
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν χρειάζονται αφορισμοί και αναθέματα για το γεγονός ότι κάποιοι παίκτες του ΟΦΗ, τραβούν το δρόμο τους, διαχωρίζοντας τη θέση τους, λόγω της καθυστέρησης των πληρωμών, προς το πρόσωπο τους.
Ούτε θα πρέπει να γίνουν αποδιοπομπαίοι τράγοι στο «πρόβλημα» του ΟΦΗ.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, είχαν στείλει το μήνυμα τους στην διοίκηση, ότι μετά το παιχνίδι με τον Πανιώνιο και αν δεν λάμβαναν τα χρήματα που η διοίκηση τους είχε υποσχεθεί, θα κοίταζαν το συμφέρον τους, ο καθ’ ένας όπως νόμιζε καλύτερα για τον εαυτό του και την οικογένεια του.
Οι παίκτες δεν πληρώθηκαν, έκαναν Χριστούγεννα, χωρίς να μπούν χρήματα στους λογαριασμούς τους και ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενο ότι θα κρατούσαν τη στάση αυτή.
Ισως εκείνο που έχει ενοχλήσει περισσότερο, είναι η προσφυγή του Κουσκουνά, και όχι τόσο η μη άφιξη των Μάρτος-Λεάλ-Ορτέγκα , οι οποίοι αν πληρωθούν έγκαιρα, ίσως αλλάξουν στάση.
Ο Κουσκουνάς, με τη στάση του αυτή, έδειξε ότι δεν είναι διατεθειμένος να περιμένει ούτε λεπτό παραπάνω και θέλει να θέσει τον εαυτό του, εκτός ομάδας.
Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι σε μια συζήτηση τεχνικής ηγεσίας και παικτών, πριν τα Χριστούγεννα, είχε συμφωνηθεί να μην προβεί κανείς σε κάποια ακραία ενέργεια, μέχρι τη Γενική Συνέλευση.
Αν και σε αυτή δεν βρισκόταν λύση, ο καθ’ ένας να τραβούσε το δρόμο του.
Αλλωστε οφειλές υπάρχουν για όλους. Παίκτες, προπονητές, υπαλλήλους.
Φαίνεται ότι κάποιοι παίκτες, δεν ήθελαν ή δεν μπορούσαν να περιμένουν και αναζητούν αλλού την τύχη τους.
Πάντα, στη δύσκολη στιγμή θα υπάρχουν εκείνοι που λακίζουν πρώτοι. Επιβεβαιώνεται ιστορικά αυτό. Είναι εκείνοι που δεν αντέχουν το βάρος της πίεσης, είναι εκείνοι που αναζητούν την αφορμή, είναι εκείνοι που λόγω χαρακτήρα, επιλέγουν να εγκαταλείχουν πρώτοι.
Ισως λοιπον κάποιοι παίκτες θα μπορούσαν να περιμένουν 2-3 μέρες, μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Αν δεν βρεθεί λύση, τότε να φύγουν. Δεν θα είχαν τίποτα να χάσουν για 2-3 μέρες. Και θα είχαν και το άλλοθι της φυγής εξασφαλισμένο.
Το αξίζει αυτό-πιστεύω-ο ΟΦΗ και η ευκαιρία που τους έδωσε η ομάδα αυτή να φορέσουν τη φανέλα της.
Υπάρχουν-ευτυχώς- αρκετοί παίκτες του ΟΦΗ (και προπονητές και υπάλληλοι) που σκέφτονται ακόμη έτσι. Δεν ξέρω όμως μέχρι πόσο θα έχουν την δύναμη να το κάνουν.
Το μεγάλο λάθος -επαναλλαμβάνω-δεν είναι των παικτών. Ούτε εκείνων πουν μένουν, ούτε εκείνων που φεύγουν.
Ο ΟΦΗ, είναι σε κάθε περίπτωση εκτεθειμένος, απέναντι τους και από τη στιγμή που χρωστάει στους παίκτες (3 μήνες) και εκείνοι έχουν όλα τα νόμιμα δικαιώματα με το μέρος τους.
Το ηθικό κομμάτι, σε αυτές τις περιπτώσεις, ισχύει για λίγους.
Εκείνους που θα μείνουν μέχρι το τέλος, γιατί αυτό είναι το πιστεύω τους.
Το ποιοί θα βγούν χαμένοι και ποιοί κερδισμένοι απο αυτή την ιστορία, θα φανεί....
Ο αρχηγός του ΟΦΗ Ανέστης Νάστος, ήταν πολύ συγκινημένος στην συνέντευξη τύπου μετά το 3-0 επί του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού. Με δάκρυα στα μάτια, απηύθυνε έκκληση " να γίνει κάτι για τον ΟΦΗ" και υπογράμμισε ότι "δεν έπρεπε να αφήσουν την ομάδα στο σημείο που είναι σήμερα".
Και κατέληξε λέγοντας ότι "εμείς δώσαμε το λόγο μας, μαζί με το τιμ και τους ανθρώπους της ομάδας, ότι θα κατέβουμε στο παιχνίδι και θα δώσουμε το καλύτερο, ώστε η ομάδα να κερδίσει και να μείνει στο στόχο".
Η συνολική τοποθέτηση του αρχηγού του ΟΦΗ, Ανέστη Νάστου, στην συνέντευξη τύπου μετά το 3-0 του ΟΦΗ επί του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού:
«Καλή Χρονιά σε όλους.
Εκ μέρους όλων των ποδοσφαιριστών θέλουμε να στείλουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του Ευγένιου Γκέραρντ και του αφιερώσουμε αυτή τη νίκη.
Δεν θέλω να σταθώ καθόλου στο αγωνιστικό κομμάτι του παιχνιδιού, αλλά σε εκείνους τους που μπήκαν και ήταν εκτός.
Σε αυτούς τους ανθρώπους που είναι κοντά στην ομάδα και προσπαθούν για το καλύτερο.
Παίξανε για την αξιοπρέπεια τους και τους εαυτούς τους.
Βάλαμε το συναίσθημα και είπαμε ότι θα παίξουμε το παιχνίδι και θα κάνουμε μια ακόμη προσπάθεια μήπως βρεθεί κάποια λύση.
Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζουμε ποια θα είναι η επόμενη μέρα για τον ΟΦΗ.
Ευελπιστούμε να βρεθεί λύση, όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Δεν ξέρουμε πλέον το τι θα κάνει ο καθ’ ένας. Είμαστε επαγγελματίες και ζούμε από το ποδόσφαιρο.
Ο καθ’ ένας πρέπει να κοιτάξει τον εαυτό του.
Ελπίζουμε όλοι, για το καλό του ΟΦΗ να γίνει κάτι».
-Υπάρχει άλλη υπομονή από εσας ή μήπως περιμένετε να γίνει κάποιο θαύμα;
«Για θαύματα θα μιλάμε τώρα; Τις πράξεις περιμένουμε. Υπήρχε ο χρόνος να βρούν μια λύση. Δεν έπρεπε να αφήσουν την ομάδα να φτάσει στο σημείο που είναι τώρα.
Μακάρι να γίνει ένα θαύμα. Μακάρι. Δεν μπορεί όμως κανένας ποδοσφαιριστής να εγγυηθεί ότι θα μείνει αν δεν βρεθεί μια λύση. Εμείς δώσαμε το λόγο μας, μαζί με το τιμ και τους ανθρώπους της ομάδας, ότι θα κατέβουμε στο παιχνίδι και θα δώσουμε το καλύτερο, ώστε η ομάδα να κερδίσει και να μείνει στο στόχο. Μόνο συγχαρητήρια αξίζουν σε αυτά τα παιδιά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Συγκλονιστικός ο Παπαδόπουλος: "Θα μείνω ακόμα και αν η ομάδα μείνεθ με 8 παίκτες"

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η τρικυμία των προηγούμενων ημερών, στον ΟΦΗ, οι ανακοινώσεις και τα τελεσίγραφα προπονητή και παικτών, αλλά (κυρίως) ο φόβος η ομάδα να χάσει και φέτος το τρένο πολύ νωρίς, (γεγονός που αν συνέβαινε ίσως σηματοδοτούσε και πάλι μια νέα εποχή σε ότι αφορά την υπόσταση της, μετά την προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από δυο χρόνια), αποτέλεσε την αφορμή ή στην σπίθα αν θέλετε, για την πρόκληση εξελίξεων, για τις οποίες-ωστόσο- ακόμη δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε την έκταση τους.
Πάντα –ιστορικά-οι «αλλαγές» έγιναν με δυναμικές αποφάσεις και έτσι φαίνεται ότι χρειάστηκε να γίνει και αυτή τη φορά, για να αντιληφθούν όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές, το μέγεθος της ευθύνης που τους αναλογεί.
Η «αλλαγή» στον ΟΦΗ, σε κάθε τι που τον εκφράζει, αλλά κυρίως η οικονομική και διοικητική του ενδυνάμωση, η «συσπείρωση» μετόχων και διοίκησης, φώναζαν εδώ και καιρό ότι είναι αναγκαίες, προκειμένου αυτή η ομάδα, να προχωρήσει και να δώσει την μάχη της.
Δεν ξέρω, ακόμη, αν ο Φανούρης Βατσινάς, που δείχνει να έχει σοβαρή πρόθεση, επανεμπλοκής του με τα διοικητικά του ΟΦΗ, μπορέσει να το καταφέρει αυτό.
Να συσπειρώσει δηλαδή τους μετόχους και να βαδίσουν όλοι μαζί, με ένα ενιαίο σχέδιο για τον ΟΦΗ, ευρισκόμενοι στην ίδια πλευρά της μάχης και όχι ο ένας απέναντι από τον άλλο, όπως συνέβη πολλές φορές στο πρόσφατο παρελθόν, όπου ο ΟΦΗ έδειχνε μια εικόνα «εμφυλίου» και όχι μια «οικογένεια» όπως έπρεπε να είναι, στην οποία διαφορές μπορεί να υπάρχουν, αλλά όλοι παλεύουν για τον ίδιο σκοπό.
Το ενδιαφέρον του Φανούρη Βατσινά, για την επιστροφή του στον ΟΦΗ, δεν είναι τωρινό.
Από την πρώτη στιγμή της «κίνησης» των «9 επιχειρηματιών» στον ΟΦΗ της τότε Γ’ Εθνικής, είχε εκφράσει ενδιαφέρον συμμετοχής.
Παρ’ ότι δεν έγινε, φαινόταν ότι κάποια στιγμή, μέσα στην «διεύρυνση» που επιχειρούσαν οι μέτοχοι του ΟΦΗ, θα μπορούσε και αυτός να έχει θέση, όπως έχουν οι περίπου 30 μέτοχοι που μετράει η σημερινή ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στη νέα εποχή της.
Τώρα, οι εξελίξεις, τον φέρνουν στο προσκήνιο, γιατί ο ΟΦΗ χρειάζεται ΑΜΕΣΑ μια λύση.
Μια λύση, που θα έπρεπε να είχε βρεθεί …ΧΘΕΣ και θα λέγαμε ότι έχει αργήσει!
Στις πρώτες επαφές Βατσινά και μετόχων του ΟΦΗ, εκείνο που συζητείται και εκείνο που ουσιαστικά σήμερα, έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, είναι η οικονομική συμμετοχή του καθ’ ενός, με καθαρές κουβέντες και όχι μισόλογα.
Η αντιμετώπιση του ανοίγματος, που υπάρχει στην ομάδα, αλλά και τα χρήματα που απαιτούνται, ώστε ο σύλλογος να βαδίσει σε αξιόπιστο μοτίβο, μέχρι το τέλος της περιόδου.
Πάνω σε αυτό, αν και διαφαίνεται μια καλή πρόθεση, η συζήτηση είναι ακόμη ανοιχτή, για το αν το εγχείρημα με «μπροστάρη» τον Βατσινά, αλλά και τους μετόχους στο πλευρό του, μπορεί να προχωρήσει.
Ο Βατσινάς έχει ζήσει στο πετσί του την πίεση του ΟΦΗ, τις μεγάλες κόντρες του παρελθόντος, τον υποβιβασμό της ομάδας, για πρώτη φορά στην Β' Εθνική (2008-9) και τα όσα ακολούθησαν για να παραδώσει σε μια τεταμένη ατμόσφαιρα τα ηνία της ομάδας στον τότε δήμαρχο Ηρακλείου Γιάννη Κουράκη.
Εχω την αίσθηση, ότι γνωρίζει πολύ καλά τα συν και τα πλήν της απόφασης του, να αναμιχθεί ξανά.
Ως επιχειρηματίας, παραμένει δυνατός και αν και πρόσφατα υπέστη μια σοβαρή ζημιά, απο πυρκαγιά, στα εργοστάσια στρωμάτων που διαθέτει στην Τύλισο, η οικονομική του δύναμη, παραμένει σε υψηλό επίπεδο.
Είναι σίγουρο, ότι κάποιοι δεν θα δουν με καλό μάτι, να βρίσκεται ξανά στο τιμόνι της ομάδας, ωστόσο πιστεύω ότι και ο ίδιος έχει κάνει την αυτοκριτική του και γνωρίζει τα λάθη που πρέπει να αποφύγει αυτή τη φορά.
Εδώ, θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι μέτοχοι του ΟΦΗ το τελευταίο διάστημα έχουν συζητήσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2-3 ακόμη προτάσεις (εκτός την περίπτωση Βατσινά), οι οποίες θα μπορούσαν να έχουν ενδιαφέρον, ωστόσο το μεγάλο μειονέκτημα της στιγμής, είναι ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ.
Οι ανάγκες της ομάδας και οι υποχρεώσεις προς τους παίκτες και το ποδοσφαιρικό τμήμα ΠΙΕΖΟΥΝ ώστε να παρθεί ΤΩΡΑ η κρίσιμη απόφαση και όταν επανέλθει η ηρεμία, μπορεί να συνεχιστεί η συζήτηση και με άλλες επιλογές και συνεργασίες που μπορεί να υπάρχουν για το μέλλον.