Εξ αναβολής παιχνίδι με την ομάδα της Ερυθραίας στην Αθήνα, δίνει η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, για το πρωτάθλημα της Α2. Το παιχνίδι είναι αρκετά σημαντικό για τους υψηλούς στόχους της ομάδας του Δημήτρη Ζλατιλίδη.
Για τον ΟΦΗ, μετά το παιχνίδι με την Ερυθραία, ακολουθεί και νέο παιχνίδι με την Ολυμπιάδα Πατρών το προσεχές Σάββατο στο κλειστό γυμναστήριο, του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Τη στήριξη της Περιφέρειας, ώστε το σκάκι, το πνευματικό άθλημα να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο στην Κρήτη και να υπάρξουν περισσότερες διακρίσεις σε αθλητές και ομάδες του νησιού μας εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης κατά την συνάντηση του σήμερα με τους αθλητές, τον προπονητή και το Προεδρείο της ομάδας σκάκι παίδων – κορασίδων του ΟΦΗ που διακρίθηκε πρόσφατα παίρνοντας τη δεύτερη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.
Το Προεδρείο της ομάδας, ο προπονητής και τα παιδιά επισκέφτηκαν στο γραφείο του τον Περιφερειάρχη, παρόντος και του εντεταλμένου Συμβούλου Αθλητισμού Νίκου Συριγωνάκη και τον ευχαρίστησαν για την διαχρονική στήριξη της ομάδας που στοχεύει στην ανάπτυξη του πνευματικού αθλήματος.
Συγκεκριμένα η σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ τερμάτισε στη 2η θέση στο Πανελλήνιο διασυλλογικό Πρωτάθλημα παίδων-κορασίδων, ενώ ο 18χρονος σκακιστής του ΟΦΗ Ανδρέας Κελίρης πήρε την 3η θέση στο Πανελλήνιο ατομικό Πρωτάθλημα Νέων - Ανδρών.
Πρόκειται για δυο από τις μεγαλύτερες διακρίσεις που έχουν πετύχει σκακιστές του ΟΦΗ σε πανελλήνιο επίπεδο και δείχνουν τη δυναμική του τμήματος σε όλα τα αγωνιστικά επίπεδα.
Στην επίσκεψη στην Περιφέρεια συμμετείχαν ο Ανδρέας Κελίδης, τα παιδιά – κορασίδες της ομάδας Γιώργος Παπιδάκης, Ειρήνη Εργαζάκη, Ίριδα Βιτσαξάκη συνοδευόμενα από τον Πρόεδρο του ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη τον έφoρο Κώστα Βαρβεράκη, τον προπονητή Παναγιώτη Χριστοδούλου και γονείς οι οποίοι ευχαρίστησαν τον κ. Αρναουτάκη, όπως και τον κ. Συριγωνάκη για την διαχρονική στήριξη της Περιφέρειας στο σκάκι και στην ομάδα τους.
Οι υπόλοιποι αθλητές της ομάδας Χρήστος Μπροκαλάκης, Νίκος Σερπετσιδάκης, Νίκος Καζάκος – όπως έγινε γνωστό - λόγω αθλητικών υποχρεώσεων δεν μπόρεσαν να συμμετέχουν στην επίσκεψη στον Περιφερειάρχη.
Ο κ. Αρναουτάκης ευχαρίστησε από την πλευρά του για την επίσκεψη τους παράγοντες της ομάδας, τα παιδιά που ήταν παρόντα, αλλά και εκείνα που έλειπαν λόγω αγωνιστικών υποχρεώσεων και τους ευχήθηκε καλή χρονιά και επιτυχίες στο σκάκι και στις σπουδές τους. Παράλληλα ανέφερε ότι η Περιφέρεια Κρήτης στηρίζει έμπρακτα την ανάπτυξη του πνευματικού αθλήματος που προβάλλει το νησί και σε τουριστικό επίπεδο.
Το 2-0 του πρώτου αγώνα στη Νέα Σμύρνη, δεν άφηνε πολλά στον ΟΦΗ για τον επαναλληπτικό στο Γεντί Κουλέ, κόντρα στον Πανιώνιο. Οι Νεοσμυρνιώτες με ένα γκολ του Σπιριντόνοφ για το οποίο διαμαρτυρήθηκαν για χέρι, στον ΟΦΗ, πήραν τη νίκη πρόκριση και συνεχίζουν στους "8" του Κυπέλλου. Ολα για τον ΟΦΗ είχαν κριθεί στο πρώτο παιχνίδι, όπου ήταν καλύτερος απο τον αντίπαλο του, αλλά του έλλειψε το γκολ.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ