"Οι παίκτες μου είναι 20 μικροί ήρωες!" ανέφερε ο Νίκος Παπαδόπουλος, στην στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι του ΟΦΗ στο Αίγιο, με τον Παναιγιάλειο (0-2). Ο τεχνικός του ΟΦΗ αποθέωσε τους παίκτες του και δήλωσε "σίγουρος και αισιόδοξος για την ομάδα μας". "Κυριαρχήσαμε στο παιχνίδι" το σχόλιο του νεαρού μέσου του ΟΦΗ, Γιώργου Κοντογιάννη.
Αναλυτικά οι αναφορές του Νίκου Παπαδόπουλου:
«Μια ωραία και σημαντική νίκη για την ομάδα μας.
Είχα πεί και στους παίκτες, ότι εμείς κρατάμε ψηλά την ομάδα και την ψυχολογία όλων μετά τα τελευταία που έχουμε περάσει.
Το παιχνίδι έγινε σε ειδικές συνθήκες, σε ένα βαρύ τερέν.
Είχαμε άψογη τακτική.
Βγάλαμε φάσεις, σκοράραμε στο πρώτο και σε μια ακόμη φάση στο δεύτερο μέρος και κερδίσαμε το ματς.
Συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Είναι 20 μικροί ήρωες. με όλα αυτά που έχουν τραβήξει.
Είναι σίγουρος και αισιόδοξος για την ομάδα μας.
Από τη Δευτέρα, θα είναι μια άλλη μέρα.
Θα χρειαστούμε βοήθεια γιατί εχουμε μείνει λίγοι.
Καλό τον κόσμο να έρθει την Τετάρτη στο γήπεδο, να μας βοηθήσει. Τον έχουμε ανάγκη.
Εύχομαι και στον Παναιγιάλειο, να ξεπεράσει τα ποβλήματα του και είναι δυνατός.
Είναι μια δυνατή ομάδα και μια καλή έδρα".
-Για το αν ο ΟΦΗ μπορέσει να μείνει στην διεκδίκηση της ανόδου:
"Ο στόχος της ομάδας την αρχή, ήταν αυτός να ανέβουμε στην Σούπερ Λίγκ. Μετά ο στόχος έγινε η ύπαρξη της ομάδας. Αυτή τη στιγμή είμαστε στις υψηλές θέσεις. Θα κοιτάμε παιχνίδι με παιχνίδι.
Πρέπει να ενισχυθούμε, γιατί έφυγαν 8 παίκτες και δεν έχουμε βάθος. Προέχει η υγεία και η ύπαρξη της ομάδας.
Εμείς σε κάθε παιχνίδι θα παλεύουμε για τη νίκη και στο τέλος θα δούμε τι θα κάνουμε".
Ο νεαρός ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ Γιώργος Κοντογιάννης, εκπροσώπησε τους παίκτες του ΟΦΗ στη συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του ΟΦΗ στο Αίγιο (0-2).
Αναλυτικά οι αναφορές του:
«Πιστεύω ότι κυριαρχήσαμε στο παιχνίδι. Δεν απειληθήκαμε καθόλου. Κατά διαστήματα παίξαμε καλό ποδόσφαιρο. Πήραμε τους τρείς βαθμούς και προχωράμε. Συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου και τους προπονητές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μια ακόμη παλικαρίσια νίκη για τα παιδιά του ΟΦΗ, που παραδίδουν μαθήματα ψυχής!
Παρά τα προβλήματα, πανηγύρισαν ένα τεράστιο διπλό μέσα στο Αίγιο, με τον Παναιγιάλειο (0-2) και κράτησαν τον ΟΦΗ στο «κόλπο» της ανόδου!
Τα έδωσαν όλα στο βρεγμένο τερέν του γηπέδου του Αιγίου οι παίκτες του Νίκου Παπαδόπουλου και πήραν 100% δίκαια ένα μεγάλο τρίποντο!
Ο ΟΦΗ είχε την κυριαρχία σε όλο το παιχνίδι.
Προηγήθηκε με τον Κουτσιανικούλη στο 40’ και στο δεύτερο ημίχρονο, έκανε άριστη διαχείριση του αγώνα.
Εψαξε την κόντρα επίθεση και σε μια αυτές, στο 84’ τελείωσε το παιχνίδι με σκόρερ τον Δημήτρη Μάνο, ο οποίος έγραψε το τελικό 0-2.
Πετυχημένο σε ένα ακόμη παιχνίδι το 3-5-2 του Νίκου Παπαδόπουλου.
Ο ΟΦΗ εξασφάλισε με αυτό, την εξαιρετική αμυντική του λειτουργία, κράτησε το «μηδέν» πίσω και κατάφερε να εκμεταλευτεί τις ευκαιρίες που δημιούργησε και να πετύχει μια σπουδαία νίκη.
Πλέον για τον ΟΦΗ ακολουθούν δυο εντός έδρας παιχνίδια με τη Δόξα Δράμας την Τετάρτη (5μμ) και τον Απόλλωνα Πόντου την Κυριακή (3μμ) στο Γεντί Κουλέ, παιχνίδια στα οποία δεν πρέπει να υπάρχει ούτε καρεκλάκι άδειο στις εξέδρες!
Το μήνυμα που στέλνουν τα παιδιά του ΟΦΗ και ο Νίκος Παπαδόπουλος, είναι ξεκάθαρο.
Ο ΟΦΗ μπορεί να τα καταφέρει!
Διαιτητής: Σελίμος (Λακωνίας) Βοηθοί: Κωνσταντόπουλος (Κορινθίας), Γιαννίκος (Πειραιά) 4ος: Κακρίδης (Πειραιά)
Η σύνθεση του Παναιγιάλειου: Aθανασίου, Ρέλλας, Στίκας, Κοντοχρήστος, Βλάχος, Γκούμας (75' Γαβριηλίδης), Σμίλτος (86' Σακελαρόπουλος), Γκούφας, Ντέμο (56' Κόκορης), Σταματής, Σκαρτσίλας.
Στον πάγκο οι: Τσάπαλος, Σακελαρόπουλος, Γιαβριηλίδης, Βατουσιάδης, Κόκορρης.
Η σύνθεση του ΟΦΗ: Στρέζος, Φαζός, Νάστος, Μάνος (90' Πλευράκης),Παπαστεριανός, Κομεσίδης, Πουρτουλίδης (73' Παπατόλιος), Κοιλιάρας, Μπολάκης, Κουτσιανικούλης (86' Κοντογιάννης), Ποτουρίδης.
Στον πάγκο οι: Δερμιτζάκης, Παναγιώτου, Μονιάκης,Λεάλ, Πλευράκης, Παπατόλιος,Κοντογιάννης.
ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Καλύτερος ο ΟΦΗ στο πρώτο δεκάλεπτο. Εχει την κατοχή της μπάλας και αναζητάει διαδρόμους, ώστε να απειλήσει την αντίπαλη εστία.
10' Απευθείας φάουλ του Νάστου, η μπάλα λίγο έξω απο τα δοκάρια. Η πρώτη καλή στιγμή του αγώνα, για τον ΟΦΗ.
18' Nέα φάση απο στημμένη φάση για τον ΟΦΗ. Απευθείας φάουλ του Νάστου, η μπάλα φεύγει και πάλι λίγο άουτ!
22' Κίτρινη κάρτα στο Μάνο.
24' Πολύ καλή στιγμή για τον ΟΦΗ με τον Μπολάκη, μέσα στην περιοχή να σουτάρει και τη μπάλα να φεύγει άουτ.
25' Νέα μεγάλη ευκαιρία για τον ΟΦΗ, ξανά με τον προωθημένο Μπολάκη, να πείρνει την κεφαλιά και τη μπάλα να φεύγει λίγο άουτ. Η μεγαλύτερη ευκαιρία του ΟΦΗ στο παιχνίδι.
ΣΧΟΛΙΟ: Κυρίαρχος στο παιχνίδι ο ΟΦΗ. Εχει την κατοχή της μπάλας και τις ευκαιρίες. Μόνο το γκολ του λείπει. Δεν έχει κινδυνεύσει καθ' όλου απο τους γηπεδούχους.
31' Kίτρινη κάρτα στον Κουτσιανικούλη.
36' Ο Κομεσίδης σε θέση βολής μέσα απο την περιοχή σουτάρει, η μπάλα φεύγει λίγο άουτ.
38’ Ωραία ενέργεια και σούτ από το Μάνο, η μπάλα πάνω από τα δοκάρια.
40’ Γκολ για τον ΟΦΗ! Σέντρα του Μπολάκη, ο Κουτσιανικούλης μπήκε στην περιοχή και με διαγώνιο πλασέ έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα. Εξοχο γκολ από τον Κουτσιανικούλη! To 0-1 για τον ΟΦΗ λίγο πριν την εκπνοή του ημιχρόνου!
Σύσσωμος ο πάγκος του ΟΦΗ και ο Νίκος Παπαδόπουλος, πανηγύρισαν το εξαιρετικό γκολ του Κουτσιανικούλη, που έβαλε τον ΟΦΗ μπροστά στο σκορ!
ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ 0-1 Ο ΟΦΗ
ΣΧΟΛΙΟ: Δίκαιο το 0-1 για τον ΟΦΗ. Είναι καλύτερος από τον αντίπαλο του, δεν έχει κινδυνεύσει, ενώ είχε και τις ευκαιρίες για γκολ, το οποίο τελικά πέτυχε με ένα εξαιρετικό γκολ του Κουτσιανικούλη στο 40’ με διαγώνιο αριστερό πλασέ.
Ξεκίνησε το δεύτερο ημίχρονο. Χωρίς αλλαγές μπήκαν στην επανάλληψη οι δυο ομάδες.
55' To πρώτο σουτ στο δεύτερο ημίχρονο με το Μάνο για τον ΟΦΗ να σουτάρει και τον γκολκήπερ των γηπεδούχων να μπλοκάρει.
58' Μεγάλη φάση για τον ΟΦΗ για να κάνει το 0-2. Ωραία μπαλιά του Κοιλιάρα για τον Παπαστεριανό, ο οποίος πλασάρει με τη μπάλα να φεύγει λίγο έξω απο το αριστερό κάθετο δοκάρι!
ΣΧΟΛΙΟ: Μπήκε καλά στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ και ψάχνει το δεύτερο γκολ, για να βάλει βάσεις στη νίκη του!
69' H πρώτη φάση του Παναιγιάλειου στο παιχνίδι. Σέντρα του Ρέλλα, κεφαλιά του Σταματή, η μπάλα λίγο έξω απο το δεξί κάθετο δοκάρι του Στρέζου.
72' Κίτρινη κάρτα στον Σμίλτο.
73' Η πρώτη αλλαγή για τον ΟΦΗ. Φεύγει ο Πουρτουλίδης και μπαίνει ο Παπατόλιος.
ΣΧΟΛΙΟ: Ο Παναιγιάλειος έχει πάρει μέτρα στο γήπεδο, μετά το 70' με τον ΟΦΗ να ψάχνει μια καλή κόντρα επίθεση και να εκμεταλευτεί τους ανοιχτούς χώρους του αντιπάλου. Πλέον ο ΟΦΗ παίζει και με το χρόνο, με σκοπό να κρατήσει το 0-1 ή εφ' όσον του δοθεί η ευκαιρία να καθαρίσει το παιχνίδι με ενα δεύτερο γκολ.
84’ ΓΚΟΟΟΟΛ. Το 0-2 για τον ΟΦΗ. Τραγικό λάθος από τον Σμίλτο, ο ΟΦΗ στην κόντρα επίθεση και το 0-2 για τον ΟΦΗ με το Μάνο. Κλειδώνει μια μεγάλη νίκη ο ΟΦΗ, με μια σπουδαία εμφάνιση! Μπράβο στα παιδιά του ΟΦΗ και τον προπονητή. Ψυχάρες!
86’ Μπαίνει ο Κοντογιάννης και βγαίνει ο σκόρερ Κουτσιανικούλης.
86’ Αλλαγή για τον Παναιγιάλειο. Βγαίνει ο Σμίλτος και μπαίνει ο Σακελαρόπουλος.
90’ Τρίτη αλλαγή για τον ΟΦΗ. Εξω ο Μάνος, μέσα ο Πλευράκης.
+90 Κεφαλιά του Σταματή, η μπάλα λίγο πάνω απο το οριζόντιο δοκάρι.
ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 0-2
Μια ακόμη παλικαρίσια νίκη για τα παιδιά του ΟΦΗ και τον προπονητή. Ο ΟΦΗ παραμένει σε τροχιά ανόδου. Την Τετάρτη (5μμ) κόντρα στη Δόξα Δράμας δεν πρέπει να πέφτει ούτε καρφίτσα στο Γεντί Κουλέ!
Η κεντρική φωτογραφία είναι απο το παιχνίδι Παναιγιάλειος-ΟΦΗ, μέσα απο την επίσημη σελίδα της ομάδας του Αιγίου στο Facebook.
Πηγή:ofi1925.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αν στο άκουσμα του μοιραίου, για τον θάνατο κάποιου ανθρώπου είναι το πρώτο σοκ, εκείνο που σε κάνει πραγματικά να συνειδητοποιείς ότι ο άνθρωπος αυτός έφυγε οριστικά, είναι όταν τον βλέπεις στο φέρετρο.
Για τον Γκέραρντ, παρ’ ότι όλοι γνωρίζαμε, ότι το τέλος πλησιάζει, η είδηση ότι έφυγε ο 77χρονος ταλαιπωρημένος από τα προβλήματα υγείας τα τελευταία χρόνια Ολλανδός, ήταν πράγματι σοκαριστική.
Πιο σοκαριστική όμως, ήταν η εικόνα με τον Ευγένιο στο φέρετρο, την Τετάρτη, το βράδυ στην οικία του στην Ελιά.
Η εικόνα αυτή, μαζί με το κηδειόχαρτο έξω απ την πόρτα του σπιτιού, ήταν η απόλυτη επιβεβαίωση ότι ο Ολλανδός, εγκατέλειψε αυτό το μάταιο κόσμο.
«Και στο κρεβάτι της σιωπής, έλαμπες με τη σημαία του ΟΦΗ μαζί σου» έγραψε στη σελίδα του στο Facebook, oγιατρός της ΠΑΕ και επι δεκαετίες φίλος του Ολλανδού, Γιώργος Στεφανουδάκης.
Και πράγματι, η όψη του Γκέραρντ, στο φέρετρο, ήταν η όψη ενός ταλαιπωρημένου ανθρώπου, που επιτέλους, βρήκε την ηρεμία και την γαλήνη του.
Ενός ανθρώπου που έζησε μια ζωή με ένταση και πάθος για αυτά που αγάπησε και έφυγε χορτασμένος.
Η κακοκαιρία της Πέμπτης 5 Ιανουαρίου (βροχή και τσουχτερό κρύο) δεν επέτρεψε σε πολλούς να ανηφορίσουν στην αγαπημένη του Ελιά, σε αυτό το μαύρο και σκοτεινό μεσημέρι.
Ο κόσμος ήταν πολύς, αλλά έχω την αίσθηση ότι θα ήταν πολλαπλάσιος, αν το επέτρεπε ο καιρός.
Που ξέρεις, ίσως και οι ουρανοί να έκλαψαν σκόπιμα για τον Γκέραρντ, μαζί με τα δάκρυα, όλων αυτών που στεναχωρήθηκαν με το τέλος του.
Τα παιδιά του ήταν εκεί. Στο τελευταίο αντίο. Και τα πραγματικά παιδιά του, ο Μάνος, με το Μηνά, αλλά και τα ποδοσφαιρικά παιδιά του, οι παίκτες του, εκείνοι που έμειναν πίσω για να γίνουν και τα επόμενα χρόνια πρεσβευτές του έργου του, ώστε το όνομα του να μείνει ζωντανό στην ιστορία και τις επόμενες δεκαετίες.
Σήκωσαν το φέρετρο όλοι μαζί και οδήγησαν τον Ολλανδό στην τελευταία του κατοικία.
Σσσσστ! Ο Ολλανδός κοιμήθηκε. Ας τον αφήσουμε να ησυχάσει.
Οσοι πιστεύουμε, ότι αυτά που άφησε πίσω του, πρέπει να μείνουν ανεξίτηλα στο χρόνο, ας φροντίσουμε να αναδεικνύουμε σε κάθε ευκαιρία τις αρχές του και αυτά που πρέσβευσε.
Είναι καθήκον των «φίλων» του και των «παιδιών» του, το όνομα του και το πνεύμα του να συνεχίσει να βρίσκεται ανάμεσα μας…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ