Ο Εργοτέλης ανακοίνωσε την απόκτηση του 22χρονου διεθνή με την Εθνική παίδων, κεντρικού αμυντικού, Κώστα Οικονόμου, ο οποίος θα υπογράψει για τα επόμενα 2,5 χρόνια στην κρητική ομάδα.
Στο Ηράκλειο αναμένεται και το νέο μεταγραφικό απόκτημα Κώστας Νικολακάκης, προκειμένου να ενταχθεί στον Εργοτέλη.
Δεν έχει αγωνιστική υποχρέωση ο Εργοτέλης, αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς, θα πάρει δίχως αγώνα τους βαθμούς με τον Αχαρναικό.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Στην τρίτη του μεταγραφική κίνηση προχώρησε ο Εργοτέλης στο πλαίσιο ενίσχυσης της ομάδoς για την συνέχεια του πρωταθλήματος.
Ο λόγος για τον Κωσταντίνο Οικονόμου ο οποίος αγωνίζεται στην θέση του κεντρικού αμυντικού και έχει γεννηθεί στις 16/3/96 στη Βουδαπέστη.
Ο 22χρονος ταλαντούχος ποδοσφαιριστής, διεθνής με την Εθνική παίδων, την προηγούμενη περίοδο είχε 37 συμμετοχές με την Szeol στο πρωτάθλημα της Β’ Ουγγαρίας ενώ την τρέχουσα σεζόν αγωνίζονταν στην Szeged 2011.
Ο Οικονόμου συμφώνησε για συμβόλαιο συνεργασίας 2,5 χρόνων και αναμένεται να φτάσει αύριο το απόγευμα στο Ηράκλειο.
Εν τω μεταξύ στην διάθεση του Τάκη Γκώνια θα βρίσκεται από αύριο και ο Μανόλης Νικολακάκης. Ο 26χρονος δεξιός μπακ που υπέγραψε συμβόλαιο 1,5 έτους θα είναι το νέο πρόσωπο στην αυριανή προπόνηση.
Ο Νικολακάκης φτάνει νωρίς το πρωί στο Ηράκλειο και αμέσως θα μεταβεί στο Παγκρήτιο όπου και θα ενσωματωθεί με την νέα του ομάδα.
Να σημειώσουμε ότι η αυριανή προπόνηση είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις 11:30. Ωστόσο το τεχνικό επιτελείο της ομάδας μας βρίσκεται σε αναζήτηση φιλικού παιχνιδιού με αφορμή το γεγονός ότι η ομάδα μας δεν θα αγωνιστεί το Σαββατοκύριακο ελέω Αχαρναϊκού.
Ο Τάκης Γκώνιας θέλει να κρατήσει σε αγωνιστική εγρήγορση τους παίκτες του όμως μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί διαθέσιμος αντίπαλος καθώς υπάρχει πλήρη αγωνιστική δράση. Έτσι λοιπόν γίνονται σκέψεις για εσωτερικό διπλό.
Με τη διεξαγωγή της 3ης αγωνιστικής συνεχίζεται το Σαββατοκύριακο (13-14/1) το πρόγραμμα του πρωταθλήματος Νέων της Football League".
Mε Παναιγιάλειο η Κ19
Ο Παναιγιάλειος είναι ο αντίπαλος της Κ19 του Εργοτέλη στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league.
Η διοργανώτρια αρχή ανακοίνωσε τα παιχνίδια, εκ των οποίων δυο θα διεξαχθούν το Σάββατο και ένα την Κυριακή. Η ομάδα του Εργοτέλη, έχει εκτός έδρας αποστολή, καθώς θα ταξιδέψει στο Αίγιο προκειμένου να αναμετρηθεί με την αντίστοιχη ομάδα του Παναιγιάλειου.
Αναλυτικά το πρόγραμμα:
1ος όμιλος
Σάββατο (13/1)
13:00 Παναχαϊκή - Καλλιθέα (Γήπεδο Νίκης Προαστίου)
13:00 Παναιγιάλειος - Εργοτέλης (Δημ. Γήπεδο Ροδιάς)
Κυριακή (14/1)
14:00 Σπάρτη – ΑΟΧ/Κισσαμικός (Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Ρεπό: ΟΦΗ
Nέα ολομέτωπη επίθεση του προέδρου της ΕΠΣΗ, Νίκου Τζώρτζογλου, σε Πολιτεία και ΕΠΟ, για την μηδενική όπως χαρακτηρίζει επιχορήγηση του 2018. Ο Τζώρτζογλου, στην επιστολή, που έστειλε σε Υφυπουργό Αθλητισμού, ΓΓΑ Αθλητισμού, Βουλευτές Ηρακλείου, ΕΠΟ, Super League, Football League, ΕΠΣ όλης της Ελλάδας, κάνει λόγο για ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο που μαραζώνει την ίδια ώρα που στην ΕΠΟ υπάρχουν υπάλληλοι τους οποίους χαρακτιρίζει «καρφωτούς, διορισμένους, υψηλόμισθους ΔΕΚΑΧΙΛΙΑΡΗΔΕΣ», με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, που κοστίζουν στην ΕΠΟ με μισθούς σκανδαλώδεις, μηνιαίως 7.000 - 10.000 - 14.000 (!!!!!), όταν ο ελληνικός λαός ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας..."
Αναλυτικά η επιστολή του Νίκου Τζώρτοζγλου:
"ΠΡΟΣ
Υφυπουργό Αθλητισμού
ΓΓΑ Αθλητισμού
Βουλευτές Ηρακλείου
ΕΠΟ
Super League
Football League
ΕΠΣ όλης της Ελλάδας
Για άλλη μια χρονιά γινόμαστε μάρτυρες μίας τραγελαφικής κατάστασης σχετικά με το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και τις επιχορηγήσεις από τη Πολιτεία στις αθλητικές Ομοσπονδίες για το 2018.
Όλα τα σπορ λαμβάνουν επιχορηγήσεις και καλώς γίνεται αυτό καθώς όλοι έχουν δικαίωμα στην άθληση. Δυστυχώς όμως και πάλι το ποδόσφαιρο αποτελεί τον φτωχό συγγενή, καθώς η Πολιτεία δεν δίνει ούτε μισό ευρώ! Πλήρης αποκλεισμός από τις επιχορηγήσεις!
Την ώρα που ο ερασιτέχνης παράγοντας «φτύνει αίμα» για να συντηρηθούν τα σωματεία, την ώρα που μισό εκατομμύριο ερασιτέχνες ποδοσφαιριστές γεμίζουν καθημερινά τα εκατοντάδες γήπεδα στην Ελλάδα, το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο δεν έχει την παραμικρή στήριξη από την Πολιτεία.
Ζητάτε ανάπτυξη κύριε υφυπουργέ αλλά δεν κάνετε το παραμικρό γι' αυτό, αφήνοντας το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο να μαραζώνει μέρα με την ημέρα.
Την ίδια στιγμή, με τις δικές σας ευλογίες και με κυβερνητικά στελέχη να είναι μεταξύ των εκλεκτών, η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία επανδρώνεται και χρεώνεται το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο με υπαλλήλους «καρφωτούς, διορισμένους, υψηλόμισθους ΔΕΚΑΧΙΛΙΑΡΗΔΕΣ», με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, που κοστίζουν στην ΕΠΟ με μισθούς σκανδαλώδεις, μηνιαίως 7.000 - 10.000 - 14.000 (!!!!!), όταν ο ελληνικός λαός ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας...
Η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τον συνεχιζόμενο οικονομικό στραγγαλισμό του ελληνικού ποδοσφαίρου. Καλεί άπαντες να λάβουν τις ευθύνες τους....
Πιστεύουμε ότι ο νέος Πρόεδρος της ΕΠΟ αλλά και η πλειοψηφία των συμβούλων της νέας διοίκησης, έχουν την αγάπη στον ερασιτέχνη παράγοντα, ότι έχουν ακόμη την θέληση, την ευαισθησία και κυρίως έχουν τον τρόπο για να σταματήσει αυτή η λαίλαπα με τους σκανδαλώδεις μισθούς αλλά και να πιέσουν την Πολιτεία, ούτως ώστε το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και ο ερασιτέχνης παράγοντας να πάρουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ανάσες και αυτό που τους αναλογεί.
Εκ μέρους του Δ.Σ. της ΕΠΣΗ
Ο πρόεδρος Νίκος Τζώρτζογλου"
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν μου κάνει, έκπληξη η απόφαση του αθεόφοβου Κώστα Κιάσσου, να συνεχίσει το ποδόσφαιρο στα 43 του χρόνια.
Ο Κιάσσος, κόντρα στο χρόνο δεν είπε ποτέ μόνος του τη λέξη «αντίο».
Είχε πεί «θα δούμε» στο τέλος της προηγούμενης σεζόν στον ΟΦΗ, αλλά στο βάθος του μυαλού του είχε να συνεχίσει στον ΟΦΗ για ένα ακόμη χρόνο, εφ’ όσον του το επέτρεπαν οι συνθήκες.
Τελικά αυτό δεν έγινε, ο Κιάσσος, δήλωσε ψιλοστεναχωρημένος, έφυγε στο Λονδίνο με τον έρωτα του, αλλά η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έφυγε από το μυαλό του, η ιδέα να επιστρέψει στο γήπεδο.
Η ανακοίνωση της ΑΕ Μυλοποτάμου, μιας ομάδας από το Ρέθυμνο (το παλιό Πέραμα που είχε κάνει αξιόλογη πορεία στο άλλοτε ισχυρό Περιφερειακό), που μετέχει στον 8ο όμιλο της Γ’ Εθνικής ότι «έχουμε συμφωνήσει προφορικά με τον Κώστα Κιάσσο», ανέδειξε ότι ο Κιάσσος είναι κοντά στο να συνεχίσει να παίζει μπάλα στα 43 του χρόνια.
Από την Γ’ Εθνική είχε επανέλθει και με τον ΟΦΗ πριν από 2 χρόνια, ίσως κάνει το ίδιο και αυτή τη φορά.
Σημαντική λεπτομέρεια: Στην ΑΕ Μυλοποτάμου, προπονητής ανέλαβε πρόσφατα ο προσωπικός και «καρδιακός» του φίλος, Γιώργος Κόλτζος και ο Κιάσσος έχει ένα ακόμη κίνητρο για να επιστρέψει στο γήπεδο, προκειμένου να βοηθήσει τον φίλο του.
Αγωνιστικά, δεν το συζητάμε. Ακόμα και στα 43 του χρόνια, ο Κιάσσος είναι πολυτέλεια για τα γήπεδα της Γ’ Εθνικής και ειδικά για μια ομάδα στο επίπεδο της ΑΕ Μυλοποτάμου, που είναι μια ομάδα που παλεύει για τη σωτηρία της.