"Ούτε ένα καρεκλάκι άδειο την Τετάρτη στο παιχνίδι με τη Δόξα Δράμας στο Γεντί Κουλέ!".
Με τα λόγια αυτά η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, κάλεσε τον κόσμο, μετά το μεγάλο διπλό στο Αίγιο (0-2), που κρατάει τον ΟΦΗ ζωντανό στο στόχο, να γεμίσει το γήπεδο στα δυο συνεχόμενα εντός έδρας παιχνίδια με τη Δόξα Δράμας και τον Απόλλωνα Πόντου.
«Ο Νίκος Παπαδόπουλος και τα παλικάρια του, έστειλαν το μήνυμα τους για τον ΟΦΗ μας, με την παλικαρίσια νίκη τους στο Αίγιο.
Αυτόν τον προπονητή και αυτούς τους παίκτες που έχουν βάλει την ομάδα μας, πάνω από τους εαυτούς τους, σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές δεν πρέπει και δεν θα τους αφήσουμε, μόνους" αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Από την Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Ο Νίκος Παπαδόπουλος και τα παλικάρια του, έστειλαν το μήνυμα τους για τον ΟΦΗ μας, με την παλικαρίσια νίκη τους στο Αίγιο.
Αυτόν τον προπονητή και αυτούς τους παίκτες που έχουν βάλει την ομάδα μας, πάνω από τους εαυτούς τους, σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές δεν πρέπει και δεν θα τους αφήσουμε, μόνους .
Την Τετάρτη στο παιχνίδι με την Δόξα Δράμας (5μμ), όλοι όσοι αγαπούν και θέλουν ζωντανό στον ΟΦΗ, πρέπει να πάρουν θέση στο Γεντί Κουλέ.
Ούτε ένα καρεκλάκι άδειο!
Γιατί αυτά τα παιδιά πραγματικά το αξίζουν!
Αυτή η ομάδα χρειάζεται την αγάπη όλων μας.
Η Δ.Ε. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα κάνει ότι μπορεί προκειμένου να διευκολύνει την προσέλευση του κόσμου στα δυο προσεχή παιχνίδια της ομάδας μας με τη Δόξα Δράμας και τον Απόλλωνα Πόντου στο γήπεδο μας.
Ο καθ' ένας μας ας κάνει ότι μπορεί απο την πλευρά του, για να βοηθήσουμε τον προπονητή και τους παίκτες μας στην μεγάλη προσπάθεια που κάνουν.
Την Τετάρτη όλοι στο Γεντί Κουλέ!
Για την ομάδα μας, για τον ΟΦΗ μας!
Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Παπαδόπουλος και οι 20 μικροί ήρωες του ΟΦΗ
Ο ΟΦΗ έβγαλε ψυχή και επικράτησε 2-0 εκτός έδρας του Παναιγιάλειου στην 11η αγωνιστική της Football League. Δεν ανέδειξε νικητή το Απόλλων Πόντου - Δόξα Δράμας, παιχνίδι στο οποίο έγιναν επεισόδια πριν από τη σέντρα.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της 11ης αγωνιστικής της Football League:
Σάββατο 13 Ιανουαρίου
Απόλλων Πόντου - Δόξα Δράμας 1-1 (56' Χασομέρης - 85' Μπαϊκαρά)
Παναιγιάλειος - ΟΦΗ 0-2 (40' Κουτσιανικούλης, 84' Μάνος)
Κυριακή 14 Ιανουαρίου
Καραϊσκάκης – Παναχαϊκή (15:00 ΕΡΤ3, Δημ. Αγίων Αναργύρων)
ΑΟΧ Κισσαμικός - Αναγέννηση Καρδίτσας (15:00, Γήπεδο Περιβολίων)
Αιγινιακός – Πανσερραϊκός (15:00, «Γ. Παραλυκίδης»)
Τρίκαλα – Σπάρτη (15:00, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
Απόλλων Λάρισας – Άρης (15:00 Web ΕΡΤ, Αλκαζάρ)
Καλλιθέα – Βέροια (15:00, Δημ. «Γρ. Λαμπράκης»)
Εργοτέλης – Αχαρναϊκός 3-0 α.α.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Άρης 26
2. Παναχαϊκή 23
.....................................................
3. ΟΦΗ 21
4. Τρίκαλα 18
5. Σπάρτη 17
6. Δόξα Δράμας 16
7. ΑΕ Καραϊσκάκης 16
8. Απόλλων Πόντου 15
9. Αναγέννηση Καρδίτσας 14
10. Βέροια 13
11. Απόλλων Λάρισας 12
12. Κισσαμικός 12
13. Πανσερραϊκός 11
.....................................................
14. Αιγινιακός 11
15. Παναιγιάλειος 10
16. Καλλιθέα 8
17. Εργοτέλης 3
18. Αχαρναϊκός -51
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (12η)
Σάββατο 20 Ιανουαρίου
Άρης – Καραϊσκάκης (15:00 ΕΡΤ3)
Κυριακή 21 Ιανουαρίου
ΟΦΗ - Απόλλων Πόντου (15:00 ΕΡΤ3)
Παναιγιάλειος - ΑΟΧ Κισσαμικός (15:00
Αναγέννηση Καρδίτσας – Αιγινιακός (15:00)
Πανσερραϊκός – Τρίκαλα (15:00)
Δόξα Δράμας - Απόλλων Λάρισας (15:00)
Σπάρτη – Καλλιθέα (15:00)
Βέροια – Εργοτέλης (15:00)
Αχαρναϊκός – Παναχαϊκή 0-3 α.α.
* Την Τετάρτη 17/1 είναι προγραμματισμένη η εξ αναβολής αναμέτρηση της 9ης αγωνιστικής, ανάμεσα σε ΟΦΗ και Δόξα Δράμας (17:00 ΕΡΤ3, "Θ. Βαρδινογιάννης").
"Mέτρησε η εμπειρία του ΟΦΗ. Εβαλε δυο γκολ και πήρε το παιχνίδι" ανέφερε ο προπονητής του Παναιγιάλειου Παναγιώτης Γκουτσίδης, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα με τον ΟΦΗ στο Αίγιο (0-2).
Ο Γκουτσίδης αναφέρθηκε στα προβλήματα της ομάδας του, αλλά και στη νέα εποχή με τους Αιγύπτιους επενδυτές, που είναι στο προσκήνιο για την ομάδα του Αιγίου.
"Καλή ομάδα ο ΟΦΗ" ανέφερε ο πρώην παίκτης του ΟΦΗ Γιάννης Γκούμας, που πλέον αγωνίζεται στον Παναιγιάλειο.
Αναλυτικά οι αναφορές του:
Είχαμε ένα δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε μια ομάδα με ιστορία, ποιότητα και βάθος. Γνωρίζαμε ότι έφυγαν πολλοί παίκτες από τον ΟΦΗ, αλλά αν δείτε το ρόστερ θα καταλάβετε. Δεν ξέρω αν πρέπει να βάλεις τα γέλια ή τα κλάματα. Απορώ αν πρέπει να κλαις ή να γελάς με όσα περνάει η ομάδα μας.
Όταν μια αποστολή είναι από 17 άτομα στη Δράμα και στον πάγκο έχουμε 5 στόπερ και ένα τερματοφύλακα.
Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και προσπάθησαν πάρα πολύ.
Η εμπειρία των αντιπάλων μέτρησε. Εβαλε δυο γκολ και κέρδισε το παιχνίδι.
Τα παιδιά προσπάθησαν. Τα επιτελικά μας χαφ ήταν δυο στόπερ, που απλά ξέρουν λίγη μπάλα παραπάνω.
Θέλαμε να πάρουμε κάτι από το παιχνίδι.
Η προσπάθεια των παιδιών είναι ανταμοιβή.
Την αφιερώνω σε εκείνους που ανέστησαν τον Παναιγιάλειο από το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.
Ξέρετε ότι η ομάδα έχει αλλάξει πλέον ιδιοκτησιακό.
Υπήρχαν άνθρωποι έδωσαν χρήμα και κόπο.
Εύχομαι οι νέοι άνθρωποι να λύσουν άμεσα τα προβλήματα που είναι πολλά και να κάνουν τη σωτηρία πραγματικότητα.
Υπάρχει χρόνος. Η ομάδα έχει τη δυνατότητα να σωθεί.
Πρέπει να γεμίσει το ρόστερ.
Εύχομαι να πάνε όλα καλά.
Δεν έχω μιλήσει με κανένα. Η ομάδα αλλάζει χέρια. Πρέπει να μιλήσω με την ομάδα, να δούμε τι θέλουν και πως σκέφτονται να το πετύχουν. Ισως να μην είμαι στα σχέδια τους».
Ο ποδοσφαιριστής του Παναιγιάλειου και πρώην παίκτης του ΟΦΗ, Γιάννης Γκούμας, ανέφερε:
“Δεν τα καταφέραμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα απέναντι σε μια καλή ομάδα όπως ο ΟΦΗ. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου και την τεχνική ηγεσία.
Εμείς θα δίνουμε πάντα το 100% για να φτάσει η ομάδα όσο ψηλά γίνεται.
Εύχομαι στη νέα διοίκηση να βοηθήσει την ομάδα και να κάνει αυτό που πρέπει.
Τους νέους ανθρώπους που ανέλαβαν την ομάδα δεν τους έχουμε γνωρίσει ακόμη”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Παπαδόπουλος και οι 20 μικροί ήρωες του ΟΦΗ