Η μεταγραφική ενίσχυση του Εργοτέλη συνεχίζεται.
Μετά τους Μανώλη Νικολακάκη και Ηλία Τσέλιο ο Εργοτέλης αναμένεται να οριστικοποιήσει τη συμφωνία του και με τον 22χρονο ομογενή κεντρικό αμυντικό Κώστα Οικονόμου.
Ο Οικονόου αγωνίζεται στην Ουγγαρία και έχει συμμετοχές στις εθνικές ομάδες παίδων και Νέων.
Ο Εργοτέλης παρακολουθεί και την περίπτωση του 23χρονου Γκανέζου μέσου Αλμπερτ Μπρους , ο οποίος προσπαθεί να μείνει ελεύθερος από τον Παναιγιάλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ αποχαιρέτησε με ψηλά το κεφάλι το θεσμό του Κυπέλλου Ελλάδος, κάνοντας και φέτος μια αξιοπρεπή παρουσία, φτάνοντας μέχρι τους 16 της διοργάνωσης.
Κόντρα στον Πανιώνιο, τα πάντα φαίνεται ότι κρίθηκαν στο πρώτο παιχνίδι στη Νέα Σμύρνη, όπου ο ΟΦΗ ήταν πολύ καλύτερος και το τελικό 2-0 ήταν μια μαγική εικόνα.
Στη ρεβάνς του Γεντί Κουλέ, ο Πανιώνιος και πάλι χωρίς να είναι καλύτερος, πήρε τη νίκη και την πρόκριση, με το γκολ του Σπιριντόνοβιτς στο 28’. Ενα γκολ στο οποίο ο πάγκος του ΟΦΗ διαμαρτυρήθηκε στο διαιτητή Στυλιαρά, για κοντρόλ με το χέρι απο τον σκόρερ, αλλά, ο ρέφερυ έδειξε να συνεχιστεί το παιχνίδι και ο μέσος του Πανιωνίου με ωραίο πλασέ, καθάρισε ουσιστικά την πρόκριση για τον Πανιώνιο, καθώς απο εκεί και μετά ο ΟΦΗ χρειαζόταν 4 γκολ για να προκριθεί, κάτι ανέφικτο, με τις επιλογές που είχε σε παίκτες και την κόπωση απο τα συνεχή παιχνίδια.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος χρησιμοποίησε και πάλι όλους τους διαθέσιμους παίκτες, ενώ στα κέρδη του ΟΦΗ η παρουσία του Φαζού στο βασικό σχήμα, αλλά και η επιστροφή του Μονιάκη, μετά από περίπου 4 μήνες.
Δυο σημαντικές λύσεις για τον ΟΦΗ, σε μια περίοδο, που χρειάζεται παίκτες, για να ανταπεξέλθει στις αγωνιστικές του υποχρεώσεις.
Η σκέψη του ΟΦΗ πλέον στο παιχνίδι στο Αίγιο με τον Παναιγιάλειο για το πρωτάθλημα της Football league.
"Ηρεμία, συσπείρωση μετόχων και ενότητα, ομάδας, ποδοσφαιρικού τμήματος και κόσμου" είναι το πρώτο μέλημα της διοίκησης Πρωτοδικείου που ανέλαβε τις τύχες του ΟΦΗ, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση που εξέδωσε.
Η 7μελής επιτροπή σηκώνει τα μανίκια και πιάνει δουλειά, με σκοπό να φέρει σε πέρας ένα δύσκολο έργο, προκειμένου η ομάδα να μείνει "ζωντανή" μέχρι την εξεύρεση μιας διοικητικής λύσης, που θα παρέχει ασφάλεια στην ομάδα.
"Υπάρχει ελπίδα και είναι καθήκον μας, να την κρατήσουμε ζωντανή" αναφέρεται στην ανακοίνωση των μελών της προσωρινής διοίκησης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Απο την προσωρινή διοικούσα επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
"Φίλοι του ΟΦΗ
Επτά αγνοί φίλοι της ομάδας μας, πήραμε την απόφαση να μπούμε μπροστά σε αυτήν την κρίσιμη φάση, για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις, για την εξεύρεση λύσης για την ομάδα μας, προκειμένου να αυτή να μπορέσει να προχωρήσει.
Η συμμετοχή μας, στην διοίκηση Πρωτοδικείου, έχει μόνο αυτό το σκοπό.
Την εξεύρεση μιας μόνιμης διοικητικής λύσης, που θα εγγυηθεί την ασφάλεια για την ομάδα μας.
Δεν υπάρχει καμία παραγοντική φιλοδοξία από κανένα από μας.
Η συμμετοχή μας έχει να κάνει μόνο με την αγάπη μας, για την ομάδα και τίποτε άλλο.
Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη, όπως και το έργο που αναλαμβάνουμε και το γνωρίζουμε.
Δεν θα πετύχουμε τίποτα, αν δεν υπάρχει ηρεμία και ενότητα.
Αυτές είναι οι λέξεις κλειδιά, του εγχειρήματος μας.
Ενότητα και συσπείρωση των μετόχων.
Ενότητα και συσπείρωση του προπονητικού επιτελείου και των ποδοσφαιριστών μας, η οποία ήδη υπάρχει σε υψηλό επίπεδο και αυτό είναι ελπιδοφόρο.
Ενότητα και συσπείρωση του κόσμου του ΟΦΗ, με μαζική συμμετοχή στα παιχνίδια της ομάδας μας.
Πιστεύουμε ότι αν τα έχουμε όλα αυτά, μπορούμε να τα καταφέρουμε.
Για να μπορέσει ο ΟΦΗ μας, να συνεχίσει την πορεία του.
Υπάρχει ελπίδα και είναι καθήκον μας, να την κρατήσουμε ζωντανή".
Η προσωρινή διοικούσα επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ