Ο ΟΦΗ προσπαθεί να κερδίσει χρόνο, ώστε να διαχειριστεί τα οικονομικά και διοικητικά προβλήματα του και να μείνει "ζωντανός". Τη Δευτέρα με την οικονομική συμμετοχή των μετόχων και του Φώτη Τσάλου, καταβλήθηκε ένα σημαντικό ποσό στους παίκτες, προκειμένου ο ΟΦΗ να μην έχει άλλες απώλειες ποδοσφαιριστών. Ετσι, η κρητική ομάδα, κερδίζει λίγο χρόνο, ώστε να παίξει απρόσκοπτα τα δυο προσεχή παιχνίδια με Πανιώνιο για το Κύπελλο και Παναιγιάλειο για το πρωτάθλημα, μέχρι τη εξεύρεση μιας καλύτερης λύσης. Κάλεσμα της ΠΑΕ στους φιλάθλους, να βρεθούν στο γήπεδο, στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο, καθώς όπως αναφέρει η ανακοίνωση "ακόμα και με το απλό εισιτήριο, η οικονομική ενίσχυση της ομάδας, σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή είναι σημαντική".
H επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Μετά από ένα μπαράζ τηλεφωνικών επαφών και συζητήσεων των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στις οποίες συμμετείχε και ο Φώτης Τσάλος και την οικονομική συμμετοχή όλων, καταβλήθηκε τη Δευτέρα (8/1), ένα σημαντικό ποσό στους παίκτες, προκειμένου ο ΟΦΗ να μην έχει άλλες απώλειες ποδοσφαιριστών, αλλά και να μπορέσει απρόσκοπτα να δώσει τα προσεχή παιχνίδια με τον Πανιώνιο για το Κύπελλο και τον Παναιγιάλειο για το πρωτάθλημα.
Την Τρίτη (9/1) γίνεται προσπάθεια να δοθούν και άλλα χρήματα στους παίκτες.
Οι δυσκολίες παραμένουν για τον ΟΦΗ, αλλά η σημερινή εξέλιξη είναι μια ελπίδα για την ομάδα μας, η οποία προσπαθεί να κερδίσει χρόνο, αναζητώντας την καλύτερη δυνατή λύση.
Παράλληλα, λύθηκε το συμβόλαιο του Αρμίτσε Ορτέγκα, ο οποίος είχε καταθέσει προσφυγή.
Ο Ισπανός πήρε τα δεδουλευμένα του και έμεινε ελεύθερος, αποσύροντας την προσφυγή που είχε κάνει προς τον ΟΦΗ.
Η ομάδα μας συνεχίζει το δύσκολο δρόμο της.
Στην προσπάθεια αυτή, ο ΟΦ,Η θέλει τον κόσμο δίπλα του, πιο πολύ από ποτέ.
Ακόμα και με το απλό εισιτήριο, η οικονομική ενίσχυση της ομάδας, σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή είναι σημαντική.
Για το λόγο αυτό, καλούμε τους φιλάθλους μας στο γήπεδο την Τρίτη (9/1) στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο, να υποστηρίξουν την ομάδα μας, αλλά και να της δώσουν με το χειροκρότημα τους, την ψυχολογική και αγωνιστική ώθηση που χρειάζεται σε αυτή τη φάση".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ξανά στο κόλπο της ανόδου στην Β' Εθνική, μπήκε το Ηράκλειο, καθώς πέτυχε τεράστια νίκη επί του πρωτοπόρου και άηττητου Ιωνικού Νικαίας, ο οποίος πριν το παιχνίδι μετρούσε 11 σερί νίκες!
Η ομάδα του Γιώργου Μακράκη έκανε σπουδαίο παιχνίδι στα Δυο Αοράκια και με κορυφαίους τους Χάλαρη (26π) και Μποχωρίδη (23π) πήρε δίκαια το ροζ φύλλο, καθώς κυριάρχησε στο παιχνίδι!
ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΙΩΝΙΚΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ 94-83
Διαιτητές: Νάστου-Ντάνος
Δεκάλεπτα: 24-26, 53-46, 71-57, 94-83
Ηράκλειο (Μακράκης): Κίτσος-Καλυβιανάκης, Γουμενάκης, Σταμπουλής 7, Μποχωρίδης 23 (5), Σταμίρης, Πετράκης 13 (3), Λιανός 12 (1), Πρωτογεράκης, Καλατζής, Χάλαρης 26, Παπαδάκης, Λάκκας 13.
Ιωνικός Νικαίας (Γούναρης): Βασιλόπουλος Θ., Κουντουράς 7, Καράμπουλας 24 (3), Βουγιούκας, Πετροδημόπουλος 6, Βασιλόπουλος Φ. 21 (5), Κανονίδης 11, Κατούφας 11, Παπαδόπουλος 3 (1).
Τα αποτελέσματα της 12ης αγωνιστικής:
ΚΑΟΚ – Ιπποκράτης Κω 78-86
Πρωτέας Βούλας – Ν. Κηφισιά 67-55
Πανερυθραϊκός – Πανελευσινιακός 67-62
Παγκράτι – Ικαρος Ν. Σμύρνης 70-73
Ηράκλειο – Ιωνικός Νικαίας 94-83
Μανδραϊκός – Δάφνη Δαφνίου 94-81
ΕΦΑΟΖ – Τρίτων 65-67
Διαγόρας Δρυοπιδέων – Κορωπί 76-69
Η Βαθμολογία:
1.Ιωνικός Νικαίας 23 (11-1)
2. Πανερυθραϊκός 20 (8-4)
3.Ιπποκράτης Κω 19 (7-5)
4.Ηράκλειο 19 (7-5)
5.Διαγόρας Δρυπιδέων 19 (7-5)
6.Τρίτωνας 19 (7-5)
7.Μανδραϊκός 18 (6-6)
8.Πρωτέας Βούλας 18 (6-6)
9.ΕΦΑΟΖ 18 (6-6)
10.Παγκράτι 17 (5-7)
11.ΚΑΟ Κορίνθου 17 (5-7)
12.Πανελευσινιακός 17 (5-7)
13.Δάφνη Δαφνίου 17 (5-7)
14.Νέα Κηφισιά 17 (5-7)
15.Κορωπί 15 (3-9)
16.Ίκαρος Νέας Σμύρνης 15 (3-9)
Η επόμενη αγωνιστική (13η, 14/1):
Ιπποκράτης Κω – Πρωτέας Βούλας
Ν. Κηφισιά – Πανερυθραϊκός
Πανελευσινιακός – Διαγόρας Δρυοπιδέων
Ικαρος Ν. Σμύρνης – ΚΑΟΚ
Ιωνικός Νικαίας – Παγκράτι
Δάφνη Δαφνίου – Ηράκλειο
Τρίτωνας – Μανδραϊκός
Κορωπί – ΕΦΑΟΖ
Με δήλωση του στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο Γενικός Αρχηγός του τμήματος μπάσκετ του ΟΦΗ Μανόλης Σφακιανάκης, ευχαρίστησε τους παίκτες του ΟΦΗ για την προσπάθεια που έκαναν στο παιχνίδι με το Λόκρο Αταλάντης, καθώς παρά την ήττα με 72-67 τα έδωσαν όλα για τη νίκη. Ακόμη ευχαρίστησε την διαιτησία, αλλά και την ομάδα του Λόκρου για την άψογη φιλοξενία προς τον ΟΦΗ.
Αναλυτικά η δήλωση του Γενικού Αρχηγού της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ:
«Αισθανόμαστε την υποχρέωση μετά από ένα συγκλονιστικό παιχνίδι που κρίθηκε στις λεπτομέρειες, κατ’ αρχάς να δώσουμε συγχαρητήρια στην ομάδα μας για την υπερπροσπάθεια που κάναμε για να κερδίσουμε το παιχνίδι. Είχαμε ατυχίες με τραυματισμούς των Πάλλη και Τσερκιτζόγλου και παρ’ όλα αυτά το παιχνίδι κρίθηκε στην τελευταία επίθεση.
Θα ήθελα ακόμη εκ μέρους του ΟΦΗ να συγχαρώ τους διαιτητές Πόντα και Ραχιώτη, οι οποίοι σε ένα ντέρμπι στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων.
Ακόμη, θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση του Λόκρου Αταλάντης για την άψογη φιλοξενία.
Υποχρέωση μας είναι στο παιχνίδι του δευτέρου γύρου στο Ηράκλειο, να την ανταποδώσουμε».
Πηγή: ofierasitechnis.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ