karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η Ξάνθη προηγήθηκε 3-0 στο 78' με το πέναλτι του Γέντρικσεκ, όμως σε ένα δεκάλεπτο ο Πλατανιάς έφτασε κοντά στη μεγάλη ανατροπή! Το τελικό 3-2 κρατά τους «Ακρίτες» σε τροχιά... πεντάδας, ενώ αντίθετα οι Χανιώτες κινδυνεύουν άμεσα  με υποβιβασμό, καθώς παραμένουν κολλημένοι στη τελευταία θέση.

Ούτε σε αυτό το παιχνίδι η Ξάνθη δεν αποχωρίστηκε το «αγαπημένο» 4-2-3-1 του Μίλαν Ράσταβατς, που έβαλε εξαρχής τον Κίκε στο παιχνίδι, μαζί με τον Τριάδη και τον Λουσέρο πίσω από τον Γέντρισεκ. Κατά τ' άλλα, ο Ντε Λούκας με τον Μεχία «θωράκισαν» την άμυνα, που αποτελούταν από τον Μπαξεβανίδη, τον Λισγάρα, τον Φλίσκα και τον Κασάδο μπροστά από τον Ζίβκοβιτς.

Από την άλλη, ο Ρόκα επέλεξε το 3-5-2 για τον Πλατανιά, με τον Κλιάιτς στο τέρμα, τον Βάντερσον, τον Ντικαμονά και τον Καρυπίδη στην άμυνα, τον Κοροβέση αριστερά στην πλευρά, τον Ουές δεξιά και τον Μάλσα, τον Δημούτσο και τον Ντουαλά στα χάφ, με τον Πετρόπουλο και τον Ενσικουλού δίδυμο στην επίθεση.

Στο 5' η Ξάνθη άνοιξε το σκορ, χάρη σε εύστοχη εκτέλεση πέναλντι του Γέντρισεκ! Ο Ντικαμονά μάρκαρε εντελώς λάθος τον Κίκε από πίσω στην περιοχή και ο Μάνταλος έδειξε τη βούλα, με τον Σλοβάκο να μην αστοχεί και να βάζει τους γηπεδούχους μπροστά στο σκορ.

Στο 27' ο Λουσέρο σέντραρε εύστοχα από αριστερά, ο Γέντρισεκ έκανε κίνηση αλλά δεν τη σταμάτησε και ο Μπεξεβανίδης πανηγύρισε για πρώτη φορά μετά από 159 συμμετοχές με τα χρώματα της Ξάνθης.

Στο 78' ο Γέντρισεκ τελείωσε όμορφα τη φάση, κάνοντας το 3-0 και πανηγυρίζοντας για τη διαφαινόμενη νίκη.

Κι όμως, οι παίκτες του Ρόκα βρήκαν τον τρόπο να «επιστρέψουν» ανέλπιστα! Στην επόμενη φάση ο Φλίσκας ανέτρεψε τον Ενσικουλού και ο μέσος από τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό μείωσε σε 3-1, παρά την υπερπροσπάθεια του Ζίβκοβιτς, που έπεσε σωστά και βρήκε τη μπάλα στη δεξιά του γωνία.

Στη συνέχεια οι φιλοξενούμενοι πίεσαν, μην έχοντας άλλη επιλογή και κατάφεραν να κάνουν το 3-2 με τον Πετρόπουλο (88'), βάζοντας… δεύτερες σκέψεις σε όποιον είχε προοικονομήσει πως το παιχνίδι είχε λήξει!

Στη συνέχεια πάντως δεν μπόρεσαν να πιέσουν άλλο, με την Ξάνθη να παίζει με τον χρόνο, να βλέπει τον Γκρζέλακ να αστοχεί στο 92' σε γύρισμα μέσα από την περιοχή και τελικά να παίρνει τη νίκη, δεύτερη συνεχόμενη, έστω κι αγωνιώδη!

ΞΑΝΘΗ (Μίλαν Ράσταβατς): Ζίβκοβιτς, Μπαξεβανίδης, Ντε Λούκας (61' Φασίδης), Μεχία, Λισγάρας, Φλίσκας, Λουσέρο (46' Καμαρά), Κασάδο, Κίκε (83' Σιλά), Τριάδης, Γέντρισεκ

ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ (Μάνουελ Ρόκα): Κλιάιτς, Βάντερσον, Ντουαλά (68' Γκρζέλτσακ), Καρυπίδης, Κοροβέσης, Ουές (68' Παπανικολάου), Μάλσα, Ντικαμονά, Ενσικουλού, Δημούτσος, Πετρόπουλος, Ντουαλά.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Την ικανοποίησή του για την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών του ως το φινάλε της αναμέτρησης εξέφτασε ο Μάνουελ Ρόκα μετά την ήττα του Πλατανιά με 3-2 από την Ξάνθη για την 17η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκας.

Η ομάδα των Χανίων βρέθηκε να χάνει 3-0, ωστόσο, κατάφερε να μειώσει σε 3-2 και διεκδίκησε και την ισοπαλία ως το φινάλε.

Όπως είπε, λοιπόν, ο Μάνουελ Ρόκα: «Εξαιτίας του δυνατού αέρα, αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε το αρχικό μας πλάνο. Κυρίως στα προσωπικά μαρκαρίσματα και στη διεκδίκηση της δεύτερης μπάλας. Τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα όταν βρεθήκαμε πίσω στο σκορ. Παρόλα αυτά, κυκλοφορήσαμε την μπάλα και δημιουργήσαμε καλές στιγμές στην αντίπαλη εστία, όμως σε αντίθεση με την Ξάνθη, δεν καταφέραμε να βάλουμε κάποιο γκολ στο πρώτο ημίχρονο.

Μετά το 3-0 βγάλαμε αντίδραση και μόνο μπράβο μπορώ να πω στους παίκτες μου για αυτό. Η αντίδρασή τους αυτή με ανατριχιάζει. Δείξαμε ότι μπορούμε να παλέψουμε μέχρι το τέλος και παραλίγο να φτάσουμε και στο 3-3 στο τελευταίο σουτ.

Πρέπει στη συνέχεια να προσπαθήσουμε ακόμα παραπάνω. Σε αυτό το παιχνίδι το κάναμε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο και έτσι πρέπει να συνεχίσουμε. Ακολουθούν τέσσερα παιχνίδια, όπου τουλάχιστον πρέπει να κερδίσουμε τα τρία από αυτά. Μια νίκη μπορεί να αλλάξει τα πάντα», κατέληξε.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Υπάρχει –πράγματι-κάτι ηρωικό, στην προσπάθεια των παιδιών του αποδεκατισμένου από τις αποχωρήσεις παικτών ΟΦΗ.

Ολοι τους είχαν πεθαμένους και τελειωμένους και εκείνοι δείχνουν το τελείως αντίθετο!

Καταθέτουν την ψυχή τους, κάθε Κυριακή στο γήπεδο και στέλνουν μηνύματα σε όλους, ότι  τα… κουρέλια τραγουδάνε ακόμα και ότι ο ΟΦΗ είναι πολύ σκληρός για να πεθάνει!

Κάποιοι, που δεν μπορούσαν να κρύψουν την χαρά τους, από τα σοβαρά προβλήματα του ΟΦΗ και προεξόφλησαν το… τέλος της ομάδας αυτής, δαγκώνονται σήμερα, με αυτό που παρουσιάζουν αυτά τα παλικάρια το τελευταίο δεκαήμερο!

Τρία μπαλάκια στον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, κοίταξαν στα μάτια τον Πανιώνιο της Σούπερ Λίγκ (αν και αποκλείστηκαν) στο Γεντί Κουλέ και καθαρή και πανάξια εκτός έδρας νίκη στο Αίγιο, επί του Παναιγιάλειου!

Επιδόσεις και επίπεδο απόδοσης, αλλά κυρίως μαχητικότητας και πάθους, που θα τη ζήλευε και ο πλήρης ΟΦΗ, ο οποίος στην αρχή της σεζόν, ξεκινούσε το πρωτάθλημα, ως το απόλυτο φαβορί της Footballleague.

Tα παιδιά που σήμερα έχουν μείνει στην ομάδα, δείχνουν ότι αξίζουν.

Εχουν καρδιά, έχουν ψυχή και το κυριότερο: έχουν μαγκιά!

Ο κόσμος του ΟΦΗ, δίκαια σήμερα τους αντιμετωπίζει, κάτι σαν…ήρωες!

Γιατί, ο προπονητής και αυτά τα παιδιά, έχουν κρατήσει όρθια  την ομάδα, κόντρα σε όλους και όλα!

Δεν έχω τίποτε με τα παιδιά του ΟΦΗ, που «πήδηξαν» πρώτοι από το καράβι που έμπαζε νερά και είχε πάρει πορεία για τον… πάτο της θάλασσας.

Δεν άντεξαν στην πίεση, στα προβλήματα, στην βαριά φανέλα. Φοβήθηκαν τα χρήματα και το μέλλον τους.

Επέλεξαν τον εύκολο δρόμο της φυγής και της λογικής ίσως (επαγγελματικά) απόφασης, καθώς κάποιοι είχαν εγγυημένα συμβόλαια σε άλλες ομάδες.

Ετσι έκριναν, έτσι αποφάσισαν και ο χρόνος θα δείξει αν η απόφαση που πήραν να εγκαταλείψουν στην κρίσιμη ώρα, θα τους βγεί σε καλό.

Η ιστορία δεν γράφεται από αυτούς. Η ιστορία δεν γράφεται από ριψάσπιδες.

Η ιστορία γράφεται από κάποιους τρελούς, οι οποίοι κόντρα σε όλα τα προγνωστικά, επιβιώνουν, παίρνοντας αποφάσεις δύσκολες, που χρειάζονται καρδιά και προσωπικότητα.

Σε αυτήν την κατηγορία, ανήκουν σήμερα αυτοί οι «20 μικροί ήρωες», που είπε και ο Νίκος Παπαδόπουλος, μετά το παλικαρίσιο διπλό του ΟΦΗ στο Αίγιο, αποτέλεσμα που κρατάει την ομάδα στο στόχο.

Αν ο ΟΦΗ τα καταφέρει τελικά, θα οφείλει πολλά σε αυτούς τους «ήρωες».

Και να μην τα καταφέρει όμως και πάλι αυτά τα παιδιά, θα έχουν ήσυχη τη συνείδηση τους, ότι έκαναν το καθήκον τους, απέναντι σε αυτόν τον ιστορικό σύλλογο, που τους άνοιξε την πόρτα και τους έδωσε την ευκαιρία να ενταχθούν σε αυτήν.

Απέδειξαν, ότι  για αυτή τη μεγάλη ομάδα, τη φανέλα της οποίας φόρεσαν ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ παίκτες, ήταν τιμή της, που είχε στις τάξεις της, σε ένα δύσκολο φεγγάρι, αυτές τις ψυχάρες, που έβαλαν την ομάδα, πάνω από τους εαυτούς τους.

ΥΓ. Την φωτογραφία αυτή, ανέβασε στον λογαριασμό του στο instagram ο εκ των αρχηγών του ΟΦΗ Νίκος Πουρτουλίδης, με ειδική αφιέρωση στον Αλέξη Περογαμβράκη, που έγινε για δεύτερη φορά πατέρας. Είναι και αυτό μια απόδειξη ότι τα προβλήματα του ΟΦΗ, έχουν συσπειρώσει αυτήν την παρέα παιδιών, που δίνουν και την ψυχή τους για την ομάδα!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Αφησαν έξω απο το γήπεδο τα προβλήματα και μπήκαν σε αυτό, με ένα και μόνο σκοπό.

Nα κρατήσουν ψηλά το δικό τους όνομα, ως αθλητές, αλλά και το όνομα του ΟΦΗ!

Και τα κατάφεραν! Τι και ο ΟΦΗ ήταν αποδεκατισμένος, απο προσφυγές και τραυματισμούς;

Επαιξε καλύτερα και απο όταν έπαιζε πλήρης!

Μπήκε δυνατά, έβαλε δυο γκολ στο πρώτο δεκάλεπτο και παρα την έλλειψη επιλογών και εναλλακτικών λύσεων, διαχειρίστηκε έξοχα το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό και έφτασε σε μια καθαρή νίκη με 3-0.

Ο Δημητράκης ο Μάνος με το χατ-τρικ που έβαλε, επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά, για ποιό λόγο αποτελεί την πιο αξιόπιστη επιθετική λύση του ΟΦΗ.

Οχι μόνο του σημερινού ΟΦΗ, του αποδεκατισμένου, αλλά εκείνου που ξεκίνησε το πρωτάθλημα!

Το παιδί αυτό, έχει το γκολ στο... αίμα του!

Σημαντικό ακόμη, το γεγονός ότι ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε το παιχνίδι με 4 δικά του παιδιά στην ενδεκάδα!

Τον Μπολάκη, που κάνει το καλύτερο πρωτάθλημα της καριέρας του, τον Φαζό που επανήλθε και τους Κοντογιάννη και Πλευράκη, που ήρθαν απο την Κ19 (όπως και ο τερματοφύλακας Παναγιώτου που ήταν στον πάγκο).

Με 14 ουσιαστικά παίκτες, μάχιμους, ο Νίκος Παπαδόπουλος (στον πάγκο ήταν ακόμη οι τραυματίες Περογαμβράκης, Μονιάκης, που δεν μπορούν να αγωνιστούν, ο τερματοφύλακας Παναγιώτου, καθώς ο πρόσφυγας Ζιαμπαρης παρ' ότι ήθελε να αγωνιστεί, τελικά αυτό δεν κατέστη εφικτό λόγω νομοθεσίας), κατάφερε να παρουσιάσει μια ομάδα, η οποία έπαιξε ψυχωμένα για τον εαυτό της και τον κόσμο και γνώρισε την αποθέωση, γιατί οι παίκτες που έπαιξαν, ήταν παλικάρια, απο το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό, έκαναν κατάθεση ψυχής στο γήπεδο και πήραν ένα αποτέλεσμα που κρατάει τον ΟΦΗ "ζωντανό" και σιγουρα όχι "πεθαμένο" όπως θα περίμεναν ή και θα ήθελαν κάποιοι.

Το αν αυτό το "χρυσό" τρίποντο, εμπνεύσει τους μετόχους, προκειμένου να επισπεύσουν, τις διαδικασίες, για να σώσουν το καράβι, που μπάζει νερα, θα το δούμε τις επόμενες μέρες.

Το χειροκρότημα, όλου του κόσμου που βρέθηκε στο γήπεδο, στο σύνθημα απο τη θύρα 4 ότι " ο ΟΦΗ χρειάζεται διοίκηση με αρ@#$ια και όχι κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια!", είχε θετική ανταπόκριση ακόμα και απο τα μικρά παιδιά που βρέθηκαν στο γήπεδο!

Γνώρισε -θα έλεγα-καθολική ανταπόκριση και ήταν ένα σαφές μήνυμα, προς τους μετόχους να πάρουν θέση στην σημερινή κατάσταση του ΟΦΗ, η οποία δεν τιμάει κανένα!

Οπως επίσης η φράση του Παπαδόπουλου ότι "θα μείνω, μέχρι η ομάδα να μπορεί να παίζει", αλλά και τα δακρυσμένα λόγια του αρχηγού της ομάδας Ανέστη Νάστου, στη συνέντευξη τύπου, ήταν ένα ηχηρό μήνυμα, απέναντι σε εκίνους που έχουν τις τύχες της ομάδας.

Ο ΟΦΗ δεν πέθανε σήμερα πάντως, προς...στεναχώρια ορισμένων!

Δεν ξέρω αν θα ζήσει αύριο.

Για την ώρα πάντως, έχει σφιγμό ακόμη και η ελπίδα παραμένει ζωντανή...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πολύ σκληρός για να πεθάνει ο ΟΦΗ!

Δείτε την παλικαρίσια νίκη του ΟΦΗ! (VIDEO)

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi