Με φιλάθλους και απο τα Χανιά, θα γίνει το παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΟΧανιά/Κισσαμικός, που θα γίνει στις 6 Ιανουαρίου στο Γεντί Κουλέ. Η ομάδα των Χανίων στη σύσκεψη για τα μέτρα τάξης, ζήτησε την παρουσία φιλάθλων της στο παιχνίδι και η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 σε συνεννόηση με την αστυνομία δεν αρνήθηκε να φιλοξενήσει φιλάθλους απ τα Χανιά στη θύρα 6 του γηπέδου του ΟΦΗ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Στη σύσκεψη που έγινε για τα μέτρα τάξης του αγώνα ΟΦΗ-ΑΟΧανιά/Κισσαμικός που θα γίνει στις 6 Ιανουαρίου στο Γεντί Κουλέ, για την 10η αγωνιστική της Football league , η πλευρά της ομάδας των Χανίων ζήτησε να εξυπηρετηθούν οι φίλαθλοι της, που θέλουν να ταξιδέψουν από τα Χανιά, για το παιχνίδι.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 δεν έχει αντίρρηση να φιλοξενήσει τους Χανιώτες φιλάθλους και σε συνεννόηση με την αστυνομία, θα διατεθεί η θύρα 6 για το σκοπό αυτό.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ που έχουν προμηθευτεί εισιτήρια διαρκείας στην θύρα 6, θα μετακομίσουν είτε στην θύρα 9, είτε στην θύρα 8, για το συγκεκριμένο παιχνίδι.
Η ατυχία, η επιθετική δυστοκία και η διαιτησία, στέρησαν απο τον ΟΦΗ, τη δυνατότητα να πάρει ένα θετικό αποτέλεσμα, κόντρα στον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη και να κάνει βήμα πρόκρισης στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, είχε δοκάρι, δεν της δόθηκε καθαρό πέναλτι και είχε τις ευκαιρίες να κερδίσει το παιχνίδι, αλλά η έλλειψη συγκέντρωσης σε δυο λεπτά, έδωσε τη δυνατότητα στους γηπεδούχους, να πετύχουν δυο γκολ και να πάρουν τη νίκη με 2-0, σε ένα παιχνίδι το τελικό αποτέλεσμα του οποίου, είναι μαγική εικόνα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η μπάλα έπαιξε άσχημο παιχνίδι στον ΟΦΗ, στο πρώτο παιχνίδι με τον Πανιώνιο για την φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο ΟΦΗ αντί να φύγει νικητής από τη Νέα Σμύρνη, καθώς ήταν καλύτερος από τον αντίπαλο του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και είχε μεγάλες ευκαιρίες για να σκοράρει, τελικά πλήρωσε την έλλειψη συγκέντρωσης και σε δυο λεπτά δέχθηκε δυο γκολ στο δεύτερο ημίχρονο από τους Γεσίλ στο 77’ και Χατζισαφί στο 78’ και τελικά έχασε το παιχνίδι με 2-0!
«Μαγική εικόνα» η τελική έκβαση του αγώνα, για τα παλικάρια του ΟΦΗ, που έπαιξαν στα ίσια μια απο τις καλύτερες ομάδες της Σούπερ Λίγκ και εδικαιούτο, τουλάχιστον ένα γκολ.
Ο ΟΦΗ είχε δοκάρι με τον Ογκμποε στο 65’ σε μια φάση που ο επιθετικός του ΟΦΗ πήγε να κλέψει τη μπάλα από τον γκολκήπερ Μπαντί, αλλά στάθηκε άτυχος, ενώ στα 30 λεπτά του δευτέρου ημιχρόνου, απειλούσε συνεχώς με κόντρα επιθέσεις τον Πανιώνιο και έχασε σημαντικές ευκαιρίες με τους Μάνο (47’), Ογκμποε (55’), Κουτσιανικούλη (61’).
Και αντί να σκοράρει ο ΟΦΗ, τελικά σε δυο λεπτά δέχθηκε δυο γκολ (Γεσίλ 77’ και Χατζισαφί 78’) και η μεγάλη προσπάθεια των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ τινάχθηκε στον αέρα.
Να σημειωθεί ότι στα τελευταία λεπτά οι παίκτες του ΟΦΗ έψαξαν το γκολ, που τους έδινε μεγαλύτερες πιθανότητες στη ρεβάνς που θα γίνει στο Ηράκλειο, αλλά ο γκολκήπερ Μπαντής κράτησε το μηδέν με εντυπωσιακή επέμβαση σε σουτ του Μάνου στη γωνία στο 88’.
Το τελικό αποτέλεσμα βρήκε τους παίκτες του ΟΦΗ να διαμαρτύρονται έντονα στο διαιτητή Λάμπρου από την Εύβοια για τις αποφάσεις του.
Ο ΟΦΗ ζητάει δικαιολογημένα πέναλτι σε χέρι του Σιώπη μέσα στην περιοχή στο 42’ μετά από γύρισμα του Ογκμποε, φάση στην οποία ο διαιτητής είπε όχι μέσα σε πολλές διαμαρτυρίες, από τους παίκτες του ΟΦΗ.
Πάντως παρά τις απουσίες τα 14 Ελληνόπουλα του ΟΦΗ που αγωνίστηκαν στη Νέα Σμύρνη έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, έκαναν σπουδαίο παιχνίδι και με πολύ καλή τακτική, αφού εξασφάλισαν το «μηδέν» στο πρώτο ημίχρονο, χτύπησαν στην κόντρα επίθεση στο δεύτερο, αλλά πλήρωσαν το γεγονός ότι δεν σκόραραν πρώτοι και η μπάλα τους έπαιξε άσχημο παιχνίδι, καθώς ο Πανιώνιος σε δυο φάσεις έκανε δυο γκολ και πήρε το παιχνίδι με 2-0, που είναι «πλασματικό» με βάση την εικόνα των δυο ομάδων στο γήπεδο.