karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Για την δική μου γενιά των +40, με τον θάνατο του Γκέραρντ, κλείνει μια όμορφη ποδοσφαιρική σελίδα των νεανικών μας χρόνων.

Μια σελίδα καλογραμμένη, με όμορφα γράμματα, ωραίες εικόνες, μηνύματα και σκέψεις.

Με αυτές τις γραμμές μεγαλώσαμε ποδοσφαιρικά.

Είμαστε τυχεροί για αυτό.

Δεν μεγαλώσαμε με τον ΟΦΗ των σημερινών προβλημάτων και της μιζέριας.

Μεγαλώσαμε με ένα ΟΦΗ μεγάλο, αρχοντικό, πρωταγωνιστή και όχι έσχατο κομπάρσο.

Μεγαλώσαμε με παικταράδες, τους οποίους βλέπουμε ακόμα και σήμερα 50αρηδες και ανατριχιάζουμε!

Γιατί αυτοί μας «έφτιαχναν» τις Κυριακές μας.

Μας έκαναν να περιμένουμε πως και πως να έρθει το επόμενο παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ, για να πάμε και να τους δούμε να «σαρώνουν» τους μεγάλους.

Να «γονατίζουν» στο Γεντί Κουλέ, τον Ολυμπιακό, τον Παναθηναικό, την ΑΕΚ και τον ΠΑΟΚ.

Να κάνουν τον ΟΦΗ μεγάλο, κόντρα σε μεγάλους.

Με αυτόν τον ΟΦΗ μεγαλώσαμε.

Η νέα γενιά φιλάθλων, τα 20χρονα παιδιά, δηλαδή, δεν έχουν αυτό το προνόμιο.
Μεγάλωσαν με ένα ΟΦΗ μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας!

Ένα προβληματικό ΟΦΗ. Μικρό. Πολύ μακριά από τη δόξα του παρελθόντος.

Αυτή η δόξα και όλα αυτά που κατέκτησε ο ΟΦΗ του Γκέραρντ, κρατούν ακόμα και σήμερα «ζωντανή» αυτήν την ομάδα.

Δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Μόνο αυτό. Το όνομα και ο σεβασμός που αυτή η ομάδα, κατέκτησε μέσα στο γήπεδο, η ιστορία της και ο κόσμος της, είναι ακόμα και σήμερα, ότι της  έχει απομείνει.

Τι ειρωνεία!

Τη μέρα που «έφυγε» ο Γκέραρντ, οι παίκτες του ΟΦΗ δεν έκαναν προπόνηση, γιατί καθυστέρησαν οι πληρωμές προς αυτούς.

Δυστυχώς αυτός είναι ο ΟΦΗ μετά τον Γκέραρντ.

Το απόλυτο και στενάχωρο κοντράστ! Ο ΟΦΗ του χθες και ο ΟΦΗ του σήμερα.

Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα και η «νέα εποχή» της ομάδας, η οποία βέβαια δεν είναι τωρινή.

Ξεκίνησε από την πρώτη μέρα που ο Ολλανδός έφυγε από τον ΟΦΗ.

Τότε, έκλεισε και αυτή η όμορφη σελίδα, που προανέφερα της νεανικής ποδοσφαιρικής μας ευτυχίας.

Και άνοιξε μια άλλη, με καρικατούρες, αντί για όμορφα γράμματα, με μουτζούρες και άλλα συναφή, πολύ μικρά, για να συγκριθούν με το «μεγαλείο» της σελίδας που έγραψαν ο Γκέραρντ και τα παιδιά του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ετσι θέλω να θυμάμαι τον Γκέραρντ!

Το 2-0 του πρώτου αγώνα στη Νέα Σμύρνη, δεν άφηνε πολλά στον ΟΦΗ για τον επαναλληπτικό στο Γεντί Κουλέ, κόντρα στον Πανιώνιο. Οι Νεοσμυρνιώτες με ένα γκολ του Σπιριντόνοφ για το οποίο διαμαρτυρήθηκαν για χέρι, στον ΟΦΗ, πήραν τη νίκη πρόκριση και συνεχίζουν στους "8" του Κυπέλλου. Ολα για τον ΟΦΗ είχαν κριθεί στο πρώτο παιχνίδι, όπου ήταν καλύτερος απο τον αντίπαλο του, αλλά του έλλειψε το γκολ.

Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Αντίο με αξιοπρέπεια στο Κύπελλο!

Ο Σέρτζιο Λεάλ, δήλωσε "παρών" στην προπόνηση της Πέμπτης και θα είναι στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το εκτός έδρας παιχνίδι στο Αίγιο. Επαφές με το τεχνικό επιτελείο και τους παίκτες, είχε η διοικούσα επιτροπή, ενώ ξεκίνησαν οι επαφές και με τους μετόχους, για ενημέρωση πάνω στα επείγοντα οικονομικά ζητήματα της ομάδας.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

O Σέρτζιο Λεάλ ακολούθησε όλο το προπονητικό πρόγραμμα την Πέμπτη (11/1) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, χωρίς να νοιώσει ενοχλήσεις και έτσι τέθηκε στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου, για το παιχνίδι του Σαββάτου (13/1) στο Αίγιο.

Η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι θα ολοκληρωθεί με προπόνηση που θα γίνει την Παρασκευή (12/1) το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει το απόγευμα αεροπορικώς για την Αθήνα και από εκεί οδικώς για το Αίγιο.

Στο ΒΑΚ η προσωρινή διοικούσα επιτροπή-επαφές με τους μετόχους

Στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, βρέθηκαν την Πέμπτη το μεσημέρι τα μέλη της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής του ΟΦΗ και είχαν συζήτηση με το τεχνικό επιτελείο και τους παίκτες. Αμέσως μετά είχαν την πρώτη τους επίσημη συνάντηση στην αίθουσα συνεδριάσεων, ενώ ξεκίνησαν τις επαφές με τους μετόχους της ομάδας, προκειμένου να τους ενημερώσουν για τις εξελίξεις και τις επείγουσες υποθέσεις της ΠΑΕ, δίνοντας έμφαση στο οικονομικό. Οι επαφές με τους μετόχους θα συνεχιστούν και τις επόμενες ημέρες.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi