρούμε λύση.
Αυτοί έχουν την ομάδα στα χέρια τους και τους εκλιπαρώ να βρούν λύση, είτε είμαι εγώ στην ομάδα, είτε όχι.
Γιατί μπορεί να έρθουν κάποιοι που να μην θέλουν να είμαι στην ομάδα.
Εγώ θα φύγω τελευταίος από αυτήν την ομάδα. Μέχρι που να μπορεί να παίζει, θα είμαι εδώ».
-Υπάρχει διορία από τους παίκτες μέχρι τη Δευτέρα;
«Όχι, είναι απλά τα πράγματα. Πληρώνεις τους παίκτες για να μην έχουν δικαίωμα προσφυγής».
-Οι παίκτες που έκαναν προσφυγή έχουν τελειώσει ακόμα και σε περίπτωση που βρεθεί λύση;
«Αν ένας παίκτης διαλέξει να κάνει μια προσφυγή γιατί δεν μπορεί να είναι εδώ, δεν μπορώ με το ζόρι να τον πείσουμε να μείνει. Μετά θα είναι δύσκολα. Αυτό που πρέπει να κάνει η ομάδα, είναι να κρατήσει αυτούς που έχει , να βγάλει ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα και να κάνει μεταγραφές, είτε να ανεβάσω παιδιά από την ακαδημία».
-Αν έρθουν νέοι παίκτες η ομάδα μπορεί να διεκδικήσει την άνοδο;
«Δεν είναι τόσο εύκολο. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Δεν θα είναι πολύ εύκολο. Οι ομάδες χτίζονται το καλοκαίρι και το πρωτάθλημα κερδίζεται το καλοκαίρι, όσο μόνο αγωνιστικά αλλά και σε άλλα θέματα. Δεν θα είναι εύκολο.
Η καλή πλευρά είναι να μείνουν οι παίκτες και να πάρουμε παίκτες. Θα παλέψουμε για όσο πιο ψηλά γίνεται».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
14 παίκτες του ΟΦΗ έστειλαν μηνύματα παλικαριάς και ψυχής, στο παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό!
Αφησαν στην ακρη τα προβλήματα και οδήγησαν τον ΟΦΗ σε μια σπουδαία νίκη με 3-0, γνωρίζοντας την αποθέωση απο τον κόσμο, στο Γεντί Κουλέ!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης μέσα απο την μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πολύ σκληρός για να πεθάνει ο ΟΦΗ!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αφησαν έξω απο το γήπεδο τα προβλήματα και μπήκαν σε αυτό, με ένα και μόνο σκοπό.
Nα κρατήσουν ψηλά το δικό τους όνομα, ως αθλητές, αλλά και το όνομα του ΟΦΗ!
Και τα κατάφεραν! Τι και ο ΟΦΗ ήταν αποδεκατισμένος, απο προσφυγές και τραυματισμούς;
Επαιξε καλύτερα και απο όταν έπαιζε πλήρης!
Μπήκε δυνατά, έβαλε δυο γκολ στο πρώτο δεκάλεπτο και παρα την έλλειψη επιλογών και εναλλακτικών λύσεων, διαχειρίστηκε έξοχα το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό και έφτασε σε μια καθαρή νίκη με 3-0.
Ο Δημητράκης ο Μάνος με το χατ-τρικ που έβαλε, επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά, για ποιό λόγο αποτελεί την πιο αξιόπιστη επιθετική λύση του ΟΦΗ.
Οχι μόνο του σημερινού ΟΦΗ, του αποδεκατισμένου, αλλά εκείνου που ξεκίνησε το πρωτάθλημα!
Το παιδί αυτό, έχει το γκολ στο... αίμα του!
Σημαντικό ακόμη, το γεγονός ότι ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε το παιχνίδι με 4 δικά του παιδιά στην ενδεκάδα!
Τον Μπολάκη, που κάνει το καλύτερο πρωτάθλημα της καριέρας του, τον Φαζό που επανήλθε και τους Κοντογιάννη και Πλευράκη, που ήρθαν απο την Κ19 (όπως και ο τερματοφύλακας Παναγιώτου που ήταν στον πάγκο).
Με 14 ουσιαστικά παίκτες, μάχιμους, ο Νίκος Παπαδόπουλος (στον πάγκο ήταν ακόμη οι τραυματίες Περογαμβράκης, Μονιάκης, που δεν μπορούν να αγωνιστούν, ο τερματοφύλακας Παναγιώτου, καθώς ο πρόσφυγας Ζιαμπαρης παρ' ότι ήθελε να αγωνιστεί, τελικά αυτό δεν κατέστη εφικτό λόγω νομοθεσίας), κατάφερε να παρουσιάσει μια ομάδα, η οποία έπαιξε ψυχωμένα για τον εαυτό της και τον κόσμο και γνώρισε την αποθέωση, γιατί οι παίκτες που έπαιξαν, ήταν παλικάρια, απο το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό, έκαναν κατάθεση ψυχής στο γήπεδο και πήραν ένα αποτέλεσμα που κρατάει τον ΟΦΗ "ζωντανό" και σιγουρα όχι "πεθαμένο" όπως θα περίμεναν ή και θα ήθελαν κάποιοι.
Το αν αυτό το "χρυσό" τρίποντο, εμπνεύσει τους μετόχους, προκειμένου να επισπεύσουν, τις διαδικασίες, για να σώσουν το καράβι, που μπάζει νερα, θα το δούμε τις επόμενες μέρες.
Το χειροκρότημα, όλου του κόσμου που βρέθηκε στο γήπεδο, στο σύνθημα απο τη θύρα 4 ότι " ο ΟΦΗ χρειάζεται διοίκηση με αρ@#$ια και όχι κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια!", είχε θετική ανταπόκριση ακόμα και απο τα μικρά παιδιά που βρέθηκαν στο γήπεδο!
Γνώρισε -θα έλεγα-καθολική ανταπόκριση και ήταν ένα σαφές μήνυμα, προς τους μετόχους να πάρουν θέση στην σημερινή κατάσταση του ΟΦΗ, η οποία δεν τιμάει κανένα!
Οπως επίσης η φράση του Παπαδόπουλου ότι "θα μείνω, μέχρι η ομάδα να μπορεί να παίζει", αλλά και τα δακρυσμένα λόγια του αρχηγού της ομάδας Ανέστη Νάστου, στη συνέντευξη τύπου, ήταν ένα ηχηρό μήνυμα, απέναντι σε εκίνους που έχουν τις τύχες της ομάδας.
Ο ΟΦΗ δεν πέθανε σήμερα πάντως, προς...στεναχώρια ορισμένων!
Δεν ξέρω αν θα ζήσει αύριο.
Για την ώρα πάντως, έχει σφιγμό ακόμη και η ελπίδα παραμένει ζωντανή...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πολύ σκληρός για να πεθάνει ο ΟΦΗ!
Δείτε την παλικαρίσια νίκη του ΟΦΗ! (VIDEO)