Τα παιδιά της σκακιστικής ομάδας του ΟΦΗ, η οποία πήρε τη δεύτερη θέση στο Πανελλήνιο διασυλλογικό Πρωτάθλημα παίδων-κορασίδων υποδέχτηκε το πρωί της Πέμπτης 28 Ιανουαρίου στο γραφείο του στη Λότζια ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός. Το πρωτάθλημα διεξήχθη πριν από λίγες μέρες στη Θεσσαλονίκη και η δεύτερη θέση του ΟΦΗ, όπως και η τρίτη που κατέκτησε στο Ατομικό Πρωτάθλημα Ανδρών ο 18χρονος σκακιστής του συλλόγου Ανδρέας Κελίρης, επιβεβαίωσαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την καλή δουλειά που γίνεται τα τελευταία χρόνια στα τμήματα υποδομής του σκακιστικού τμήματος.
Ο Δήμαρχος, συνεχάρη τα παιδιά και τους γονείς τους που τα συνοδεύαν, για την επιτυχία τους και τους ευχήθηκε την επόμενη χρονιά να ξανάρθουν στο Δημαρχείο με το κύπελλο της πρώτης θέσης: «Σημασία βεβαίως δεν έχουν οι διακρίσεις. Σημασία έχει να ευχαριστιέστε αυτό που κάνετε. Ειδικά το σκάκι, το οποίο αποτελεί κυρίως μια πνευματική δοκιμασία, αποτελεί ιδανική ασχολία για την εκπαίδευση του μυαλού. Σας προτρέπω να συνεχίσετε τις προπονήσεις, διότι τα οφέλη είναι πολύπλευρα και θα φανούν και αργότερα στη ζωή σας. Εμείς, ως Δήμος Ηρακλείου, θα είμαστε δίπλα σας για ό,τι χρειαστείτε» ανέφερε μεταξύ άλλων.
Από την πλευρά του, ο έφορος του σκακιστικού τμήματος του ΟΦΗ Κώστας Βαρβεράκης, ευχαρίστησε θερμά τον Δήμαρχο, καθώς και τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Κώστα Βαρδαβά και τον Πρόεδρο του ΔΟΠΑΦΜΑΗ Γιώργο Βουρεξάκη, για την έμπρακτη συμπαράστασή τους, δίχως την οποία η συμμετοχή της ομάδας στους αγώνες θα ήταν αδύνατη.
Την δευτεραθλήτρια Ελλάδος ομάδα παίδων – κορασίδων του ΟΦΗ αποτελούν οι: Ίριδα Βιτσαξάκη, Ειρήνη Εργαζάκη, Νίκος Σερπετσιδάκης, Χρήστος Μπροκαλάκης, Γιώργος Παπιδάκης και Νίκος Καζάκος. Προπονητής της ομάδας είναι ο σκακιστής του ΟΦΗ Παναγιώτης Χριστοδούλου.
Με τη φράση «Μπράβο Αγγελε! Πάντα επιτυχίες!» η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 συνεχάρη τον 28χρονο μεσοεπιθετικό, ο οποίος έκανε ντεμπούτο με την Εθνική ομάδα της Ιορδανίας στο φιλικό με τη Λιβύη (1-1). Ο μέσος του ΟΦΗ στην πρώτη του κλήση στην Εθνική Ιορδανίας, αγωνίστηκε βασικός. Ο Χαντί είναι Ελληνας έχει πατέρα Ιορδανό και μητέρα Ελληνίδα και πρόσφατα αποδέχθηκε την πρόταση της Εθνικής ομάδας της Ιορδανίας για να αγωνιστεί σε αυτήν.
Πηγή: ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μετά το ρεπό 6 ημερών που είχαν οι παίκτες του ΟΦΗ απο το Νίκο Παπαδόπουλο, για να περάσουν Χριστούγεννα με τις οικογένειες τους, επιστρέφουν την Πέμπτη (28/12) στις προπονήσεις, περιμένοντας και τις διοικητικές εξελίξεις.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Στις προπονήσεις επιστρέφουν την Πέμπτη (28/12) οι παίκτες του ΟΦΗ, μετά το ρεπό λόγω Χριστουγέννων, που έλαβαν από το Νίκο Παπαδόπουλο.
Το μεσημέρι της Πέμπτης (28/12) έχει προγραμματιστεί προπόνηση στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με την οποία ο ΟΦΗ θα ξεκινήσει την προετοιμασία του, για το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, που θα γίνει στις 6 Ιανουαρίου στο Γεντί Κουλέ.